Şimdi Ara

Yüksek KM Dizel Araç Almak (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
1
Favori
20.226
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2005 model 1.4 hdi 206 kullanıyorum.Km 270 binde motor ve turbo orjinal.Araca yapılanlar:100 bin km de baskı balata triger ve aks bilyaları toplam 1000 tl, 150 bin km de Torsiyon tamiri 500 tl, 190 bin km de enjektör revizyonu 600 tl, 200 bin kmde baskı,balata triger 1 adet aks, devirdaim 1200 tl,225 bin km de şanzuman bilyeleri,bypass hortumu 850 tl.Bunların haricinde 10 bin rutin bakımları rutin olarak yapıldı.Şu anda aracın durumu 10 gündür 2500- 3000 devirlerde siyah duman atıyor,motorda yağ eksiltme yok,çekişte çalışmada problem yok yakıt olarak ankara da şehir içi 5 lt/100 km, motor çalışırken yağ çubuğu çekilince üfleme duman yok.Sırf meraktan ilk fırsatta Dyno testine gireceğim bakalım motor gücü ne çıkacak?Aracı 2009 da 80 bin kmde ikinci el olarak şirkete almıştık.sadece ben kullandım,genelde 2000 devirde kullanıldı,nadiren şehir dışına çıktığında 3000 devire çıkmıştır.Zaten 3000 devirde 135 km sürat yapıyor bunun fazlası zaten zarar test amaçlı 4000 devire çıktığım zaman 170 km sürate çıkıyor,Galiba ben bu araçla 500 binleri göreceğim.




  • zaten doğru yorumlar yapılmış
    120-130 binde hiç bir motor bitmez taksiciler şirketler bile bitiremiyor
    ancak şu varki aracın enjektör,pompa ve turbo gibi parçaları arıza çıkarmaya müsaittir artık bu da biraz şans işi ve aracın nasıl kullanıldığına ve nasıl bakıldığına bağlı

    yalnız birde işin şu yönü var:
    130 binde dizel araç aldığımı düşünüyorum ve nerden baksam 100 bin km de ben binerim buna
    elimdeki 200 bini geçmiş dizeli satmakta zorlanırım gibi geliyor
  • kazasız boyasız 237777 de dizel araba aldım hiç korku ile yaklaşmadım gittim ekspertize soktum inceledim vs sonrasında motorunda pompasında sorun olmadığı için aldım gelirken 1k km yaparak eve ulaştım. uzun yol ve gece olduğundan boştu yol baya zorladık baya dediğim bana göre yüksek hız olan 140 150 bastık devirde tabi 3500ü buldu. gram yağ eksiltmedi hayret ettim. rampalarda canavar gibi 5ten aşa indirmedi. bakımlıymış ki yürür ve motorde tek sıkıntı yok 4 bindir biniyoruz yağını falan erken değiştiriyorum sorun yapmasın diye tam sentetik ben gibi titiz olan birinden alırsanız şanslısınız. tozlu yollardan gitmişsem filtresini fazla bekletmeden değiştiririm. 7-8 binde falanda yağ ve yağ filtresi değişir. dizel yakıtı önemli olduğundan şimdiye kadar 3 sefer opet aldım fordlara garantisi var diye serilik kayboluyordu vazgeçtim sonrasını shell nitro + ya geçtik mecburen hep bundan aldık performansta sorun yok yağ yakma yoksa turbo da sorunsuzdur çünkü turbo mili hasar görmüşse yağı emme tarafına kaçırır yağ yakardı o yüzden sorun yok. bakımlı dizel alınır başka bişey söyleyemem.




  • ben 620 binde taksi çıkması albea aldım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.