Şimdi Ara

Yurtiçi kargo ayıbına tepkimizi belirtelim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben 3.000 tl verip aldığım bir bilgisayar için her seferinde arkasından dua ederek kargoya vermekten gerçekten sıkıldım. Kargoyu teslim ederken bize bir sözleşme imzalatmak nasıl bir mantık. Ürünü aldığımız kutusunda götürelim bide sorumluluk bizim olsun. Nerden bilelim çalışanların düşürüp ya da yanlışlıklada olsa bir zarar vermeyeceğini? Yurtiçi kargo insanlıktan anlamıyor ama biz en azından asus firmasına tepkimizi bildirelim. Sizlerden rica ediyorum destek@asus.com adresine kargo firmasının bize zorla anlaşma imzalatmak istediğini ve bu anlaşmada kırılma çalınma v.s durumlarda sorumluluğu bize attıklarını anlatan bir mail atmanız. Ben normal bir öğrenciyim ve bilgisayar kullanıcısıyım biriyle ya da firmayla alakam filan yok fakat okuyoruz her yerde kırılan bilgisayarların durumunu lütfen herkes elini taşın altına koysun bugün başkasına olan belki başka zaman sizin başınıza gelecek. Mail atan arkadaşlar burada bilgilendirme yaparsa durumu daha net görürüz. saygılarımla iyi geceler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dynamic90 -- 24 Ekim 2014; 22:26:08 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • metehan_bera M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al birini vur ötekine. Kargo şirketlerin hepsi problemli. Adam gibi işini yapan kargo firması yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 24 Ekim 2014; 23:45:06 >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    Haklısın ama yurtiçi kargonun yaptığı beterin beteri :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dynamic90 D kullanıcısına yanıt
    Ben yurt içi kargo ile bu tarz sorunlar yaşamadım. Yaşadığım sorun ise son dönemde kargoların gün içerisinde geç gelmesi. 2 sene öncesine kadar kargolarım genelde 10 ile 13 arasında gelirdi fakat son zamanlarda 16:00 hatta 17:00 gelmeye başladı. Sözüm ola Kargo şubesinin bizim bölgede dağıtım yapan araç sayısı 1 adetten 2 adete çıktı ama ekiden tek araba dağıtım yaparken erken gelen kargolar araç sayısı artınca daha geç gelmeye başladı. Hatta 1 defa garip bir durum da oldu. Kargo bekliyordum saat 15:30 gibi bir baktım oturduğum apartmanın yanındaki apartmanın önünde kargo araçı duruyor. Yan apartmanal aramızda ise 1 tane ara sokak var. Balkona çıkıp seslendim ama duymadılar ve gittiler. Hemen şubeye telefon açtım. Demezler mi sizin oraya gelen araçda değil başka araçta kargonuz o yüzden size uğramamışlardır. Şaşırdım çünkü aynı cadde üzerinde olan iki apartmandık. Telefonla konuştuktan 1:30 saat sonra başka bir araçla kargom geldi.

    Mantık olarak araç sayısı artınca kargo ulaşım süresinin kısalması gerekir ama tam tersi olur.

    Bunun dışında bir defada Başka şehirde yakınlarımıza gitmiştik. Annem Avon dan ürünler almış ve adres olarak orayaı vermişti. Yurt içi kargodan kargo geldi Annem aldı. Saloan bir geldiki kargo kutusu bir tuhaf görünüyordu. tuhaf olan kısım normal da Avon'un kargoları Avona ait özel kutuda gelir ve görür görmez anlarsınız. Ama bu kutu Yurt İçi kargoya ait garip bir kutuydu. Anneme bu işte bir iş var dedim ve ardından Annem kutuyu bir açtıki İçindeki şampuan şişlerinden biri akmış ve tamamen boşalmış. Bir de parfüm kokusu vardı. Anladık ki yurt içi kargo Avondan teslim aldıktan sonra orijinal kutuya ve içindekilere zarar vermiş. Annem telefon edip Avon'a durumu iletti. Hemen kargo şubesine götürün ve teslim edin dediler. Annemler gidip götürdüler. Ama yurt içi kargonun şubesine bir gitmişlerki şubeye ait depo rezalet durumdaymış . Soğuk hava deposunda saklanması gereken ve soğuk muhafazalarında durması gereken milletin siparişle aldığı ilaçlar açık şekilde depoda duruyormuş. Yasalara göre kargo firmaların ilaç gibi ürünleri bu gibi yerlerde muhafaza edip kargo araçına yüklerken de özel muhafazalı kutulara koymaları gerekiyor.

