Şimdi Ara

YENİ VOLKSWAGEN CC (40. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
844
Cevap
12
Favori
188.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de cc ile 4 ayı doldurdum. Araç 5500.Km
    Yakıt şehir içi ortalama 12 civarında, Biraz fazla ama arabayı kısa mesafede kullanıyorum. kış koşulları tüketimi artırmıştır.
    Dsg ile sıkıntı yaşayacağımı düşünüyorum.
    Araç kalkarken biraz tereddüt ediyor, pürüzsüz kalkmıyor.
    Bir de 6. viteste 60-70 arası giderken doğru vitesi seçemiyor. vites düşürmüyor, titreyecek, çekmeyecek gibi oluyor.
    Servise bir görüneyim diyorum.
    Bunun dışında araçtan çok memnunum.
  • bunun 2 dizeli ne kadar yakıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ferther

    Ben de cc ile 4 ayı doldurdum. Araç 5500.Km
    Yakıt şehir içi ortalama 12 civarında, Biraz fazla ama arabayı kısa mesafede kullanıyorum. kış koşulları tüketimi artırmıştır.
    Dsg ile sıkıntı yaşayacağımı düşünüyorum.
    Araç kalkarken biraz tereddüt ediyor, pürüzsüz kalkmıyor.
    Bir de 6. viteste 60-70 arası giderken doğru vitesi seçemiyor. vites düşürmüyor, titreyecek, çekmeyecek gibi oluyor.
    Servise bir görüneyim diyorum.
    Bunun dışında araçtan çok memnunum.


    Hocam sizin araç bmt miydi ?
  • Benim cc multifuel, start stop yok. BMT olanlar 2013 modeller.
    Dizelin ne yaktığının bilmiyorum. Passatın 1.6 dizeli şehir içinde 10 litre civarında yakıyormuş.2.0 170 BG dizel biraz daha az yakar diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freelove1907

    Merhabalar,

    1 ayı aşkın süredir sipariş vermeyi bekliyordum.
    Bayi ile konuştuğumda Aralık ayında sipariş alınmadığını bir ihtimal Ocak sonunda cc siparişi verebileceğimi belirtti.
    Sipariş+3 ayı da düşündüğümde bu işten epey soğudum, sanırım çok istediğim cc'den vazgeçiyorum..

    100.000 TL bütçe ile alternatif önerilerinizi rica ederim.



    Mercedes CLA 200 Urban yada AMG paket e bi bakın derim.
  • 1.4 cc şehir içinde 9.9 lt. yakıyor.
  • Herkese merhaba;

    Tiguan aracımı bayi takası ile Vw Cc ile değiştirmiş bulunuyorum.

    Tiguan'ımın üzerindeki RNS 510 cihazını takasa dahil etmedim ve satın aldığım yer olan Ender Elektronikte demonte ettirerek kutuladım,

    Söz konusu RNS 510'u satmayı düşünüyorum. Satma sebebim ben şirket aracı kullandığım için aracı ağırlıklı olarak eşimin kullanması ve navigasyon, Dvd, hard disk vb fonksiyonlara ihtiyacımız olmaması.

    Bilenler bilir, Rns 510 araca çok özellik katan bir cihazdır.

    Doğuş'tan araç alırken donanıma eklendiği taktirde 7800 TL talep edilen, spot piyasada sıfırı için 4000 TL civarı fiyat istenen "Sıfır ayarında" temizliğe sahip bu cihaz için 2500 TL istiyorum.

    Cihazın yanında az bulunan "sesle kontrol modülü"nü de hediye edeceğim, bu modül ile birlikte Rns 510'a "navigasyonu aç, hard diske geç, sonraki şarkıyı çal, telefon rehberine gir, şu numaralı telefonu ara vb " komutları sesli olarak verebiliyorsunuz.

    Rns 510'a bluetooth modülü ekleyerek telefon özeliliğini de kullanabilirsiniz.

