|
Yenilenen Tesla Model Y (Juniper) karşınızda! Neler değişti?
-
-
Balon gibi şişmiş çirkin hurda araba .elektrikli mazda 6 ya bakın tasarım görün China Auto ShowyoutubeAll New Mazda EZ-6 EV 2025 #automobile #electric #luxury #electriccarchina #chineseelectriccarhttps://www.youtube.com/shorts/kw80T6Dl2Yg?si=vfqP-C1Q8s-0qa0_
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jiletosman -- 10 Ocak 2025; 20:52:36 >
-
Mazda'nın tasarımları her zaman güzel oluyor. 2010 mazda 3 s grand touring hatchback sahibiyim. Yılına göre hala güzel duruyor bence. Yeni modelleri keza piyasadaki en güzel tasarımlardan birisi.
-
Bende de 7 yıldır 2008 RX-8 var. Her otoparka inip baktığımda, durup izliyorum 😍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hah hah haa..
Arifin Manchestera attığı golü arıyordum gibi olmuş.
Juniper diye konuya girdik, konu mazdaya dönmüş.
Başlık değişsin. "Tesla Mazdadan tasarım öğrensin" olsun
-
Model çok yeni, bu şekilde en az 4 yıl gidecek. LFP modeli 66kwsa dolayında yapabilselerdi en azından, bu dönemde yenilenip gelişecek rakiplerine karşı biraz daha sağlam dururdu. çoğu otomobil 800v'a geçecek, pil teknolojileri değişecek, kapasiteler değişecek, biraz konservatif kalmış gibi görünüyor. çok satacak ama eskisi gibi rekortmen olacağını düşünmüyorum artık.
-
Kazasız belasız sürün hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
800V'a geçmeyip büyük risk aldılar. Zaten Hisselerinde herhangi bir artış yaşanmadı.
Çinli üreticiler önümüzdeki 2 sene içinde piyasada fırtınılar kopartacak, gerek mimari, gerek teknoloji, gerek fiyat olarak.
Elektrikli Araç satışları 2024 yılında Tesla için isteneni vermedi aynı aracı farklı kabuk ile satmak yatırımcılar açısından riskli.
Neden menzil ve mimari konusunda büyük bir atılım yapmadılar merak ediyorum doğrusu. Çinli üreticiler ile rekabet edecek tek firma Tesla'ydı. Şimdi o da tehlikeye girdi.
-
Evet de, 800v sistemin maliyeti milyonlarca satılacak araçta ne olacaktı. 800v sistemin tüm komponentleri, kontrolcüleri, tesisatı o sisteme özel ve pahalı. bu araca koyduğun fazladan tek vidanın maliyeti milyonla çarpılıyor.
Hyundai-Kia yaptı bazı modellerinde de kârlılıkları nasıl acaba. 2 sene sonra bu işi yaptık güzel araba da sattık ama pek bir şey kazanamadık deme ihtimalleri de var. sonra bütün parayı ileri teknolojiye gömünce Mercedes'te olduğu gibi uçurumdan aşağı gidiyor mali tablolar, dımdızlak kalıyorsun.
Yani Tesla birşey biliyordur mutlaka bunu böyle yaptıysa da, sadece en azından minimal maliyetle bir gelişim olacaksa menziller biraz daha artmalıydı veya belki supercharger'larda bir farklı teknoloji, biraz daha hızlı şarj ne bileyim biraz daha etkili bir gelişim bekliyordum şarj/menzil kısmında. Çin'lilerle rekabette çok zorlanacakları garanti çünkü önümüzdeki dönemde, Model y'nin ilk çıktığı yıllar geride kaldı artık, rekabet fena.
-
Belki Model Q'ya saklıyorlardır asıl bombayı, Çünkü 25-35 bin Dolar bandında felaket bir talep ve rekabet var.
Belli ki 40 bin dolar üstünde böyle bir kaygı yok, Almak isteyen adam gidip veriyor parasını alıyor.
Sanırım orta direk daha fazla araştırma yapıyor elektrikli araçlar için daha uzun ömürlü olsun diye.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Hah hah haa.. Arifin Manchestera attığı golü arıyordum gibi olmuş. Juniper diye konuya girdik, konu mazdaya dönmüş. Başlık değişsin. "Tesla Mazdadan tasarım öğrensin" olsun |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X