Şimdi Ara

Yurtiçi Kargo Memnuniyet Anketi %30 indirim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
5
Favori
8.807
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynısı bana da oldu, vay arkadaş
  • 480mrt kullanıcısına yanıt
    Siz benden farklı bir Kargo çalışanı mısınız
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    Yok valla alakası yok, 3 gündür bizim semtin şubesinde olmasına rağmen her gün "sipariş teslim edilemedi" bilgisi güncelleniyordu. Daha doğrusu bilgi aynı, tarih guncelleniyordu. bugün duraktan indim, eve giderken karşımda şubeyi gördüm girip aldım. Evime yürüyerek 10-15 dakikalık mesafedeymis şube.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabit Fikir kullanıcısına yanıt
    KArgo çalışanısın demedim, çalışanı mısın dedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Bu firmadan memnun olan daha duymadım.Sayısını hatırlamadığım kadar paketimi içindeki eşyayı kırıp dökerek getirdiler.Hem kırıp döküyorlar hem de sorumluluk kabul etmiyorlar.Müşteri ilişkileri sıfır.Kargoma bile el koydular.!Teslim almadığım ürünü ertesi gün kapıcıya imzalatıp ben teslim almışım gibi mi göstermediler.!Daha neler neler...Müşteri ilişkileri sıfır.Ancak böyle rüşvet dağıtarak kendilerini kandırıyorlar.Mecbur kalmadıkça işim olmaz.Yeri her zaman en sondadır.

    o zaman benden duy

    şu ana kadar kullandığım kargolar içerisinde sadece 2 tanesinden memnunum biri UPS diğeri de Yurtiçidir

    Yurtiçiyle şimdiye kadar 150'e yakın tane kargom gelmiştir. 1 TANESİ BİLE 2.GÜNE sarkıtmadılar . Geliş saatleri bile fix öğlen 12:00 ile 13:00 arası hep bizim mahallede dolanırlar .Aksamaz saat gibiler resmen .

    Birde UPS o da 12:30-13:00 arası kargo varsa benim mahallemde kesinlikle buradalar .

    Şubeden şubeye bu kadar fark olması ilginç . Hatta evde olmayacaksam Yurtiçini arar yarın evde yokum derim araca çıkarmazlar akşam üstü gider ben alırım .




  • 65751 gençtürksel %30 indirim kodu. ihtiyacı olan varsa kullanabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabit Fikir

    Bilgiyle gelmen lazım, ne oldu senin kalbini kıracak kadar, ne yaptılar da seni düşman edindiler?


    Merhaba arkadaşım,
    Zamanım olmadığı için ve çalıştığım için yazamamıştım,
    Madem merak ettiniz açıklayayım.

    2 Yıldır Sancaktepe Sarıgazi bölgesinde ikamet ediyorum ve son 1,5 senedir Yurtiçi kargoyu kullanmıyorum ve çevreme kullandırmıyorum.
    İnternetten alışveriş yapan biriyim arada yurtiçi ile anlaşmalı olan firmalar gönderiyor, her seferinde acaba düzelme varmı diyorum ama aynı tas aynı hamam.

    Sebepleri:

