Şimdi Ara

Yine golf kazanır Diyenler kazandı. (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
1
Favori
6.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Autobild yaptıysa testi sonuç kaçınılmaz zaten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Adamlar kendileri üretiyor,kendileri kıyaslıyor,Bmw'yide Vw'yide ister severler ister döverler.Kraldan çok kralcı olmamak lazım.Burada konuşulanların elin s..le gerdeğe girmeye çalışmaktan farkı yok.Vw dediğiniz markada Alman Devleti'nin hisseleri var.Bunun anlamı şu;Her Alman vatandaşından alınan vergi var o hisselerde.Kendi şirketi adam istediği gibi yerden yere de vurur göklere de çıkartır.Siz Almanmısınız size ne?

  • Karşılaştırmanın tamamının dergiden fotoğraflarını çekip şu konuya ekledim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_1/f_/key_//tm.htm#56863937
  • Gülemiyorum bile artık bu konulara.
  • doğru olan çıkmış testte
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: muzaffersan

    ha gayret vw ne tapıcaklar artık.


    Yeni bir din doğuyor.

    Bu konuda bir tabu-din varsa o da BMW.
    Ve o dine tapanlar BMW'ciler.

    Konuda bir testten bahsedilmiş ancak burada itiraz edenler "nasıl olur da BMW 1 serisi Golf'e yenilir" havasındalar.
    Bu açıkça bir dogmadır, aynen dinler de böyledir, sorgulamadan inan "yoksa" yoksa cehennemde yanarsın.
    1 serisi Golf'ten kötü olamaz diyenler lütfen kendilerini bu yazdıklarımı düşünerek tekrar değerlendirsinler.
    (sadece arabaları değil hayatta sorgulamadan inandıkları herşeyi)

    Testi yapan dergiye b.k atılmış ama yıllardan beri dergi alırım ve her dergide Golf 6 hep en iyi çıktı.
    ..Ve şunu unutmayın aynı dergiler Golf 5'i yerin dibine sokmuşlardı iç mekan kalitesizliğinden ötürü.

    Diyebilirsiniz ki arkadan itiş olmayan arabaya ben araba demem, bu gerçekten kabul edilebilir ve sizi 1 serisine götürür
    Diyebilirsiniz ki dizayn benin için herşeyden önemlidir, dış ve iç dizaynın güzelliği sizi Astra'ya götürür.
    Diyebilirsiniz ki Ford Focus... eee Focus eski dinamik şasini ve dinamik direksiyonu kaybetti ve hem iç hem de dış dizayn başarılı değil
    iç dizayn çok klostrofobik insanın üstüne doğru geliyor, dış dizayn ise ONE FOCUS yaklaşımı sayesinde her telden çalan bir ucube gibi. focus'u geçelim

    Fakat lütfen "nee Golf 1 serisinden daha mı iyiymiş, inanmıyorum" şeklinde olaya yaklaşmayalım.




  • 170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html




  • Subaru impreza all wheel drive 4 wheel drive test against BMW1 Honda Civic and VW Golf





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemilkoc -- 22 Ocak 2012; 18:20:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html



    Hala yanlış verileri paylaşıp duruyorsun arkadaşım.

    Golf 5 1.4 TSI GT nın 0-100 fabrika verisi 8 sn dir. 7.2 felan değil.

    Hatta Jetta 1.4 TSI 170HP'nin kide 8.2 idi sanırım.

    Yanlış o verdiğin linkteki veriler anla artık. Papağan gibi oraya buraya kopyalayıp durma.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html



    Hala yanlış verileri paylaşıp duruyorsun arkadaşım.

    Golf 5 1.4 TSI GT nın 0-100 fabrika verisi 8 sn dir. 7.2 felan değil.

    Hatta Jetta 1.4 TSI 170HP'nin kide 8.2 idi sanırım.

    Yanlış o verdiğin linkteki veriler anla artık. Papağan gibi oraya buraya kopyalayıp durma.


    1400 cc'lik vw nin üstün gelmesi mi rahatsız ediyor ? Bmw ile ortaklığın mı var ?


    2008 BMW 120i (170 PS)

    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70


    2006 VW Golf Mk V GT TSI

    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20

    Pist sonuçları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html


    Bu veriler hem yanlış hem de anlamsız, konuyla hiç alakası yok.
    0-100'ü iyi olan araç daha iyi demek değildir, veya bir pisti 1 saniye kısa zamanda dönmek.

