Şimdi Ara

Yol Tutuşta Civic mi?Focus mu? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
1
Favori
21.172
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Markadan markaya isim değiştirmiyor olsa hiç bir arabada o bahsettiğiniz özelliğin olmaması lazım çünkü bütün araçlar farklı isim kullanıyor

    Ayrıca işaret çıkma olayı da yanlış, o işaret sadece araç patinaja kalktığında çıkıyor, aracın dengesi bozulduğunda herhangi bir işaret çıkarmadan düzeltiyor arabayı... çok ilginç ama böyle nedense... 2 arabada denedim 2sinde de aynı (VSA'lı Civic ve ESP'li Mercedes E200 kompresör)



    Ben de o işaret hem patinajda hemde stabilitesi bozulduğunda çıkıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Markadan markaya isim değiştirmiyor olsa hiç bir arabada o bahsettiğiniz özelliğin olmaması lazım çünkü bütün araçlar farklı isim kullanıyor

    Ayrıca işaret çıkma olayı da yanlış, o işaret sadece araç patinaja kalktığında çıkıyor, aracın dengesi bozulduğunda herhangi bir işaret çıkarmadan düzeltiyor arabayı... çok ilginç ama böyle nedense... 2 arabada denedim 2sinde de aynı (VSA'lı Civic ve ESP'li Mercedes E200 kompresör)



    Ben de o işaret hem patinajda hemde stabilitesi bozulduğunda çıkıyor..

    +1




  • Arkadaşlar konuyu VSA-ESP araştırırken gördüm ama tartışmalarda VSA ve ESP nin farklı teknolojiler olduğu hatta daha ileri giderek Esp nin Vsa dan daha ileri teknoloji olduğu iddiaları ortaya atılmış ve hatta bazı arkadaşlar Vsa lı araç yolda dengesini kaybettiğinde Vsa'nn aracın herhangi bir uyarı vermeden devreye girerek aracı düzelttiğini müdahele ettiğini iddia etmiş ki böyle bir şey yok araç yoldan çıkarken kaymaya başladığında gösterge panelinde vsa uyarısı çıkar... Ayrıca Vsa'nın Esp'den daha gelişmiş bir toknoloji olduğu belirtiliyor ki şöyle deniliyor ;

    2007 ve sonrası modellerdeki araçlarda ESP'nin geliştirilmiş versiyonu olan VSA (Araç Denge Kontrol Sistemi) standarttır. Satışa sunulan 5 ileri otomatik vites; Grade Logic System (Akıllı Eğim Sistemi) özelliğine sahiptir. Araçta ayrıca arazi vitesi bulunmamakta ; "4X4 Dual Pump sistemi" isimli sürekli 4X4 çekiş sistemine sahiptir. Bazı ülkelerede 4X2 (önden çekişli) versiyonları da satılmaktadır.

    BKNZ :http://tr.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-V

    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...

    Ayrıcahttp://www.streetfire.net/video/Dynamic-Test_634390.htm buradaki videodaki honda civic bildiğiniz 4 kapılı civic si falan değil benim gördüğüm si ler daha farklı biraz daha eksesuarlı kendinden bu direk bildiğimiz 4 kapılı sedan, diğer rakipleri megan rs-golf gt - c4 2.0VTS yani yabana atılacak araçlar değil bunlar aynı modelin spor versiyonları burada olması gereken TypeR olmalıydı yada civic hb ama yinede civic maşallah bir sedan otomobile göre golf gt ve megan rs den yatmasına rağmen daha az savrulmuş...

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Arkadaşlar konuyu VSA-ESP araştırırken gördüm ama tartışmalarda VSA ve ESP nin farklı teknolojiler olduğu hatta daha ileri giderek Esp nin Vsa dan daha ileri teknoloji olduğu iddiaları ortaya atılmış ve hatta bazı arkadaşlar Vsa lı araç yolda dengesini kaybettiğinde Vsa'nn aracın herhangi bir uyarı vermeden devreye girerek aracı düzelttiğini müdahele ettiğini iddia etmiş ki böyle bir şey yok araç yoldan çıkarken kaymaya başladığında gösterge panelinde vsa uyarısı çıkar... Ayrıca Vsa'nın Esp'den daha gelişmiş bir toknoloji olduğu belirtiliyor ki şöyle deniliyor

    Burda kimse VSA ile ESP'nin farklı olduğunu falan tartışmadı... sadece ben o zamanlar ışığa dikkat etmediğim için öyle demiştim ama bende de yandığını sonradan gördüm, tek bahsedilen fark oydu.

