Şimdi Ara

Yurtiçi kargo personelinin küstah davranışı ve kargomu getirmemesi.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.187
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Site güvenliği ile kişisel problemi olan parsonel kargomu adresime getirmiyor.

    Esenyurt Solarkent sitesinde oturuyorum yeni taşındım. hb.com'dan masa ve yatak siparişi verdim. Esenyurt Yurtiçi kargodan Uğur Bey beni arayarak kargonuz geldi ama oturduğunuz siteye getirmiyoruz sadece sizin değil elimizde 15 parça kargo var onları da getirmiyoruz diye küstahça cevap veriyor. Site güvenliği ile görüştüm. Diğer kargo firmalarıyla herhangi bir probleminin olmadığını Yurtiçi kargo personelinin ısrarla acil çıkış kapılarını kullanmak istediğini, tamamen personelin şahsi probleminden kaynaklandığını söylediler.

    Tekrar Uğur Bey'i aradım, ama sağosun Uğur Bey meselenin çözülemeyeceğini ve hiç bir şekilde kargoyu siteye getirmeyeceğini, başka firma ile siparişimi yeniden verebileceğimi söyledi. Birkaç arkadaşım ile de görüştüm, onlar da Yurtiçi kargo ile sorun yaşadığını belirttiler. Şimdi siparişimi ipatilini istedim. Siz olsanız ne yaparsınız?







  • talebinizi ilgili birime ilettim.yurtiçi kargoyu kullandığınız teşekkür eder.iyi günler dileriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • genel merkezi arayıp şikayet etmelisin ve hb'yi bu konu hakkında bilgilendirmen gerekir.ufak bir alışveriş değil sonuçta yaptığın sırtına alıp getiremezsin şubeden.esenyurt şubesi mimli zaten her seferinde şikayette bulunuyorum genel merkeze.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kukaraça

    genel merkezi arayıp şikayet etmelisin ve hb'yi bu konu hakkında bilgilendirmen gerekir.ufak bir alışveriş değil sonuçta yaptığın sırtına alıp getiremezsin şubeden.esenyurt şubesi mimli zaten her seferinde şikayette bulunuyorum genel merkeze.

    Denemedim mi sanıyorsun? Sitede 830 daire var yani küçük bir köy gibi. Çok şikayet var ama buna rağmen personeliyle ilgilenmiyorlar.

    Bugün aradım dedim ki site yönetimi mobilya taşımaya izin veriyor, getirebilirsiniz.

    Bana verdiği cevap:
    Sadece sizinki değil burada 15 kargo bekletiyorum. Hepsi de o siteye ait. Ben o siteye getirmem.

    Ölür müsün öldürür müsün? Öleyim ben en iyisi..
  • Kargolarınızın fırlatılarak taşınmasına göz yumacaksanız, mng yi tercih edin
  • Tüketici Hakem Heyetini aradım, taşımaya biz bakmıyoruz. Mahkeme ile şikayet edeceksiniz diyor. Yuh!
  • Şikayet edeceksin başka ne yapılır ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Editor

    quote:

    Orijinalden alıntı: kukaraça

    genel merkezi arayıp şikayet etmelisin ve hb'yi bu konu hakkında bilgilendirmen gerekir.ufak bir alışveriş değil sonuçta yaptığın sırtına alıp getiremezsin şubeden.esenyurt şubesi mimli zaten her seferinde şikayette bulunuyorum genel merkeze.

    Denemedim mi sanıyorsun? Sitede 830 daire var yani küçük bir köy gibi. Çok şikayet var ama buna rağmen personeliyle ilgilenmiyorlar.

    Bugün aradım dedim ki site yönetimi mobilya taşımaya izin veriyor, getirebilirsiniz.

    Bana verdiği cevap:
    Sadece sizinki değil burada 15 kargo bekletiyorum. Hepsi de o siteye ait. Ben o siteye getirmem.

    Ölür müsün öldürür müsün? Öleyim ben en iyisi..

    başka ne önerebiliriz ki ? git kargo şubesine personeli döv,sırtına yatağı vur geri dön,sonrada bir posta sitenin güvenliğini döv.başka yapacak birşey yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Editor

    Site güvenliği ile kişisel problemi olan parsonel kargomu adresime getirmiyor.

