Silinebilir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saul_goodmann -- 4 Aralık 2023; 10:21:4 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Silinsin



-
-
Karşı tarafın hasarı da bu araca yazılma diye bir durum yok, mevzuata aykırı bir durum zaten. 120 bin hasar kayıtlı olup da, ağır hasara ayrılmamış bir çok araç biliyorum piyasada. 21.820'de 2017 yılına göre yüksek ihtimal aracın 3/1 fiyatına tekabul ediyor, ona rağmen aracın perte çıkmaması ilginç. Fakat böyle örnekler görebiliyoruz takibi. Şase ve motor numaralarında oynama vs yoksa bir sorun yok gibi gözüküyor.
-
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saul_goodmann -- 4 Aralık 2023; 10:22:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam araç muhtemelen kazadan sonra (muhtemelen serviste) toplanmış ondan kaynaklı yüksek ama normal hasar kaydı vardır(ağır hasar kaydı=pert kaydı) servis kayıtlarını sorgulamanızı öneririm orda toplandıysa kayıtlar çıkar …
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bizimde 2 airbag açan renault symbol aracımız 22000 tl normal hasar kaydı vardı, aracı onarıp 65 bin tl'ye satmıştık.
22.000 tl hasar kaydını exper belirledi, fakat biz kaskoyu kapatıp dışarıda 10 bin tlye yaptırdık ama hasar 22 bin normal olarak girildi
-
İnsanlar ağır hasarlı araçlardan birkaç sebep ile uzak duruyor;
- airbag açılması; bu benim için çok önemli. Yetkili servis dışında değişmiş airbaglar muhtemelen düzgün çalışmayacaktır.
- şase işlemi; şaselerinde işlem olan araçlar hem kazada daha fazla hasar alıyor, hemde yolda düz gitmeme problemi yaşatabiliyor.
- masraf açması; sanayide onarılan araçlara ellerinde ne parça varsa onu uydurur takarlar. Maksat satıp kar etmek olduğundan dolayı araçlar en ucuz şekilde onarılır hatta bazen onarılmadan kozmetikle yollara döner. Ayrıca sanayide uzun süre vakit geçirmiş araçlarda parça çalınması, üstündeki parçaların arızalı parçalar ile değiştirilmesi gibi durumlarda söz konusu.
- satış problemi; ülkede ticaret kim kime tutturursa ama hasarlı araç ticareti iyice zor. Özellikle dürüst insanlar için.
sizin araca dönersek airbag değiştiği ve şasede işlem olduğunu düşünürsek sağlam bir kaza geçirmiş. Yukarıdaki sıkıntıların hemen hepsi mevcut.
Bu araca bazı endişeleriniz olmadan rahat binebilmek için bu onarımın yetkili serviste yapılıp yapılmadığını servise sorun. Aracımın servis geçmişini öğrenmek istiyorum derseniz yardımcı olacaklardır. Eğer serviste yapılmışsa bu işlemler, en azından biraz daha iç rahatlığı ile binersiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saul_goodmann -- 4 Aralık 2023; 10:23:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saul_goodmann -- 4 Aralık 2023; 10:23:55 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir araç kaza yaptığında ve bu olay sigortaya intikal ettiğinde, sigortanın yapmak isteyeceği şey minimum maliyet ile aracınızı yaptırmak.
Bu sebeple her araca kaza sonrası sigorta tarafından eksper atanır ve servisin gereksiz parçaları değiştirerek kazancının artması, sigortanın ise ekstra zarara uğraması engellenir.
Şimdi bu sigorta sisirmecilerin iddia ettiği bu eksperin servisten rüşvet alarak hasarı büyütmesi. Çalıştığı şirketi zarara uğratması. Sigorta şirketlerini ise ağzı açık enayi olmaları ve bu durumu anlamamaları.
Bu bu sisirmecilerin iddiaları içindeki en mantıklı olanı. O bile bu kadar komik.
Aracın kaderiyle oynamışlar vs yazan var, sigorta şirketi oyun yapıp kendini zarara uğratmış diyen kişiler var, onlar artık gerçeklikten iyice kopmuş kişiler.
