Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris 2012 (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
4
Favori
95.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • donanıma bakıyorsan eğer mitsubishi nin colt modeline bak 2011 modelleri full e yakın donanıma 31.000 tl ye veriyorlar
  • Merhabalar,

    2012 model Yarislerde otomatik vites sistemi değişti değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    Merhabalar,

    2012 model Yarislerde otomatik vites sistemi değişti değil mi?

    değişti
  • Arkadaslar,

    gecen hafta 1.33 style cvt olan aracın test sürüşünü yaptım. Yıllardır otomatik kullanan birisi olarak bu cvt şanzumana hayran kaldım. Vites gecişlerini hissetmeniz mumkun degil. Kaydırma yok. Seri ve 7 ileri. Benzin sarfiyatım şehir içi 6 lt civarlarında idi. motor cok sesli diyenleri hayretle izliyorum. sport modda yaptigim testlerde hic abartılacak bir ses almadim. Gücün sesini hissediyorsunuz sadece.

    yaris 2 de kullandım 20 bin km. multimode.. kesinlikle iç malzeme kalitesi daha artmış. şanzumanı kıyaslamıyorum bile. biri otomatik biri yarı otomatik. CVT cok iyi secim olmus. Kesinlikle sessiz bir araç.

    Touch sistem cok basarili. geri görüş kamerası başarılı. Bagaj büyümüş.

    Uzatmadan sona geleyim.

    1.33 LT Style + Görüş paketli modelinin siparişi verdik. 9 temmuz haftası teslim alacagiz. Tercihimizi digital klima ve arka cam otomatigi yerine güvenlik peketinden yana kullandık. Panoramik cam tavan da bonusu gibi oldu.

    Bu arada style, cool olan modelin bir üstü diyebiliriz. her ne kadar fiyat aynı olsada Cool daki digital klimaya ve arka cam otomatigine aldanmamalı derim. Style de cool ile kıyaslandiginda sadece klima digital degil ama celik jant, spolier ve cok daha kayifli bir iş mekan kumaş tercihinde bulunulmuş. Tüm dikiş iplikleri kırmızı. Sis farı çercevesi krom. Deneyemedim ama yanilmiyorsam gösterge tablosu ışıklandirmasida farklıymış..

    Aracı teslim alınca daha detaylı yazacağım detaylı resimleri ile birlikte..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrysocolla -- 4 Temmuz 2012; 17:43:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Arkadaslar,

    gecen hafta 1.33 style cvt olan aracın test sürüşünü yaptım. Yıllardır otomatik kullanan birisi olarak bu cvt şanzumana hayran kaldım. Vites gecişlerini hissetmeniz mumkun degil. Kaydırma yok. Seri ve 7 ileri. Benzin sarfiyatım şehir içi 6 lt civarlarında idi. motor cok sesli diyenleri hayretle izliyorum. sport modda yaptigim testlerde hic abartılacak bir ses almadim. Gücün sesini hissediyorsunuz sadece.

    yaris 2 de kullandım 20 bin km. multimode.. kesinlikle iç malzeme kalitesi daha artmış. şanzumanı kıyaslamıyorum bile. biri otomatik biri yarı otomatik. CVT cok iyi secim olmus. Kesinlikle sessiz bir araç.

    Touch sistem cok basarili. geri görüş kamerası başarılı. Bagaj büyümüş.

    Uzatmadan sona geleyim.

    1.33 LT Style + Görüş paketli modelinin siparişi verdik. 9 temmuz haftası teslim alacagiz. Tercihimizi digital klima ve arka cam otomatigi yerine güvenlik peketinden yana kullandık. Panoramik cam tavan da bonusu gibi oldu.

    Bu arada style, cool olan modelin bir üstü diyebiliriz. her ne kadar fiyat aynı olsada Cool daki digital klimaya ve arka cam otomatigine aldanmamalı derim. Style de cool ile kıyaslandiginda sadece klima digital degil ama celik jant, spolier ve cok daha kayifli bir iş mekan kumaş tercihinde bulunulmuş. Tüm dikiş iplikleri kırmızı. Sis farı çercevesi krom. Deneyemedim ama yanilmiyorsam gösterge tablosu ışıklandirmasida farklıymış..

