Şimdi Ara

YKB World ile Otm.Fatura Ödeme Talimat Kampanyası (puanlar yatırıldı) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
421
Cevap
22
Favori
24.634
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam son görüşmemde MH ile faturalarınız ödendikten sonra otomatoik ödeme fatura talimat puanlarınız yatacağı söylendi.YKB korkum yok benim faturam 20 ocak'ta son ödeme tarihi oda yattığında arar kayıt açtırırız yatırırlar.Ayrıca arkadaşlarında belirttiği gibi 31 aralıkta hepsinin ödenmesi diye bir ibare yok sadece 3 ay içerisinde 1 kez fatura ödenmesi yeterli oluyor diye biliyorum...

    An itibariyle kişiye özel 100 TL puan benimde yattı arkadaşlar.
    Kişiye Özel Kampanyası olanlar kontol etsinler
  • Arkadaşlar yapı kredi otomatik ödeme kampanyası yatan oldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • henüz yatan birşey yok hocam arayıp uğraşacağız herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir araştırma yaptım arkadaşlar, bu ay daha önce 1 kez otm ödemedi gerçekleşmiş 3 tane faturamı başka kartlarla ödemiştim. Superonline, Elektrik ve Sabit Telefon faturası. Elektrik ve Telefon faturalarının son ödeme tarihleri geçmiş ve YKB tarafından da ikinci kez ödenmemiş. Mükererrer ödeme sadece Superonline'da olmuş. Bu forumda yazılan mesajlarda aynı şekilde birkaç arkadaş daha aynuı durumu yaşamış Superonline faturası için. Demek ki sadece Superonline faturalarına dikkat etmek gerekiyor. YKB sistemine girmiş, ve son ödeme tarihi gelmemiş ve henüz ödenmemiş faturaları başka kanallarla ödemeden önce "Fatura Atlat" denen bir işlemi yapmamız gerekiyormuş. Ben çok aramama rağmen Talimatlı Faturalar menüsünde böyle bir seçenek bulamadım, muhtemelen o an itibariyle sisteme düşmüş ve henüz ödemesi yapılmamış bir fatura olmadığı için sanırım. Kaldı ki mükerrer ödeme sadece SOL faturalarında olduğu için sadece SOL faturaları için bu işlemi yapmak gerekecek bir sonraki fatura dönemi için. Su faturaları için de mükerrer ödeme olmaz sanırım. Cep faturaları için de zaten komisyon kesilmediği için bakmaya gerek yok. Ayrıca "Fatura Atlat" işlemi için de MH ne kayıt açtırdım, bu işlemi yapmamız kampanya puanı kazanmamız açısından sıkıntı olurmu diye, araştırıp dönecekler. Ama şunu da özellikle belirttim kayıtlı görüşmeye girsin diye, "fatura atlatma işlemi kampanya şartlarını ihlal eder deseniz bile artık bizi bağlamaz, çünkü kampanyaya katılırken böyle bir şart yoktu. Sonradan eklenen bir şart kampanya ödülü kazanımını etkilemez". MH temsilcisi de hak verdi. Durum budur arkadaşlar, hesabınızı kitabınızı takibinizi iyi yapın. Altu üstü 2,5 ay daha yakın takip gerekiyor, sonra Allah kerim.




  • MH ile görüştüm şimdi. otomatik ödeme ile ilgili puanlar ay sonuna kadar yüklenecek, ve n11de teknik bir sorun var dedi. GG, Bkm ve kişiye özel harcamalara ilişkin puanlar yüklenmiş bana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marjinal01

    Bir araştırma yaptım arkadaşlar, bu ay daha önce 1 kez otm ödemedi gerçekleşmiş 3 tane faturamı başka kartlarla ödemiştim. Superonline, Elektrik ve Sabit Telefon faturası. Elektrik ve Telefon faturalarının son ödeme tarihleri geçmiş ve YKB tarafından da ikinci kez ödenmemiş. Mükererrer ödeme sadece Superonline'da olmuş. Bu forumda yazılan mesajlarda aynı şekilde birkaç arkadaş daha aynuı durumu yaşamış Superonline faturası için. Demek ki sadece Superonline faturalarına dikkat etmek gerekiyor. YKB sistemine girmiş, ve son ödeme tarihi gelmemiş ve henüz ödenmemiş faturaları başka kanallarla ödemeden önce "Fatura Atlat" denen bir işlemi yapmamız gerekiyormuş. Ben çok aramama rağmen Talimatlı Faturalar menüsünde böyle bir seçenek bulamadım, muhtemelen o an itibariyle sisteme düşmüş ve henüz ödemesi yapılmamış bir fatura olmadığı için sanırım. Kaldı ki mükerrer ödeme sadece SOL faturalarında olduğu için sadece SOL faturaları için bu işlemi yapmak gerekecek bir sonraki fatura dönemi için. Su faturaları için de mükerrer ödeme olmaz sanırım. Cep faturaları için de zaten komisyon kesilmediği için bakmaya gerek yok. Ayrıca "Fatura Atlat" işlemi için de MH ne kayıt açtırdım, bu işlemi yapmamız kampanya puanı kazanmamız açısından sıkıntı olurmu diye, araştırıp dönecekler. Ama şunu da özellikle belirttim kayıtlı görüşmeye girsin diye, "fatura atlatma işlemi kampanya şartlarını ihlal eder deseniz bile artık bizi bağlamaz, çünkü kampanyaya katılırken böyle bir şart yoktu. Sonradan eklenen bir şart kampanya ödülü kazanımını etkilemez". MH temsilcisi de hak verdi. Durum budur arkadaşlar, hesabınızı kitabınızı takibinizi iyi yapın. Altu üstü 2,5 ay daha yakın takip gerekiyor, sonra Allah kerim.

    son ödeme tarihi gelmiş olan faturada, işlemlerden talimatlı faturalar / fatura öde ve sorgula gibi (tam hatırlamıyorum) bir menü var. oraya girip bakarsanız fatura atlatma görünüyor. ama ödeme vakti gelmiş olan bir fatura olması lazım sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eranyumm -- 15 Ocak 2014; 13:50:57 >




  • kişiye özel bana da yatmış

    faturalar da tık yok..yamuk yaptılar zaman olarak

    aynı şeyi biz yaptık bu şarta şu şarta uymadınız derler
  • Ykb mh.leri teknik sorun var,1-2 gün içinde yatacak dedi.