    Top Gear dergisinin bir sayısında 458 Italia ile McLaren MP4-12c karşılaştırması yapılmıştı.
    McLaren yanlış hatırlamıyorsam 2 sn daha hızlıydı ama şöyle birşey yazıyordu; "biz mi, biz eve bir 458 ile dönmek istiyoruz"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSForever

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Burda yanlislik sudur

    Kimse bmw vw daha kotudur demiyor bunu diyen zaten ancak denizkubu gibi saplantili marka fanatikleridir ::)))

    Golf gercekten cok kaliteli ve sinifinin iyi araclarindan biri

    Gerek malzeme kalitesi gerekse konforu bam baska
    En ucuz bmw 1 seri otomatik 136 beygir arac 75.000 tl civari
    1.4 tsi golf dsg160 beygir higline ise 61500 tl

    Tercih meselesi

    b.klu da çamurluya gülmüş

  • almanların yaptıgı bir testten fransız bir aracın birinci gelmesini bekleme... iyi bile puan almış...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html


    Bu veriler hem yanlış hem de anlamsız, konuyla hiç alakası yok.
    0-100'ü iyi olan araç daha iyi demek değildir, veya bir pisti 1 saniye kısa zamanda dönmek.

    Top Gear dergisinin bir sayısında 458 Italia ile McLaren MP4-12c karşılaştırması yapılmıştı.
    McLaren yanlış hatırlamıyorsam 2 sn daha hızlıydı ama şöyle birşey yazıyordu; "biz mi, biz eve bir 458 ile dönmek istiyoruz"




    Bu veriler yanlış dediğinize göre doğrusunu yazın ve ispatlayın
    ben linkini verdim, testlerini ben yapmadım, anlamsız olan bunlar yanlış demek

    Tabiki gönül hangini seçerse onu alırsın buna itiraz etmem, 2+2 = 5 yapmıyor gönül öyle istedi diye ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html



    Hala yanlış verileri paylaşıp duruyorsun arkadaşım.

    Golf 5 1.4 TSI GT nın 0-100 fabrika verisi 8 sn dir. 7.2 felan değil.

    Hatta Jetta 1.4 TSI 170HP'nin kide 8.2 idi sanırım.

    Yanlış o verdiğin linkteki veriler anla artık. Papağan gibi oraya buraya kopyalayıp durma.


    1400 cc'lik vw nin üstün gelmesi mi rahatsız ediyor ? Bmw ile ortaklığın mı var ?


    2008 BMW 120i (170 PS)

    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70


    2006 VW Golf Mk V GT TSI

    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20

    Pist sonuçları


    Birader beni rahatsız eden tek durum senın yalan yanlış veriler yayınlaman. Çamura yatarak prim elde edilmez. Vw fanboylarının genelinde varolan bir durum bu gerçi ya neyse...

    Bahsettiğin golf'ün 0-100 FABRIKA VERİSİ 8 saniyedir. Fabrika verisi diyorum. Birinci dereceden kaynak, bundan daha başka nasıl bir ispat istiyorsun anlamadım?





    Gizli GTI

    Golf GT’de bulunan 1390 cc’lik sıralı dört silindirli motor, süperşarj olarak da bilinen kompresörün ve turbonun birlikte uygulanmasıyla 170 HP güç ve 240 Nm tork üretiyor. Bu değerler 2.5 lt atmosferik V6’larla yarışabilecek kadar başarılı. Bu motor Golf’ü fabrika verilerine göre 7.9 saniyede 0’dan 100 km/s’ye çıkartırken, maksimum 220 km/s’lik hız sağlıyor. Testlerde 0-100 km/s hızlanmasını 8.0 saniyede tamamlayan otomobilin test tüketim ortalamasıysa 9.4 lt/100 km oldu. Bu değer sunulan performansa göre başarılı sayılır. Uzun yolda tüketimi kolaylıkla 6.5-7.0 lt/100 km seviyelerine indirebilmek mümkün





    http://www.arabam.com/Test/Volkswagen-Golf-GT-14-TSI-170-hp/Detay-395




  • Konu yavaş yavaş uzak doğu araçlarına da sıçramaya başladı..

    birazdan şavroleciler.. hundaycılar.. daywucular basar konuyu..

    akabinde..

