Şimdi Ara

Yenilenen Ford Puma Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
4.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Kazık gibi vitesle el freninden vazgeçmediler içinde hiç estetik yok. Pejoyu örnek alsınlar iç dizaynda bence

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ford sen transit falan yap bence bu işlere girme.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ön konsolun saçmalığı nedir yav????

    Caddy ile beraber çıkardıkları ticarinin de içi berbattı, platform paylaştıkları Caddy çağ atlamış, adamlar mevcutta daha iyi olanı da bozmuşlar. İç mekanı Transit desen inanırım. Ki güncel Transit'in de içi bundan daha güzel.


    Güle güle Puma. Makyajsızına sahip olanlar 2.el fiyatlarını artırabilir, hayırlı olsun  

  • furkan987654321 F kullanıcısına yanıt

    Manuel daha sağlıklı uzun ömürlü 100 bin lira daha fazla otomatik Alma havası yarın elinde patlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O fiyata biraz zor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Biraz araştırınca 1 litre turbo manuellerde fiyatın çok da doğru olmadığını görüyorum. Fiyat konusunda karşılaştırma yapabilmek için sıfırları kalmadığından 2. elde 1 yaşını doldurmamış Focus'lara baktım. HB Active X ortalama 1.2 milyon liraya rahat bulunuyor. Puma ise boya farkı eklesen 1.5 milyon lira oluyor. Sırf sıfır km olsun diye daha aşağı segmentteki arabaya fazla para vermek mantıklı gelmedi.

  • Ben pumanın dış tasarımını beğeniyorum. Bu aracın asıl eleştirilen tarafı dış tasarımdan ziyade iç tasarımıydı. Ford mühendisleri de bunu dikkate almış belli ki. Zira asıl makyaj ön konsola yapılmış. Direksiyon bile değişmiş:)
    Tek gözüme batan manuel el freni. Kazık gibi duruyor hala. Full pakette bile el freni manuel.

    Puma zaten çok satan bir model değildi. Bu fiyatlarla işi iyice zor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • görüntüsü cezbetmiyor be

  • Ulan millet ne gömdünüz aracı. Bence fena değil. İçi de iyi. Ha mevzu bahis burada Çinliler ise onların zaten dövmediği Avrupalı yok. Manuel el freni de bence otomatikten daha kullanışlı. Belki de bu yüzden bu araca koymaya gerek görmemişlerdir. Her şey görüntü değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt

    Bence de manuel el freni daha iyi..Eski devirlerde delikanlılar, trafikte arıza çıkınca el frenini caaart diye çekip ,haydarı kapıp inerlerdi..Şimdi nerede? dur bir elektronik freni tırnaklayayım geliyorum abi  Aman ojelerin bozulmasın ..Bu arada araba çok güzel ve Avrupa da ,özellikle İngiltere de en çok satan araçlardan biri..Arka fren kampana imiş vs..bu aşırı önemli değil..Captur da da öyle..fren mesafesine etkisi yok denecek kadar az arka frenlerin, sadece savrulmayı önlüyor..Mekanik klima düğmelerinin olmaması kötü benim için..Almayı düşündüğüm bir araç..dizaynı değişik, sürüş özellikleri sınıfının en iyisi..motor ,şanzıman verimli..Keşke platform elverseydi de aks aralığı 5 cm daha büyük olsaydı..İlk fırsatta gidip galeride detaylı inceleyeceğim





  • Ya bu ford, honda, stellantis grubu simsiyah iç mekan yapmaktan bir bıkmadılar. Baştan aşağı ful siyah plasti. Bıktık artık 90lar mı bu ya? Biraz almanlardan, korelilerden feyz alın be kardeşim. Bej renk iç mekanlar görmek istiyoruz, ahşap döşeme, fırçalanmış aluminyum görmek istiyoruz. Gri renk döşeme görmek istiyoruz, çift ton konsol görmek istiyoruz. Çok mu zor bunu yapmak? Varsa yoksa siyah plastik, siyah alkantara, piyano black. ÖZensizlik başka bir şey değil. Başka yok..

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.