Şimdi Ara

zamlardan dolayı araç almayı erteleyenler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
2.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • deniz6, en iyi ihtimalle öyle olacak, 2 bin 3 bin anca.
  • fiyatlar, altı aydır genel olarak artıyor.
    bundan sonra düşeceğini kimse garanti edemez.
    eğer araba almaya niyet ettiysen, üçe beşe bakmıyacaksın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    sene başından beri punto evoyu takip ediyorum. Dynamic 1.3MultiJet 75hp ESP, Cruise control felan olan paketiyle beraber 33 bin lira iken şu an 37 bin lira. sene sonunda en az 2-3 milyar indirim olmasını bekliyorum kendi adıma.

    "1000 lira indirim için" gibi bir tabir kullanmışsınız benim babamım aylık maaşı bin lira. sizce araba alacaksa benim babam sırf yazın arabası olsun diye bir ay yiyip içmeyelim mi ailece?

    bir de özel bir soru sormak istiyorum arabanız ile ilgili. kuzenim geçen ay Astra 1.3 90hp aldı. yakıt tüketiminin diğer dizellere göre daha fazla olacağının farkındaydı ama vergi indiriminden dolayı fazla bir şey değişmeyeceğini düşünüyordu. aynı güzergah üzerinde sıkışık trafikte astra 8 litre mazot yakıyor, Megane 85ho dCi 6 litre yakıyor, ama gerçekten sıkışık trafik. yol bilgisayarına her baktığında morali bozuluyor, üstelik performans olarak 85hp dCi astradan daha önde. siz ne düşünüyorsunuz?

    not: araç manuel.


    Tüketim kıyaslaması yapılırken aslında yapılan hata şu oluyor, şehir içi yogun dur kalk boğuşulan trafikte 1.3 multijet daha yüksek hacimli alternatiflerinden (özellikle astra boyut ve agırlıgındaki rakiplerinden) daha fazla yakıt tüketecektir. Kısa mesafeli duraklamalarda özellikle cadde üzeri sık aralıklı ışıklarda aracınızı hareket ettirdiginiz süre boyunca devir düşük oldugu için turbo devreye girmez, zaten otomobile ilk hareketi verirken atmosferik hacmi yüksek olan motor daima daha az zorlanacak ve düşük hacimli motorun ihtiyaç duydugu akaryakıttan çok daha azı ile otomobile ilk hareketi verecektir. Astra / 1.3 multijet ikilisi yogun trafikte Bmw 520D den daha fazla yakıt tüketiyor.




  • DETAİLS: hocam bmw nin motor teknolojisini biliyorum yani o bir istisna ama sıkışık trafikte 1.3 motor 1.5 ten daha fazla tüketebilir,astra gibi ağır bir almanda işin içine girince 1 litre fazla tüketim kaçınılmaz oluyor. hiç dert etmiyorum.megane 5 yaksın astra 6 yaksın, vergisi var, tokluk hissi yalıtımı var.
  • Yok tarzım hiç değil bana gelmez eski araçlar, 1-2 ay sabretmek lazım:)

    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    atiyba: carisma al hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    DETAİLS: hocam bmw nin motor teknolojisini biliyorum yani o bir istisna ama sıkışık trafikte 1.3 motor 1.5 ten daha fazla tüketebilir,astra gibi ağır bir almanda işin içine girince 1 litre fazla tüketim kaçınılmaz oluyor. hiç dert etmiyorum.megane 5 yaksın astra 6 yaksın, vergisi var, tokluk hissi yalıtımı var.