    Aracı teslim alınca daha detaylı yazacağım detaylı resimleri ile birlikte..



    Oncelikle hayirli olsun, mahsuru yok ise fiyat bilgisinide paylasabilir misiniz? Bizimde dusundugumuz araclardan biri, 40k uzerine cikildiginda bir ust sinifta alinabilecegi icin kafamiz karisiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Arkadaslar,

    gecen hafta 1.33 style cvt olan aracın test sürüşünü yaptım. Yıllardır otomatik kullanan birisi olarak bu cvt şanzumana hayran kaldım. Vites gecişlerini hissetmeniz mumkun degil. Kaydırma yok. Seri ve 7 ileri. Benzin sarfiyatım şehir içi 6 lt civarlarında idi. motor cok sesli diyenleri hayretle izliyorum. sport modda yaptigim testlerde hic abartılacak bir ses almadim. Gücün sesini hissediyorsunuz sadece.

    yaris 2 de kullandım 20 bin km. multimode.. kesinlikle iç malzeme kalitesi daha artmış. şanzumanı kıyaslamıyorum bile. biri otomatik biri yarı otomatik. CVT cok iyi secim olmus. Kesinlikle sessiz bir araç.

    Touch sistem cok basarili. geri görüş kamerası başarılı. Bagaj büyümüş.

    Uzatmadan sona geleyim.

    1.33 LT Style + Görüş paketli modelinin siparişi verdik. 9 temmuz haftası teslim alacagiz. Tercihimizi digital klima ve arka cam otomatigi yerine güvenlik peketinden yana kullandık. Panoramik cam tavan da bonusu gibi oldu.

    Bu arada style, cool olan modelin bir üstü diyebiliriz. her ne kadar fiyat aynı olsada Cool daki digital klimaya ve arka cam otomatigine aldanmamalı derim. Style de cool ile kıyaslandiginda sadece klima digital degil ama celik jant, spolier ve cok daha kayifli bir iş mekan kumaş tercihinde bulunulmuş. Tüm dikiş iplikleri kırmızı. Sis farı çercevesi krom. Deneyemedim ama yanilmiyorsam gösterge tablosu ışıklandirmasida farklıymış..

    Aracı teslim alınca daha detaylı yazacağım detaylı resimleri ile birlikte..



    Oncelikle hayirli olsun, mahsuru yok ise fiyat bilgisinide paylasabilir misiniz? Bizimde dusundugumuz araclardan biri, 40k uzerine cikildiginda bir ust sinifta alinabilecegi icin kafamiz karisiyor.

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chrysocolla -- 5 Temmuz 2012; 11:06:46 >




  • Araciniz hayirli olsun, gule gule kullanin. CVT sanzimanin hala pek bilinmedigini gormek beni sasirtiyor. Inanilmaz guzel bir sanziman. Bence otomatik sanzimanlar arasinda tartismasiz en iyisi. 1 yildir CVT sanzimanli Toyota kullaniyorum. Diger sanzimanlar iskence gibi geliyor artik bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mersinli_m

    Araciniz hayirli olsun, gule gule kullanin. CVT sanzimanin hala pek bilinmedigini gormek beni sasirtiyor. Inanilmaz guzel bir sanziman. Bence otomatik sanzimanlar arasinda tartismasiz en iyisi. 1 yildir CVT sanzimanli Toyota kullaniyorum. Diger sanzimanlar iskence gibi geliyor artik bana.

    Çok teşekkürler. CVT ile ilgili herkes sizin gibi yorum yapıyor. Teknik açından da incelendiginde teknoloji olarak en üst ve en sorunsuz sorumları yapılıyor.

