Şimdi Ara

ZF için şikayet çanları çalıyor..!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
6.747
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerika da 9 ileri kademeli ZF şanzıman kullanılan Jeep in Cherookee ile Acura nın TLX modellerinde yapılan tüm güncellemelere rağmen sarsıntı,kararsızlık ve arıza durumları çözülebilmiş değil...Problem yaşayan araç sayısı epeyce fazla..! Acura da 9400 Jeep de ise 200 araçtan bahsediliyor...

    ZF 9HP'deki sorunlar:

    1. Üretim Öncesi. Range Rover'da adaptasyon sorunu yok, Chrysler Jeep'de adaptasyon sorunu var, çünkü 8. ve 9. vitesler yer darlığından lamel fren yerine röleli tırnaklarla durduruluyor, bu sistem ancak çok çok iyi bir elektronik yazılım optimizasyonu ile çalışıyor ve ABD'deki ZF fabrikasında üretilen 9HP otomatik şanzımanın Chrysler Jeep'e adaptasyonu bu nedenle gecikiyor, çünkü yazılımla 8. ve 9. vitesin devreden tam zamanında çıkmasını bir türlü tutturamıyorlar.

    ZF 9HP'deki sorunlar :

    2. Acura'da bulunan ve kullanılan 9HP tipi ZF otomatik şanzıman Park pozisyonunda ("P") aniden boşalıp araç el freni çekili değilse öne veya geriye doğru hareket edebiliyor. Henüz ölümlü veya yaralamalı kaza meydana gelmemiş. Araçların yarısı (50%) bu arızadan dolayı yetkili servise çağırılıyor ve tamamen ücretsiz yeni ZF 9HP otomatik şanzıman takılıyor ve özür mektubu takdim ediliyor.

    İçinde bulunduğumuz mayıs ayının sonuna doğru yeni bir yazılım ile sorunun üstesinden gelmeye çalışacaklarmış...

    Ekleme ; VW nin 10 ileri üzerinde çalışması ve Ford un 11 ileri otomatik şanzıman patenti alması şanzıman savaşlarını ileri ki dönemde iyice kızıştıracağa benziyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 7 Mayıs 2015; 18:57:46 >







  • Nerde cokluk orda .. demisler. Hak vermemek elde değil. Al sana 9 ileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.B.R.O kullanıcısına yanıt
    VW 10 İleri üzerinde çalışıyor...Ford ise 11 ileri şanzımanın patentini almış durumda :)
  • Zf gibi firma iyi sanzimanlar uretmesse bir cok otomobil markasi sikintiya girer. Sirtini zf ye dayamis firmalar pata kute sok yasarlar. Sifirdan gelisim yapmamis en azindan sanziman adina tabi bmw roly roce range rover rekabetin gerisinde kalirlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Amerika da 9 ileri kademeli ZF şanzıman kullanılan Jeep in Cherookee ile Acura nın TLX modellerinde yapılan tüm güncellemelere rağmen sarsıntı,kararsızlık ve arıza durumları çözülebilmiş değil...Problem yaşayan araç sayısı epeyce fazla..! Acura da 9400 Jeep de ise 200 araçtan bahsediliyor...

    ZF 9HP'deki sorunlar:

    1. Üretim Öncesi. Range Rover'da adaptasyon sorunu yok, Chrysler Jeep'de adaptasyon sorunu var, çünkü 8. ve 9. vitesler yer darlığından lamel fren yerine röleli tırnaklarla durduruluyor, bu sistem ancak çok çok iyi bir elektronik yazılım optimizasyonu ile çalışıyor ve ABD'deki ZF fabrikasında üretilen 9HP otomatik şanzımanın Chrysler Jeep'e adaptasyonu bu nedenle gecikiyor, çünkü yazılımla 8. ve 9. vitesin devreden tam zamanında çıkmasını bir türlü tutturamıyorlar.

    ZF 9HP'deki sorunlar :

    2. Acura'da bulunan ve kullanılan 9HP tipi ZF otomatik şanzıman Park pozisyonunda ("P") aniden boşalıp araç el freni çekili değilse öne veya geriye doğru hareket edebiliyor. Henüz ölümlü veya yaralamalı kaza meydana gelmemiş. Araçların yarısı (50%) bu arızadan dolayı yetkili servise çağırılıyor ve tamamen ücretsiz yeni ZF 9HP otomatik şanzıman takılıyor ve özür mektubu takdim ediliyor.

    İçinde bulunduğumuz mayıs ayının sonuna doğru yeni bir yazılım ile sorunun üstesinden gelmeye çalışacaklarmış...

    Ekleme ; VW nin 10 ileri üzerinde çalışması ve Ford un 11 ileri otomatik şanzıman patenti alması şanzıman savaşlarını ileri ki dönemde iyice kızıştıracağa benziyor...

    Hocam cok ilginc bilgiler
    Paylasim icin tesekkur ederim
    Kaynak bilgisi paylasabilirmisiniz eger mumkunse
    Saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 9-10-11 ne bu ya, dişli sayısı artınca daha iyi oluyordu da 100 küsür senelik otomobil tarihinde neden hiç yapılmadı , bana enteresan geliyor, sürekli vites değiştiren araçlar...
  • al neri A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim...

    Tabi paylaşırım buyurun (Türkçe değildir) ;http://blog.caranddriver.com/holy-shift-zf-9-speed-automatic-problems-mount-chrysler-releases-third-software-update-for-jeep-cherokee/

    http://www.new-jeep-forum.de/modelle/jeep-cherokee/technik-cherokee/us-probleme-9-gang-automatik-t34/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ..NeyzeN.. -- 7 Mayıs 2015; 19:21:51 >




  • DİŞLİ SAYISI arttıkça arıza sayısıda artıyor malesef. Bunun çözümünü aramak durumundalar sanırım.
  • 4 ileri tork konverterlü candır:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ileri 1 geri 5200 CC en sorunsuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Shimano'yla anlassalar sorun falan çıkmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    hocam spin yapıyormu bu aralar?