    + VSA, ESP'den daha iyi değil, aynı şeyler.




  • Konu birhayli değişmiş galiba....
  • VSA ABS EPS SPA ASD çok fazla sembol var kafa karıştırıyor
  • bence civic
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.

    Yazımı iyi okuduğunuza emin misiniz? Ben zaten HB den bahsetmiyorum ve civicte tam bağımsız arka süspansiyon var diyorum zaten tartışma konusu konunun başına dikkat ederseniz HB civic değil Sedan civic bende bunun üzerine yazı yazdım yani sizin aracınızın arka süspansiyonu hakkında yazı yazmadım SEDAN civicin arka süspansiyonunun tam bağımsız olduğunu aynı FOCUS gibi olduğunu iddia ettim yanlış olan nedir burada???????




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.

    Yazımı iyi okuduğunuza emin misiniz? Ben zaten HB den bahsetmiyorum ve civicte tam bağımsız arka süspansiyon var diyorum zaten tartışma konusu konunun başına dikkat ederseniz HB civic değil Sedan civic bende bunun üzerine yazı yazdım yani sizin aracınızın arka süspansiyonu hakkında yazı yazmadım SEDAN civicin arka süspansiyonunun tam bağımsız olduğunu aynı FOCUS gibi olduğunu iddia ettim yanlış olan nedir burada???????

    Civic sedan yazabilirdiniz o zaman..
    Bu konuda hem sedanın hem HB'in bahsi geçiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.

    Yazımı iyi okuduğunuza emin misiniz? Ben zaten HB den bahsetmiyorum ve civicte tam bağımsız arka süspansiyon var diyorum zaten tartışma konusu konunun başına dikkat ederseniz HB civic değil Sedan civic bende bunun üzerine yazı yazdım yani sizin aracınızın arka süspansiyonu hakkında yazı yazmadım SEDAN civicin arka süspansiyonunun tam bağımsız olduğunu aynı FOCUS gibi olduğunu iddia ettim yanlış olan nedir burada???????

    Civic sedan yazabilirdiniz o zaman..
    Bu konuda hem sedanın hem HB'in bahsi geçiyor.

    Konun başını okumadan sonuna mesaj yazarsan böyle oluyor tabiki, konunun başından itibaren bakarsan sevgili dostum hangi araçtan bahsedildiğini anlarsın civic hb ile focus karşılaştırılmıyor civic ten kasıt Türkiyede sedan kasasıdır hb kasasının anlaşılması mümkün değildir on kişiye sor sedan der, ama buna bile gerek yok konu zaten sedan için açılmış bir konu bizde civic yazıyoruz sen kendi aracın hb olduğu için direk onu anlıyorsun ama ben senin anladığın şekilde yazmak zorunda değil genel kabul görmüş şekilde civic der ve bizde sedan anlarız civic hb den bahsedecek olursak zaten hb diye ayrım koyuyoruz, konuyu başından beri okumanı tavsiye ederim bana alıntı yapıp vakit kaybedeceğine o zaman zaten hangi araçtan bahsedildiğini net olarak anlardın ve hem bana hem kendine vakit kaybettirmezdin dostum, neyse uzatmanın anlamı yok saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    Arkadaşlar konuyu VSA-ESP araştırırken gördüm ama tartışmalarda VSA ve ESP nin farklı teknolojiler olduğu hatta daha ileri giderek Esp nin Vsa dan daha ileri teknoloji olduğu iddiaları ortaya atılmış ve hatta bazı arkadaşlar Vsa lı araç yolda dengesini kaybettiğinde Vsa'nn aracın herhangi bir uyarı vermeden devreye girerek aracı düzelttiğini müdahele ettiğini iddia etmiş ki böyle bir şey yok araç yoldan çıkarken kaymaya başladığında gösterge panelinde vsa uyarısı çıkar... Ayrıca Vsa'nın Esp'den daha gelişmiş bir toknoloji olduğu belirtiliyor ki şöyle deniliyor

    Burda kimse VSA ile ESP'nin farklı olduğunu falan tartışmadı... sadece ben o zamanlar ışığa dikkat etmediğim için öyle demiştim ama bende de yandığını sonradan gördüm, tek bahsedilen fark oydu.