    Sahibinden vb sitelerde 1750 - 2500 TL vb fiyatlar istenen pek çoğu şaibeli cihazlarla karşılaştırmamanızı rica eder yeni alıcısına hayırlı olsun derim.

    Not: Cihazı görmek isteyen ve elden teslim almak isteyenlerle Sarıyer Zekeriyaköy veya Mecidiyeköy'de görüşülebilir. Fiyat sondur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SesaM

    1.4 cc şehir içinde 9.9 lt. yakıyor.


    10 değil yani :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cc sahibi dostlar. Dsg den ses geliyor mu sizde de. Özellikle bozuk yollarda vites değişirken. Çatır çutur sesler. Konusu da var forumda zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: obenomy

    Herkese merhaba;

    Tiguan aracımı bayi takası ile Vw Cc ile değiştirmiş bulunuyorum.

    Tiguan'ımın üzerindeki RNS 510 cihazını takasa dahil etmedim ve satın aldığım yer olan Ender Elektronikte demonte ettirerek kutuladım,

    Söz konusu RNS 510'u satmayı düşünüyorum. Satma sebebim ben şirket aracı kullandığım için aracı ağırlıklı olarak eşimin kullanması ve navigasyon, Dvd, hard disk vb fonksiyonlara ihtiyacımız olmaması.

    Bilenler bilir, Rns 510 araca çok özellik katan bir cihazdır.

    Doğuş'tan araç alırken donanıma eklendiği taktirde 7800 TL talep edilen, spot piyasada sıfırı için 4000 TL civarı fiyat istenen "Sıfır ayarında" temizliğe sahip bu cihaz için 2500 TL istiyorum.

    Cihazın yanında az bulunan "sesle kontrol modülü"nü de hediye edeceğim, bu modül ile birlikte Rns 510'a "navigasyonu aç, hard diske geç, sonraki şarkıyı çal, telefon rehberine gir, şu numaralı telefonu ara vb " komutları sesli olarak verebiliyorsunuz.

    Rns 510'a bluetooth modülü ekleyerek telefon özeliliğini de kullanabilirsiniz.

    Sahibinden vb sitelerde 1750 - 2500 TL vb fiyatlar istenen pek çoğu şaibeli cihazlarla karşılaştırmamanızı rica eder yeni alıcısına hayırlı olsun derim.

    Not: Cihazı görmek isteyen ve elden teslim almak isteyenlerle Sarıyer Zekeriyaköy veya Mecidiyeköy'de görüşülebilir. Fiyat sondur.

    Cc ye neden taktırmadınız rns yi merak ettim?




  • Yazdığım gibi. Navi. Ve dvd özelliklerini hiç kullamadığımız için.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarin (2 ocak 2014) te vw cc BMT 1.4 160 bg alacagim. Arabayi show roomda gordum ama aklima birsey takildi:

    VW sitesinde cc BMT 1.4 160 bg yok!

    Beni mi kandiriyorlar yoksa bu araci birisi getirdi de almaktan vaz mi gecti?