    Konuya dönersek Annemler kargoya Avondan gelen ürünleri teslim ettiler ve bir kaç gün sonra avondan aynı ürünler tekrar gönderirdi.




  • bu konuda tüm kargo firmaları aynı şekilde hareket ediyor ve gerçekten sorumluluktan kaçmaktan başka bir şey değil ve kargo çalışanlarının kargolara nasıl davrandığını görmeyen bilmeyen olmasa gerek...
    hatta aras ve bazı mng kargo şubeleri elektronik ürün gönderimlerinde karşı ödemeli kargo bile kabul etmiyor...
  • dynamic90 D kullanıcısına yanıt
    +1 , bende geçen Asus notebook'umu teslim alırken paketi açıp kontrol etmek istedim izin vermediler. bla bla birsürü şey saydı bir ezilme zarar veya açılma olursa zaten biz tutanak tutuyoruz diyor. farzedelim internetten bişi aldık satıcı bize diyelim yanlış ürün gönderdi veya eksik bişi o zaman ne yapıcaz çok mantıksız kesinlikle sorumluluktan kaçıyorlar! bende varım tepki için.
  • Ben bir soorun yasamadim. Hatta bir keresinde eleman eve geldiginde, asagidaki zil bozuk oldugu icin benim telefonumu kargo bilgilerinden alip telefon etmisti, kapiyi acmistim.
    Bir kerede evde olmadigimi belirterek kargo aracina ulastim, yoldan kargomu teslim ldim. Gonderici odemeliydi.

    Aras kargo ise, kutu agir diye asagi kagit birakip kacmis. Cunku apartmanda asansor yok ve koliyi 5. Kata cikarmak zoruna gitmis. Ayni aras kargo, baska bir ilceye teslimde de aynisini yapti. Mazereti cok ilginc, efendim sizin eviniz bizim subeye cok yakin, o yuzden teslim etmedik

    Guler msin glar misin. Ustelik genel merkezi aradim arasin, ulasamadim. Siteden mail cektim , donus olmadi.

    Mngde ise simdiye kadar en ufak sorun yasamadim.
    Yahu arkadas, alacaksin, adrese getireceksin. Bu. Isinizi dogru yapin, parayi katlayi. Ucun besin hesabini yaparsaniz, oldugunuz yerde sayarsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • ilgilenen arkadaşlara teşekkür ederim. Dediğiniz gibi her firmada belli başlı sorunlar var kimimiz bu sorunlara denk geliyor kimimiz ise şanslı denk gelmiyor. Mesela geçen gün bir kargo teslim almaya gittim firma ismi vermiyim adamlar televizyon falan dinlemeden pat küt yerleştiriyorlar. Dediğim gibi benim en sinir olduğum konu hiç kimse sorumluluğunu başkasına yıkamaz bir kağıt parçası imzalatıp. O zaman yiyemeyecekleri naneyi şey yapmıcaklar arkadaş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asus firmasının verdiği cevap.... Anlamadığım nokta düzgün paketleme yapsakta yapmasakta zorla imzalatıyorlar zzaten bu kağıdı anlaşılan müşteri olarak bizi tınlayan yok

    Bildiriminiz için teşekkür ederiz.

    Servisimiz Yurtiçi katgo firması ile ücretsiz çalışmaktadır.

    Destekli kutu ile uygun paketlenmiş cihazlar için imzalatılan evrakı dikete almayınız. Kargo firması uygun paketlenmeyen cihazların kargoda hasar görmesi durumunda imzalatılan evrakı kullanmaktadır.

    Dilerseniz güvendiğiniz bir kargo firması ile kargo ücretini kendiniz ödeyerek cihaz gönderimi yapabilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BİR TORBA YADA SA KARGO FİRMALARI İÇİN ÇIKARTMALARI LAZIM.
  • burdaki yurtiçide çok sorumsuz hızlı ama kötü oluyor buranın mng çalışanları çok iyi yurtiçini şikayet etmeyi düşünüyorum
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.