Bildirim
Yurtiçi Kargo Memnuniyet Anketi %30 indirim
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Anketimize katıldığınız için teşekkür ederiz.
Kazandığınız indirim kodunuz 6 Nisan 2015 tarihinde kayıt formunda belirttiğiniz e-mail adresinize gönderilecektir.
Saygılarımızla,
Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. -
3 hafta sonrasına kodmu verilirmiş versen ya istediğimiz zaman kullansak -
quote:
Orijinalden alıntı: mrt338
3 hafta sonrasına kodmu verilirmiş versen ya istediğimiz zaman kullansak
Valla ben şaşırmadım.Eve 500 metre mesafesi bile olmayan şube bana gelen paketi 3 gün de getirmedi en sonunda ben gidip aldım.Bu bir değil iki değil herdefasında aynı.O yüzden 3 hafta sonrasında kod vermiş hiç şaşırmam. -
yurtiçi nasıl %30 indirim vereceğini şaşırdı -
bu kodlar tamamen yalan eskiden kargo ücretini hesaplatıp öyle kodu söylüyorduk o fiyatlardan indirim yapıyorlardı şimdi önce kodu bildiriyorsunuz öyle fiyat hesaplıyorlar tabi bu arada görevli fiyatı şişiriyor ve hemen hemen indirimsiz fiyata denk geliyor uğraşmaya değmez -
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.quote:
Orijinalden alıntı: fx1018
bu kodlar tamamen yalan eskiden kargo ücretini hesaplatıp öyle kodu söylüyorduk o fiyatlardan indirim yapıyorlardı şimdi önce kodu bildiriyorsunuz öyle fiyat hesaplıyorlar tabi bu arada görevli fiyatı şişiriyor ve hemen hemen indirimsiz fiyata denk geliyor uğraşmaya değmez -
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
-
Şu an ülkedeki en kötü kargo firmasıdır, adrese çağırdığın kurye 3 gün sonra geliyor.. -
quote:
Orijinalden alıntı: SiZoFReN_07
quote:
Orijinalden alıntı: mrt338
3 hafta sonrasına kodmu verilirmiş versen ya istediğimiz zaman kullansak
Valla ben şaşırmadım.Eve 500 metre mesafesi bile olmayan şube bana gelen paketi 3 gün de getirmedi en sonunda ben gidip aldım.Bu bir değil iki değil herdefasında aynı.O yüzden 3 hafta sonrasında kod vermiş hiç şaşırmam.
Aynısı bana da birden çok oldu, bırakın getirmeyi sorguluyorum sistemden dağıtıma bile çıkarmaya tenezzül etmiyorlar. Gidip şubeden aldım, uzun süre tartıştım. Yurtiçi Kargo'nun merkezini aradım, form doldurttum. Beni iki gün sonra arayıp "gerekli işlemler yapı... blah blah.." diye yanıt verdiler. Yani biz paramızı alalım da, gerisi önemli değil modundalar. Mecbur kalmadığım sürece daima uzak duracağım en pahalı ve en rezil kargodur kendisi...
-
quote:
Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
Kutu hasarı olmazsa sorun biter diye bir şey olurmu?kargo kutularını ata ata koyuyorlar,üzerinde kırılacak eşya etiketine bakan kim?Benim yazıcının kutusu çok normaldi ama herifler taşırken camını kırmışlar,kutuyu biraz sallayınca şansa anladık.Eee benim suçummu olacak teslim alırsam eğer.Paşa paşa teslim almadım hemen gönderdiler geriye,sonra yenisi geldi bana.
Kısacası dış kutunun düzgün olmasıyla iş bitmiyor.
-
yurtiçi ve memnuniyet yan yana geliyormuymuş!quote:
Orijinalden alıntı: serdenquote:
Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
Kutu hasarı olmazsa sorun biter diye bir şey olurmu?kargo kutularını ata ata koyuyorlar,üzerinde kırılacak eşya etiketine bakan kim?Benim yazıcının kutusu çok normaldi ama herifler taşırken camını kırmışlar,kutuyu biraz sallayınca şansa anladık.Eee benim suçummu olacak teslim alırsam eğer.Paşa paşa teslim almadım hemen gönderdiler geriye,sonra yenisi geldi bana.
Kısacası dış kutunun düzgün olmasıyla iş bitmiyor.