    Astra benim de begendigim bir araç, zaten motoru ile ilgili bir eleştirim yok sadece arkadaşın merakını gidermeye çalıştım ki şehirlerarası yollarda gerçekten ekonomik bir araca dönüşüyor




  • pahalı gekliyorsa, hepsinden öte mantıksız geliyorsa almayın, boşyerede taalepte bulunmayın zaten bunların fiyat artırmasının tek nedeni de TALEP değilmi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    pahalı gekliyorsa, hepsinden öte mantıksız geliyorsa almayın, boşyerede taalepte bulunmayın zaten bunların fiyat artırmasının tek nedeni de TALEP değilmi


    Hayır döviz. Aralıkta 2.00 olan Euro şimdi aldı başını gidiyor. Mesela Aralıktan beri VWnin arabaları Euro olarak satılıp Euro olarak zamlanmasa şuan ki zamlı fiyatından daha pahalı olurdu.
  • euro şişti bence düşecek.enflasyon yoksa bu araçlar neden pahalandı.demekki araçta yıllık rahat %10 enflasyon var.
  • "Türkiye %11 büyümeyle dünya lideri" bu haberi son hafta tüm medyada görmüşsünüzdür. kulağa hoş geliyor ancak detayında büyümenin %75 inin iç pazarda talep patlaması ile oluşmuş,, seçimlere kadar pek müdahil olunmadı ancak budan sonrasında biraz "ekşi reçete" ler bizi bekliyor olabilir..
    ,,
    özet geçmek gerekirse; dövizde çok büyük oynama yok ,vergiler ve maaliyetlerde ani bir artış yok vs .. yapılan zamlar otomotiv sektörünün önümüzdeki süreç için gardını almasıdır.. düşüncem, fiyatlar dönemsel indirimler hariç ,bu günden daha aşağı olmaz artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Bugün VW Adana Yetkili Bayi AYKAN'a gittim. 1.4 TSI düz bulabileceğini, otomatik daha zor bulunduğunu, sunroof hiç olmadığını, 1.6 TDI için de Eylül-Ekim gibi şansımızın daha arttığını söyledi. Jetta ve Passat için Aralık ve Ocak ayında araç bolluğu olacağını da ifade etti. Yarın PASSAT'ımı pazara çekip bir fiyat araştırması yapacağım. İyi teklif veren satıcı çıkarsa belki satarım. Nasılsa evde LPG'li bir araç daha var, ayrıca dolmuşlar da gayet hızlı ve rahat götürüp getiriyor, 3-4 ay da onlara binerim.


    Bence pazara götürmeyin ellerinden geleni yapıyorlar aracı piyasa fiyatının altında almak için genel olarak da galericiler oluyor ne kadar indirim yaptırırsam satarken o kadar iyi olur mantığıyla pazara giden çok adam var




  • Çoğunluk gibi bizde yıl sonu kampanyalarını bekliyoruz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lonely_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: cavador

    pahalı gekliyorsa, hepsinden öte mantıksız geliyorsa almayın, boşyerede taalepte bulunmayın zaten bunların fiyat artırmasının tek nedeni de TALEP değilmi


    Hayır döviz. Aralıkta 2.00 olan Euro şimdi aldı başını gidiyor. Mesela Aralıktan beri VWnin arabaları Euro olarak satılıp Euro olarak zamlanmasa şuan ki zamlı fiyatından daha pahalı olurdu.



    euro artıyor diye insanların ellerindeki paralar artmıyor biraderim, ayrıca dediğinde yanlış, euro artınca artan, düşünce düşen fiyatlar yok senin piyasa bilgin kendine göre, reel piyasada misal 2008de petrol varil fyatı 130$ dı aşmıştı bugün 100$ civarı yani daha ucuza mal ediliyor ama petrol 2008den daha pahalıya satılıyor sebep; TALEP




  • Sıkı bir zam geliyor diye duymuştum vergilere dahada şişebilir fiyatlar
  • daha da artarsa fiyatlar ;

    Takarım LPG'yi,
    Birde değiştiririm aracın rengini,
    miss gibi dizel yeni araba olur : ).

    Ama daha artacağını düşünmüyorum, baktığımızda euro son 2 yılın en üst noktalarında. Düşmeyecek mi ? Düşecek elbette. 2009'un 11.ayında 2.275 olan euro , 2010'un 4. ayında 1.900 küsür noktalarına indiğini görebiliriz. Daha'da incelediğimizde araba fiyatlarının'da euro'ya paralel seyrettiğini görebiliriz.

