Şimdi Ara

Yine golf kazanır Diyenler kazandı. (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
1
Favori
6.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw group yanlısı 2-3 dergi egosunu yıllardır tatmin edemedi gitti

    hep aynı tırıvırı

    bilen bmw yi de bilir volvoyu da bilir mazdayı da bilir.

    bu teste bakıp parası yeterken bmw yerine golf alan da çıkmaz. ayrıca ben de forumdaki liselilere golf tavsiye ederim arkadan itiş araba kullanmak maharet ister



    Hocam param rahatlıkla 3.20 d almaya yetiyor olmasına rağmen gidip golf aldım. Avrupa genelinde buradakine göre fiyat farkı çok daha az olmasına rağmen satış rakamları golfün lehine çok fazla. Bu bmw 1 serisini alabilecek imkana sahip birçok kişinin golf tercih ettiğini gösteriyor. Senin mantığınla hareket etsem o zaman golfe paran yetmediği için opel tercih ettiğini söylemem gerekir ki bu da doğru olmaz.
    Bunu neden yazıyorum.
    Kendi görüşlerinizi evrensel, mutlak doğrularmış gibi söylemekten vazgeçin lütfen.

    Valla arkadaşım 3.20 d yerine golfe binmek için başka sebeplerin olması gerekir .o da beni ilgilendirmiyor.

    ben genel konuşuyorum.

    şöyle de denilebilir parası a3 e yeten golf almaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: máwci

    VW ye almanlar bile bu kadar tapmıyordur. Ama gel gör ki Türk insanı, aslında Türk insanı bile değil burası bu forum kadar fanatizmi tavan yapmış, gözleri kör olmuş başka bir yer görmedim. Golf iyi hoş araba da uzaydan gelmiş muamelesi görüyor burada. Doğuş'un reklam yapmasına bile gerek yok parasız çalışanları yeter. Adam soruyor 50.000 e ne alırsınız diye en mantıklısı highline golf diyor onda da esp bile yok bu mantıklıymış hakkatten.

    Almanların tapmasına gerek yok satış rakamlarına bakıver bir zahmet. Ha manuel golflerde esp standart değil fakat 50 bine aldığın golf highline donanımda muadilleri ile bir karşılatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw group yanlısı 2-3 dergi egosunu yıllardır tatmin edemedi gitti

    hep aynı tırıvırı

    bilen bmw yi de bilir volvoyu da bilir mazdayı da bilir.

    bu teste bakıp parası yeterken bmw yerine golf alan da çıkmaz. ayrıca ben de forumdaki liselilere golf tavsiye ederim arkadan itiş araba kullanmak maharet ister



    Hocam param rahatlıkla 3.20 d almaya yetiyor olmasına rağmen gidip golf aldım. Avrupa genelinde buradakine göre fiyat farkı çok daha az olmasına rağmen satış rakamları golfün lehine çok fazla. Bu bmw 1 serisini alabilecek imkana sahip birçok kişinin golf tercih ettiğini gösteriyor. Senin mantığınla hareket etsem o zaman golfe paran yetmediği için opel tercih ettiğini söylemem gerekir ki bu da doğru olmaz.
    Bunu neden yazıyorum.
    Kendi görüşlerinizi evrensel, mutlak doğrularmış gibi söylemekten vazgeçin lütfen.

    Valla arkadaşım 3.20 d yerine golfe binmek için başka sebeplerin olması gerekir .o da beni ilgilendirmiyor.

    ben genel konuşuyorum.

    şöyle de denilebilir parası a3 e yeten golf almaz.

    alır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw group yanlısı 2-3 dergi egosunu yıllardır tatmin edemedi gitti

    hep aynı tırıvırı

    bilen bmw yi de bilir volvoyu da bilir mazdayı da bilir.

    bu teste bakıp parası yeterken bmw yerine golf alan da çıkmaz. ayrıca ben de forumdaki liselilere golf tavsiye ederim arkadan itiş araba kullanmak maharet ister



    Hocam param rahatlıkla 3.20 d almaya yetiyor olmasına rağmen gidip golf aldım. Avrupa genelinde buradakine göre fiyat farkı çok daha az olmasına rağmen satış rakamları golfün lehine çok fazla. Bu bmw 1 serisini alabilecek imkana sahip birçok kişinin golf tercih ettiğini gösteriyor. Senin mantığınla hareket etsem o zaman golfe paran yetmediği için opel tercih ettiğini söylemem gerekir ki bu da doğru olmaz.
    Bunu neden yazıyorum.
    Kendi görüşlerinizi evrensel, mutlak doğrularmış gibi söylemekten vazgeçin lütfen.

    Valla arkadaşım 3.20 d yerine golfe binmek için başka sebeplerin olması gerekir .o da beni ilgilendirmiyor.

    ben genel konuşuyorum.

