Merhaba Dahili bileşenler bölümündede aynı konu mevcut yalnız yardım edebilen olmadı.. Yaklaşık 1 yıl önce forumdan bir arkadaş aracılığıyla aldığım g-skill 2*2 2000Mhz cl9 ramlerim arızalı durumda. satın aldığım arkadaş askerde olduğundan garanti konusunda yardımcı olamayacak. Yurt dışına gönderirken yapmam gereken garanti prosedürünü-yazışmaları bilen tarif edebilecek arkadaşların yardımlarını rica ediyorum
Firmanın adres e-mail bilgileri var ise firmaya bir email gönderin (ingilizce) onlar size gerekli prosedürleri ve evrakları gönderirler. Yurt dışına bir parça göndermek için Proforma denen bir form dolduruluyor ( kutunun içeriği ne olduğu, kilosu vs. içeren bir bilgi ) yurt dışı çalışan bir kargo şirketi ile yazışmaları yaptığınız şahıs adına parça talebi olursa sizden gönderebilirsiniz ama önce bir yazışmayı yapın.
Kolay gelsin emre
quote:
Orijinalden alıntı: SeYYaH-1
Firmanın adres e-mail bilgileri var ise firmaya bir email gönderin (ingilizce) onlar size gerekli prosedürleri ve evrakları gönderirler. Yurt dışına bir parça göndermek için Proforma denen bir form dolduruluyor ( kutunun içeriği ne olduğu, kilosu vs. içeren bir bilgi ) yurt dışı çalışan bir kargo şirketi ile yazışmaları yaptığınız şahıs adına parça talebi olursa sizden gönderebilirsiniz ama önce bir yazışmayı yapın.
öncelikle teşekkürler paylaştığınız kadarını bende biliyorum ama önemli olan aşama anlattığınız kısmın sonrası.. hatta çizgi elektroniğin kullandığı rma sistemine benzer bir sistem kullanıldığınıda biliyorum. bana gerekli olan tam olarak nereye ne yazacağımı söyleyebilecek prosedürü tam olarak anlatabilen bir içerik
@hayati54 teşekkürler hayati
http://www.gskill.com/rma.php bu adresteki General RMA Request Form formu doldurup rma@gskill.com adresine formu mail at sana bi rma numarası ve adres yolluyorlarmış o numarayı paketin üzerine okunaklı biçimde yaz ptt ile gönder gitsin ben hollandaya iki tane hdd yolladım 15 ginde yenisi geldi ptt ile yolladım çok ucuza götürdüler