    Sizde iyi gunlerde kullanının aracınızı.
  • Ben de alalı 2 hafta oluyor Fun Multidrive S CVT şanzımanlı. Ama ben yeni kullanıcı olduğum için çok fazla teknik yoruma giremeyeceğim. Manuel vites kullanamadığımdan bunu aldım ve açıkçası alışma sürecimi atlatmam daha kolay olacak gibi. Yokuşta kalmak, Işıklarda kalkamamak gibi stres yaptığım konularda beni oldukça rahatlattı bu araba. Ama direksiyonu bana biraz fazla yumuşak geldi diğer arabalara göre. Çok yavaş hızlarda dönüşlerde pek toplamıyor. En azından Peugeot 206, Hyundai Getz ve Fiat Tipo'nun direksiyonuna göre durumu böyle geldi bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız umarım.

    Ben de Aralik 2011'de eşim için aldım aynı donanımdaki aracı. Biz de Yaris, Jazz, Polo ve Micra arasında kalmıştık. Micra çok küçük geldi. Polo istediğim donanımda yoktu. Jazz ise tipten kaybetti. O arabayı penguen gibi yapmasalar olmayacak sanki.

    En iyi seçenek olarak Yaris kaldı. Kendi aracım da Corolla, servisten de memnun olduğum için aslında gönlüm Yaris'teydi. Güvenliğe önem verdiğim için görüş paketini istedim. Arka camın otomatik olması benim için önemli değil diyordum. Ama yanılmışım. Bizim ufaklık çocuk koltuğundan ayağıyla manuel camı açıyor :)

    Araç satılırken daha sonra yazılım güncellemesi ile navigasyonun aktif hale gelebileceği söylenmişti. 6 aydır arıyorum servisi, yok böyle bir olay. Az önce Toyota Müşteri Hizmetlerini aradım. Görüş pakette navigasyon olmuyormuş. İklim pakette oluyormuş (Touch&Go iklimde var, görüşte yok).

    Yani Yaris'te "dolu" bir araç alma şansınız yok. Ya dijital klima, ya 4 cam otomatik, ya navigasyon, ya güvenlik. Birşeylerden fedakarlık etmek zorundasınız. Başta önemsenmeyen noktalar sonra rahatsız edebiliyor.

    Tipi güzel değil belki ama bu sınıftaki en mantıklı seçim Jazz bence. Onda da CVT var. Bagajı daha geniş. ESP de var. CC, yağmur sensörü vs saymıyorum bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: patates22

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız umarım.

    Ben de Aralik 2011'de eşim için aldım aynı donanımdaki aracı. Biz de Yaris, Jazz, Polo ve Micra arasında kalmıştık. Micra çok küçük geldi. Polo istediğim donanımda yoktu. Jazz ise tipten kaybetti. O arabayı penguen gibi yapmasalar olmayacak sanki.

    En iyi seçenek olarak Yaris kaldı. Kendi aracım da Corolla, servisten de memnun olduğum için aslında gönlüm Yaris'teydi. Güvenliğe önem verdiğim için görüş paketini istedim. Arka camın otomatik olması benim için önemli değil diyordum. Ama yanılmışım. Bizim ufaklık çocuk koltuğundan ayağıyla manuel camı açıyor :)

    Araç satılırken daha sonra yazılım güncellemesi ile navigasyonun aktif hale gelebileceği söylenmişti. 6 aydır arıyorum servisi, yok böyle bir olay. Az önce Toyota Müşteri Hizmetlerini aradım. Görüş pakette navigasyon olmuyormuş. İklim pakette oluyormuş (Touch&Go iklimde var, görüşte yok).

    Yani Yaris'te "dolu" bir araç alma şansınız yok. Ya dijital klima, ya 4 cam otomatik, ya navigasyon, ya güvenlik. Birşeylerden fedakarlık etmek zorundasınız. Başta önemsenmeyen noktalar sonra rahatsız edebiliyor.

    Tipi güzel değil belki ama bu sınıftaki en mantıklı seçim Jazz bence. Onda da CVT var. Bagajı daha geniş. ESP de var. CC, yağmur sensörü vs saymıyorum bile.