    1- Kaç sefer aradıysam telefonlarına ulaşılmıyor, telefonlarına cevap vermiyorlar, ulaştıklarım ise inatla 20-30 sefer aramalarımdır.
    2- Şubeye gittiğim zamanlarda adam yerine koyup dönüp suratına bakmıyorlar.
    3- 1 örnek. Cuma günü hepsiburadadan ürün aldım, geldiği yerde buraya 30dk mesafede. pazartesi hepsi burada kargoya verdi. Salı sabah 10:00 da yurtiçi sitesinde baktığımda dağıtıma çıktı yazıyordu, bütün gün kargo bekledik ama gelmedi. bütün gün evde ağaç olduk, bu arada yine telefonlarına ulaşamadım. çarşamba günü zar zor ulaştım gelip kendiniz alın dediler.
    4- 1 örnek. kargo bekliyorum gelen giden yok bir bakıyorum telefonuma mesaj geliyor, geldik yoktunuz gelip kargonuzu şubeden alın diye. hemen kapıya ve apartmanın kapısına baktım acaba not bıraktılarmı geldik bulamadık diye oda yok. arıyorum ben evdeyim ne yalan konuşuyorsunuz diye telefona cevap veren yok
    5- 1 örnek. arkadaşım yanımda aradı, internette size ulaştığı görünüyor bugün dağıtıma çıkaracakmısınız diyor, evet diyorlar, oda eşini arıyor bekle bugün gelcek diye, kadıncağız bütün gün evde bekliyor ama gelen giden birşey yok.
    6- şikayetvar.com a yazdım tınlayıp arayan yok
    7- yurtiçiyi aradım 444 lü numaradan şikayette bulundum sıkıntıları anlattım, hatta dinleyen kişi duyarlılığımdan dolayı teşekkür etti, kaydınızı aldım en kısa sürede gereken yapılacak dediler sizede dönüş yapıcaz dediler, döndülerde ilgilendilerde sonra ne oldu, sigortam.net onlarla anlaşmalıymış poliçemi gönderdi bir baktım yine ne gelen var ne giden arıyorum şubeyi yine cevap yok yine aynı tas aynı hamam
    8- Aras, Mng, Sürat, Ups hangisiyle işim olduysa hepside zamanında geldi hiçbir sorun yaşamadım, buda yurtiçiden uzak durmam gerektiğini söylüyor
    9- İşyerimde eve yakın aynı şube bakıyor ikisinede. 1 sefer dedim ki eve değil işyerine bırakın, tamam dediler bir baktım kargo eve gitmiş.
    10- 1 sefer dağıtıma çıkarmayın ben gelirim alırım dedim, kargo dağıtıma çıkmış evde bulamamışlar.
    11- Araya zaman girdi unuttuğum daha bir çok sorun vardır. Sorunların ana sebebleri belli 1- doğru düzgün iletişim kurulamıyor 2- ürünleri zamanında teslim etmiyorlar 3- Çoğu zaman gelip şubeden alın diyorlar 4- doğru bilgi vermiyorlar

    Bunlar ve buna benzer daha birçok sorun, bu anlattıklarım 2 sene içerisinde yurtiçi kargo ile alışverişlerimde başıma gelenler. 2 senedir yurtiçi ile doğru düzgün bir alışverişim olmadı, daha birçok sebep var ama aklıma gelenlerden bazıları bunlar. Tam bir fiyasko bu firma.

    Buda şikayetvar.com adresindeki YURTİÇİ KARGO SARIGAZİ ŞUBESİ ile ilgili şikayetler.

    https://www.sikayetvar.com/yurtici-kargo/sarıgazi

    Şikayetvar.com daki yurtiçi kargo şikayetlerinden biraz özette koyalım.