    + VSA, ESP'den daha iyi değil, aynı şeyler.

    Vsa nın veya Esp nin daha iyi olduğu ben iddia etmiyorum ben sadece wikipedia dan bir alıntı vardı onu belirttim orada da honda CR-V de ESP nin gelişmiş versiyonu olan VSA kullanılmıştır diye ifade vardı ben bunu okuyunca VSA'nın ESP den daha gelişmiş bir teknoloji olduğunu anlıyorum çünkü öyle yazıyor haa doğru değilse wikipedia yanlış yazıyorsa onuda bilemiyorum o kadar uzmanlığım yok saygılarımla...




  • Ben de 2009 model titanium focus ve 2012 civic kullanmış birisi olarak şunu söyleyebilirim. Yol tutuşunda çok bariz fark yok ama virajda bence çok az da olsa yeni civic başarılı. Ama frenle beraber dönüş yada direksiyon manevrası yaptığında civic çok net daha başarılı.
  • focus daha yüksek gibi duruyor ama yol tutuşu sanki daha iyi gibi, bunuda sert süspansiyonlara borçlu
    ama ne varki bu süspansiyonlar yüzünden konfor hak getire, araba tahta gibi... kütük, kütük...
    civicin süspansiyonlarıda sert ama tatlı sert, konforu çok etkilemiyor.. ve tabi estetik değerleride göz ardı etmemeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.

    Yazımı iyi okuduğunuza emin misiniz? Ben zaten HB den bahsetmiyorum ve civicte tam bağımsız arka süspansiyon var diyorum zaten tartışma konusu konunun başına dikkat ederseniz HB civic değil Sedan civic bende bunun üzerine yazı yazdım yani sizin aracınızın arka süspansiyonu hakkında yazı yazmadım SEDAN civicin arka süspansiyonunun tam bağımsız olduğunu aynı FOCUS gibi olduğunu iddia ettim yanlış olan nedir burada???????

    Civic sedan yazabilirdiniz o zaman..
    Bu konuda hem sedanın hem HB'in bahsi geçiyor.

    Konun başını okumadan sonuna mesaj yazarsan böyle oluyor tabiki, konunun başından itibaren bakarsan sevgili dostum hangi araçtan bahsedildiğini anlarsın civic hb ile focus karşılaştırılmıyor civic ten kasıt Türkiyede sedan kasasıdır hb kasasının anlaşılması mümkün değildir on kişiye sor sedan der, ama buna bile gerek yok konu zaten sedan için açılmış bir konu bizde civic yazıyoruz sen kendi aracın hb olduğu için direk onu anlıyorsun ama ben senin anladığın şekilde yazmak zorunda değil genel kabul görmüş şekilde civic der ve bizde sedan anlarız civic hb den bahsedecek olursak zaten hb diye ayrım koyuyoruz, konuyu başından beri okumanı tavsiye ederim bana alıntı yapıp vakit kaybedeceğine o zaman zaten hangi araçtan bahsedildiğini net olarak anlardın ve hem bana hem kendine vakit kaybettirmezdin dostum, neyse uzatmanın anlamı yok saygılar...

    Evet konunun başına bakıyoruz, ilk mesajda ne demişler:

    Arkadaşlar
    standat donanım (esp siz) civic mi daha iyi yol tutuşa sahiptir yoksa yine esp siz Focus mu?

    Araç tiplerine bakacak olursak civic daha engin sağlam basan görüntü içinde ama bir çok yerde okuduğum ve bildiğim focusun yol tutuşta en iyi olduğu.


