Şimdi Ara

[YERLİ PC STRATEJİ SAVAŞ OYUNU] Art of Guile

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Greenlight->Tasarımlar linki:http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=622328923

    Merhaba herkese,

    Oyunun denenmesine ve geri dönüşlere ihtiyacımız var lütfen grubumuza üye olup oyunu deneyin, bize yardımcı olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkmdtgl -- 20 Eylül 2016; 19:15:10 >



  • Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmdtgl

    Greenlight->Tasarımlar linki:http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=622328923

    İndirme Linki: (Alpha 4.0)https://drive.google.com/file/d/0B3Xy7KvV1OJuN2xWSGtPQTNSbHM/view?pref=2&pli=1

    Merhaba herkese,

    İki kişi olarak geliştirdiğimiz RTS modern zaman savaş oyunumuz olan Art of Guile'ı tanıtmak için bu konuyu açmış bulunuyorum. Detaylı bilgiye tasarım



    Hocam oyun nasıl ona göre indircem age of empires gibi köy kurmalı asker basmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Company of Heroes'e daha yakın oynanışı...
  • Alpha 5.0 çıktı detaylara ilk posttaki greenlight linkinden ulaşabilirsiniz. Multiplayer sistemi çalışıyor rahatlıkla deneyebilirisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmdtgl

    Alpha 5.0 çıktı detaylara ilk posttaki greenlight linkinden ulaşabilirsiniz. Multiplayer sistemi çalışıyor rahatlıkla deneyebilirisiniz.
    coh a benziyor ama geliştirilmesi lazım daha çok çeşit ve koruma yerleri koyulsun
  • Keşke ismi Türkçe olsaydı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ddsmurat kullanıcısına yanıt
    Türkiye'den rağbet ne yazık ki çok düşük. İnsanlar ya ilgilenmiyor ya da ilgilenenler çok üstün körü davranıyor. Bugüne kadar ciddi geri dönüşlerin %15-20'si ancak Türk. Hal böyle olunca hedefiniz uluslararası oluyor ve dolayısıyla ismini de İngilizce koymak daha uygun oluyor.
  • Koruma yerleri mevzusu ileriki versiyonlarda olacak. Ancak oyunda halihazırda yapılabilen siperler ve ünitelerin birbirlerine siper alma sistemi var. Öneriniz için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkmdtgl -- 9 Eylül 2016; 13:37:01 >
  • erkmdtgl E kullanıcısına yanıt
    Çalışmanızda başarılar dilerim. Umarım iyi bir oyun olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ddsmurat -- 9 Eylül 2016; 18:59:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ddsmurat kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmdtgl

    Teşekkürler.
    Sevgili RTS severler, AoG'nin Alpha 5.5.1 versiyonu çıktı. Grubumuza katılın ve alfa testçimiz olun!https://steamcommunity.com/groups/aogalpha
  • Bana göre asker-araç çıkarma stili total war tarzında şehir üzerinden olmalı. Böylece sürekli geliştir,çıkar vs olana kadar çok zaman harcanmamış olur. Şehirlerdeki binaların gelişimi turn bazlı olabilir. Vakit kaybetmeden direk savaşmak daha güzel olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O başka bir oyun tarzı, bu başka bir oyun tarzı. İlginize teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmdtgl

    O başka bir oyun tarzı, bu başka bir oyun tarzı. İlginize teşekkürler

    Hocam oyunun alpha sını oynadım hatta birkaç bir falan bildirdim de oyunu alpha sı biraz gelişmemiş olduğundan birkaç oyundan sonra sıkıyor ama gelişince bu engelin kalkacağına inanıyorum.Ozamana kadar bizim açımızdan oyun türk yapımı olduğu için desteklememiz gerektiğini düşünüyorum ben boş zamanlarımda bir bile aramak için oynuyorum böyle bir oyunu bizlerle buluşturduğu için ayrıca unphysical machine ye teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okokandemir05


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmdtgl

    O başka bir oyun tarzı, bu başka bir oyun tarzı. İlginize teşekkürler

    Hocam oyunun alpha sını oynadım hatta birkaç bir falan bildirdim de oyunu alpha sı biraz gelişmemiş olduğundan birkaç oyundan sonra sıkıyor ama gelişince bu engelin kalkacağına inanıyorum.Ozamana kadar bizim açımızdan oyun türk yapımı olduğu için desteklememiz gerektiğini düşünüyorum ben boş zamanlarımda bir bile aramak için oynuyorum böyle bir oyunu bizlerle buluşturduğu için ayrıca unphysical machine ye teşekkür ediyorum.