    Fatura atlat ı ben bu ay igdaş da kullandım.neticede talimat vermek ve 1er fatura ödemek gerekiyor.bunun sakıncası olamaz.mh ni arayıp fazla da kıllandırmamak lazım,çoğu iptal önlemleri kendi kendimize birilerini uyandırmak yüzünden oluyor malum.

    Şunun cevabını bilen varmı?önceden başka yeren ödense dahi ykb sisteminde borcun gözükmesi ödeme gününde tahsil edilmesi ile mi sonuçlanır?yoksa son gün sistem kontrol edip çekmezi acaba.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar var mı hesap isletim ucreti almayıp , otomatik odeme talimatlarından da ucret almayan banka ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses


    Arkadaslar var mı hesap isletim ucreti almayıp , otomatik odeme talimatlarından da ucret almayan banka ?

    Enpara...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cancantürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses


    Arkadaslar var mı hesap isletim ucreti almayıp , otomatik odeme talimatlarından da ucret almayan banka ?

    Enpara...

    İng günlük bankacılık... hesaptan fatura ödemelerine üste bonus i(2%) da veriyor... aidatsız bonuscard da cabası
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengos07 -- 15 Ocak 2014; 21:20:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapı kredi otomatik ödeme kampanyası puanları bu gece 12 ye kadar yapılacak dedi müşteri hizmetleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cengos07

    quote:

    Orijinalden alıntı: cancantürk

    quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses


    Arkadaslar var mı hesap isletim ucreti almayıp , otomatik odeme talimatlarından da ucret almayan banka ?

    Enpara...

    İng günlük bankacılık... hesaptan fatura ödemelerine üste bonus i(2%) da veriyor... aidatsız bonuscard da cabası
    .


    ingnin su pegasusplus kartı is gormez mi acaba ? Bu arada ykb sanırım otomatik odeme talimatlarını vadesiz hesaptan yaparsan ucret almıyor..belirtilen komisyonlar kredi kartından olursa alınmakta..




  • Ben de 3 fatura talimatı verdim, yatmamış henüz. 12 yıldır Worldcard kullanırım, bir kere kişiye özel kampanyam olmadı, nasıl oluyor bu iş?

    Bu arada YKB'yle 3 aydır çözemediğimiz bir problem var belki siz bir yol gösterirsiniz. Kartımı OPET WORLDCARD'a çevirdim, ama OPET istasyonlarındaki pos cihazında hala eskiden olduğu gibi paro özelliği aktif normal-sıradan bir worldcard olarak algılanıyor. Bu nedenle ekstra puan kazanamadığım gibi, biriken yakıt puanlarımı da kullanamıyorum. Kartın üzerinde nal gibi OPET WORLDCARD yazıyor, ekstrede de öyle görünüyor ama nafile. 6-7 kez şikayetimi ilettim farklı kanallardan (MH, Bize ulaşın, hatta twitter), her seferinde size döneceğiz dendi ne arayan var ne soran. Gecen gün bir mail geldi kullandığınız aracın plakasını bize bildirin inceleme başatıyoruz diye, ama yanıt verilemeyen bir adresten mail göndermiş akıllılar. MH faks çekin dedi, dilekçe yazdık plaka numaralarını bildirdik gene sonuç yok. Kartı kapattıracaklar bana o olacak...

    Var mı bir yol gösterecek olan?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Puanları yüklenen varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Banada yatmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben kampanya döneminde 3 adet fatura talimatı verdim hatta 30 unda verdim ama fatura tarihi olmadığından ilk ödemeler bu ay olacak. Bana da puan yatacak mı faturalar ödendikten sonra acaba?
  • ik77 İ kullanıcısına yanıt
    Benim de ASKİ faturasında sizin gibi sorun çıktı. Sanırım başındaki sıfır olayından dolayı sistem faturayı görmüyor. Müşteri hizmetlerini aradım ne olacak dedim, siz şimdilik dışardan ödeyin,arayıp neden kaynaklanıyor diye ASKİ ye sorun dedi. Önümüzdeki ay ne olacak peki dedim? Bu işlerle ilgilenen yetkililerin mesaisinin bittiğini yarın arayıp tekrar görüşmemi söyledi. Puan konusunda da sıkıntı olursa bu konuyu hatırlatıp kayıt açtırmalıymışım. Anlayacağınız işimiz var, uğraşacağız gibi. Bilseydim böyle olacağını ASKİ yerine Dsmart faturasını verirdim. Bir gelişme olursa paylaşın lütfen.
  • Otomatik ödeme yattımı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunsnroses


    Arkadaslar var mı hesap isletim ucreti almayıp , otomatik odeme talimatlarından da ucret almayan banka ?

    ing günlük hesap, üstüne para bile veriyor oto ödemelerde
  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.