Şimdi Ara

Z1 COMPACT DEĞİŞİM SIKINTISI (YARDIM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 30 mart seçim günü kayseri bimeks şubesinden sony xperia z1 compact telefon aldım.

    yaklaşık 1 hafta sonra arka kapakda açılma farkettim.

    ayıplı mal grubuna girdiği için bimekse götürdüm değişin dedim.teleservise göndereceklerini söylediler.

    telefon 9 nisanda gitti teleservise.

    25 nisan da teleservisin sitesinden okuduğum kadarıyla kapakda ki açılmayı yazmışlar hata bildiriminde.kendileri de görmüş yani ama kullanıcı hatası demişler telefonu kargoya vermişler yazılım güncelleyip.

    şimdi telefon yolda geri geliyor bimekse.

    şu dakkada ben ne yapmalıyım?

    ürünü alırsam haklarımdan vazgeçmiş mi oluyorum ?

    değişim istemiştim,para iadesi isteyip tüketici hakem heyetine mi başvurayım?

    bana bu konuda yardım eder misiniz







  • hakem heyetı yolları gorunmus dostum,usenme cak dılekceyı ıkı aya sıkır sıkır alırsın paranı yada yenı cıhazını,bımeksten kalem pil dahi alma aslında bence.
  • Tüketici hakları nı savun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conrado

    arkadaşlar 30 mart seçim günü kayseri bimeks şubesinden sony xperia z1 compact telefon aldım.

    yaklaşık 1 hafta sonra arka kapakda açılma farkettim.

    ayıplı mal grubuna girdiği için bimekse götürdüm değişin dedim.teleservise göndereceklerini söylediler.

    telefon 9 nisanda gitti teleservise.

    25 nisan da teleservisin sitesinden okuduğum kadarıyla kapakda ki açılmayı yazmışlar hata bildiriminde.kendileri de görmüş yani ama kullanıcı hatası demişler telefonu kargoya vermişler yazılım güncelleyip.

    şimdi telefon yolda geri geliyor bimekse.

    şu dakkada ben ne yapmalıyım?

    ürünü alırsam haklarımdan vazgeçmiş mi oluyorum ?

    değişim istemiştim,para iadesi isteyip tüketici hakem heyetine mi başvurayım?

    bana bu konuda yardım eder misiniz


    Boşu boşuna hem fazla para verdin hem servisten memnun kalmadın sizi gruptan hatırlıyorum o sorun neredeyse hepsinde var sonuna kadar savun hakkını bu tam bir kepazelik teleservice iyice saçmalıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu nedir ya! bu cihazda da mı kronik sorun var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.