    Bu konuda beni aydinlatacaklara simdiden tesekkur ederim.
  • cptdr C kullanıcısına yanıt
    BMT dir merak etmeyin.
    Show Room dan araç alıyorsanız dikkat edin derim.
    Ben de öyle aldım. Arka çakmak girişi kırıktı
    Araç tam temizlenmemişti. Naylonları siz sökün derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 Kasım 2013 tarihinden bu yana vw cc 1.4 tsi bluemotion aracımı kullanmaktayım, 4000km sonrasında artık elimde paylaşabileceğim gözlemlerim var ve bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Aracım Beyaz renk. Opsiyonel donanımları: cam tavan, elektrikli arka perde, alcantara koltuklar, antrasit tavan döşemesi, ahşap dekor, viraj aydınlatmalı led farlar ve 18'' interlagos jantlar.
    Öncelikle bu aracı almadan önce mercedes cla, bmw 3.16i ve bu araç arasında kalmıştım. 3 aracı da test ettikten sonra, aynı fiyat etiketine sahip olsalar dahi bu aracı tercih ederdim. Zira fiyatından fazlasını sunuyor kullanıcısına. Ayrıca etraftaki bakışlar nedeniyle , 100 bin TL'lik değil 100 bin Euro'luk bir araç kullanıyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.
    Gelelim sürüş izlenimlerime. Araçta rüzgar sesi yok denecek kadar az. Ancak 18''lik jantlar nedeniyle yol sesi biraz fazla ki bence bu çok normal. Bozuk yollar biraz içinizi acıtıyor ancak konfordan ödün vermiyor, darbeleri güzel absorbe ediyor. Aynı zamanda bozuk yollarda bir takım tıkırtılar da gelebiliyor aracın çeşitli yerlerinden, henüz nereden geldiklerini kestirebilmiş değilim.
    Bu motor bu aracı kaldırır mı diye düşünenler için söylüyorum. Kaldırır, fazlasını da yapar... Ailemin 2000 cc üstü motorları olan birçok aracını kullanıyorum. O araçlardan eksisi yok, hatta bazen fazlası var performans yönünden. D modundayken ekonomi odaklı olmasından mütevellit hızlanması için gaza biraz fazla yüklenmeniz gerekebiliyor. Ben bunu yapmak yerine, S moduna alıp gaza hafifçe dokunuyorum ve dikiz aynamdan hızla kaybolan araçları izliyorum...
    Bu aracı almadan önce, en büyük çekincem DSG şanzumandan yanaydı. Öncelikle robotize edilmiş yani manuelden otomatikleştirilmiş sorunsuz bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum. En azından tam otomatiğe göre daha sorunlu oldukları kesin. Ancak bu tür şanzumanları kullanmayı bilmek de çok mühim. Bu araç öncesinde citroen c4 1.6 mcp kullandım 6 sene. Bu şanzuman karşılaşabileceğin en kötü şanzumandı ama bana bu tür şanzumanlarla baş etmeyi de öğretti sanırım bana. Ama şunu