Şimdi Ara

Yeni Toyota Yaris Hybrid Cool e-CVT (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.153
Cevap
37
Favori
170.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu araç bana mantıklı gibi gelmeye başladı. şimdi herkes o fiyata alınırmı git 2. el passat avensis fln al lpg tak bin diyecek. ama istanbulda yaşayanlar için bu araç gerçekten bu değerlerde yakıyorsa mantıklı olabilir. çünkü cvt gibi geçişleri hissedilmeyen ve bu kadar az yakan bir araç yok. c veya d sınıfı al diyenler olacak. ama c veya d sınıfında cvt şanzıman konforunda bukadar az yakan bir araç var mı varsada ben bilmiyorum. hele istanbulda şehir içi kullanan birine c veya d sınıfı araç niye çok gerekir anlamış değilim. 50 bin tl çok gelebilir ama dizel ve otomatik bir araç b sınıfında zaten bu seviyede. c ve d sınıfında ise 60 bin tl leri bile geçmeye başlıyor. dediğim gibi istanbul gibi sıkışık trafikte bu araç idda edildiği gibi az yakıyorsa bence mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTBA_36R

    bu araç bana mantıklı gibi gelmeye başladı. şimdi herkes o fiyata alınırmı git 2. el passat avensis fln al lpg tak bin diyecek. ama istanbulda yaşayanlar için bu araç gerçekten bu değerlerde yakıyorsa mantıklı olabilir. çünkü cvt gibi geçişleri hissedilmeyen ve bu kadar az yakan bir araç yok. c veya d sınıfı al diyenler olacak. ama c veya d sınıfında cvt şanzıman konforunda bukadar az yakan bir araç var mı varsada ben bilmiyorum. hele istanbulda şehir içi kullanan birine c veya d sınıfı araç niye çok gerekir anlamış değilim. 50 bin tl çok gelebilir ama dizel ve otomatik bir araç b sınıfında zaten bu seviyede. c ve d sınıfında ise 60 bin tl leri bile geçmeye başlıyor. dediğim gibi istanbul gibi sıkışık trafikte bu araç idda edildiği gibi az yakıyorsa bence mantıklı.

    Arkadaşlar ben de şunu söyleyeyim. Eğer Toyota şirketi yakıt tüketimi değerleri konusunda gerçekçi ise şehiriçinde araç kullanan herkes için tatmin edici donanımı ile de bu araç en iyi seçenek gibi. Ha, 5-6 kişilik ailesindir, performans düşkünü araç tutkunusundur o zaman sözüm olmaz tabi. Ama araç ihtiyaçsa, istediğin yere çekirdek ailenle özgürce gitmek, alışverişini yapmak, işine gidip gelmek için, bu araç biçilmiş kaftan olur. Yakın gelecekte trafikte daha fazla da görürüz bu araçtan.




  • Valvematic motorlu bir Toyota Verso kullanıcısı olarak Toyota'nın pompa ölçümlerinin fabrika verileri ile örtüştüğünü söyleyebilirim. Hattta 8.7 Lt ş.içi sarfiyatı bende 7,8-8 arası gerçekleşmekte.

    Renault ve Fiat için aynı şeyi söyleyemem. Zira o marka araçlarımda hiçbir zaman fabrika verisi tutturamıyorum.

    Yaris Hybrid'i Derindere'ye geldiği gün görmüştüm ve beni adeta büyüledi. Ş.içi 3.5 lt yakıt sarfiyatı sanki bir rüya gibi. Servis Tenik Müdürü ile görüştüğümüzde "akü garantisi 10 yıl" dedi. Ayrıca hybrid olması sebebiyle servis periyodlarında benzinli yada dizelde değiştirilen bazı parçaların bu araçta değiştirilmemesi sebebiyle servis maliyetinin de daha düşük olduğunu söylemişti.

    45 bine dizel alacağıma 50 bine hybrit hemen alırım.
  • otomobil dergilerinde birkaç testi çıksın bakalım. eğer idda edildiği kadar az yakıyorsa bence mantıklı bir araç.50 bin tl malesef çok gibi görünsede artık sıfır araçlar bu fiyatlarda. dizelin sesi ve otomatik vitesli ideal bir dizel olmadığından tercih nedeni olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    Valvematic motorlu bir Toyota Verso kullanıcısı olarak Toyota'nın pompa ölçümlerinin fabrika verileri ile örtüştüğünü söyleyebilirim. Hattta 8.7 Lt ş.içi sarfiyatı bende 7,8-8 arası gerçekleşmekte.

