Şimdi Ara

Yurtdışı Paket Sorunu ve Soygun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.467
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 04.02.2014 tarihinde umre ziyaretimiz sırasında Avea Umre360 paketini satın aldık ve telefonumuz 15 gün sonra iki taraflı olarak kullanıma kapatıldı sebebini anlamadığımızi çin 1 gün boyunca hatlardan kaynaklı olabileceğni düşündüm ve üstüne düşmedikbuzun uğraşlar sonucunda işten anlamayan müşteri hizmetlerini arayıp sebebini sorduğumuzda aşırı kullanım olduğunu öğrendik. Kullanım detayı istediğimizde ise ve 2.800 tl faturamız olduğunu 2.000 tl şu hesaba yatırır isek kullanıma açacaklarını ve göndereceklerini söylediler.

    486 dakika aşım yaptığımızı ve umre 360 paketimin olmadığını söylüyorlar. Fatura itirazı bırakıtm 1 haftadır dönmediler hala dönecekler. Gönderdiğim mesaj kayıtlı ve halen durmakta. Üstüne üstün hattımızı kapattılar ve şu an faturanın kesilmesini bekliyorum ve yasal süreci önümüzdeki hafta başlatıyorum. Ben kullanmadım demiyorum kullandım paket dışı kullanımımı da ödemekten kaçınmıyorum lakin ortada kabul edilmeyen bir paket var ve ilgisizlik var. Bu başlık altında süreci sizlerle paylaşacağım arkadaşlar. Hata bizim niye buradaki hattı kullanıma açtırdık ki al bi hat arabistan dan kullan.


     Yurtdışı Paket Sorunu ve Soygun







  • Öncelikle Allah kabul etsin
    2. Olarak mobildeyim ekran görüntüsünü okuyamadım
    hangi tarihte mesaj attın örnek UMRE360 5555 Diye yaz
    sonra fatura kesim tarihin ney ? (fatura kaçından kaçına kesiliyor)
    - arayıp roaming açın dedinizmi müşteri hizmetlerine ?
    Aslında yazmıcaktım ama yazım yurt dışı paketlerinde hata var aveanın fatura kesim tarihinde siliniyor haklar ister 1 günlük olsun ister 29 günlük olsun siliniyor (çözemediler)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah razı olsun sagolun.
    04.02.2014 tarihinde mesaj atmıştım UMRE360 ve 5555 yazdım doğru
    haklar nasıl siliniyor hocam anlamadım tam olarak.
    gideceğimiz tarih belli olmadığı için 26.01.2014 TARİHİNDEN öncede mesaj atmıştım ve paket satın almıştım ama kullanmadım faturasıını da ödedim. 04.02.2014 tarihinde tekrar mesaj atıp paket satın almıştım ama işleme alınmamış.
  • Paketinizi gezinizden çok önce satın almışsınız ve gezi sırasında ya da daha önce paketinizin son kullanım tarihi bitmiş. Bu yüzden konuşmalarınız bir kısmı ya da tamamı standart tarife üzerinden ücretlendirilmiş.

    Farklı operatörlerde olsanız da aynı şekilde ücretlendirilmiş olacaktınız. Paket süresi hepsinde 30 günlüktür. Aşım ücretleri de aynı şekildedir.

    Şikayet kaydı oluşturup indirim istemeyi deneyin bakalım. Bundan sonra daha dikkatli olmanızı öneririm.
  • 30 günlükten kastınız fatura döneminden fatura dönemine galiba ben önceki fatura döneminde zaten aldım ve yeni fatura döneminde de aynı şekilde satın aldım yukarıda da belirtmiştim zaten
  • Paketinizin başladığına dair mesaj geldimi peki?

    Ayrıca online işlemlerde detay bilgisinde mesaj gönderdiğinize dair kayıt olması lazım.
    Bence girip ekran görüntüsünü alın şimdiden..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Turkforce -- 21 Şubat 2014; 9:57:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyahooligans

    30 günlükten kastınız fatura döneminden fatura dönemine galiba ben önceki fatura döneminde zaten aldım ve yeni fatura döneminde de aynı şekilde satın aldım yukarıda da belirtmiştim zaten

    Bu arada UMRE360 paketi zaten 60 günlükmüş. Süre sınırına takılmamışsınızdır büyük ihtimal. Sorununuz sanırım paketinizin tanımlanmaması ile alakalı. UMRE360 yazıp 5555'e göndermek gerekiyormuş. Paketinizin tanımlandığını bildiren dönüş sms'i aldığınıza emin misiniz? Eminseniz hakkınızı ararsınız. Olmadı tuketici.btk.gov.tr'den şikayet kaydı açarsınız. Sorununuzu bir şekilde çözerler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 1 önceki satın aldığım paketimde aynı şekilde gönderdim mesaj gelmedi diye biliyorum bunda da müşteri hizmetlerinin mesajın ulaşmış olduğunu fakat işleme alınmadığını ağzından kaçırdı foldd evet sorunum paket tanımlanmaması ile alakalı 3 günlük bir paket almadan konuşuldu ama 3 4 kişiyle 5 dakika anca tüm mesajları attık resimde de var zaten bakalım artık haftaya yasal süreci başlatıyorum olumlu veya olumsuz sonucu paylaşacağım Turkforce hattımızı kullanıma kapattılar kullanamıyoruz malesef fatura kesim tarihine 15 gün önce kapattılar neymiş güvenlikmiş :) maden güvenlik 200-300 tl olduğunda niye haber etmiyorsun faturamızın kabardığını. Onun için bu bize büyük bi ders oldu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.