söylemeliyim ki DSG bu diğer robotize şanzumanlarla kıyaslanamaz bile. Vites geçişlerini hissedemiyorsunuz, fazlasıyla seri ve kullanım zevkini inanılmaz derecede arttırıyor. Henüz aracım 4000km'de. DSG'den kaynaklı bir sorun yaşamadım ama eminim ki bir gün yaşayacağım. Bu konuda aldığım kendime göre bazı önlemler var. Ne kadar doğru önlemlerdir bilmiyorum ama yine de paylaşmak isterim. Eğimli bir yere park ettiğimde, aracı n konumuna alıp el frenini çekiyorum, şanzumandaki boşluğu alıp vitesi p konumuna öyle alıyorum. Auto Hold sürekli açık. Bu aracın geri kaçıp şanzumana zarar vermemesini sağlıyor ve kanımca ışıklarda beklerken aracın şanzumanına yük binmemesini sağlıyor. Ben sadece bu kadarını yapabiliyorum. Aracımı çok zorlamam zaten. Bu kadarı yeterli diye düşünüyorum.
    Yakıt tüketimi epey tartışılan bi konu. Benim beklentilerimin çok çok altında olduğunu söyleyebilirim. 4000km sonunda yol bilgisayarındaki ortalama tüketimim 8,6lt. Bir depo benzinle 750 km'nin altına hiç düşmedim, rekorum 860km. Bu kullanım Bursa ve İstanbul'da orta şeker trafikte elde edildi. Otoban kullanımlarım da oldu. Ancak evim ve iş yerimin arası 1,5 km. Her sabah ve akşam bu yolu gidip geliyorum. Araç daha ısınamadan evime gelmiş oluyorum. Bu tür kullanımım olmasa, daha da düşerdi eminim. Uzun yol denemesi hiç yapmadım. Yaparsam benim kullanımımla çok iyi değerler yakalarım diye düşünüyorum. Bu iyimser tabloya ek olarak, aracı performanslı kullanırsam 15lt hatta üstünü görmem çok kolay. Malum turbolu motorların yakıt tüketim değer aralığı çok geniş. Kullanıma göre çok farklı değerler elde edilebilir. Kullanımımla ilgili fikir vermesi açısından şu örneği verebilirim. Citroen C4 1.6 hdi mcp ile aynı kullanımda 6.4 ortalamam vardı, bu araçla 8.6.
    Bir konuya özellikle değinmek istiyorum. Bluemotion çok fark ediyor mu ? Bluemotion olmayanını kullanmadım ama serbest sürüş modu denen şeyin hastasıyım... Araç hızlandığında, hafif eğimli yollarda ayağımı gazdan çekiyorum. Araç çok uzun süre hızını düşürmeden ve gaz vermeden seyredebiliyor ki bu bence yakıt tüketimine çok fazla etki ediyor. Diğer yandan start-stop sisteminden nefret ediyorum ve araca her bindiğimde ilk işim düğmesine basıp kapatmak oluyor. Ama serbest sürüş modu bu aracın en sevdiğim özelliklerinden biri hatta ilk 3'e girer benim için.
    Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Almayı düşünüp de kararsızlık yaşayanlar olursa seve seve sorularını yanıtlarım.


    Selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheLegenddd

    7 Kasım 2013 tarihinden bu yana vw cc 1.4 tsi bluemotion aracımı kullanmaktayım, 4000km sonrasında artık elimde paylaşabileceğim gözlemlerim var ve bunları sizlerle paylaşmak istiyorum.
    Aracım Beyaz renk. Opsiyonel donanımları: cam tavan, elektrikli arka perde, alcantara koltuklar, antrasit tavan döşemesi, ahşap dekor, viraj aydınlatmalı led farlar ve 18'' interlagos jantlar.
    Öncelikle bu aracı almadan önce mercedes cla, bmw 3.16i ve bu araç arasında kalmıştım. 3 aracı da test ettikten sonra, aynı fiyat etiketine sahip olsalar dahi bu aracı tercih ederdim. Zira fiyatından fazlasını sunuyor kullanıcısına. Ayrıca etraftaki bakışlar nedeniyle , 100 bin TL'lik değil 100 bin Euro'luk bir araç kullanıyormuşsunuz gibi hissediyorsunuz.
    Gelelim sürüş izlenimlerime. Araçta rüzgar sesi yok denecek kadar az. Ancak 18''lik jantlar nedeniyle yol sesi biraz fazla ki bence bu çok normal. Bozuk yollar biraz içinizi acıtıyor ancak konfordan ödün vermiyor, darbeleri güzel absorbe ediyor. Aynı zamanda bozuk yollarda bir takım tıkırtılar da gelebiliyor aracın çeşitli yerlerinden, henüz nereden geldiklerini kestirebilmiş değilim.
    Bu motor bu aracı kaldırır mı diye düşünenler için söylüyorum. Kaldırır, fazlasını da yapar... Ailemin 2000 cc üstü motorları olan birçok aracını kullanıyorum. O araçlardan eksisi yok, hatta bazen fazlası var performans yönünden. D modundayken ekonomi odaklı olmasından mütevellit hızlanması için gaza biraz fazla yüklenmeniz gerekebiliyor. Ben bunu yapmak yerine, S moduna alıp gaza hafifçe dokunuyorum ve dikiz aynamdan hızla kaybolan araçları izliyorum...
    Bu aracı almadan önce, en büyük çekincem DSG şanzumandan yanaydı. Öncelikle robotize edilmiş yani manuelden otomatikleştirilmiş sorunsuz bir şanzıman olduğunu düşünmüyorum. En azından tam otomatiğe göre daha sorunlu oldukları kesin. Ancak bu tür şanzumanları kullanmayı bilmek de çok mühim. Bu araç öncesinde citroen c4 1.6 mcp kullandım 6 sene. Bu şanzuman karşılaşabileceğin en kötü şanzumandı ama bana bu tür şanzumanlarla baş etmeyi de öğretti sanırım bana. Ama şunu söylemeliyim ki DSG bu diğer robotize şanzumanlarla kıyaslanamaz bile. Vites geçişlerini hissedemiyorsunuz, fazlasıyla seri ve kullanım zevkini inanılmaz derecede arttırıyor. Henüz aracım 4000km'de. DSG'den kaynaklı bir sorun yaşamadım ama eminim ki bir gün yaşayacağım. Bu konuda aldığım kendime göre bazı önlemler var. Ne kadar doğru önlemlerdir bilmiyorum ama yine de paylaşmak isterim. Eğimli bir yere park ettiğimde, aracı n konumuna alıp el frenini çekiyorum, şanzumandaki boşluğu alıp vitesi p konumuna öyle alıyorum. Auto Hold sürekli açık. Bu aracın geri kaçıp şanzumana zarar vermemesini sağlıyor ve kanımca ışıklarda beklerken aracın şanzumanına yük binmemesini sağlıyor. Ben sadece bu kadarını yapabiliyorum. Aracımı çok zorlamam zaten. Bu kadarı yeterli diye düşünüyorum.
    Yakıt tüketimi epey tartışılan bi konu. Benim beklentilerimin çok çok altında olduğunu söyleyebilirim. 4000km sonunda yol bilgisayarındaki ortalama tüketimim 8,6lt. Bir depo benzinle 750 km'nin altına hiç düşmedim, rekorum 860km. Bu kullanım Bursa ve İstanbul'da orta şeker trafikte elde edildi. Otoban kullanımlarım da oldu. Ancak evim ve iş yerimin arası 1,5 km. Her sabah ve akşam bu yolu gidip geliyorum. Araç daha ısınamadan evime gelmiş oluyorum. Bu tür kullanımım olmasa, daha da düşerdi eminim. Uzun yol denemesi hiç yapmadım. Yaparsam benim kullanımımla çok iyi değerler yakalarım diye düşünüyorum. Bu iyimser tabloya ek olarak, aracı performanslı kullanırsam 15lt hatta üstünü görmem çok kolay. Malum turbolu motorların yakıt tüketim değer aralığı çok geniş. Kullanıma göre çok farklı değerler elde edilebilir. Kullanımımla ilgili fikir vermesi açısından şu örneği verebilirim. Citroen C4 1.6 hdi mcp ile aynı kullanımda 6.4 ortalamam vardı, bu araçla 8.6.
    Bir konuya özellikle değinmek istiyorum. Bluemotion çok fark ediyor mu ? Bluemotion olmayanını kullanmadım ama serbest sürüş modu denen şeyin hastasıyım... Araç hızlandığında, hafif eğimli yollarda ayağımı gazdan çekiyorum. Araç çok uzun süre hızını düşürmeden ve gaz vermeden seyredebiliyor ki bu bence yakıt tüketimine çok fazla etki ediyor. Diğer yandan start-stop sisteminden nefret ediyorum ve araca her bindiğimde ilk işim düğmesine basıp kapatmak oluyor. Ama serbest sürüş modu bu aracın en sevdiğim özelliklerinden biri hatta ilk 3'e girer benim için.
    Aklıma gelenler şimdilik bunlar. Almayı düşünüp de kararsızlık yaşayanlar olursa seve seve sorularını yanıtlarım.