    B sınıfında kalas'ı sollayan iYirmi
    C sınıfında yakıt rekortmeni kuruZ veya ötesi berisi eyirbegli en son moda 5 yıldızlı sedan Aveyo

    kupayı göğüsler..
  • en son çıkan 1 serisi ise aleni şike var bu testte

    golf çarşıya gitsin afedersin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemilkoc

    170 Hp 'lik Bmw 1.20 ve 170 Hp'lik Golf GT



    2008 BMW 120i (170 PS)
    0 - 100 kph : 7.8 s
    0 - 100 mph : 21.5 s
    1/8 mile (est) : 10.8 s @ 75 mph
    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70
    Curb weight : 1300 kg


    2006 VW Golf Mk V GT TSI
    0 - 100 kph : 7.2 s
    0 - 100 mph : 19.5 s
    1/8 mile (est) : 10.5 s @ 77 mph
    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20
    Curb weight : 1246 kg






    http://www.fastestlaps.com/comparisons/vw_golf_mk_v_gt_tsi-vs-bmw_120i_170ps.html



    Hala yanlış verileri paylaşıp duruyorsun arkadaşım.

    Golf 5 1.4 TSI GT nın 0-100 fabrika verisi 8 sn dir. 7.2 felan değil.

    Hatta Jetta 1.4 TSI 170HP'nin kide 8.2 idi sanırım.

    Yanlış o verdiğin linkteki veriler anla artık. Papağan gibi oraya buraya kopyalayıp durma.


    1400 cc'lik vw nin üstün gelmesi mi rahatsız ediyor ? Bmw ile ortaklığın mı var ?


    2008 BMW 120i (170 PS)

    Balocco : 3:14.97
    Autozeitung test track :1:51.70


    2006 VW Golf Mk V GT TSI

    Balocco : 3:11.23
    Autozeitung test track : 1:51.20

    Pist sonuçları


    Birader beni rahatsız eden tek durum senın yalan yanlış veriler yayınlaman. Çamura yatarak prim elde edilmez. Vw fanboylarının genelinde varolan bir durum bu gerçi ya neyse...

    Bahsettiğin golf'ün 0-100 FABRIKA VERİSİ 8 saniyedir. Fabrika verisi diyorum. Birinci dereceden kaynak, bundan daha başka nasıl bir ispat istiyorsun anlamadım?





    Gizli GTI

    Golf GT’de bulunan 1390 cc’lik sıralı dört silindirli motor, süperşarj olarak da bilinen kompresörün ve turbonun birlikte uygulanmasıyla 170 HP güç ve 240 Nm tork üretiyor. Bu değerler 2.5 lt atmosferik V6’larla yarışabilecek kadar başarılı. Bu motor Golf’ü fabrika verilerine göre 7.9 saniyede 0’dan 100 km/s’ye çıkartırken, maksimum 220 km/s’lik hız sağlıyor. Testlerde 0-100 km/s hızlanmasını 8.0 saniyede tamamlayan otomobilin test tüketim ortalamasıysa 9.4 lt/100 km oldu. Bu değer sunulan performansa göre başarılı sayılır. Uzun yolda tüketimi kolaylıkla 6.5-7.0 lt/100 km seviyelerine indirebilmek mümkün





    http://www.arabam.com/Test/Volkswagen-Golf-GT-14-TSI-170-hp/Detay-395


    Ne güzel işte araştırıp doğrusunu yazdın hepimiz öğrendik,
    pist sonuçlarınıda yalanlarsan orada da kabulumdür,
    benim itiraz ettiğim ortaya sadece yanlış demekti,

    1.18 i ile 6 yıl sonra Golf'ü geçmesi ile Bmw'yi de kutlarım ayrıca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: joushkun

    Bu gayet normal bir durum, o yüzden rağbet görmüyor. İnsanlar okuyup "Evet yine biz kazandık" diyip kapatıyorlar. El Classico'ya döndü işte. Golf de Barcelona'dır aslında.

    süper bir yorum,
  • Sayın yönetici arkadaşlar şu iki konuyu birlieştirsek yada birini kapatsak iyi olacak

    http://resim.donanimhaber.com/m_56863937/tm.htm
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.