    Sizde iyi gunlerde kullanin..

    Size bir sorum olacak.

    Görüş paketli aldim dediniz. Arka camlar fabrika çıkışı siyah mı ? Bagaj camı ve arka yolcu camları. Katalogta görüş paketli modleinde siyah görünüyor. Sizde nasıl ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: patates22

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız umarım.

    Ben de Aralik 2011'de eşim için aldım aynı donanımdaki aracı. Biz de Yaris, Jazz, Polo ve Micra arasında kalmıştık. Micra çok küçük geldi. Polo istediğim donanımda yoktu. Jazz ise tipten kaybetti. O arabayı penguen gibi yapmasalar olmayacak sanki.

    En iyi seçenek olarak Yaris kaldı. Kendi aracım da Corolla, servisten de memnun olduğum için aslında gönlüm Yaris'teydi. Güvenliğe önem verdiğim için görüş paketini istedim. Arka camın otomatik olması benim için önemli değil diyordum. Ama yanılmışım. Bizim ufaklık çocuk koltuğundan ayağıyla manuel camı açıyor :)

    Araç satılırken daha sonra yazılım güncellemesi ile navigasyonun aktif hale gelebileceği söylenmişti. 6 aydır arıyorum servisi, yok böyle bir olay. Az önce Toyota Müşteri Hizmetlerini aradım. Görüş pakette navigasyon olmuyormuş. İklim pakette oluyormuş (Touch&Go iklimde var, görüşte yok).

    Yani Yaris'te "dolu" bir araç alma şansınız yok. Ya dijital klima, ya 4 cam otomatik, ya navigasyon, ya güvenlik. Birşeylerden fedakarlık etmek zorundasınız. Başta önemsenmeyen noktalar sonra rahatsız edebiliyor.

    Tipi güzel değil belki ama bu sınıftaki en mantıklı seçim Jazz bence. Onda da CVT var. Bagajı daha geniş. ESP de var. CC, yağmur sensörü vs saymıyorum bile.

    2Su an eşim için aynı modellere bakıyoruz, jazz biraz daha pahalı kalıyor yarise göre ve yaris daha yeni. Yaris alırsak Style modeli + gorus paketi düşünüyoruz bizde. Aslında cam tavan için değil ESP için alıyoruz. Jazz'da JOY modelini alsak aslında ihtiyaclarımızın coğu karşılanıyor. O zamanda modelin yeniliği, geri görüş kamerası gibi artıları kalıyor Yarisin. 35K civarı düşünürken 40lara cıkınca bu sefer C segmenti arabalar giriyor potaya iyice kafamız karıştı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: patates22

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız umarım.

    Ben de Aralik 2011'de eşim için aldım aynı donanımdaki aracı. Biz de Yaris, Jazz, Polo ve Micra arasında kalmıştık. Micra çok küçük geldi. Polo istediğim donanımda yoktu. Jazz ise tipten kaybetti. O arabayı penguen gibi yapmasalar olmayacak sanki.

    En iyi seçenek olarak Yaris kaldı. Kendi aracım da Corolla, servisten de memnun olduğum için aslında gönlüm Yaris'teydi. Güvenliğe önem verdiğim için görüş paketini istedim. Arka camın otomatik olması benim için önemli değil diyordum. Ama yanılmışım. Bizim ufaklık çocuk koltuğundan ayağıyla manuel camı açıyor :)

    Araç satılırken daha sonra yazılım güncellemesi ile navigasyonun aktif hale gelebileceği söylenmişti. 6 aydır arıyorum servisi, yok böyle bir olay. Az önce Toyota Müşteri Hizmetlerini aradım. Görüş pakette navigasyon olmuyormuş. İklim pakette oluyormuş (Touch&Go iklimde var, görüşte yok).

    Yani Yaris'te "dolu" bir araç alma şansınız yok. Ya dijital klima, ya 4 cam otomatik, ya navigasyon, ya güvenlik. Birşeylerden fedakarlık etmek zorundasınız. Başta önemsenmeyen noktalar sonra rahatsız edebiliyor.