    Renault ve Fiat için aynı şeyi söyleyemem. Zira o marka araçlarımda hiçbir zaman fabrika verisi tutturamıyorum.

    Yaris Hybrid'i Derindere'ye geldiği gün görmüştüm ve beni adeta büyüledi. Ş.içi 3.5 lt yakıt sarfiyatı sanki bir rüya gibi. Servis Tenik Müdürü ile görüştüğümüzde "akü garantisi 10 yıl" dedi. Ayrıca hybrid olması sebebiyle servis periyodlarında benzinli yada dizelde değiştirilen bazı parçaların bu araçta değiştirilmemesi sebebiyle servis maliyetinin de daha düşük olduğunu söylemişti.

    45 bine dizel alacağıma 50 bine hybrit hemen alırım.

    Teşekkürler verdiğiniz bilgiler umut verici ve aracı alınabilir kılıyor. Verilerin netleşmesini bekleyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogecor

    otomobil dergilerinde birkaç testi çıksın bakalım. eğer idda edildiği kadar az yakıyorsa bence mantıklı bir araç.50 bin tl malesef çok gibi görünsede artık sıfır araçlar bu fiyatlarda. dizelin sesi ve otomatik vitesli ideal bir dizel olmadığından tercih nedeni olabilir.

    Beklemedeyiz.
  • Arabayı 3-4 gündür kullanıyorum. Keyifli bir araç. İlk çalıştırıldığında ve full elektrikli kullanım anlarında 0(sıfır) ses var. Yani aletin çalıştığı belli bile olmuyor. Yakıt tüketimi konusunda benim cihaz 150 km falan oldu. 4.5 ortalama gösteriyor.

    Kullanmaktan çok keyif alacağınızı düşünüyorum. Özellikle bol yokuş aşağı gidiyorsanız dört dörtlük

    Tavsiye olunur.
    Sorularınızı memnuniyetle cevaplarım.
  • gelin ben size 40liraya full civic hybrid verim 2010 makyajlı kasa power of hybrids
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senseymensey

    Arabayı 3-4 gündür kullanıyorum. Keyifli bir araç. İlk çalıştırıldığında ve full elektrikli kullanım anlarında 0(sıfır) ses var. Yani aletin çalıştığı belli bile olmuyor. Yakıt tüketimi konusunda benim cihaz 150 km falan oldu. 4.5 ortalama gösteriyor.

    Kullanmaktan çok keyif alacağınızı düşünüyorum. Özellikle bol yokuş aşağı gidiyorsanız dört dörtlük

    Tavsiye olunur.
    Sorularınızı memnuniyetle cevaplarım.

    Güle güle kullanın. Hem keyifli hem de ekonomik bir araç kullanıyorsunuz işte. Babamları ikna etmeye çalışıyorum ben de. Sorularım olacaktır elbette. İlginize teşekkür ederim.




  • civic yaris gibi tam hibrit teknolojisine sahip değil. istanbul içinde 4 litrenin altında bir tüketimi varsa bu araç bence mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senseymensey

    Arabayı 3-4 gündür kullanıyorum. Keyifli bir araç. İlk çalıştırıldığında ve full elektrikli kullanım anlarında 0(sıfır) ses var. Yani aletin çalıştığı belli bile olmuyor. Yakıt tüketimi konusunda benim cihaz 150 km falan oldu. 4.5 ortalama gösteriyor.

    Kullanmaktan çok keyif alacağınızı düşünüyorum. Özellikle bol yokuş aşağı gidiyorsanız dört dörtlük

    Tavsiye olunur.
    Sorularınızı memnuniyetle cevaplarım.

    bataryalar dolu iken sadece elektirikli kaç km gidebiliyor ?

    çok önemli bir soru bence ve boş bataryalar öyle frenle kolaylıkla dolmuyordur diye düşünüyorum. bunları test ederseniz seviniriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lexus -- 12 Ekim 2012; 20:47:22 >




  • Önemli bir konu da pilin motor freni halinde sarj edip etmedigi. Örnegin motor freni ile uzun bir yokus asagi inerken frene basmadan da pil sarj ediyor mu acaba? Yoksa illa frene basarak mı inmek lazım yokuş aşağı?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • akü kirası var mi bunun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    akü kirası var mi bunun