    şöyle de denilebilir parası a3 e yeten golf almaz.

    Golf ile a3 hic bir farki yok gibi birsey sadece onunde audi amblemi var bunun icinde 15.000 tl vermek pek mantikli degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    ...sadece onunde audi amblemi var bunun icinde 15.000 tl vermek pek mantikli degil...

    Bu kısım arada kaynamasın.
  • Bende 1.4 veya 1.6 GOLF düşünüyorum sizce hangisi olur ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    ...sadece onunde audi amblemi var bunun icinde 15.000 tl vermek pek mantikli degil...

    Bu kısım arada kaynamasın.

    Abi ben dogru olan herseyi soyluyorum zaten audi a3 ile golf arasinda asla 15.000 tllik fark yok sadece ic mekani biraz daha kaliteli

    Hepsi bu mesela vw tuareg ile q7 ninde cok buyuk farki yok bizzat test ettim ::)))

    Diger modellere birsey demiyorum passat ile a4 arasinda ciddi kalite farki var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: nilve

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    vw group yanlısı 2-3 dergi egosunu yıllardır tatmin edemedi gitti

    hep aynı tırıvırı

    bilen bmw yi de bilir volvoyu da bilir mazdayı da bilir.

    bu teste bakıp parası yeterken bmw yerine golf alan da çıkmaz. ayrıca ben de forumdaki liselilere golf tavsiye ederim arkadan itiş araba kullanmak maharet ister



    Hocam param rahatlıkla 3.20 d almaya yetiyor olmasına rağmen gidip golf aldım. Avrupa genelinde buradakine göre fiyat farkı çok daha az olmasına rağmen satış rakamları golfün lehine çok fazla. Bu bmw 1 serisini alabilecek imkana sahip birçok kişinin golf tercih ettiğini gösteriyor. Senin mantığınla hareket etsem o zaman golfe paran yetmediği için opel tercih ettiğini söylemem gerekir ki bu da doğru olmaz.
    Bunu neden yazıyorum.
    Kendi görüşlerinizi evrensel, mutlak doğrularmış gibi söylemekten vazgeçin lütfen.

    Valla arkadaşım 3.20 d yerine golfe binmek için başka sebeplerin olması gerekir .o da beni ilgilendirmiyor.

    ben genel konuşuyorum.

    şöyle de denilebilir parası a3 e yeten golf almaz.

    Golf ile a3 hic bir farki yok gibi birsey sadece onunde audi amblemi var bunun icinde 15.000 tl vermek pek mantikli degil

    Bunu anlamamakta ısrar ediyor arkadaş.
    Hala genellemeler yapıyor.
    Bu noktada sanki insanların geneli adına ve namına konuşma hak ve yetkisi kendisine verilmiş gibi konuşuyor.
    Eğer dese "a3 veya 1 serisi alacak param olsa asla golf almam" anlarım çünkü kendi kişisel görüşüdür. Fakat "alan olmaz" denildi mi mantık yürütme hatası olur.
    Kendi görüşünü genele mal etmiş olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdt_0066

    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Taraflı olarak ben değerlendirmiyorum ilgili dergiyi, zaten hepsi karşılaştırmada alman araçlar..
    İngiliz auto car la alman Vw nin ne alakası varki orda da hit araç olarak 1. sıraya golf u koysun.
    Dergi taraflı falan değil ama testi okuyup mantığı bulunmayan kabullenemeyen düşüncelerin tarafı daha çok gibi..
    Kabul eder yada etmezsiniz ama 1974 yılından beri Vw, golf modeliyle bu sınıfı domine ediyor..
    Bmw de girdi mercedes de girdi ama değişen bir şey yok..Bu sınıfa referans bir kalite getiremediler..
    Bu sınıfada onun için herkes GOLF sınıfı diyor zaten tüm dünyada..Avrupada da özellikle almanyada da satış adedlerinden belli olduğu gibi fiyatı yüksekde olsa rakiplerden yada premıum rakiplerin fiyatında da olsa millet golf alıyor ve itibarı prestijide yüksek ikon bir araç..
    Çoğu rakibininde kasası değişmiş durumda yıl sonunda yeni kasa golf 7 ile durumlar ne olacak göreceğiz.
    Takip ettiğim avrupa basınında ilk izlenimlerde İ30 un şimdiki golf e en yakın araç olacağı bahsediliyor yazın göreceğiz.

    O zamanda hyundai bmw yi( bu sınıf için) nasıl geçer testlerde diye fırtınalar kopar gibi..

    almanya da satılan araçların bu segmentte "satış adetlerini" de yazabilir misiniz. bizde bilelim ve tercih konusunda en azından referans olsun bizlere.

