Şimdi Ara

YUMŞAK PLASTİK, SERT PLASTİK MESELESİ. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    2012 Model 25.000 kmde Elantra inceledim.Ufak ufak deformasyonlar başlamıştı. Vites kolu soyulmasi, koltuk dosemelerinde problemler vs.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski arabamda yumuşaktı şimdiki arabamda sert böyle şeylere takılmam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    2012 Model 25.000 kmde Elantra inceledim.Ufak ufak deformasyonlar başlamıştı. Vites kolu soyulmasi, koltuk dosemelerinde problemler vs.

    olabilir. daha bayideyken bana o hissi vermişti.
  • Burada önemli olan esneme. Bir binanin depreme dayanikli olabilmesi bile esnemesine bağlıdir. Telefonlarin orijinal pil kapaklari çok esnek plastiktendir, yumuşacıktir ve asla kirilmaz. Çin mallari ise taş gibisir ve hemen tirnaklari kırılır.

    Dolayisiyla yumuşak plastik malzeme daha dayanikli olir, daha güzel görunur, daha az ses yapar.

    Mesela sert mizaçlı insan çok kırıcıdir, ama yumuşak kalpli insan kirmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    bir de şu olayı gördüm.

    2013yılındaydı sanırım i30 incelemeye gittik arkadaşlarla. iç mekanda böyle kaliteli havası yaratılmaya çalışılmış gibi geldi bana. Üstte böyle yumuşak gibi bir

    tabaka var altı bildiğin taş gibi. o yırtılırsa mesela daha kötü görünür.

    bilmiyorum aynı şeyi farkeden oldu mu

    Alıntıları Göster
    Kapı içinde zaten lake boyalı ve altı kaliteli metal kısımlar görünmsin diye plastikle kapatılıp, ön taraftaki plastikler lake ile boyanınca çok seviliyor :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Kapı içinde zaten lake boyalı ve altı kaliteli metal kısımlar görünmsin diye plastikle kapatılıp, ön taraftaki plastikler lake ile boyanınca çok seviliyor :)

    Alıntıları Göster
    golf 7 de ön kapılar yumusak arka kapılar sert plastık
    var kı bır malıyetı ve guzellıgı mıllet bakıyor.
    kendı acımdan cogu yerın yumusak olması ıyı.
    yumusak iyidir.
    yumusak candır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manda kasa

    golf 7 de ön kapılar yumusak arka kapılar sert plastık
    var kı bır malıyetı ve guzellıgı mıllet bakıyor.
    kendı acımdan cogu yerın yumusak olması ıyı.
    yumusak iyidir.
    yumusak candır

    Alıntıları Göster
    plastik farkını iç mekenda değilde tamponda yaşadım.üç sefer yan sanayi tampon değiştirdim.yan sanayi tampon plastiği çok sert ve en ufak dokunmada kırılıyor.
    iç mekandada bence aynı
    sert plastik çizilme,çatlama vs. de çabuk deforme olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    Selam arkadaşlar.
    Sürekli forumda okuduğumuz " iç kapı ve ön göğüste sert plastik kullanılmış, bu araba kalitesizdir" olgusunun nedeni nedir?
    yumşak plastik(poliüretan) ile sert plastiğin hammadde kilogram fiyatı mı farklı? Yoksa kalıp işçiliği, montajı mı farklı? Kaza anında sert plastik bizi yaralama riski mi daha fazla?
    hatta yumşak plastik fetişisti bir arkadaşım var ve her arabaya binişinde ön göğüsü mıncıklıyor. Bu yumşak plastik sevdası nedir anlıyamadım.
    hayatım boyunca dokunmayacağım bir yerin yumşak yada sert olması neyi değiştirecek. Mesela 2014 toledo kullanıyorum ve direksyon ve vites topuzu deri, sağ ve sol kol dayama yumşak suni deri. Diğer tarafların sert olması beni rahatsız etmiyor

    eskiden araçlarda esp abs hava yastığı yoktu aramazdık sormazdık devir değişti esp siz araç bakmaz olduk.