    İkinci mesajı yazan arkadaş; Hangi Civic'ten bahsediyorsunuz? diye sormuş.

    Üçüncü mesajda açıklama yok, genel bir yorum var.

    Dördüncü mesajda ise sevgili Candan arkadaşımız; sedan civic olursa focus. HB civic olursa oturup düşünürüz. demiş.

    Gördüğünüz üzere konunun başından itibaren belirsizlik var ve devam eden mesajlarda hem sedandan hem HB.den bahsediliyor.
    Kimmiş başından beri okumayan? Civic deyince herkes sedan anlar diye bir genelleme yapamazsınız. Mesajınızda detay vermezseniz konuyu baştan okuyan da, son mesaja bakan da ifade etmek istediğinizi anlayamaz. Amaç bilgi paylaşmaksa sizin ne kadar bildiğiniz önemli değil, ifade ettiklerinizi karşınızdakinin ne kadar doğru anlayabildiği önemlidir. Yazdığınız yorumun konuya hakim olmayan kişilerce okunduğun da ortaya çıkabilecek bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek amacıyla cevap yazdım. Amacım sizi eleştirmek değildi.. Tabi yorum sizin, klavye sizin, keyif sizin... İstediğiniz gibi yazabilirsiniz. Sadece karşınızdakini tanımadan bu tip eleştiriler yapmamanızı tavsiye ederim. Hiç bir konuyu baştan sona okumadan yorum yapmam. Bilgim veya tecrübem yoksa hiç yazmam zaten..

    Neyse; konu, tabiri caizse, "Biri kuyuya taş atmış, 40 kişi çıkaramamış" durumuna gelmiş.

    VSA konusunda ise internette yazılan herşeye inanmayın, mümkün olduğunca yetkili makamların yazılarına itibar edin.
    En basit haliyle;

    />


    Detaylı bilgi için: http://world.honda.com/news/1997/t970702d.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___

    quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: alp___


    Konunu içerisinde dikkatimi çekti bazı arkadaşlar yine ford focus tam bağımsız süspansiyon ancak civic değil falan demişler de civic'te aynı focus gibi tam bağımsız arka süspansiyona sahip focusun daha iyi yol tutuşunun tek nedeni var daha sert yay ve amortisör kombinasyonuna sahip olması daha dengeli hale getiriyor aracı buda konfordan ciddi anlamda ödün vermek oluyor... Ama bu durum arkadaki sistemin aynı yani bağımsız süspansiyon olduğu gerçeğini değiştirmez...


    Mesajınızın bu bölümünde yanılıyorsunuz..
    Civic Sedan'da arkada Tam Bağımsız Süspansiyon,
    Civic HB'de arkada Yarı Sabit Aks vardır.

    Yazımı iyi okuduğunuza emin misiniz? Ben zaten HB den bahsetmiyorum ve civicte tam bağımsız arka süspansiyon var diyorum zaten tartışma konusu konunun başına dikkat ederseniz HB civic değil Sedan civic bende bunun üzerine yazı yazdım yani sizin aracınızın arka süspansiyonu hakkında yazı yazmadım SEDAN civicin arka süspansiyonunun tam bağımsız olduğunu aynı FOCUS gibi olduğunu iddia ettim yanlış olan nedir burada???????

    Civic sedan yazabilirdiniz o zaman..
    Bu konuda hem sedanın hem HB'in bahsi geçiyor.

    Konun başını okumadan sonuna mesaj yazarsan böyle oluyor tabiki, konunun başından itibaren bakarsan sevgili dostum hangi araçtan bahsedildiğini anlarsın civic hb ile focus karşılaştırılmıyor civic ten kasıt Türkiyede sedan kasasıdır hb kasasının anlaşılması mümkün değildir on kişiye sor sedan der, ama buna bile gerek yok konu zaten sedan için açılmış bir konu bizde civic yazıyoruz sen kendi aracın hb olduğu için direk onu anlıyorsun ama ben senin anladığın şekilde yazmak zorunda değil genel kabul görmüş şekilde civic der ve bizde sedan anlarız civic hb den bahsedecek olursak zaten hb diye ayrım koyuyoruz, konuyu başından beri okumanı tavsiye ederim bana alıntı yapıp vakit kaybedeceğine o zaman zaten hangi araçtan bahsedildiğini net olarak anlardın ve hem bana hem kendine vakit kaybettirmezdin dostum, neyse uzatmanın anlamı yok saygılar...