    Selamlar,

    arkadaşım için soruyorum.mercedes cla BMW 3,16 vw cc arasında nefarklar var artı eksi olarak.bu üçü arasında artıları eksiler analatırmısınız




  • Alıntı yapmayı bilmiyorum, o yüzden direkt cevap yazıyorum kusura bakmayın. Aslında ne istediğine göre değişir arkadaşınızın. Ben araç seçerken kendimce şu şekilde değerlendirmiştim:

    Mercedes cla güzel görünüyor. Aslında favorimdi başlarda. Ancak aracı canlı gördüğümde hayal kırıklığına uğradım. Bana göre iç mekan kalitesi vasat ve içi çok dar. Showroomda duran c180 coupe'nin arkası daha genişti. Ne kadar dar olduğunu bu örnekle anlatabilirim sanırım. Bu etkenlere birde Mart ayına sıra vermeleri ( kasım siparişi için ) , sıfır iskonto ve mercedes çalışanlarının aşırı, hatta hayatımda gördüğüm en ilgisiz araç satıcıları olması eklenince cla'dan soğudum ve vazgeçtim. Dünya para verip araç satın almaya gidiyoruz, yüzümüze bile bakmıyorlar. Dünya'nın en iyi arabasını satsalar yine de onlara para kazandırmam.

    Bmw 3.16 bu araçlar içinde en iyi şanzumana sahip araç açık ara. Muazzam bir şanzuman, dsg'yle kıyaslamam bile. 3.16'yı elememin sebebine gelince; bomboş araçların euro kurunun artmasıyla ateş pahası olmasıydı. Bir de benim zevkime göre vw cc çok daha estetik bir araçtı. 3.16'yı günde 10 kere görüyorsam cc'yi 2-3 kere görecektim. Ben aracı alırken aynı donanımda bir 3.16 almaya kalksam, 30bin TL kadar bir fark ödemem gerekiyordu. Şahsi fikrimdir; o kadar farkı haketmiyor. Hatta aynı fiyata sahip olsalar dahi kararım cc olabilirdi. Bu arada arkadaşımda 3.16 var cc'den 1lt kadar daha az yakıt tüketiyor 100km'de. Yakıt tüketimi olarak da biraz daha iyi.

    Çok daha detaylı karşılaştırma yapabilecek kadar kullanmadım diğer araçları. Benim kararımda bunlar etkili olmuştu. Umarım faydası olur.




  • teşekkürler
  • 2013 CC sahibi oldum ben de arkadaşlar.Bu lastik basınç monitöre nereden bakılıyordu bulamadım. Bu kadar özelliğin arasında kayboldum diyebilirim.

    Araç uzun yol 6.2 litre yaktı bu arada.

    Ayrıca DSG'nin BMW otomatik vitesinden daha hızlı,konforlu ve ekonomik olduğunu düşünüyorum.Öyle olmasa 1.16i CC'den çok daha az yakması gerekirdi.DSGnin bazı kronik problemleri olduğu aşikar elbette o konuda BMW'nin ZF'si çok daha sağlam.
  • Bu aracın,
    parke yollara girmediğiniz sürece,
    camlar açık dar sokaklardan geçmediğiniz sürece,
    kalkışlarda titremeye başlamadığı sürece,
    ve garantisi bitmediği sürece,
    keyfine diyecek yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bmw x1 var bir de simdi yeni vw cc aldik, almadan once mercedes cla'yi da inceledim soyle diyebilirim fazladan 30-40 bin tl vermeye gerek yok vw cc cok guzel bir arac. Bmw motor-sanziman olarak cok iyi ama araclar rahat degil bundan once vw passat biniyordum 10 saat yol gitsem yorulmazdim. Bmw de o rahati bulamadim araclarin hem surus karakteri sert, hem koltuklari konforsuz, hem runflat lastiklerden dolayi ekstra rahatsizlik veriyor ve 3 serilerinde 100 km den sonra ruzgar sesi problemi var. Mercedes cla gorunus olarak en guzeli ama ici en dar olani. Eger ben spor arac istiyorum ici dar-genis farketmez premium arac olsun diyorsaniz mercedes cla derim hatta bende su an keske cla alsaymisim diyorum. Ben butcemi zorlamiyim hem de rahat-genis bir arac biniyim diyorsaniz da vw cc tavsiye ederim. Bmw konusunda gorusumu yazdim
    uzun sure vw kullandim bmw yi cok sevemedim bir daha bmw alirsam 5 serisi disinda tercih etmem sanirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.