    Tipi güzel değil belki ama bu sınıftaki en mantıklı seçim Jazz bence. Onda da CVT var. Bagajı daha geniş. ESP de var. CC, yağmur sensörü vs saymıyorum bile.

    Sizde iyi gunlerde kullanin..

    Size bir sorum olacak.

    Görüş paketli aldim dediniz. Arka camlar fabrika çıkışı siyah mı ? Bagaj camı ve arka yolcu camları. Katalogta görüş paketli modleinde siyah görünüyor. Sizde nasıl ?

    Arka camlar siyah değil, normal cam. Ben kendi aracıma serviste film yaptırdım, en açık tonda. Gümüş iyonluymuş. Ama gerçekten de faydasını gördüm bu sıcak günlerde. Belki Yaris'e de yaptırabilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkelleci

    2Su an eşim için aynı modellere bakıyoruz, jazz biraz daha pahalı kalıyor yarise göre ve yaris daha yeni. Yaris alırsak Style modeli + gorus paketi düşünüyoruz bizde. Aslında cam tavan için değil ESP için alıyoruz. Jazz'da JOY modelini alsak aslında ihtiyaclarımızın coğu karşılanıyor. O zamanda modelin yeniliği, geri görüş kamerası gibi artıları kalıyor Yarisin. 35K civarı düşünürken 40lara cıkınca bu sefer C segmenti arabalar giriyor potaya iyice kafamız karıştı.

    Biz de ikinci el araç baktık önce. Ancak hangi araca baksam hasarlı çıktı. Kafamız rahat olsun diye sıfır aldık.

    Bütçe sizin, ihtiyaçlarınıza göre karar verirsiniz. Aracınız ne olursa olsun, Allah huzurla, sağlıkla kullanmayı nasip etsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: patates22

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    quote:

    Orijinalden alıntı: patates22

    quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    Çok tşk ler. Görüş paketi dahil 43 bin. Trafik sigortası, kaucuk paspas seti, film camlar ve arka park sensörü hediye. Açıkcası 43 bin rakamı gercekten cok B sınıfı bir araç için ama bizim önceliğimiz otomatik şanzuman idi. Tek mantıklı secenekte yaptigim araştırmalar sonucu CVT. En sorunsuz ve bakım maliyeti en düşük. Durum böyle olunca nissan honda ve toyota eldeki secenekler. jazz'ın kasası neredeyse 4 yaşında ve acıkcası yaristen sonra o araca binince jazz itici geldi. Nissan 1.2 motor ve benzin sarfiyatı yuksek kullananlar bu sekilde soyluyor. Ayrıca yaristen de ufak. Toyota ise bu 3 marka arasında en Türkiyede en oturmus marka. daha oncede kullandim. %90 üzerinde müşteri memnuniyeti vs vs. Söz konusu cvt olunca ve uzun yıllar kullanmayı düşündügümz icin.

    C segmenti bir arac alıp sorun yaşayacağıma B alıp sorunsuzluğu tercih ettim. Ayrica 500 tl fark verip garantiyi 5 yıla çıkarttım.

    Umarım en doğru kararı vermişimdir.

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız günlerde kullanırsınız umarım.

    Ben de Aralik 2011'de eşim için aldım aynı donanımdaki aracı. Biz de Yaris, Jazz, Polo ve Micra arasında kalmıştık. Micra çok küçük geldi. Polo istediğim donanımda yoktu. Jazz ise tipten kaybetti. O arabayı penguen gibi yapmasalar olmayacak sanki.