Alıntıları Göster
-
Mecbur kalmadığıkça kesinlikle yurtiçi kargoya Allah kimseyi düşürmesin.3 sefer yurtiçi kargoyu kullandım 3 ünde demi dağıtımda olan ürün gelmez.Demek ki sadece birtek bana yapılan bir ayrıcalık değilmiş baştan safva çalışan bir firma.Teslimat görevlileri ayrı bir ukala.Bir kargo bana gelsin diye 13 kez aradığımı hatırlıyorum.Benim mantığıma göre bir kargo şubeye ulaşmışsa dağıtıma da verilmişse o kargo o gün içerisinde gelir.Gelmeyecekse zaten dağıtıma gönderilmez depoda gözükür.Müşteri gider çok istiyorsa kendi alır.Ben gitip kendim almayada razıyım ama dağıtımda olunca gitmenin bir anlamı yok.Demek ki gelecek diye düşünüyor insan.Rezillik neyse yurtiçide odur.quote:
Orijinalden alıntı: serdenquote:
Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
Kutu hasarı olmazsa sorun biter diye bir şey olurmu?kargo kutularını ata ata koyuyorlar,üzerinde kırılacak eşya etiketine bakan kim?Benim yazıcının kutusu çok normaldi ama herifler taşırken camını kırmışlar,kutuyu biraz sallayınca şansa anladık.Eee benim suçummu olacak teslim alırsam eğer.Paşa paşa teslim almadım hemen gönderdiler geriye,sonra yenisi geldi bana.
Kısacası dış kutunun düzgün olmasıyla iş bitmiyor.
Alıntıları Göster
UPS kargo kullananlar varsa bilirler mesajla bilgilendirilirsin.Sitesinden adım adım dağıtım aracını takip bile edbiliyorsunuz.Keşke feyz alsalar rakiplerinden.
-
gerek yok, burda her zaman veriyor
http://www.facebooksubesi.com/ -
Taşıma fiyatı üzerinden %30 indirim yapılıyor. O da 1-2 lira anca oynar. Fark etmezseniz yok sms hizmeti yok bilgilendirme hizmeti derken fiyat artıyor zaten.quote:
Orijinalden alıntı: mahmut716
gerek yok, burda her zaman veriyor
http://www.facebooksubesi.com/ -
Geçenlerde yakın bir il merkezine dosya gönderimi için YK'ya gittim. %30 indirim kodunu vermeme rağmen 7 TL istediler 50 gr. lık kağıt gönderisine. O günden sonra bulaşmadım. En baz gönderi 10 TL mi ki benden 7 TL istiyorsun diye sorduğumda da evet cevabını aldım.quote:
Orijinalden alıntı: mahmut716
gerek yok, burda her zaman veriyor
http://www.facebooksubesi.com/ -
quote:
Orijinalden alıntı: wurtz
Geçenlerde yakın bir il merkezine dosya gönderimi için YK'ya gittim. %30 indirim kodunu vermeme rağmen 7 TL istediler 50 gr. lık kağıt gönderisine. O günden sonra bulaşmadım. En baz gönderi 10 TL mi ki benden 7 TL istiyorsun diye sorduğumda da evet cevabını aldım.
10TL bile iyi, en az 15TL'den düşük bir gönderi mümkün değil indirim anlaşma vs. olmadan... -
Bu firmadan memnun olan daha duymadım.Sayısını hatırlamadığım kadar paketimi içindeki eşyayı kırıp dökerek getirdiler.Hem kırıp döküyorlar hem de sorumluluk kabul etmiyorlar.Müşteri ilişkileri sıfır.Kargoma bile el koydular.!Teslim almadığım ürünü ertesi gün kapıcıya imzalatıp ben teslim almışım gibi mi göstermediler.!Daha neler neler...Müşteri ilişkileri sıfır.Ancak böyle rüşvet dağıtarak kendilerini kandırıyorlar.Mecbur kalmadıkça işim olmaz.Yeri her zaman en sondadır. -
quote:
Orijinalden alıntı: serden
quote:
Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
Kutu hasarı olmazsa sorun biter diye bir şey olurmu?kargo kutularını ata ata koyuyorlar,üzerinde kırılacak eşya etiketine bakan kim?Benim yazıcının kutusu çok normaldi ama herifler taşırken camını kırmışlar,kutuyu biraz sallayınca şansa anladık.Eee benim suçummu olacak teslim alırsam eğer.Paşa paşa teslim almadım hemen gönderdiler geriye,sonra yenisi geldi bana.
Kısacası dış kutunun düzgün olmasıyla iş bitmiyor.
tam diyeceklerimi yazmışsınız bundan kurtulma yöntemim de var ama olan yine satıcıya olur.