    Seçimden yeni çıkmış bir 3.dünya ülkesi olarak euro'nun bu denli yüksek olması anlaşılabilir bana kalırsa. Yapılması gereken bu denli çılgınca talebi, telaşlı talebi bırakmak. 40.000 TL yi B sınıfı bir araca bağlamayın arkadaşlar. Ben bundan 2 sene önce 34.000TL ye C sınıfı araç aldım.

    Bu çılgın talep durduğunda (otomatik olarak zaten duracak) ve euro'da normal seyrine indiğinde alacağınız aracın maksimum değeri bugünkü değerinde olur. Yani araç fiyatları bundan ileri gitmez.



    not:bunlar benim nacizane fikirlerimdir.) herhangi bir dayanağı garantisi yoktur. 6 ay sonra yok efendim beni zarara soktun, ver paramı gibi şeyler demeyin :D.

    Herkese iyi geceler.




  • araç fiyatları ortalama 5.000 TL yukarda şu anda tüm marka ve modellerde...
    fiyatlar yeterince şişmiş durumda zaten, bundan fazla zamlı araçları satabileceklerini sanmıyorum, özellikle bu yıl başından beri acayip bir zam furyasıdır anlamadım gitti...
    benim kanaatim yıl sonuna yakın güzel indirimlerin geleceği, çünkü şu anki fiyatlarla hangi marka olursa olsun satışlarının iyi olduğuna inanmıyorum....
  • Evet, eskisinden iyi olduğu için binebileceğimi veya satabileceğimi düşünüyorum. Ayrıca yazlık aldıktan sonra Cuma akşamları TEM'den Adana-Çeşmeli ve Pazar gecesi veya Pazartesi sabahi Çeşmeli-Adana yapmam gerekecek ki bunu motorun 5.0 l/100 km yaktığı 100 km/h 6. vites Cruise Control üçlemesinde yapmam avantajlı olmaz, mutlaka daha yüksek bir hızda gitmek isteyeceğim ve bu da yakıt tüketimini en az % 50 arttıracak, yani benzinli bir araçla gidip gelmek tercih edilebilir bir seçenek değil, ayrıca aracım değerinde giderse neden satmayayım? İstedikten sonra ister sıra bekleyerek, ister fark vererek sıfır bir dizel PASSAT'ı bulabileceğimden eminim. Aracımı her an satabilir, her an başka bir PASSAT da alabilirim. Araç değiştirmek hiçbir zaman sorun olmadı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bloodyking

    Araba eskisinden iyi olmuştu hani. Hayırdır?





  • Aracıma 47 bin TL veren olmuş, forumda bir arkadaşımız 2009 modelini de 44 bin TL'ye satmıştı. Kazadan sonraki değer kaybını 2-3 bin TL olarak en iyimser tarafından düşünürsek 44-45 bin TL'ye alıcı bulursam aracı satma ihtimalim kuvvetlenebilir. Bu alıcı pazarda olabileceği gibi internette veya forumda da olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Bence pazara götürmeyin ellerinden geleni yapıyorlar aracı piyasa fiyatının altında almak için genel olarak da galericiler oluyor ne kadar indirim yaptırırsam satarken o kadar iyi olur mantığıyla pazara giden çok adam var

  • arkadaşlar araç almayı erteleme hatası yapmıştım bir sene aralıkta dedim kampanya zamanı indirim olur alayım bi baktım önce bi zam sonra indirim oldu ama yinede eski fiyatından pahalıydı ne indirimiyse Sonra vazgeçtim 0 aramaktan, 2. ele yöneldim ama 2. elde temiz araba yok olanada 0 parası istiyolar tekrar 0 a yöneldim ve beklemeden aldım. İyiki de aldım aldıktan sonra 4000 tl zam geldi. Araba fiyatlarının düşmesini şu piyasada beklemeyin.
  • VW kur'u 2.24 yapmış scirocco'da...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.