    En iyi seçenek olarak Yaris kaldı. Kendi aracım da Corolla, servisten de memnun olduğum için aslında gönlüm Yaris'teydi. Güvenliğe önem verdiğim için görüş paketini istedim. Arka camın otomatik olması benim için önemli değil diyordum. Ama yanılmışım. Bizim ufaklık çocuk koltuğundan ayağıyla manuel camı açıyor :)

    Araç satılırken daha sonra yazılım güncellemesi ile navigasyonun aktif hale gelebileceği söylenmişti. 6 aydır arıyorum servisi, yok böyle bir olay. Az önce Toyota Müşteri Hizmetlerini aradım. Görüş pakette navigasyon olmuyormuş. İklim pakette oluyormuş (Touch&Go iklimde var, görüşte yok).

    Yani Yaris'te "dolu" bir araç alma şansınız yok. Ya dijital klima, ya 4 cam otomatik, ya navigasyon, ya güvenlik. Birşeylerden fedakarlık etmek zorundasınız. Başta önemsenmeyen noktalar sonra rahatsız edebiliyor.

    Tipi güzel değil belki ama bu sınıftaki en mantıklı seçim Jazz bence. Onda da CVT var. Bagajı daha geniş. ESP de var. CC, yağmur sensörü vs saymıyorum bile.

    Sizde iyi gunlerde kullanin..

    Size bir sorum olacak.

    Görüş paketli aldim dediniz. Arka camlar fabrika çıkışı siyah mı ? Bagaj camı ve arka yolcu camları. Katalogta görüş paketli modleinde siyah görünüyor. Sizde nasıl ?

    Arka camlar siyah değil, normal cam. Ben kendi aracıma serviste film yaptırdım, en açık tonda. Gümüş iyonluymuş. Ama gerçekten de faydasını gördüm bu sıcak günlerde. Belki Yaris'e de yaptırabilirim.

    Katologta siyah görüş pketli araclar. benimkide öyle olur diye umut ediyordum. Servis kendisi film yaptiracak beyaz gelirse.. O sekilde anlaştık.. Şu anda kullandigim aractada film var. gercekten güneş ışınlarının etkisi azaltmakta çok etken. Bu yuzden film kaplaticam. Görsellik 2.ci plan..




  • bu cam filmler yeni taktırılsa kaça maloluyor. bir de yasal olarak takılabiliyor mu. bende yaris fun var bende düşünüyorum siyah renk araca gider mi cam film acaba
  • ziebart gibi bu işin ehli yerlere giderseniz arabanizin rengine uygun rengi secip onayinizi aliyorlar diye biliyorum. ön cam haric 600-700 tl civarinda makiyeti var sitesine göre.

    Açıkcası ben oto şık görünsün diye degil güneşin zararli etkilerini azaltmak için film taktirdim.
  • Arkadaşlar yeni evliyim ve sıfır B sınıfı araç arıyorum.
    Bütçem kredi çekerek en fazla 33.000 TL.
    Alacağım aracı hemen satmak istemiyorum en az 3-4 sene binmek istiyorum.
    İstediklerim az yaksın (küçük motor olacağı için benzinli olabilir), motoru sağlam olsun (beni uğraştırmasın), donanım olarak ise elektronik klimaya gerek yok, yağmur sensörü vs. gerek yok park sensörü olsa iyi olur.
    Bu şartlar altında ufak bi araştırma yaptım ve baktığım modeller şunlar:

    1. Opel Corsa 1.2 Essentia (28.600'e indiler fakat 1.2 motor tutulmadığı için sildim)
    2. Mitsubishi Colt 1.3 (33.500'e indiler, 33.000'e de inebilirlerdi fakat aracın kapısını bile kapattığımda sağlamlık hissi vermedi. Çok dolu bir araç ama içime pek sinmedi.)
    3. Volkswagen Polo 1.4 85 PS Comfortline (liste fiyatı 33.400 Yarise göre artıları: torpido soğutma, yolcu koltuk yükseklik ayarı, elektrikli arka cam, ön kol dayama, arka sis farı, elektrikli arka camlar ve lastik basınç sensörü var)
    4. Toyota Yeni Yaris 1.33 Fun (Düz vites) (liste fiyatı 33.900 Polo'ya göre artıları: 99 PS, yakıt tüketimi ortalamada yarım litre farkediyor)
    5. Seat Ibıza 1.4 85 HP Reference (liste fiyatı 28.500 artıları: hız sabitleyici)
    6. Yeni Seat Ibıza 1.2 TSI 105 Hp DSG Reference (liste fiyatı: 35.900 artıları: DSG şanzıman, TSI motor, hız sabitleyici)

    Sonuç olarak 3, 4, 5 ve 6. maddelerde bahsettiğim modeller arasında kaldım.