@SPaCeLoRD bu arada hizmet kalitesi bulunduğunuz yerin ekibine göre değişiyor. bizim orada da sürat aşağıya in kendin al kolini der, kargo gönderirsin alıcıya benim adımı yazar kutuyu geri ban gönderir. aras geldik bulamadık ayağına yatar 4 defa yaptılar. oranın ekibi üşenince böyle iş yükünü azaltıyor. tekrar getirseniz deseniz olmaz getirmeyiz diyorlar. bir sürü uğraşla şikayetle belki getirtirsiniz. yurtiçi yine en iyisi gerçekten evde olmadığımda rica ettiğimde bir sonraki sefere getiriyorlar.bir kez getirmediler. zorunda olmadıklarından bir şey demedim.
-
Geçen gün netbook gönderdim ankaradan istanbula. yurtiçi 15 TL istedi(indirim kodu olmasına rağmen). PTT Kargodan 7 TLye gönderdim. 2 desilik bir paketti. %50 de indirim yapsalar, aynı fiyata getiriyor adamlar.quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84quote:
Orijinalden alıntı: serden
quote:
Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD
quote:
Orijinalden alıntı: lonelyhawk84
anketi dolduracaklardan ricam son kısımda sizin de başınıza geldiyse şu kargocuların paket açtırmamaya çalışmalarını,triplerini, hemen kağıt imzalatmalarını şikayet ederseniz sevinirim. hakkımız olan bir şey için suçlu duruma düşüyoruz. uğraşıyoruz. satıcılar her tarafa kontrol edin diyor sonra kırıkmış,zarar görmüş derseniz iadae kabül etmeyiz diyor.
dostum malesef o hakkın değil. kargocunun görevi içindekinin ne olduğunu sana göstermek değil. kutu hasarı yoksa onun işi bitmiş oluyor. malesef firmalar paketi açıp bakın diye yanlış yönledirme yapıyorlar.
burda satıcının kargo firması ile oturp konuşması lazım, yoksa ben kargocu olam ben de açtırmam. o mal firmaya geri gittiğinde niye açık bu derse al başına belayı :)
ki ykb den bunu beklemek polyannacılık, 4 5 sokak ötemde bir şubesi var, bugune kadar sabah onlara gelen kargomun aynı gün bana geldiğini hatırlamıyorum. 3 gün beklediği bile oldu, genelde siparişlerimi şirkete veriyorum, bu dandik firma malesef bireysel gönerilere ikinci sınıf müşteri gözüyle bakıyor ve evimin 5 dakika uzağında olmasına rağmen zaman yetmedi diye bahanelerle getirmiyor, niye diyorum, önce kurumsalları dağıtıyoruz diyor. aras kargo akşam 8 de kargo getirdi diyorum, siz ne ayaksınız diyorum da ses yok.
mecbur kalmadıkça kullanmayacağım bir firma yurtiçi kargo. ürünü teslim edilmeden teslim edildi diye not düşmelerine bir diğer yurtiçikargo konusunda değineceğim
Kutu hasarı olmazsa sorun biter diye bir şey olurmu?kargo kutularını ata ata koyuyorlar,üzerinde kırılacak eşya etiketine bakan kim?Benim yazıcının kutusu çok normaldi ama herifler taşırken camını kırmışlar,kutuyu biraz sallayınca şansa anladık.Eee benim suçummu olacak teslim alırsam eğer.Paşa paşa teslim almadım hemen gönderdiler geriye,sonra yenisi geldi bana.
Kısacası dış kutunun düzgün olmasıyla iş bitmiyor.
tam diyeceklerimi yazmışsınız bundan kurtulma yöntemim de var ama olan yine satıcıya olur.
@SPaCeLoRD bu arada hizmet kalitesi bulunduğunuz yerin ekibine göre değişiyor. bizim orada da sürat aşağıya in kendin al kolini der, kargo gönderirsin alıcıya benim adımı yazar kutuyu geri ban gönderir. aras geldik bulamadık ayağına yatar 4 defa yaptılar. oranın ekibi üşenince böyle iş yükünü azaltıyor. tekrar getirseniz deseniz olmaz getirmeyiz diyorlar. bir sürü uğraşla şikayetle belki getirtirsiniz. yurtiçi yine en iyisi gerçekten evde olmadığımda rica ettiğimde bir sonraki sefere getiriyorlar.bir kez getirmediler. zorunda olmadıklarından bir şey demedim.
Alıntıları Göster
Benzer içerikler
- 5 mbps internet hızı nasıl
- burger crush
- albaraka pratik finansman kart nakite çevirme
- ccleaner pro key
- algida ile kazan kod
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X