arkadaşlar benim sorum olacaktı. 1.5 116lık manuel tsi, 116lık dsg ise e-tsi olarak geçiyor. 150lik olanla arasında önemli farklar mevcut olduğunu okumuştum ancak impression olan mild hibrit üniteden de mi yoksun acaba dsg kardeşine göre? geçen ay 1265li fiyatlar gördüm ancak +100 koymuş sanırım bu ay. |
YENİ VW GOLF 8.5 2024 (Fiyat-Kampanya Takip) (34. sayfa)
-
-
Mild hibrid motora geçişi nasıl görüyoruz? Devir göstergesi sıfıra iniyor o mu?
-
Hayır sağ altta sembolü çıkıyor. Halka içinde A sembolü içinde çizgi olursa stop etmiş oluyor, çizgi yoksa mild hybridde. Araca geçince görsel atarım.
-
Evet. Görmüştüm. Yuvarlak içinde A harfi..Start stop göstergesi diye biliyordum. Gaz pedalından çekince görünüyor. Şimdi anladım. Teşekkürler.
-
Hem fiyat zamlandı hem stok yok hocam
Manuel olanda e TSI sistemi yok hocam.
Uzun yıllar kullanacaksanız 48 volt akü bozulur mu derdiniz olmayacak.
Manuel olanda silindir kapama var, koşullar müsaitse 4 silindirin ikisini kapatıyor yakıt tasarrufu sağlıyor. Güç isterseniz gaza biraz fazla basmanız yeterli 4 silindir devreye girip tam gücünü vermeye başlıyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: MATHE_Hem fiyat zamlandı hem stok yok hocam
Manuel olanda e TSI sistemi yok hocam.
Uzun yıllar kullanacaksanız 48 volt akü bozulur mu derdiniz olmayacak.
Manuel olanda silindir kapama var, koşullar müsaitse 4 silindirin ikisini kapatıyor yakıt tasarrufu sağlıyor. Güç isterseniz gaza biraz fazla basmanız yeterli 4 silindir devreye girip tam gücünü vermeye başlıyor
Golf Impression'da ışıklı makyaj aynası yok.
Polo Impression'da ışıklı makyaj aynası standart. Bu kısım da ilginç...
Araba şu an 1,4 milyon ediyor. Tam 40 bin Dolar.
Geçen senelere göre fiyat dolar bazında yine uygun aslında. Bu paralara 2. el Golf 6 sattılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vega2000 -- 24 Aralık 2024; 1:31:21 > -
Işıklı makyaj aynası olmaması burada bahse konu değil ki zaten.
Güncel makyajlı kasadaki E-tsi ve tsi farkı sorulmuş.
-
Arkadaşlar bildiğiniz gibi hem vw, hem ikinci elinde golf özelinde kimse burnundan kıl aldırmıyor. Ben de golf opsiyonlarına bakıyorum.
2024 1.5eTSI 116 HP Life 1730 civarı
2024 1.5eTSI 116 HP Style 1930 civarı
2024 1.5eTSI 150 HP Style 2020 civarı
2021-2023 1.0eTSI 110 HP Life 1300-1400 arası
2021-2023 1.5eTSI 150 HP Style 1600-1700 arası
Aralık fiyatlarında cazip bir fiyatlandırma da olmadığı için size danışmak istedim. 2024 golf’lerde bir kampanya, cazip fiyatlandırma olmadığı için bir önceki serinin ikinci ellerine mi bakmak mantıklı? Atıyorum 2023 az km’de Golf 1.5eTSI 150 HP Style, bugün bir 2024 Life paketten daha mı mantıklıdır? Bildiğim kadarıyla Travel assist gibi farklar var.
-
Eğer cam tavan ve kör nokta istiyorsanız 2023 düşük km style bakmak mantıklı. Ama Golf 8.5’un life’ı 8’e göre bir tık daha dolu. Otomatik katlanır ayna, ACC, yarı otonom sürüş vs. var. Cam tavan istemem 116da işimi görür derseniz Life 8.5 gayet mantıklı olur. Hatta 1830 civarına cam tavanlı life paketler de var.
1.5 150 style bence cok sacma zira az daha eklenip A3 alınır o paraya bence hiç gerek yok. -
İkinci el alırsanız eğer
2021-2022 almayın hocam.
Garantisi bitmemiş bir araç alın
hatta Garanti uzatma için de bütçe ayırın.
-
Doğru golf 8 çok problemli bir araç. -
2023 lerde şikayetler nispeten daha az hocam,
bazı şeyleri düzeltip toparladılar takip ettiğim kadarıyla.
Ben de yaz sonu alabilirsem
2024 1.5 impression 116 hp
2023 1.0 e-tsi life 110 hp
arasında karar vermeye çalışacağım muhtemelen.
-
2024 1.5eTSI 116 HP Style 1930tl civarı demişler. Ben Golf 8 i satarken fiyatlar böyle değildi, iyice uçmuş.
Tam bağımsız süspansiyonu olmayan bir araç için çok yüksek rakamlar. 2 milyon ve torsiyon aklım almıyor.
Ucuz torsiyon çubuklu süspansiyon sistemi 2024 Golf 8.5 a hiç kabul edilebilir bir durum değil ama adamlar ucuz malı pahalıya pazarlamayı çok iyi biliyor demekki. Helal olsun diyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hyperloop -- 24 Aralık 2024; 23:51:25 > -
üstün alman teknolojisi işte
-
quote:
Orijinalden alıntı: barmanArkadaşlar bildiğiniz gibi hem vw, hem ikinci elinde golf özelinde kimse burnundan kıl aldırmıyor. Ben de golf opsiyonlarına bakıyorum.
2024 1.5eTSI 116 HP Life 1730 civarı
2024 1.5eTSI 116 HP Style 1930 civarı
2024 1.5eTSI 150 HP Style 2020 civarı
2021-2023 1.0eTSI 110 HP Life 1300-1400 arası
2021-2023 1.5eTSI 150 HP Style 1600-1700 arası
Aralık fiyatlarında cazip bir fiyatlandırma da olmadığı için size danışmak istedim. 2024 golf’lerde bir kampanya, cazip fiyatlandırma olmadığı için bir önceki serinin ikinci ellerine mi bakmak mantıklı? Atıyorum 2023 az km’de Golf 1.5eTSI 150 HP Style, bugün bir 2024 Life paketten daha mı mantıklıdır? Bildiğim kadarıyla Travel assist gibi farklar var.
Araç yokki hocam, olsa bu fiyatlara da vermeyecekler gibi.
Bu arada illa sıfır Golf alacaksam 150 HP Style paket alırdım. 116 HP'ler ile motorda çok fark var.
-
Sıfır golf alacak olsam 116hp life alırdım.
Hiçbir güç beni c hatchback bir arabaya (hele premium bile değilse) 2 milyon tl verdiremez.. Ayrıca yurtdışındaki Style paketler 12.9 inç ekranla geliyor fakat bize 10.3" ile geliyor, sırf bu sebepten dolayı bile ne 116hp ne de 150hp style golf almazdım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gangnamstyle16 -- 25 Aralık 2024; 17:17:46 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X