    Eskiden tv ler renksizdi ya da tüplüydü şimdi led-3d- ya da cure denilen oval tv ler var evimizde.

    vs vs vs uzar gider.

    teknoloji gelişip imkanlar arttıkça daha fazlasını ister olduk haliyle bu hepimizde var.

    hastalık derecesinde olması abes ama yumuşak malzeme daha kaliteli gösteriyor aracı hem göz zevkine hitap ediyor hem de dayanıklılığı artıyor.

    İnsanların böyle araçlar istemesi doğal bence ama bunun plastiği sert bu araba çöp bu arabaya binemem muhabbeti edenlere sözüm yok onları psikologlar değerlendirmeli




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    Selam arkadaşlar.
    Sürekli forumda okuduğumuz " iç kapı ve ön göğüste sert plastik kullanılmış, bu araba kalitesizdir" olgusunun nedeni nedir?
    yumşak plastik(poliüretan) ile sert plastiğin hammadde kilogram fiyatı mı farklı? Yoksa kalıp işçiliği, montajı mı farklı? Kaza anında sert plastik bizi yaralama riski mi daha fazla?
    hatta yumşak plastik fetişisti bir arkadaşım var ve her arabaya binişinde ön göğüsü mıncıklıyor. Bu yumşak plastik sevdası nedir anlıyamadım.
    hayatım boyunca dokunmayacağım bir yerin yumşak yada sert olması neyi değiştirecek. Mesela 2014 toledo kullanıyorum ve direksyon ve vites topuzu deri, sağ ve sol kol dayama yumşak suni deri. Diğer tarafların sert olması beni rahatsız etmiyor

    eskiden araçlarda esp abs hava yastığı yoktu aramazdık sormazdık devir değişti esp siz araç bakmaz olduk.

    Eskiden tv ler renksizdi ya da tüplüydü şimdi led-3d- ya da cure denilen oval tv ler var evimizde.

    vs vs vs uzar gider.

    teknoloji gelişip imkanlar arttıkça daha fazlasını ister olduk haliyle bu hepimizde var.

    hastalık derecesinde olması abes ama yumuşak malzeme daha kaliteli gösteriyor aracı hem göz zevkine hitap ediyor hem de dayanıklılığı artıyor.

    İnsanların böyle araçlar istemesi doğal bence ama bunun plastiği sert bu araba çöp bu arabaya binemem muhabbeti edenlere sözüm yok onları psikologlar değerlendirmeli
    Günümüzde o kadar büyütülecek bir sorun değil bana göre çünkü her marka model artık belirli bir seviyede.

    Plastik parçaların yumuşaklığından çok uzun ömürlü , dayanaklı , ses olmaması önemli birde montaj kalitesi tabi.

    Sonuçta her yeri birinci sınıf deri ile kaplanmış modellerin deri altında sert plastik malzeme kullanılıyor

    Kişisel olarak plastik kalitesinden çok koltuk yapısı , konforu ve ergonomisi çok daha önemli :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NİTROUS666

    Günümüzde o kadar büyütülecek bir sorun değil bana göre çünkü her marka model artık belirli bir seviyede.

    Plastik parçaların yumuşaklığından çok uzun ömürlü , dayanaklı , ses olmaması önemli birde montaj kalitesi tabi.

    Sonuçta her yeri birinci sınıf deri ile kaplanmış modellerin deri altında sert plastik malzeme kullanılıyor

    Kişisel olarak plastik kalitesinden çok koltuk yapısı , konforu ve ergonomisi çok daha önemli :)

    Alıntıları Göster
    honda civic göğüsü sert plastik ama kalite hissi çok yüksek daha önce de sert plastik göğüslü araç kullandım ama her sert plastik bir değil.

    mesela gran punto nun göğsü sert olduğundan yan hava yastığı bölümü çoğu aracın ya şişiktir yada çatlaktır. Soğukta sıcakta genleşip çıtır çıtır ses yapar ayrıca vurduğunda tahtaya vurmuş gibi hissedersin. Sert bezle silersen çizilir v.s

    Honda da bu olay yok sert ama tok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    honda civic göğüsü sert plastik ama kalite hissi çok yüksek daha önce de sert plastik göğüslü araç kullandım ama her sert plastik bir değil.