    Esenyurt Solarkent sitesinde oturuyorum yeni taşındım. hb.com'dan masa ve yatak siparişi verdim. Esenyurt Yurtiçi kargodan Uğur Bey beni arayarak kargonuz geldi ama oturduğunuz siteye getirmiyoruz sadece sizin değil elimizde 15 parça kargo var onları da getirmiyoruz diye küstahça cevap veriyor. Site güvenliği ile görüştüm. Diğer kargo firmalarıyla herhangi bir probleminin olmadığını Yurtiçi kargo personelinin ısrarla acil çıkış kapılarını kullanmak istediğini, tamamen personelin şahsi probleminden kaynaklandığını söylediler.

    Tekrar Uğur Bey'i aradım, ama sağosun Uğur Bey meselenin çözülemeyeceğini ve hiç bir şekilde kargoyu siteye getirmeyeceğini, başka firma ile siparişimi yeniden verebileceğimi söyledi. Birkaç arkadaşım ile de görüştüm, onlar da Yurtiçi kargo ile sorun yaşadığını belirttiler. Şimdi siparişimi ipatilini istedim. Siz olsanız ne yaparsınız?

    Hepsiburadadan 24 gün kadar önce bir sipariş iptalim oldu hala paramı yatırmadılar, sen birde taksitle aldıysan paranda taksit taksit yatacak buda k.kartı limitine - olarak yansıyacak. Geçmiş olsun, ben hesap kesim tarihine kadar paramı yatırsınlar diye dua etmeye başladım bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JichaelMackson

    Yurtiçi ve mng kargo arasından iyi ki MNG'yi seçmişim

    tamamen bulunduğunuz bölgedeki kargo firmalarının çalışanları ile alakalı birşey firma isimlerinin pek bir önemi yok
  • http://sikayetvar.com a yaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alter Mann

    quote:

    Orijinalden alıntı: JichaelMackson

    Yurtiçi ve mng kargo arasından iyi ki MNG'yi seçmişim

    tamamen bulunduğunuz bölgedeki kargo firmalarının çalışanları ile alakalı birşey firma isimlerinin pek bir önemi yok

    Katılıyorum aynen öyle.

    Ama su da bir gerçek, bebek yatağı siparişinde bulundum. Bugün karsı taraf beni aradı siparişiniz biraz gecikecek özür dileriz diye. Ben de Yurtiçi kargo ile göndermeyin dedim, başka firma ile gönderin.

    Karşı taraf Yurtiçi firmasından onların da mağdur olduğunu bir dosya için 1 ay boyunca beklettiklerini, bazen de bos numara verdiklerini söyledi. UPS ile gönderecek simdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogameci

    http://sikayetvar.com a yaz.

    Yazdım yazdım... Aynı şikayetten cok varmıs. Bir de "Müşteri ile iletişime gecildi" diye cevap veriyorlar, ama sikayet yazan "Benimle kimse görüşmedi" diyor.
  • Hepsiburada.com un mesajı tebriğe değer.

    quote:


    Teslimat yapılamayan bölge olarak not düşülen ve adresinize teslim edilmediği görülen kargonuz ile ilgili birim yetkililerimiz bilgilendirilmiştir. Yaşanan bu olumsuz süreçten dolayı özür dileriz. Adresinize teslimat yapılamayacaksa hemen firmaya iade edilmesi ve geri ödemenizin yapılması sağlanacaktır.

    Saygılarımızla,
    Hepsiburada.com
  • Artık Yurtiçi Kargo , Adana gibi birşey oldu.Şikayetlere sorunlara alıştık.Adamların çalışma prensibi bu şekilde işine gelirse.Ben kullanmıyorum Yurtiçi kargoyu , sende kullanma bu kadar basit.Derdini genel merkeze anlatıcaksın yada her şöförün dağıtım bölgesi var , başka bir bölgeden sorumlu bir şöför sizin sitenin 15 kargosunu alıp getirecek , bu kadar basit.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.