    Evet konunun başına bakıyoruz, ilk mesajda ne demişler:

    Arkadaşlar
    standat donanım (esp siz) civic mi daha iyi yol tutuşa sahiptir yoksa yine esp siz Focus mu?

    Araç tiplerine bakacak olursak civic daha engin sağlam basan görüntü içinde ama bir çok yerde okuduğum ve bildiğim focusun yol tutuşta en iyi olduğu.


    İkinci mesajı yazan arkadaş; Hangi Civic'ten bahsediyorsunuz? diye sormuş.

    Üçüncü mesajda açıklama yok, genel bir yorum var.

    Dördüncü mesajda ise sevgili Candan arkadaşımız; sedan civic olursa focus. HB civic olursa oturup düşünürüz. demiş.

    Gördüğünüz üzere konunun başından itibaren belirsizlik var ve devam eden mesajlarda hem sedandan hem HB.den bahsediliyor.
    Kimmiş başından beri okumayan? Civic deyince herkes sedan anlar diye bir genelleme yapamazsınız. Mesajınızda detay vermezseniz konuyu baştan okuyan da, son mesaja bakan da ifade etmek istediğinizi anlayamaz. Amaç bilgi paylaşmaksa sizin ne kadar bildiğiniz önemli değil, ifade ettiklerinizi karşınızdakinin ne kadar doğru anlayabildiği önemlidir. Yazdığınız yorumun konuya hakim olmayan kişilerce okunduğun da ortaya çıkabilecek bir yanlış anlaşılmayı düzeltmek amacıyla cevap yazdım. Amacım sizi eleştirmek değildi.. Tabi yorum sizin, klavye sizin, keyif sizin... İstediğiniz gibi yazabilirsiniz. Sadece karşınızdakini tanımadan bu tip eleştiriler yapmamanızı tavsiye ederim. Hiç bir konuyu baştan sona okumadan yorum yapmam. Bilgim veya tecrübem yoksa hiç yazmam zaten..

    Neyse; konu, tabiri caizse, "Biri kuyuya taş atmış, 40 kişi çıkaramamış" durumuna gelmiş.

    VSA konusunda ise internette yazılan herşeye inanmayın, mümkün olduğunca yetkili makamların yazılarına itibar edin.
    En basit haliyle;

    />


    Detaylı bilgi için: http://world.honda.com/news/1997/t970702d.html

    Benimde sizi eleştirmek gibi bir niyetim yok sadece genel algının bu yönde olduğuydu ve bu hususta söylediğimin arkasındayım fakat bilgilendirmeniz içinde teşekkür ederim saygılar sunarım.




  • Herkes yazmış çizmiş. Ben civic sedanı bilemeyeceğim ancak Civic HB, Focusu yol tutuş konusunda geçer diyorum ki birkaç focus sedanla sahil yolunda karşılaştığım oldu fena gitmiyordu virajda ama aynamı süsledi o görüntü ancak
  • Test, ama sağlıklı bir test için şartları sabit tutarken sadece bir şartı değiştirmek zorundasınız. Araç, yol, lastik, şoför ve daha bir çok değişken.

    Siz kendi aracınızın başında ve çekişme içindeyken diğer araçtaki farklı bir sürücü, farklı tutumla sizin ne yaptığınızı anlamaya bile çalışıyor olabilir.

    ...olmayabilir de.

    Test şartları oluşmadan yapılan her türlü hareket, tehlikeli bir anı olarak kalmaya mahkumdur.
  • tabiki Honda
  • Hiçkimse ayranım ekşi demiyor bakıyorumda... Bir Honda hastası olarak Focus yol tutuşta kesinlikle öndedir....Eski kasa ve yeni kasa focus eski kasa ve yeni kasa honda kullanıcısı olarak Sertavul yolunda farkı bariz bir şekilde gördüm.....
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.