    Çok fazla borç yapmadan Seat Ibıza 1.4 motor olan modelini mi alayım yoksa diğer maddelerden birini mi tercih edeyim?

    Yorumlarınızı 4 gözle bekliyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qerebusel -- 11 Temmuz 2012; 1:14:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qerebusel

    Arkadaşlar yeni evliyim ve sıfır B sınıfı araç arıyorum.
    Bütçem kredi çekerek en fazla 33.000 TL.
    Alacağım aracı hemen satmak istemiyorum en az 3-4 sene binmek istiyorum.
    İstediklerim az yaksın (küçük motor olacağı için benzinli olabilir), motoru sağlam olsun (beni uğraştırmasın), donanım olarak ise elektronik klimaya gerek yok, yağmur sensörü vs. gerek yok park sensörü olsa iyi olur.
    Bu şartlar altında ufak bi araştırma yaptım ve baktığım modeller şunlar:

    1. Opel Corsa 1.2 Essentia (28.600'e indiler fakat 1.2 motor tutulmadığı için sildim)
    2. Mitsubishi Colt 1.3 (33.500'e indiler, 33.000'e de inebilirlerdi fakat aracın kapısını bile kapattığımda sağlamlık hissi vermedi. Çok dolu bir araç ama içime pek sinmedi.)
    3. Volkswagen Polo 1.4 85 PS Comfortline (liste fiyatı 33.400 Yarise göre artıları: torpido soğutma, yolcu koltuk yükseklik ayarı, elektrikli arka cam, ön kol dayama, arka sis farı, elektrikli arka camlar ve lastik basınç sensörü var)
    4. Toyota Yeni Yaris 1.33 Fun (Düz vites) (liste fiyatı 33.900 Polo'ya göre artıları: 99 PS, yakıt tüketimi ortalamada yarım litre farkediyor)
    5. Seat Ibıza 1.4 85 HP Reference (liste fiyatı 28.500 artıları: hız sabitleyici)
    6. Yeni Seat Ibıza 1.2 TSI 105 Hp DSG Reference (liste fiyatı: 35.900 artıları: DSG şanzıman, TSI motor, hız sabitleyici)

    Sonuç olarak 3, 4, 5 ve 6. maddelerde bahsettiğim modeller arasında kaldım.

    Çok fazla borç yapmadan Seat Ibıza 1.4 motor olan modelini mi alayım yoksa diğer maddelerden birini mi tercih edeyim?

    Yorumlarınızı 4 gözle bekliyorum

    Benzer araclarin otomatik versiyonumu esim icin inceliyoruz, bence sizin icin en uygunu donanim, yeni kasa faktorleri ile Aveo HB LTZ ama listenizde yok :)

    Yaris bence style olarak alinir, otomatige 38k civari veriyorlar manuelini bilmiyorum. Ayrica yeni i20 yede bakabilirsiniz. Biz otomatik tune modeline baktik oda 38civari idi. Manuel ve bir alt donanim sizin istediginiz seviyede olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktaa

    ziebart gibi bu işin ehli yerlere giderseniz arabanizin rengine uygun rengi secip onayinizi aliyorlar diye biliyorum. ön cam haric 600-700 tl civarinda makiyeti var sitesine göre.

    Açıkcası ben oto şık görünsün diye degil güneşin zararli etkilerini azaltmak için film taktirdim.

    ben hem şık görünsün istiyorum hem de güneş engellesin istiyorum siyah renk araç ön camlara da taktınız mı trafikte sorun oluyor mu
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.