< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weezer -- 24 Nisan 2025; 13:10:27 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Naturel Sızma Doğal Zeytinyağı Fırsatları [Sadece Fırsat Paylaşımı ve Önerisi] (703. sayfa)



-
-
Ödeme adımında 1,175₺ Komili Meyvemsi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedBeardMan -- 24 Nisan 2025; 15:6:38 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Bu seneyi zeytinyağı bolluğu ve fiyatı hakkında nasıl degerlendirirsiniz. Ben bir ara ihracat yasağı geldi diye hatırlıyorum. Fiyatlar suni olarak düşük tutuluyor diye hatırlıyorum. Yoksa diğer senelerden bir farkı yok mu. Seneye de benzer bir durum olur mu. Stoğum azalmaya başladı ona göre tekrar alayım bu fiyatlar iyi ise
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Güven asa 1 litrelik yağ nasıldır arkadaşlar. Güven asa iyi olarak aklımda kaldı ama son yıllarda varmı bir yamuğu?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
geçen sene hasat boldu, ucuzluk ondan
-
0.3-0.5 asit arası manisa'dan kendi hasatımız yağ mevcut isteyen varsa, yer istanbul.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiyat ne kadar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu yıl Türkiye zeytin rekoltesinde rekor kırdı. Gelmiş geçmiş en bol hasatı yaptı. O yüzden fiyatlar düştü.
Üreticiler bir yıl var ise diğer yılı yok yılı oluyor diyorlar. Muhtemelen seneye bu fiyatları mumla arayacağız. O yüzden imkanınız varsa 2026’da tüketeceğiniz yağı da şimdiden alın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Diğer marketler neden migros un fiyatlarıyla aynı fiyattan satamıyor acaba?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cevap basit Migros 1 milyon sipariş geçiyorsa diğeri 100.000 sipariş geçiyor. Ne kadar çok ürün o kadar çok iskonto
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ayvalık erken hasat 5 lt biizm buralarda hiç yok 1 ltde sadece 1 mağazada vardı aldım 8 tane
-
hocam migros uğraşmaz bunlarla bence
böyle kampanyalarda tıkla gel ileri saat veriyorsa ben almıyorum direkt mağazaya gidiyorum
misal gittim 9 tane erken hasat vardı 8ini aldım ve ürün bitti yani
büyük ihtimal tıkla gel veya eve teslimat sipariş veren varsa alamayacak o ürünleri
-
Çok iyi yapmışsınız. Bu ürünün stokları bitti, tükenen markete yenisi gelmiyor artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bencede gelmez çünkü uzun zamandır yok 5 litresi biizm buralarda
aralıkta almıştım en son o zamandan beri yok buralarda 5 lt
2 ltler kaldı mağazalarda onada yaparsa kamp bir dahakinede onları alırım artık
-
Kristal kuzey ege mi (mavi ambalaj)
Tariş edremit ayvalık kuzey ege mi?
Ne dersiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi man utd -- 24 Nisan 2025; 22:2:58 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Komili ayvalık erken hasat in skt si nedir acaba
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Perakende sektöründe yöneticilik ve danışmanlık tecrübesi olan birisi olarak satınalma tarafında migros ve diğer orta çaplı marketler arasında devasa maliyet avantajı veya farkı olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim, temel sebebin özellikle yerel marketlerin bakkal mantığında işletilmesi olduğunu gözlemlemek mümkün.
Nedir bu? Ürünün veya ürün grubunun dinamiklerinden bağımsız olarak her ürüne sabit bir marj belirleyip o marjın altında asla satmamaya yemin etmek, özellikle yerel marketlerde sıvıyağ, deterjan, sabun vs gibi uzun süre dayanıklı ürünlerin raflarında bu ürünlerin genelde tozlu olduğunu görürsünüz, sebebi belki de o ürünlerin 1 senedir o rafta dizili olmasıdır, bakkal mantığı şudur, ben bir ürünü 1e mal ettiysem 2nin aşağısına sittin sene satmam, çok zorda kalırsam 1,9-1,8e kadar düşerim.
Migros gibi planlama aşaması başarılı firmalar ise her ürün ve ürün grubunun marjını ayrı ayrı belirler, ürün yaşam döngüsünü gözeterek dinamik fiyat değişikliği ve kampanya yapar, stok devir hızını artırır, ölü stok tutmaktansa düşük marjla stoklarını yeniler, zaten perakendenin en önemli altın kuralı mağazanın içine müşteri sokmaktır, bunu da genelde gel gel ürünü dediğimiz kampanyalı ürünlerle başarır.
türkiyede yapılan araştırmalar özellikle erkek müşterinin mağaza mağaza dolaşmayı sevmediğini, girdiği mağazada tüm alışverişini tamamlamak istediğini gösteriyor, kadın müşteri dinamiği biraz daha farklı ama çok detayına girmeden özetlemek gerekirse müşteriyi bir şekilde mağazanın içine sokarsanız kar yaparsınız ki son zamanlarda yerel ve küçük marketler de bu gel gel ürünü stratejisini uyguluyor fakat geri kalan tüm diğer ürünlerde bakkal mantığı işliyor, şimdi ise özellikle özal döneminden itibaren küçük ve orta çaplı işletmelerin bayıldığı enflasyonist dönemdeyiz (satış yapmasan da çok önemli değil stok değerleniyor)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Benim aldığım 11/2026 idi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X