    mesela gran punto nun göğsü sert olduğundan yan hava yastığı bölümü çoğu aracın ya şişiktir yada çatlaktır. Soğukta sıcakta genleşip çıtır çıtır ses yapar ayrıca vurduğunda tahtaya vurmuş gibi hissedersin. Sert bezle silersen çizilir v.s

    Honda da bu olay yok sert ama tok

    Alıntıları Göster
    sert veya yumuşaktan ziyade konsolun hemen deforme olmaması ve çizilmemesi gerekir. 2012 model daha 40bin km bile doldurmamış full+full orjinal deri döşeme sanruflu otomatik honda civicte şöför ve ön yolcu kapısı tutma yerlerinde çizilme ve soyulmalar oluşmuştu neyseki servis ücretsiz değiştirdi. ama neden soyuldu? yine bir yakinim için ikinci el doblo bakmaya gittiğimizde wolverinsel çiziklerin orta konsolu paralel kestiğini gördük. yine 2014 golf şirket aracında piyano bilek kaplamaların hepsinde parmak izi, iç ortam ekşi sıfır araba kokusu vs var. reno acentesine gittiğimde içine baktığım dacia sandero stepwayın komple dandik plastikten oluştuğu gözüme ve burnuma çarptı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _mp_

    sert veya yumuşaktan ziyade konsolun hemen deforme olmaması ve çizilmemesi gerekir. 2012 model daha 40bin km bile doldurmamış full+full orjinal deri döşeme sanruflu otomatik honda civicte şöför ve ön yolcu kapısı tutma yerlerinde çizilme ve soyulmalar oluşmuştu neyseki servis ücretsiz değiştirdi. ama neden soyuldu? yine bir yakinim için ikinci el doblo bakmaya gittiğimizde wolverinsel çiziklerin orta konsolu paralel kestiğini gördük. yine 2014 golf şirket aracında piyano bilek kaplamaların hepsinde parmak izi, iç ortam ekşi sıfır araba kokusu vs var. reno acentesine gittiğimde içine baktığım dacia sandero stepwayın komple dandik plastikten oluştuğu gözüme ve burnuma çarptı.

    Alıntıları Göster
    bir kişi de çıkıp dememiş yumşak ne aga.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    bir kişi de çıkıp dememiş yumşak ne aga.

    Alıntıları Göster
    benim de sahibi olduğum eski kasa corolla'da (2011 model) ön-arka kapıların üst kısmı yumuşak plastik. ama yeni kasa corolla'da ön kapılar yumuşak, arka kapılar sert plastik. yumuşak plastiğin maliyeti yüksek olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hysteria_

    bir kişi de çıkıp dememiş yumşak ne aga.

    Yumuşak yazılır, yumşak ya da yımışak okunur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    benim de sahibi olduğum eski kasa corolla'da (2011 model) ön-arka kapıların üst kısmı yumuşak plastik. ama yeni kasa corolla'da ön kapılar yumuşak, arka kapılar sert plastik. yumuşak plastiğin maliyeti yüksek olmalı.

    Alıntıları Göster
    çok daha az trım sesi..

    kolay kolay çizilmeme

    söküp takmak gerekince çatlama olasılığı az.. esneklik katsayısı yüksek olmasından...

    daha kaliteli malzeme ve buna paralel uzun ömür...

    örnek bundan önceki kıa rıo aracım her yeri sert plastikti ufak çocuklarım ellerindeki tableti bile ön döşe çarpsalar tablete bişey olmasada döşte bi çok telafisi imkansız çizikler oluşuyordu... şimdiki yumuşak ayaklarını dayıyorlar yine bişey olmuyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    2012 Model 25.000 kmde Elantra inceledim.Ufak ufak deformasyonlar başlamıştı. Vites kolu soyulmasi, koltuk dosemelerinde problemler vs.

