Çinden 32 gb s3 getirtmeyi düşünüyorum ve 1.000 - 1.100 gibi bir fiyata mal oluyor. Kafama takılan bazı sorunlarla ilgili bugün samsung müşteri hizmetlerini aradım bir sorun olurmu Türkiye'de diye. Bana verdikleri cevaplar 1. Yazılımsal ve donanımsal çok fazla sorun yaşarsınız ve ve bu sorunlarla ilgili hiçbir samsung servisi size yardımcı olmaz 2. Çİn AB üyesi olmadığı için hiçbir garantiden yararlanamazsınız ve hatta birçok servis ücretli dahi olsa ilgilenmez 3. Güncelleme ve yükleme yapamazsınız, playstore kullanamaz hiçbir şey yükleyemezsiniz. 4. Telefon 1-2 ay sonra internet, mms vb. şeylerde hata verir ve internete dahi giremezsiniz.
İlla ki abartıyorlardır ama yinede tedirgin oldum bu söylenenler doğru mudur. veya bunların dışında başka sorunlar yaşar mıyım. Sizce ne yapmalıyım getirtmeli miyim.
Arkadaş yarın veya ertesi gün yola çıkıyor ve haber bekliyor benden. Sizce ne yapmalıyım Konuyla ilgili bilgisi olan arkadaşlardan acilen cevap bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.
1 ve 4 asılsız bence. 3 için Türkiye stok romu yüklendiği taktirde güncelleme de alır, Play Store da kullanılabilir diye tahmin ediyorum. (Yanlış varsa arkadaşlar düzeltsin.) 2 de çok yerinde değil. Evet, garanti kapsamında değerlendirmezler ama sonuçta alınan ürün Samsung ürünüyse ve servis de Samsung servisiyse ücreti dahilinde her türlü hizmet alınabilir.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme