< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Yıldızlı Günler Popüler Tarifeler 3-6-10-15-20-25-25+5-30 +SSM 40 Gb 320 TL( Bitti) (22. sayfa)
-
-
İşlem yapmayan bayinin ne belgesini istiyor!?
Sallamayanları gör Bizzat yaşadığım olay
https://forum.donanimhaber.com/turkcel-bayisinin-numara-tasimada-pesin-ucret-istemesi--159372218
Paşa paşa arayıp işlemi yaptı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşi bilirseniz herkes şikayet ederse yapamazlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/turkcel-bayisinin-numara-tasimada-pesin-ucret-istemesi--159372218
okuyun
işlem yaptığınız operatörler görüşün derim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Turkcell' e şikayet etmiştim. BTK' ya da şikayet edeceğim şimdi hocam. Teşekkür ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
9 Ekim’de Türk Telekom aylık herşey dahil ödediğim 220TL olan 40GB+Sınırsız Sosyal Medya tarifesinde taahhütüm bitmişti.
Maalesef benzer bir paket için uygun fiyat için teklif vermediklerinden Netgsm’e geçiş yapmıştım. Taahhütsüz ve uygun fiyatlıydı. Pasaport kayıtlı cihazlarda entegrasyon sorunları olduuğunu sonradan öğrendim yine de bir şekilde 50 gün kadar imkanlarım dahilinde kullandım baktım Türk Telekom kampanya yapmayınca tekrardan 60GB+Sınırsız Sosyal Medya 665TL olan tarifeye 29 Kasım tarihine geçiş yaptım.
Bu kampanya çıkınca 40GB+Sınırsız Sosyal Medya tarifesine geçmek için geçen çarşamba günü Turkcell 60Gb tarifesine geçiş yaptım ve yarın bu kampanya için tekrar başvuru yapacağım.
Fiyatlar mevcut müşteriyi yıllardır zaten korumuyor ve biraz şanslıysanız kampanya dönemlerinde az ceza ödeyerek çifte standart olan bu fiyat politikasından kurtulabiliyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aceruser -- 6 Aralık 2024; 19:24:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
12 aylık yaptığımız taahhütlerden bu şekilde kaç gün içerisinde cayabiliyoruz? Aynı şekilde 13 gün önce bende yüksek fiyatlardan geçiş yaptım.
-
1 Ekim'de hattımı taşıyacak tarife bulamayınca, birden fiyatlar ucmustu,Vodafone bayisine 25gb hoşgeldin tarifesine geçmek için uğradım. Hattimi zaten on ödemeliye taşımıştım. Aksi halde kesinlikle onodemeli taşıma için işlem yapmazlar.Bayi daha on ödemeli demeye kalmadan benden direk on ödemeli paketin ücretini talep etti. Hat 3 günde taşınacak parayı ben neden sana vereyim. Tamam dedim on ödemeli 25gb 140tl. O tarifede bitince işlem yapmadık. Diğer şehirleri bilmiyorum ama Kütahya'da bütün ana bayiler çete gibi. Kesinlikle onodemeli hat tasiyamazsin. Daha ileri gidip hattını yeni tasimizsin 3 ay tasimayazsin der. Diğer bayi hattimin on odemelide olduğuna inanmaz kullandığım operatörün online işlemlerine girmeye çalışır. Hatta hattima tarife tanımlamak yerine yeni hat almam gerektiğini söyleyen bayiler var.Ben senede 3-4 bayiyi şikayet ederim cimere. Cimer dünyanın en etkisiz kurumudur. Biz şikayetinizi Vodafone a bildirdik diyerek kenara çekilirler. Ben Vodafone u sana bilgi teknolojileri kurumuna şikayet ediyorum. Sanki biz Vodafone ile iletişim kurmaktan acizmiyiz.Bundan dolayı senelerdir Vodafone u bir türlü şikayet edemedim. Şikayetiniz alınmıştır incelemeler yapılıp gerekli görüldüğünde uyarı/ceza vs uygulaması yapılacaktır,diyen bir kurum bulamadım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
-
Zaten taşınmayı göze aldınız ceza ödeyeceksiniz 2-3 gün için 60 gb yerine daha az 3 günlük idare edeceğiniz tarifeye geçseydiniz ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğru söylüyorsunuz aksilik olma ihtimaline karşı bu tarifeye geçtim aslında fiyat olarak iyi duruyordu uzun süre kullanırım dedim bir de yarın geçiş yaptığımda 1 gün kalsam bile şunu farkettim sözleşmede minimum cayma bedelini 200TL civarı talep ediyor Turkcell
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar biraz önce numaramı Turkcellden Vodafone'a taşıdım e devlet onayı verdim ama sonra bulunduğum bölgede Vodafone çekimi zayıfmış Turk Telekoma geçiş yapmak istiyorum tekrardan ama Vodafone için e devlet onayı yaptım. 1 saat kadar oldu.
Nasıl iptal edebilirim sizce?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gece Vakti -- 6 Aralık 2024; 19:33:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Daha nereye şikayet ettiğinizi bilmiyorsunuz
Cimere yazmışsınız onlarda size yol göstermiş btk ya yazın demiş
siz konuda btk benden bilgi istiyor demişsiniz
sırayla yürüyün demiş başvurduğunu yerlere dikkat edin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Müşteri hizmetlerine bağlandım ilk ay olduğu için cayma bedeli görünmüyor şu anda ancak büyük ihtimal Türk Telekom kullanılan gün sayısı ile taahhütsüz fiyatın günlük bedelini ve ilk ay hediye 20GB fiyatını talep eder diye gördüm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşin ucunda Turkcell varsa herkes beklenir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne yapmak istiyorsunuz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattim yarim saat önce turk telekoma geçti.
10gb tarifesine geçtim.
Uygulamadan baktigimda, tahattut gözükmüyor.
Tahattut sonradan gelir mi musteri hizmetlerini arayayim mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gelir az sabredin fatura kesimine kadar zamanınız var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fatura kesimine kadarki ucretler 300den mi kesilecek 135ten mi?
20gb internet hediyesi de yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fztfztfzt -- 6 Aralık 2024; 19:39:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Az sabredin hepsi tamamlanır
güncelde yazan tutardan kesilecek gün bazlı olacak
taahhüt tanımlanınca hediyen gelecek
geçiş yaparken taahhütünü tanımladılarsa otomatik tanımlanır
yoksa söz yazıp 5555 e yollayıp onay verince
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X