    - Teslimat sabahı Sarıgazi şubesini arayıp kargomu şubeden alacağımı belirtmeme rağmen kargom bana bir telefon dahi edilmeden benim iznim dışında komşuma teslim edilmiştir.
    - Kargom İstanbul Sarıgazi şubesinde ama şube telefonlarına cevap vermediği için samandıra Şubesini arayarak kargolarım hakkında bilgi alabildim.
    - Yurtiçi kargonun Samandır ve Sarıgazi şubelerini on kez aramama rağmen açmadılar. Sinirden delirdim her iki şubeye de arabama atladığım gibi gittim. Her ikisinde de bir sürü insan var hepsi kapı önünde çökmüş sigara içiyor muhabbet ediyor. Bu Samandır idi. Sarıgazi'dekinde de telefona bakacak insanlar vardı dedim ya hiç mi rahatsız da olmuyorsunuz telefonun sesinden neden açmıyorsunuz?
    - Yurtiçi kargoya özellikle sarıgazi şubesine telefonla ulaşmak imkansız. Kargo şubesine gittiğimde şahsen de defalarca şahit oldum çalan telefonlarla hiçbir şekilde ilgilenilmiyor.
    - Yurtiçi Kargo Sarıgazi şubesi GittiGidiyor ve Hepsiburada'dan aldığım ürünleri nedense getirmiyor ve hep kendim gidip almak zorunda kalıyorum. Bir kargoyu da zamanında teslim etmediler hep kendimiz mi gidip almalıyız yoksa kargo firmasını mi değiştirmeliyiz. Personelleri hep somurtkan sanki zorla taşıtıyoruz.
    - Yurtiçi Kargo çok büyük bir firma ve ben genel olarak verilen hizmetten memnunum ancak sarıgazi şubesindeki çalışan sayısı belki de yetersiz diye düşünüyorum
    - Yurtiçi Kargo Sarıgazi şubesi kargomu teslim etmediği halde, geldiğini ancak evde kimsenin bulunmadığını iddia ediyor. İddia ettiği gün akşama kadar evde olmama rağmen. 3 gündür şubeyi arıyorum ama telefona cevap veren yok.


    Valla yoruldum arkadaşlar devamından bilmem kaç bin tane daha var, devamını okumak isteyen linkten okumaya devam etsin. Okuyacaklarınızın bir çoğu başıma geldi zaten o yüzden siz siz olun uzak durun yurtiçi kargodan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayramses -- 17 Nisan 2015; 9:32:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    En sevmediğim kargo firmasıdır kendileri. Şubeye gelen gönderi hiç bir zaman dağıtıma çıktığı ilk gün teslim edilmez, zaman yetmez. Genellikle 2 gün zaman yetmeyip 3. gün teslim ediyorlar. İnternetten alışveriş yaptığım için mecburen kullanıyorum.

    Ben HB'de kitap siparişi verdiğimde 3 gün arka arkaya kargo geldiğini bilirim. Hatta kargocu o kadar bezmişki babama bile bu durumu belirtmiş


    Sorun şube'den ziyade kurye'den kaynaklanıyor. Adama evinin adresini ezberletirseniz aynı gün kargo gelmesini sağlayabilirsiniz.
  • %30 indirim değil üste para verseler kulllanmam bu firmayı çalışanı firma hizmet anlayışı bu kadar kötü bir kargo firması görmedim.
  • Yurtiçi kargo beni yine şaşırtmadı.Dün saat 09:00 da şubeye gelen ve eve teslim edilmesi gereken paketimi akşam 17:00 den sonra iş çıkışı gidip tekrardan kendim aldım.Gördüm ki sabah 09:00 da nasıl geldiyse aynı şekilde durmakta.Dışarıda yığılı şekildeki kargoların içinden arayıp buldular.Bu arada paketimi almak içinde şubede 15 dakikadan fazla bekledim.Neden mi? Koca şubede 2 eleman var hangi işe koşturacaklarını şaşırıyorlar.Patron tayfaları 2 kuruş fazla kazanacak diye yeterli eleman almadıklarından dolayıda işler biriktikçe birikiyor.İyikide gidip paketimi kendim almışım yoksa eve 500 metre mesafedeki şubeden 3 günde elime geçmezdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaladin

    quote:

    Orijinalden alıntı: MrKemal17

    En sevmediğim kargo firmasıdır kendileri. Şubeye gelen gönderi hiç bir zaman dağıtıma çıktığı ilk gün teslim edilmez, zaman yetmez. Genellikle 2 gün zaman yetmeyip 3. gün teslim ediyorlar. İnternetten alışveriş yaptığım için mecburen kullanıyorum.

    Ben HB'de kitap siparişi verdiğimde 3 gün arka arkaya kargo geldiğini bilirim. Hatta kargocu o kadar bezmişki babama bile bu durumu belirtmiş


    Sorun şube'den ziyade kurye'den kaynaklanıyor. Adama evinin adresini ezberletirseniz aynı gün kargo gelmesini sağlayabilirsiniz.


