< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yenilenen Ford Puma Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri (2. sayfa)
-
-
508 allure almadan önce ankarada birisi full paket puma satiyordu hem 155hp hem manuel st line paketti tum opsiyonlari da vardi ancak kampana ve el frenine ortak tavan tutmaclari ve o berbat arka kapi dosemelerinin tamamen plastik olmasi beni aractan tamamen sogutmustu. B sinifi diye arka alani ve basit konfor araclarini sunmamasi bana gore rezalet. Bu alanda 2008 tabiki yok satar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Koç Holding çalışanıyım.
Öyle bir oranlı indirim yok.
Bilmeden yazıp çizmeyin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 30 Temmuz 2024; 23:6:44 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
bayiye gelen koç ailem listeleri ne o zaman :D noldu %20 den 19 a mı düştü :D
-
pahalı. Bizimle diğılsın.
-
Makyajla beraber arabayı doldurmalarını beğendim. 95 beygirlik Style paket yetersizdi. Şimdi doğrudan dolu paket Titaniumdan başlaması ve hala manuel seçeneği olması güzel hareketler. Görebildiğim eksikler anahtarsız giriş, arkada kampana frenler, ve arka kol dayama olmaması. Bayiye gidip bir incelerim.
-
Yahu, yok öyle birşey diyorum size uydurmayın.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
O ekrandan dolayı klimanın çalışması rahat olacak mı acaba? Aşağı indirsen ayarı ekrana geliyor
-
Bu aracın neresi yenilenmiş?
Anca fiyatı yenilenmiş
-
Ekstradan söyledim ben....
-
Sadece iki tane manuel model var, onlarda çirkin ördek yavrusu puma da:
ford türkiyeSıfır Otomobil Fiyatları | Ford Türkiye - Ford Türkiyehttps://www.ford.com.tr/fiyat-listesi/otomobil/ford-puma -
İçine ekranı sonradan eklemişler heralde. Şu konsol falan çok kötü kim buna bu parayı verir
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
25 yıl öncenin özelliği olan lastik basıncını sanki ekstra bir özellik gibi sıkılmadan yazıyorlar.
-
O vites, o el freni nedir öyle ya ? Yıl oldu 2024.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İç mekan rezalet, Ford binekte iyice sıvadı artık.
Uzun yıllar Focus1 HB kullandım. O zamanlar Ford binekte de çok iyi markaydı. Şimdi ise binekte silindi gitti.
-
Bu saatten sonra Türkiye'de Ford alınmaz. Yetkili servisler sivil araçlara neredeyse bakmıyorlar, işleri güçleri Transit satmak ve Transit bakımı yapmak.
Sanayide Ford yedek parçacıların elinde filtre grubu dışında hiç bir yedek parça yok, hatta yeni modellerden bir haberler.
Yani büyük bir arıza verse yandın, ne sanayide parça var, ne yetkili serviste, hoş yetkili servis 10 kat fazla fiyat çekiyor bir de üstüne.
DPF için 194.000TL fiyat verdiler daha dün işçilik hariç.
-
Aynen alt yapı Fiesta olduğu için arka frenler kampana. Ford resmen kendi kendini bitiren bir firma Avrupa pazarında, dertleri ne anlamadım. Türkiye'de ki hali içler acısı zaten.
-
Acilen fordun tasarımcı ithal etmesi lazım. Ne iğrenç araba tasarımıdır bu.
Üstelik saçma fiyat da ayrı olay.
-
Aksini düşünüyorum.
Arabanın tek güzel tarafı tasarımı bence. Diğerlerinden hemen ayrılıyor. çok güzel bence.
İkinci iyi tarafı ise sürüş dinamikleri. O konuda muhteşem tam bir sürücü otomobili.
Onun dışında iç mekan, kalite , ergonomi falan o kadar iyi değil bence.
NOT: hemen zorbalamayın. şahsi görüşümdür. Bu segmentte araba alacak olsam VW T roc ve t cross ile birlikte ilk bakacağım araçlardan biri olur bu.
-
Yüksek orta konsol olmayınca taburede oturuyor hissi oluyor bu bsuvlarda. Bu arabada da bu his hat safhada.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X