    Desteklerinizden ötürü teşekkür ederiz.




  • Alpha 6.2 versiyonu çıkmıştır. İlgilenenleri bekliyoruz...
  • erkmdtgl E kullanıcısına yanıt
    Emeğinizden dolayı ve boş muhalefet yapmak yerine bir proje yaratma çabanızdan dolayı, seni tebrik ediyorum arkadaşım.En yakın zamanda deneyeceğim :)
  • Teşekkürler.
  • Öncelikle çalışmalarınız için başarılar dilerim. Görüşlere ihtiyaç duyduğunuz için oyununuzu dün indirip yarım saat kadar oynamaya çalıştım.

    Öncelikle şunu söylemek istiyorum, insanlardan oyununuz için zaman ayırmalarını istiyorsanız önceliğiniz onlara sunacağınız rahat bir ortam olmalı. Oyununuzun ilk başlangıç için en büyük eksisi bu. Oyun içinde hazırladığınız menülerde, seçim bölümlerinde gezmek gerçekten çok zor. Çoğu kez hangi yapıyı seçtiğimin, ne yaptığımın farkında bile olamadan oyunu oynamış bulundum. Oynamış bulundum çünkü amacım size bir geri dönüş fikri yaratmaktı. Herkesin bu şekilde oyununuzda zaman geçireceğini sanmıyorum. O yüzden ilk olarak oyunda kullanılabilir menülerin renkleri ve yazılarını düzenlerseniz daha rahat bir oyun ortamı hazırlamış olabilirsiniz.

    Gelelim oyun içi ilk görüşlerime,

    Yapıları ve görünüm şekillerini beğenmedim. Son derece cansız, işlevsiz bir görünüşü var. Ayrıca yapı yerleşimi Warhammer 40,000 Dawn of War'ın aynısı, kısmen oyun mantığı da benzer bir yapıda olmuş. Ancak oyun hızının yüksek olması, yapay zekanın ürettiği tek bir askeri hemen bana karşı göndermesi oyunu çok basitleştiriyor. Sanki daha hızlı, fazla üret ve yok et mantığındaki basit mobil oyunları gibi bir havaya giriyor. Bir şekilde bu havayı oyundan atmanız lazım.

    Düşmanla olan çarpışmalarda kendi birliğimizin yürürken birbirine girme durumu var. Yani askerler, tanklar birbirlerine takılarak ilerleyemiyorlar. Ancak buna karşın düşmanın çatışmalar sırasında zaman zaman geri çekilişleri fena olmamış.

    Araçlar hareket ettiğinde ortaya çıkan toz efekti son derece fazla olmuş. Çok kısa bir harekette toz fırtınası çıkmış, bomba patlamış gibi toz bulutlarının oluşması yüzünden araçlar görünemiyor. Düzeltilmeli diye düşünüyorum.

    Dozerler sadece yapı inşasında bulunacaksa sanki yerine daha yaratıcı bir araç gelebilir. Yapıların oluşum animasyonları mutlaka elden geçirilmeli. Mümkünse özenle yeni yapılar çizilmeli. Koyduğunuz harita, çevre ile hiçbir şekilde uymayan bir yapısı var. Araçların animasyonları fena değil ama askerler için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Sanki yürümüyorlar da, kayarak gidiyorlar. Bir de şöyle bir uyumsuzluk var, askerler robot mu, çok gelişmiş bir asker mi anlayamadım ama madem böyle bir teknoloji de olan askerimiz var neden diğer araç ve yapılarımız daha eski teknoloji havasında? Yani burada da bir uyumsuzluk var. Eğer ileri teknoloji barındıran bir yapı olacaksa tüm içerikler buna göre düzenlenmeli bence. Veya da bu aradaki farkı RA'da olduğu gibi oyuna çok iyi bir şekilde yedirmeniz lazım.

    Ayrıca oyuna eklediğiniz her şeyin renk paleti yeniden, özenle yapılmalı. Yapılardan çıkacak olan asker, araçların konumunu belirleme de sıkıntılar var. Yapılar ayrı ayrı bölgelere çıkarım yapamıyor. Tüm yapılar aynı yere çıkarım yapıyor; bu da mutlaka düzeltilmeli. Bir de seçtiğimiz birliklere mutlaka ses efektleri eklenmeli diye düşünüyorum. Hiçbirinde şuan için yaşıyor hissi yok maalesef.

    Geliştirmelerinizi merakla bekliyorum, iyi çalışmalar dilerim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.