    Geçen haftalarda babam şubeden kargo teslim almış, konuşmuş biraz neden bizim kargolar geç geliyor diye. Ondan sonraki kargo aynı gün geldi. Bakalım bundan sonra hep böyle olacak mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yurt içi kargo rezilliktir, pişmanlıktır, derttir, eziyettir.
    tek söyleyeceğim bu.
  • arkadaşlar bu %30 indirime sürekli olarak sahip olmak istiyorsanız opet'ten ücretsiz olarak kart alıp aktifleştirin. bu kartı alabilmek için arabanızın falan olması gerekmiyor. paro kartın geçtiği yerlerde indirim ve puan kazandırıyor kendisi. hiçbir ücret de ödemiyorsunuz. ben bir süredir kullanıyorum bayağı avantajlı oluyor. yalnız bunu sadece siz kargo gönderirken kullanabiliyorsunuz kargo alırken olmuyor.
  • rezil bir firma

    internetten satın aldığım ürün iadesi için web sayfasından kurye çağırayım dedi
    mernise bağlanıp kimlik bilgisi kontrolü yapabilen site son aşamada talebiniz alınamadı deyip ana sayfaya yönlendirdi
    ikinci denemeyi farklı browser ile yaptım sonuç aynıydı

    derhal en yakın şubeye gidip kendim göndereyim dedim saat 16:55 de şubeye vardığım halde gönderi alımı 16:30 da bittiği için almadılar
    ptt bile saat 17:30 a kadar teslimat kabul ederken iade edeceğim firma bu rezil kargo firmasıyla çalışmasa muhatap olmazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerek yok
  • Katılım koşulları çok sert. ovvv. :) tehdit etmişler gibi geldi. Katılmadım. memnuniyet anketine bak.

    Katılımcı, paylaşmış olduğu iletişim bilgilerinin ( Ad,Soyad, GSM no ve e-mail bilgileri) Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. tarafından kaydedilebileceğini, genel maksatlarla kullanılabileceğini ve bu bilgileri iletişim ve reklam amaçlı olarak paylaşabileceğini peşinen kabul etmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bayramses kullanıcısına yanıt
    Kargo işi dağıtan kuryeye göre değişiyor daha önceki oturduğum eve 10 kargonun 7 sini getirmezdi yurtiçi gider kendim alırdım. Başka mahalleye taşındık şube aynı ama dağıtıcı eleman değişik genelde saat 1 olmadan tüm kargolarımı teslim etmiştir. Mng kargo ise en son bizim mahalleye uğrar 4 5 hatta saat 6 da siparişi teslim eder. Aras kargo da 3 4 civarı teslim eder. Aras 24 saatte ulaşması gereken bir kargomu hala transfer merkezinde bekletiyor pazartesiye kaldı. Yani önceden yurtiçi dediler offluyordum şimdi keşke hepsi yurtiçi olsa diyorum şube aynı şube iş tamamen dağıtıcı elamanın elinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz da gülelim o zaman:

    -Fosil yakıtların renkli dağıtımcılardan, izanın da kafasında saç olmayan kişilerden alınmasına inananlar çok.
    -Benzini shell'den aklı kel'den al diyorsun yani?
    -Kel mi? ağzımdan kel lafı çıkmadı ki. ben öyle bir şey demedim.


    Mesela, örneğin anlaşmalı olduğumuz firma tam mesai saatinin bitimine az kala geldiyse derim ki:
    - Eyvah, Yurt İçi Karga geldi

    Eğer yeni eleman ise bozulur, "Karga" lafını duyunca.

    Sonra gülümser, işin ciddiyetini anlayınca




  • bayramses kullanıcısına yanıt
    Detaylı cevap yazdığınız için teşekkür ederim .

    O şubede bir sorun olduğu anlaşılıyor, haklısınız.
  • Tüm kargolar iyi Türkiyede kişisel sorununuz tüm şubeleri kargoyu bağlamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.