Şimdi Ara

Yerli otomobil markası TOGG'un fabrikasını gezdik! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
2.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Haklısın dostum görmek isteyene her şey ortada :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hakkı sızın yaptığı şeyi çoktan yapmış zaten.

    Atı alan Üsküdar i geçti. 🤗🤗🤗

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Sac levhalarını kalıptan geçiren yer nerede? kaporta dışardan hazır mı geliyor? hep bitmiş kaporta görüyorum bu Togg videolarında..

    - 70bin'den fazla sipariş almış aracın fabrikası niye böyle hareketsiz? hiçbir şey hareket etmiyor, sadece kamera geçerken bir robot cızz yapıyor, bunlar üretim yapmıyor poz veriyor..

    - Niye yukarıdan çekim yapılmıyor? Bu tür fabrika çekimlerinde hep yukarıdan çekim yapılır, ki herşeyin vızır vızır çalıştığı görülür, niye yerden çekim? Senden bahsetmiyorum, adam gibi parasını verip profesyonel bir çekim yaptırsınlar, niye yok? üretim olmadığından olabilir mi?

    - niye kamerayı suratına tutup duruyorsun? senin suratını değil fabrikayı görmek istiyorum... gösterecek şey yok mu o sırada?

    - elektrik aksamının yerleştirilişi, motorun takılışı, kapıların kaputun yerleşme ve kontrol aşamaları hani nerde? kaporta geliyor, boya havuzuna giriyor, sonra hoop bitmiş bir araba, şimdi birkaç tane cızz yapan robot gördük, hepsi bu. Nerde tıkır tıkır çalışan fabrika?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyfi84 -- 29 Ağustos 2023; 10:20:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mylevi M kullanıcısına yanıt

    Talepte sprun mu var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gezin gezin, gezenlerin videolarına attığı başlık bile hemen hemen aynı.

    ne kadar manidar...

  • DH Misafiri D kullanıcısına yanıt
    o hesaplar aracın sınıfına göre, fabrikayı ne zaman kurduğuna göre değişir. Rolls Royce kar edebilmek için senede 300.000 araç mı satmalı? Adam fabrikayı 1950 de kurmuş. Hala mı amortismanı bitmedi. Karalamak için elinizde geleni yapıyorsunuz.

  • "Bu videoda yerli otomobil markamız TOGG'un fabrikasını sizlerle birlikte geziyoruz. TOGG'dan gelen davet sonrası hazırlanıp Bursa Gemlik'te bulunan TOGG'un fabrikasına gittik. Fabrikadaki üretim hattını ve yaşadıklarımızı bu videoda bulabilirsiniz. Keyifli seyirler!"



    Herkesin eline de aynı metni vermişler. Bire bir aynısını yazıp anlatıyorlar  

    Bunlar sanıyor ki biz yatıp kalkıp bu araba fabrikasını düşünüyoruz.  Umrumuz değil haberiniz olsun.   Memleketi Suriyelilere ve Afganlara bedava satmışlar, gidip arabanın tamponunu yalasanız umrumuz olmaz 





  • Bunun gibi bir üretim görmek istiyorum, hani nerede?