    Benden önce arkadaşlar yazmışlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    quote:

    Orijinalden alıntı: sdt_0066

    quote:

    Orijinalden alıntı: ftk44

    Taraflı olarak ben değerlendirmiyorum ilgili dergiyi, zaten hepsi karşılaştırmada alman araçlar..
    İngiliz auto car la alman Vw nin ne alakası varki orda da hit araç olarak 1. sıraya golf u koysun.
    Dergi taraflı falan değil ama testi okuyup mantığı bulunmayan kabullenemeyen düşüncelerin tarafı daha çok gibi..
    Kabul eder yada etmezsiniz ama 1974 yılından beri Vw, golf modeliyle bu sınıfı domine ediyor..
    Bmw de girdi mercedes de girdi ama değişen bir şey yok..Bu sınıfa referans bir kalite getiremediler..
    Bu sınıfada onun için herkes GOLF sınıfı diyor zaten tüm dünyada..Avrupada da özellikle almanyada da satış adedlerinden belli olduğu gibi fiyatı yüksekde olsa rakiplerden yada premıum rakiplerin fiyatında da olsa millet golf alıyor ve itibarı prestijide yüksek ikon bir araç..
    Çoğu rakibininde kasası değişmiş durumda yıl sonunda yeni kasa golf 7 ile durumlar ne olacak göreceğiz.
    Takip ettiğim avrupa basınında ilk izlenimlerde İ30 un şimdiki golf e en yakın araç olacağı bahsediliyor yazın göreceğiz.

    O zamanda hyundai bmw yi( bu sınıf için) nasıl geçer testlerde diye fırtınalar kopar gibi..

    almanya da satılan araçların bu segmentte "satış adetlerini" de yazabilir misiniz. bizde bilelim ve tercih konusunda en azından referans olsun bizlere.

    Benden önce arkadaşlar yazmışlar..


    güzel yorum yapmışsınız ama keşke yorumlarınıza ilham veren sayısal verileride bizimle paylaşsaydınız. meselahttp://www.arabam.com/haber/Otomobille-Yasam-2011-yilinda-hangi-modeller-cok-satti/Detay-294405?vzn=1 gibi.en azından kaynak gösterdiğiniz yerleri görüp "evet, yorumlarında haklıymış.güzel paylaşım yapmış" der ve kaile alırdık sizi. "işte size bir işkembeci daha veya sallıyor yine biyerlerinden" tarzında yaklaşımda bulunmazdık.
    ama şunu da belirtmeliyim ki verdiğiniz cevap ise çok açıklayıcı oldu. resmen yorumlarınızın ne kadar da marka taraftarı ve marka yanlısı olmadığını açıkça dile getirmiş oldu.
    c segmentinde ise şirket araçları ve filo satışlarını göz önünde bulundursak eğer opel astra hb modeli (tüketici olarak ticari olmadan kullanılan) ilk sırada yer alıyor.dediğiniz gibi prestijli golf 6 ları gördük sırada golf 7 var.sabırla bekleyerek saygılarımı sunarım.




  • Markalar içerisinde bmw segment olarak bile farklı lüks olarak geçer.Vw hiç bir zaman rakip bazında bir bmw kadar iyi olamaz,ford belki yaklaşır fakat vw zor.Bu test adı test.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Neyse biz golf 7 bekliyelim tam 12 ay var trye gelmesine daha kaliteli ve daha ucuz olucagi soyleniyor bakalim dogus bunu yapicakmi


    Beklemene gerek yok ben sana anlatıyım;

    farlar yeniden tasarlanır, arka stoplar biraz elden geçirilir, iç mekanda trimlerin yerleri biraz değiştirilir ve evet karşınızda golf7.

    Zaten aracın pek de bir güncellemeye ihtiyacı da yok.
    Sürüş zevki olarak çok iyi bir araç. ASma otoyolda. stablizeye veya çukurlu yollara girdiğinizde bu sürüş zevki çileye dönüşüveriyor.
    oturma pozisyonu da oldukça alçak, bu kötü demiyorum tabi ama yüksek araç kullanmaya alışık ibnsanlar ilk başlarda yadırgıyorlar.
    Yolculuk çok zevkli ve yolcular kendilerini diğer bir çok araçtan olduğundan çok daha güvende hissettiklerini söylüyor.




  • Benim sıralamam şöyle:

    1. BMW 1
    2. Golf
    3. Astra
    4. Focus
    5. Megane

    Golf iyi bir araç fakat o kadar da abartmayalım. BMW nin yanında çok sönük kalır. İyi forumlar arkadaşlar...
  • Şimdiye kadar golf kullanma fırsatım olmadı.

