Şimdi Ara

Yokuş ve Tork Etkisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
2.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • başlığı tork mu beygir mi diye yazsaydınız hiçbu karşılaştırmalara gerek kalmadan sorunuzun cevabını alırdınız

    Cevaba gelince Çok ciddi bi beygir farkı olmadığı sürece torku yüksek olan kalkışta ve yokuşlarda daha atiktir.Ama devrini aldık sonra benzin akar gider
  • Jetta alır bence
  • 110 bg ford 9 saniyede yüze cıkmaz

    Ayrıca mercedes 156 bg 250 nm torka sahiptir herşekilde mercedes sollar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slayerxp

    Bence mercedes alir ama yakit sarfiyati olarak focusun 3 kati yakit harcar ;) 125hp lik civic devirli kullanildiginda focusa kafa tutabiliyor yokusta

    Arkadaşlarla denedik son kasasın bir önceki kasa civic le focus 2 tdci 109 hp kalkıştan 120 civarına kadar focus başlarda 2 boy hızlandıkça 1 boy önde gitti sonra benzinli olup devir çevirebilmesinin etkisiyle civic yavaş yavaş ayırmaya başladı yani düzde 120-130 civarı hızlara kadar önde götüren focus yokuşta bırakmaz.
  • Mercedes : 1650 kg/150 bg = 11 kg/bg
    Dizel : 1230/110 = 11.18 kg/bg

    her kosulu ideal var sayarsak mercedes alir ama aradaki fark yok gibi birsey yani berabere say.
    Mercedes eski oldugu icin ve arkadan itis oldugundan aktarma kayiplari daha fazladir bir de yasindan dolayida guc kaybini ilave edersek geriye duser tartismasiz.
  • 150 hp 150 nm'lik 1650 kg'lik araç 0-100'ü 8 saniyede çıkaramaz çünkü güç/ağırlık oranı çok düşük 1hp/11kg ile 8 saniyede 100'e çıkabilecek model yok.

    13 ileri 3 kavramalı vites kutusu falan olsa belki bir ihtimal.

    Onun dışında adam gibi bir vites kutusu olduktan sonra tork hiç bir şeydir, beygir herşeydir.

    Yokuş yukarı, bayır aşağı, deniz kenarı, pencere yanı falan farketmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bachree

    Mercedes : 1650 kg/150 bg = 11 kg/bg
    Dizel : 1230/110 = 11.18 kg/bg

    her kosulu ideal var sayarsak mercedes alir ama aradaki fark yok gibi birsey yani berabere say.
    Mercedes eski oldugu icin ve arkadan itis oldugundan aktarma kayiplari daha fazladir bir de yasindan dolayida guc kaybini ilave edersek geriye duser tartismasiz.

    Çok şükür yani
    bunu yazmak için girmiştim siz yazmışsınız.
    Herkes tork tork diye tutturmuş, önemli olan beygir GÜCÜdür.
  • benzinli 160dan sonra akar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cihat_, -- 1 Şubat 2013; 20:54:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Horsepower sells car, Torque wins race -Enzo Ferrari



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi un momento -- 1 Şubat 2013; 20:58:08 >
  • bıraz sacma bır soru olmus ama dızeller yanı torku yuksek arabalar her zaman rampada benzınlıye gore 1 adım onde olur.
  • verdiğin durumda 320 nm torkla ve 400 kg ağırlık farkıyla focus önde olur. ama böyle bir druum olurmu bence olmaz
  • focus tabi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: un momento

    Horsepower sells car, Torque wins race -Enzo Ferrari

    enzo bu aciklamayi yaparak sicmis malesef.

    bu basliga yazanlarin hepsini liseye geri yollamak gerek diyecem ama zaten %90i daha liseye baslamamistir bile.

    konuyu baslatan arkadasa da sunu soyleyeyim. ister yokus ister bayir ister ova ister yayla olsun tek basina tork hicbirsey ifade etmez. soruyu sorarken kimin yenecegini ogrenmek icin araclarin torklarini bile belirtmene gerek yoktu. ayni akatarmalari kullanan iki aractan hangisinin guc/kutlesi yuksek ise o gecer.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.