    KondorCarsyoutube
    This is how the Wuling Mini EV is made in CHINA Wuling Hongguang Mini EV Production in CHINA, electric car factory, これが、Wuling Mini EVが中国で製造される方法です,Beginilah Wuling Mini EV dibuat di CHINA, Így készül a Wuling Mini EV KÍNÁBAN, Wuling factory, Wuling assembly, Wuling production, Wuling Autofabrik, Wuling Montagewerk, Wuling Productionsaufnahmen, fábrica de automóviles Wuling , planta de ensamblaje, material de producción Wuling , les coulisses de la production Wuling , how its made Wuling mini ev, hinter den Kulissen der Produktion Wuling , behind the scenes of production Wuling , сборочный завод Wuling , автомобильный завод Wuling , производство Wuling , Wuling сборка, Wuling 製造, 自動車工場 Wuling , Linha de produção Wuling , 製造 Wuling , Sản xuất Wuling , การผลิต Wuling , 자동차 생산 Wuling , παραγωγή αυτοκινήτων Wuling , Πώς γίνεται Wuling , 어떻게 만들어 졌는가? Wuling , fabrikası Wuling , Wuling Nó được làm như thế nào Wuling , มันทำอย่างไร, Как это сделано Wuling ,Wuling termelési felvétel, montáž automobilov Wuling , Wuling gyártósor, Wuling autógyár, montážny závod Wuling , výroba automobilov Wuling , výrobné zábery Wuling , The Wuling Hongguang Mini EV (Chinese: 五菱宏光MiniEV) is a battery electric microcar[citation needed] manufactured by SAIC-GM-Wuling since 2020. Retail deliveries began in China in July 2020. As of January 2022, sales since inception have passed 500,000 units, and the Mini EV has become the best-selling electric car in China The Mini EV can seat four people, and standard features including air conditioning, power windows, stereo system, storage and compartments. Standard safety features of the Mini EV include anti-lock brakes, tire pressure monitoring sensors, and rear parking sensors. Early models did not include a driver airbag, but later models such as the Mini EV Macaron include the feature as standard. Power is produced by an electric motor making a peak 20 kW (27 hp; 27 PS) and 85 N⋅m (63 lb⋅ft) of torque with rear-wheel drive, propelling the car to a stated top speed of 100 km/h (62 mph). The Mini EV is equipped with a 9.2 kWh battery capable of a NEDC range of 120 km (75 mi) or a 13.8kWh battery capable of a NEDC range of 170 km (110 mi). Based on the NEDC driving cycle, the estimated energy consumption of the Mini EV is 8,1 kWh/100 km. A 26.5 kWh model is due for 2022, with 280 kilometres (170 mi) (CLTC) estimated range, an optional more powerful 30 kW (40 hp; 41 PS) motor, and an improved interior. In 2020, the Mini EV had a price starting at US$4,162, and topped out at US$5,607 for a fully-loaded model, making it China's cheapest electric car.[11] The car has attracted a cult following in China, with owners frequently modifying their vehicles.[12][13] The popularity has been compared to that of kei cars in Japan.[14] The vehicle has been such a success that it has inspired a number of copycats and competitors, including the Chery QQ Ice Cream, Dongfeng Fengguang MINI EV,[15] and BAW S3 Manufacturer SAIC-GM-Wuling Production 2022– Assembly China: Liuzhou, Guangxi (SGMW) Wheelbase 1,940 mm (76.4 in) Length 3,061 mm (120.5 in) 3,064 mm (120.6 in) (Urban Windchaser version) 3,089 mm (121.6 in) (Racing Ranger version) Width 1,520 mm (59.8 in) 1,521 mm (59.9 in) (Urban Windchaser version/ Racing Ranger version) Height 1,659–1,665 mm (65.3–65.6 in) 1,649 mm (64.9 in) (Urban Windchaser version) 1,604 mm (63.1 in) (Racing Ranger version) Curb weight 1,080–1,150 kg (2,381–2,535 lb) Electric motor 15 kW (20 hp; 20 PS) or 20 kW (27 hp; 27 PS) or 30 kW (40 hp; 41 PS) permanent magnet Transmission Single-speed automatic Battery 9.2, 13.8, or 26 kWh Lithium-ion battery Thanks for supporting: ► https://www.buymeacoffee.com/Kondor ► PayPal: atti777@gmail.com ► Comment & Like 👍 ► Subscribe and Share ✔️ ► Turn on the bell to never miss an upload! ((🔔)) ►Instagram: https://www.instagram.com/carsonline12/ ► Subscribe: https://bit.ly/KondorCars ► Car Factory: http://bit.ly/CarProduction ► Crash Tests https://www.youtube.com/watch?v=LSL2hjmNuZY&list=PLTkvGYEn5jXvMfSWt0QJ2MV_vJTjIfGCU ► Car Compare https://www.youtube.com/watch?v=_Ci6hTw1vRc&list=PLTkvGYEn5jXs7j6dLPG9aQ12pYoM0ABRQ #wuling #wulingminiev #manufacturing
    https://www.youtube.com/watch?si=ppyS-YwLr5A3TAm5&v=Ubp1_Do8_d8&feature=youtu.be

    Yani bu çekimleri yapıp pişkin pişkin bizlere sunarken karşınızda kör kara cahiller mi var sanıyorsunuz? TRT'de bile 30-40 yıl önce araba üretimi gösteren belgeseller vardı, neyin ne olduğunu çok iyi biliyoruz, hiç utanmanız yok mu "işte Togg üretim bandı" diye bunu gösterirken? hiç vicdanın yok mu ya? bu kadar mı önemli kendi halkın kendi insanın için algı yapmak? gösterdiğin robotlar basbayağı fuarlarda gördüğümüz test/demo modundalar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • MR_ kullanıcısına yanıt

    Bak Freddy senin için teknik bilgi vermiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seyfi84 S kullanıcısına yanıt

    Üniversiteden sınıf arkadaşım 11 senedir Kocaeli Howon fabrikasında üretim müdürü. Onca yıl başta Hyundai ve Ford olmak üzere çeşitli projelere parçalar ürettiler. TOGG için deneme ve sac parçaların bazıları Howonda idi. Diğer sac parçalar farklı firmalarda. Yani koskoca Hyundai, Ford yapınca sorun yok, TOGG yapınca mı sorun var ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • seyfi84 S kullanıcısına yanıt

    Sipariş video yok. Kusura bakma


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abi adam gibi biz üretmiyoruz montaj yapıyoruz desenize işte yıllardır aynı mevzu uzattınız uzattınız b*ku çıktı iyice. Bizim bir kere batarya üretme teknolojimiz bile yok.

  • TOGG güzel gidiyor başarılı bir proje fakat seçim uğruna yazılımı tamamlanmamış aracı piyasaya çıkardılar şimdi onlarca sorunla baş ediyorlar. mobil app hazır değil araç içi yazılım sıkıntıları çok ve ciddi sorunlar veriyor. umarım bir an önce halledip seri üretime geçerler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir de youtuberın birisi hani italyadan geliyordu diye başlık atmış. nisan nere ağustos nere. arabaya, yerli mala değil yalana karşıyız. enayi yerine konulmak birilerine dokunuyor olabilir, bize dokunuyor kardeşim.

  • Yallah yunanistana orda yerli marka olmadığından propangada da yok .

  • Togg'dan T10X teslimatlarıyla ilgili yeni bir açıklama geldi. Şirket, ağustos ayında 1.965 adet T10X teslim ettiğini açıkladı.

    Banttan 2 saat 40 dakikada bir araba çıkıyor ve bunun adına fabrika diyorlar :)

    Bu kadar az araç üreten firmalar 100binlerce dolara araba satmıyorsa her zaman büyük zarar eder. Yap işlet devretten sonra bir kazık daha vatandaşın sırtına biniyor.

  • Güzel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.