    Bu aracı alırken benzinli motoru nasıl beraberinde veriliyorsa, 2. motor olan elektrikli motoru ve elektrik motorunu 10 yıl garanti çerçevesinde besleyecek olan pil(aküler) fiyatın içinde birlikte veriliyor. Hiç şarja takmadan kendi ataleti ile kendi pillerini şarj edebiliyor. Bakımları servis uzmanının belirttiğine göre bazı sebeplerden dolayı diğer motorlu Yaris'lerden daha az masraflı imiş. Toyota Prius Hybrid'i yakın takip ettiğimden bu araçla bende yakından ilgileniyorum. Ancak araç ihtiyacım olmadığı ve ailem için küçük geldiği için alamıyorum. Prius daha mantıklı fiyata satılsa da alabilsek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    akü kirası var mi bunun
    mükerrer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 13 Ekim 2012; 0:30:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    akü kirası var mi bunun

    Bu aracı alırken benzinli motoru nasıl beraberinde veriliyorsa, 2. motor olan elektrikli motoru ve elektrik motorunu 10 yıl garanti çerçevesinde besleyecek olan pil(aküler) fiyatın içinde birlikte veriliyor. Hiç şarja takmadan kendi ataleti ile kendi pillerini şarj edebiliyor. Bakımları servis uzmanının belirttiğine göre bazı sebeplerden dolayı diğer motorlu Yaris'lerden daha az masraflı imiş. Toyota Prius Hybrid'i yakın takip ettiğimden bu araçla bende yakından ilgileniyorum. Ancak araç ihtiyacım olmadığı ve ailem için küçük geldiği için alamıyorum. Prius daha mantıklı fiyata satılsa da alabilsek.

    Beklentimiz aynı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    akü kirası var mi bunun

    Bu aracı alırken benzinli motoru nasıl beraberinde veriliyorsa, 2. motor olan elektrikli motoru ve elektrik motorunu 10 yıl garanti çerçevesinde besleyecek olan pil(aküler) fiyatın içinde birlikte veriliyor. Hiç şarja takmadan kendi ataleti ile kendi pillerini şarj edebiliyor. Bakımları servis uzmanının belirttiğine göre bazı sebeplerden dolayı diğer motorlu Yaris'lerden daha az masraflı imiş. Toyota Prius Hybrid'i yakın takip ettiğimden bu araçla bende yakından ilgileniyorum. Ancak araç ihtiyacım olmadığı ve ailem için küçük geldiği için alamıyorum. Prius daha mantıklı fiyata satılsa da alabilsek.

    bu devir devam ettikçe bu fiyatlar hep uçuk olacak malesef.
    ama 5yıllık benzin parasını bu arabanin fark ücreti olarak vermek mantıklı gelmiyor bana.
    devlet
    en az 5 bin tl hibrit veya elektrikli oto indirimi yapmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gözümüz aydın olsun. Benzine yine zam. Fiyat 5 TL'yi buldu sayılır. Ben 10 TL olması taraftarıyım. Böylece bisiklete bineriz ve sağlığımızı yeniden geri alabiliriz. Ayrıca gereksiz birsürü masraftanda kurtulmuş oluruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inexo


    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: inexo

    akü kirası var mi bunun

    Bu aracı alırken benzinli motoru nasıl beraberinde veriliyorsa, 2. motor olan elektrikli motoru ve elektrik motorunu 10 yıl garanti çerçevesinde besleyecek olan pil(aküler) fiyatın içinde birlikte veriliyor. Hiç şarja takmadan kendi ataleti ile kendi pillerini şarj edebiliyor. Bakımları servis uzmanının belirttiğine göre bazı sebeplerden dolayı diğer motorlu Yaris'lerden daha az masraflı imiş. Toyota Prius Hybrid'i yakın takip ettiğimden bu araçla bende yakından ilgileniyorum. Ancak araç ihtiyacım olmadığı ve ailem için küçük geldiği için alamıyorum. Prius daha mantıklı fiyata satılsa da alabilsek.

    bu devir devam ettikçe bu fiyatlar hep uçuk olacak malesef.
    ama 5yıllık benzin parasını bu arabanin fark ücreti olarak vermek mantıklı gelmiyor bana.
    devlet
    en az 5 bin tl hibrit veya elektrikli oto indirimi yapmalı

    Evet, hem havayı-çevreyi daha az kirleten performansı çok fazla olmayan otomobiller kullanacaksın hem de daha fazla para ödeyeceksin, bunun sebebi biraz da ülkemizdeki yakıt fiyatlarıyla ilgili galiba.




  • 5 TL'yi görmek üzereyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oricin -- 13 Ekim 2012; 10:20:19 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.