Şimdi Ara

Yokuş ve Tork Etkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
2.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün arkadaşımla tartıştık basit bir soru

    0-100 ü 8 saniye olan 150 beygir 150 nm torka sahip bir benzinli mercedes ile 1650 kg

    0-100 ü 9 saniye olan 320nm torka 110 beygir bir focus yahut o muadil bir araç 1230 kg

    30 km yokuş yukarı yarışırsa ne olur ?



  • yüksek devire çıktıktan sonra benzinli aracın alacağını düşünüyorum ben.
  • alttaki alır
  • Bu aralar bi araç kapıştırma tuttu gidiyor, hayırlısı
  • Hem ağır hem tork fakiri olunca hiç şansı yok yokuş yukarı Mercedesin.
  • ford hiç zorlanmadan alır.
  • 30 km uzun bir mesafe o nedenle Mercedes once geriden gelir sonra koparır. Eğimi falan da verinde tam olsun .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Saçma sapan bir soru.
  • Yarışmasınlar bunlar yarış arabaları mı :)
    30 km lik yokuş, var mı bir de böyle bir parkur :)
    Şaka bir yana yokuşun eğimi de önemli bence. Yokuş dikleştikçe ve parkur kısaldıkça Mercedes'in geçme şansı azalacaktır.
  • Bu soruyu ben de meraj ediyorum acikcasi.tamam dizelin torku var ama benzinli devir cevirerek alabilir mi merak ettim, denemek gerek acikcasi.

    Bu arada sizin bahsettiginiz motora sahip araclar yok su an da :D
    Ama 105bg 290nm tork bravo ile 160bg 154nm tork vti civic ornek verilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Yarışmasınlar bunlar yarış arabaları mı :)
    30 km lik yokuş, var mı bir de böyle bir parkur :)
    Şaka bir yana yokuşun eğimi de önemli bence. Yokuş dikleştikçe ve parkur kısaldıkça Mercedes'in geçme şansı azalacaktır.

    var hocam kandıra yokuşu var dönemeçli dönemeçli tbi gercek bi yarıs yok ortada laf yarısı sadece arkadas mercedesin anahtarını bırakırım diyor gecemessem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    Bu soruyu ben de meraj ediyorum acikcasi.tamam dizelin torku var ama benzinli devir cevirerek alabilir mi merak ettim, denemek gerek acikcasi.

    Bu arada sizin bahsettiginiz motora sahip araclar yok su an da :D
    Ama 105bg 290nm tork bravo ile 160bg 154nm tork vti civic ornek verilebilir.

    Benzinli devir çevirmesine çevirecek ama bu deviri düşük viteste çevirecek.Düşük viteste yüksek hızları göremeyecek tabi.
  • Sen bana 150 hp gücünde ve 150 nm torqa sahip bir tane araç söyle bende sana cevabı söyleyeyim. O olsa olsa motorsiklet olur zaten cevap hemen ortaya çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemalnalga30

    quote:

    Orijinalden alıntı: caldexter

    Yarışmasınlar bunlar yarış arabaları mı :)
    30 km lik yokuş, var mı bir de böyle bir parkur :)
    Şaka bir yana yokuşun eğimi de önemli bence. Yokuş dikleştikçe ve parkur kısaldıkça Mercedes'in geçme şansı azalacaktır.

    var hocam kandıra yokuşu var dönemeçli dönemeçli tbi gercek bi yarıs yok ortada laf yarısı sadece arkadas mercedesin anahtarını bırakırım diyor gecemessem

    Ben bahsimi sana koyuyorum o zaman üstad :)
    Dönemeçli yolda Mersolu arkadaş hızlanamaz, düşük viteste bağırta bağırta gider.
  • Bu durumda focus kesinlikle daha avantajlı vites küçültmeden dik yokuşlar çıkabilir ama eğim arttıkça torku düşük olan vites düşürme döngüsüne girecektir.
  • Bence mercedes alir ama yakit sarfiyati olarak focusun 3 kati yakit harcar ;) 125hp lik civic devirli kullanildiginda focusa kafa tutabiliyor yokusta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O mercedesi yokusta ben bisikletle yerim forda gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turbolu olan alir tartismasiz.
  • torku yüksek olan yokuşta kazanır
  • 150 beygir , 150 nm tork ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EKSPRESOSO -- 1 Şubat 2013; 15:42:44 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.