    Uzun yıllardır takip ediyorum.
    Başta Alman dergiler ve İngilizler golfü öve öve bitiremiyor.
    Ve dikkatli takip ederseniz, neredeyse tüm dergilerde ve internet sayfalarında birbirinin benzeri ifadeler yer alıyor.

    Bundan sonra alacağım araba muhtemelen golf olacak.
    Bir nedeni merak. Ve beğenmezsem elden çıkarması kolay....
    İkinci neden: bu sıralar benzinli düz golfün fiyatının oldukça makul olması.

    VW Türkiye'de hiç de hak etmediği bir nam kazandı.
    İngilterede 3 yıl garanti verirken Türkiye'de 2 yıl garanti veriyor.
    Talep var diye dizeli benzinliden 10 bin TL yükseğe satabiliyor.
    DSG şanzumanı için, yanılmıyorsam, 6-7 bin TL fark istiyor.
    En üst donanım (highline) hariç donanımlar oldukça zayıf.
    (Ancak son dönemde benzinliler nispeten makul fiyatlarda).

    Arabanın iyi olduğunu düşünüyorum. Ancak Doğuş oto konusunda aynı fikirde değilim.
    Ayrıca her hangi bir alman dergisinde bir test yapıldıysa daima
    1. Golf, 2. Focus çıkar....

    Örneğin yeni focus için yine ne methiyeler dizmişler.
    Halbuki sedanın bagajı tartışılmaz derecede çok küçük. Tam bir rezalet. Tüm dergiler sadece bagajın biraj küçüldüğünden söz ediyor.
    Yaw adamlar neredeyese bagajı iptal etmiş!...
    Elbette kişisel zevk meselesi ama focusun iç tasarımı tam bir fiyasko. Hele o direksiyondaki kumanda tuşları...
    En kötü japondan bile daha çirkin bir iç tasarım. Kesinlikle alman tarzı değil. Ama hiç bir dergi yazmıyor.
    Halbuki araba japon olunca aynı dergiler klasik (ki bence de öyle) japon saçmalıklarını hemen dile getiriyor.
    Türkiyedeki satış fiyatlarına bakıldığında bu iki arabanın da dizeli %10 civarı daha pahalı satılıyor. (Fiyattan söz etmiyorum. Oradaki benzinli/dizel ve rakip firmalarla kıyaslayrak söylüyorum).

    BMW-1 golf meselesine gelince: Bence ikisi aynı sınıf araç değil. BMW-1'in içi çok küçük.
    İnanılmaz derecede küçük. Bir aile kullanamaz.

    BMW-1'in iç malzeme kalitesi ve tasarım zerafeti/sadeliği golfün çok ötesinde. 8 ileri klasik otomatik vites ve teknik verileri (1350 devirde max tork) oldukça iyi bir benzinli motoru var.
    Ancak özde eğil sözde BMW. Parası olan kimse 3 serisi varken 1 almaz bence.

    Para çok değilse de 50 bin TL civari düz vites en dolusu alınabilen golf yerine 75 bin TL civarı BMW-1 dolu otomatik almak?... Gönül ister belki ama mantık ve kese ne der bilemiyorum...
    Bedava verseler ben de BMW-1 isterim.

    Arz ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racai -- 12 Şubat 2012; 13:55:51 >




  • neredeyse hersene arac degistirdigim icin bu siniflamalar beni fazla etkilemiyor acikcasi.. focusundan alfasina , pejodan , renosuna derken simdide golf te buldum kendimi.. aslinda hic sevmedigim bir gorunusu var ama neymis su golf diye alasim geldi.. yaklasik bir aydir kullaniyorum.. inanin hic bir araci bu kadar cabuk elden cikarasim gelmemisti.. ilani koydum zaten simdiden...
    golf te kalite; icindekilerin en kalitelisi belkide sahip olduklarimin.. ama yok kaliteyle olmuyor hersey... mesela bir alfanin keyfini vermiyor... alfa bildigin fiat...ama birbaska yani.. sorunlumu sorunlu o ayri...
    1serisine kuzen sayesinde biniyoruz arada.. cok rahatsiz bir araba... gorus dengesiz alismak lazim... tip zaten sifir.. sesi yarindan fazla acamiyorsunuz .. tirmaliyor resmen..
    focus; en uzun sure bindigim, yola kene gibi yapismasi deli ediyordu beni birde sesi... uc tane aldim focustan hala alabilmirim ama son modelii olmaz...
    pejo, reno bildigin fransiz...
    astra , bence golfun az biraz kalitesiz yapilani , yoksa surus ayni..
    ama uzun sure arac binip , masraf yapmak istemeyenler icin golf tek gecerim.. sevdiklerime tavsiye ederim ama ben binemiycem daha fazla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi focusone -- 17 Mart 2012; 18:53:01 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.