    Aman sen ne dedin birazdan samet gelir bizim kamyonda yoj elantra da imkansız der

    Isin şakası bu hyundai adam oldu ama hala içime sinmeyen şeyler var diyordum hakikaten oyleymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Araçla uzun yolculuk da yaptım. Konfor seviyesi yeterli geldi bana. 1.6 motorla lpg de uyumlu Elantra'da. Tam otm idi kullandığım araç. Pek yormadı beni. Ama direksiyonda ufak bi boşluk mu desem hissizlik mi desem bir sıkıntı var gibiydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    honda civic göğüsü sert plastik ama kalite hissi çok yüksek daha önce de sert plastik göğüslü araç kullandım ama her sert plastik bir değil.

    mesela gran punto nun göğsü sert olduğundan yan hava yastığı bölümü çoğu aracın ya şişiktir yada çatlaktır. Soğukta sıcakta genleşip çıtır çıtır ses yapar ayrıca vurduğunda tahtaya vurmuş gibi hissedersin. Sert bezle silersen çizilir v.s

    Honda da bu olay yok sert ama tok

    Kesinlikle katılıyorum. Linea'nın ve Punto'nun plastiği çocuk oyuncağı gibi. Bir pütürlü de doku vermeye çalışmışlar. Güneş vurunca iyice sırıtmasına neden olmuş. Farklı markaların sert plastikleri arasında ciddi fark var.

    Yumuşak plastik kalitedir. Ancak salt uzun ömür demek değildir. Bugün bir Lancer'ın içi kütür kütür sert plastik olabilir. Ancak siyah olanını alırsanız, o aracın iç döşemeleri aşırı derecede güneşe maruz kalmadığı müddetçe 20 sene sonra bile ilk günkü gibi kalacak. Emsali bir Golf'ün içi yüzüne bakılmayacak bir hal alacak. Eski Japon araçlarını inceleyiniz. Ek bilgi: Siyah trimde çizik giderme işlemi özel bir sprey boya dolgu kitiyle çok basit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soğutucu

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    honda civic göğüsü sert plastik ama kalite hissi çok yüksek daha önce de sert plastik göğüslü araç kullandım ama her sert plastik bir değil.

    mesela gran punto nun göğsü sert olduğundan yan hava yastığı bölümü çoğu aracın ya şişiktir yada çatlaktır. Soğukta sıcakta genleşip çıtır çıtır ses yapar ayrıca vurduğunda tahtaya vurmuş gibi hissedersin. Sert bezle silersen çizilir v.s

    Honda da bu olay yok sert ama tok

    Kesinlikle katılıyorum. Linea'nın ve Punto'nun plastiği çocuk oyuncağı gibi. Bir pütürlü de doku vermeye çalışmışlar. Güneş vurunca iyice sırıtmasına neden olmuş. Farklı markaların sert plastikleri arasında ciddi fark var.

    Yumuşak plastik kalitedir. Ancak salt uzun ömür demek değildir. Bugün bir Lancer'ın içi kütür kütür sert plastik olabilir. Ancak siyah olanını alırsanız, o aracın iç döşemeleri aşırı derecede güneşe maruz kalmadığı müddetçe 20 sene sonra bile ilk günkü gibi kalacak. Emsali bir Golf'ün içi yüzüne bakılmayacak bir hal alacak. Eski Japon araçlarını inceleyiniz. Ek bilgi: Siyah trimde çizik giderme işlemi özel bir sprey boya dolgu kitiyle çok basit.

    Alıntıları Göster
    yımışacık olması iyidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Araçla uzun yolculuk da yaptım. Konfor seviyesi yeterli geldi bana. 1.6 motorla lpg de uyumlu Elantra'da. Tam otm idi kullandığım araç. Pek yormadı beni. Ama direksiyonda ufak bi boşluk mu desem hissizlik mi desem bir sıkıntı var gibiydi.

    araba zaten güzel, konforlu. LPG uyumu da var ve otomatik şanzıman olduğu halde az yakıyor. Benim rahatsızlık duyduğum durum şu ki hissiyat yok direksiyonda. Bunu en fazla bir hafta kullandığım i20 de gördüm. Bana kalırsa büyük sıkıntı. bak bu konusu daha 6 binde naylonları üstünde.

    http://forum.donanimhaber.com/m_96306252/f_//tm.htm#96306252




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.