Yani kafanızdan silin o düşünceyi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 2 Eylül 2023; 12:37:38 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bozuk paranın dik düşme ihtimali kadar olasılığı var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende öyle biliyordum ama yazılıyormuş. 2022 mart ayında 98 model escort'a sağ arkadan dokundurdum. Uzatmayayım, benim aracımda kaskoluk hiç bir işlem olmadı, onun aracında sigortadan işlem yapıldı. 2022 aralık ayında satacağım zaman bir galericiyle takasa girmeyi düşündüm. Ona "Trameri yok" dedim ama 2.500 lira tramer çıktı aracımda.
-
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar, duruma bakacağız. Konu silinebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Su anda benim aracım aynı durumda, 2023 mayıs ta kaza geçirdim, yetkili serviste 124 bin tramer işlendi, ama ne şase ne airbag de en ufak hasar ,işlem yok.
Bundan sonra orta şiddette bir kaza dahi bu rakamlar konuşulacak, aracım kazasız hali ile 750 800 ediyor yani yaklaşık yüzde 15 i kadar bir tramer kaydı var , ama insanlar ısrarla anlamak istemiyor. Aracimin kaputunda boya dahi yok,.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kazada karşı tarafın hasarı da size yazılmış haliyle mi bu şekilde, yoksa sadece sizin aracınızın masrafı mı bu kadar?
-
Tek taraflı kaza yaptım, karşı taraf falan yok tek tampon zaten 15 bin, panjur 5 bin, al muhafaA 5 bin vs....orjinal yedek parça fiyatları şu anda çok pahalı, 30 bin işçilik vs
.vs...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ghostiki -- 2 Eylül 2023; 15:29:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O arac ağır hasarlıdır büyük ihtimalle. Tramer tutari aracin o seneki bedelinin yarisi kadar. Serviste islem yapilmamistir. Cunku yetkili serviste sasiye kaynak vs islemleri yapilmasi ihtimali %10
Tramerde çıkan tutar o gün için araçtaki masraf tutarı, parça listesi de değişicek parçaların listesidir. Tramerde görünen her kayıt serviste yapıldığı anlamına gelmiyor. Arac agir hasarli olarak ihaleden satildiginda da bu tarz carpma kaydi cikabiliyor.
Bazi kisiler tramer kaydinin detayini gorunce serviste yapildi diye yaniliyor. Bazi uyanik saticilarda ilana o detayi ekleyip serviste yapilmistir diyor. Halbuki arac yapilmadan o haliyle satilsa da ayni kayit tramere isleniyor. Bunun icin kesinlikle yapilan isin servis faturasi ya da yetkili servisin arac gecmis kaydi incelenmelidir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightblueist -- 2 Eylül 2023; 16:1:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuyu bilmiyorum ama sanayide en iyi toplanmış aracı, trameri yüksek yetkili servis aracına değişmem. Özellikle memleketimiz işçilik anlamında gerek beyaz yaka ve fenası mavi yaka bile berbat durumdayken hele. Bizde gerçekten mühendislik, teknisyenlik çok çok düşük kalitede maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ufak bir duzeltme, eksperler sigorta sirketinin calisani degildir, bagimsizdir. Sigortali da eksper atayabilir. Hazine mustesarligi tarafindan denetlenirler.
Ne yazik ki gorevini kotuye kullanip maddi cikar saglayan eksperler oldugunu duydum.
-
.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi saul_goodmann -- 4 Aralık 2023; 10:24:33 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Konuyu bilmiyorum ama sanayide en iyi toplanmış aracı, trameri yüksek yetkili servis aracına değişmem. Özellikle memleketimiz işçilik anlamında gerek beyaz yaka ve fenası mavi yaka bile berbat durumdayken hele. Bizde gerçekten mühendislik, teknisyenlik çok çok düşük kalitede maalesef.
|
Benzer içerikler
- arabanın altını vurdum
- egea 1.6 e torq
- hibrit turbo
- en iyi adblue hangisi
- en iyi obd2 cihazı
- renault espace 2024
- opel astra fiyat listesi
- citroen 2025 fiyat listesi
- mg 7
- renault symbioz
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X