    Kaç gündür levrek kofana peşinde ömrümüz çürüdü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Zf gibi firma iyi sanzimanlar uretmesse bir cok otomobil markasi sikintiya girer. Sirtini zf ye dayamis firmalar pata kute sok yasarlar. Sifirdan gelisim yapmamis en azindan sanziman adina tabi bmw roly roce range rover rekabetin gerisinde kalirlar.



    Ne zaman Laf bmw ye gelecek diyordum bu sefer cümlenin sonuna koymuşsun sürprizi

    Çözülmeyecek bir sorun değil ki olabilir insan yapımı sonuç olarak . Zaten yenisi ile değiştiriyorlarmış tabi değişene kadar ölümlü kaza olursa orası felaket olur.
    Bmw de zaten ya bizim ZF var boşverin yan gel yat arabayı yapar ZF yi takarız demiyordur . Herkes Türk değil yani yumurta dayanana kadar beklemez adamların 4-5 tane Plan B si C si D si E si vardır .

    Kısaca ZF patlasa bile Bmw yandık bittik biz demez alternatifi vardır illa ki bu bölümdeki insan sayısı kadar çalışanı var adamların




  • Vites sayısını arttirmak insanlarin mevcut araçlarını eskimiş algısı yaratarak daha yenisi ile değiştirmeye teşvik edip piyasadaki talebi canlı tutmaya çalışmaktan başka birşey değildir. elin caponu 20 yıl önce sonsuz ileri cvt yi bulmuş bunlar hala 8 9 un ıslak kurunun peşinde. Bozulunca bile para kazanıyorlar nasi olsa oh ne güzel iş. Hem satarken öp hem serviste öp.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thm 350 3 ileri şanzıman ilk defa 45 sene önce kullanılmış. 350 cubic inch small block v8'e bağlı amerikan araçlarında 300 bin+ mil yapmış orjinal halde bir kaç tanesini görmüştüm zamanında. Sırf şu petrol fiyatlarından dolayı artan vites sayısı yüzünden 100 bin kmyi görecek şanzıman kalmadı neredeyse artık.. Hondaya kızıyoruz 5 ileri kullanıyor hala diye ama var bir nedeni ki kullanıyor adamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Gato Negro -- 7 Mayıs 2015; 20:08:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Zf gibi firma iyi sanzimanlar uretmesse bir cok otomobil markasi sikintiya girer. Sirtini zf ye dayamis firmalar pata kute sok yasarlar. Sifirdan gelisim yapmamis en azindan sanziman adina tabi bmw roly roce range rover rekabetin gerisinde kalirlar.



    Ne zaman Laf bmw ye gelecek diyordum bu sefer cümlenin sonuna koymuşsun sürprizi

    Çözülmeyecek bir sorun değil ki olabilir insan yapımı sonuç olarak . Zaten yenisi ile değiştiriyorlarmış tabi değişene kadar ölümlü kaza olursa orası felaket olur.
    Bmw de zaten ya bizim ZF var boşverin yan gel yat arabayı yapar ZF yi takarız demiyordur . Herkes Türk değil yani yumurta dayanana kadar beklemez adamların 4-5 tane Plan B si C si D si E si vardır .

    Kısaca ZF patlasa bile Bmw yandık bittik biz demez alternatifi vardır illa ki bu bölümdeki insan sayısı kadar çalışanı var adamların

    Canim mesele bmw degil mesele zf kullanan markalar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zf 8 de bmw de yavaşlayıp ön kapıyı açarsanız araç giden aracı parka alıyor sağlam bir cartlama ile :-)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    Zf gibi firma iyi sanzimanlar uretmesse bir cok otomobil markasi sikintiya girer. Sirtini zf ye dayamis firmalar pata kute sok yasarlar. Sifirdan gelisim yapmamis en azindan sanziman adina tabi bmw roly roce range rover rekabetin gerisinde kalirlar.



    Ne zaman Laf bmw ye gelecek diyordum bu sefer cümlenin sonuna koymuşsun sürprizi

    Çözülmeyecek bir sorun değil ki olabilir insan yapımı sonuç olarak . Zaten yenisi ile değiştiriyorlarmış tabi değişene kadar ölümlü kaza olursa orası felaket olur.
    Bmw de zaten ya bizim ZF var boşverin yan gel yat arabayı yapar ZF yi takarız demiyordur . Herkes Türk değil yani yumurta dayanana kadar beklemez adamların 4-5 tane Plan B si C si D si E si vardır .

    Kısaca ZF patlasa bile Bmw yandık bittik biz demez alternatifi vardır illa ki bu bölümdeki insan sayısı kadar çalışanı var adamların

    Canim mesele bmw degil mesele zf kullanan markalar

    Bmw zf 8hp kullanmakta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11

    Thm 350 3 ileri şanzıman ilk defa 45 sene önce kullanılmış. 350 cubic inch small block v8'e bağlı amerikan araçlarında 300 bin+ mil yapmış orjinal halde bir kaç tanesini görmüştüm zamanında. Sırf şu petrol fiyatlarından dolayı artan vites sayısı yüzünden 100 bin kmyi görecek şanzıman kalmadı neredeyse artık.. Hondaya kızıyoruz 5 ileri kullanıyor hala diye ama var bir nedeni ki kullanıyor adamlar..

    Dünyanın halen açık ara en sorunsuz şanzımanını üreten marka Honda dır. Çoluk çocukla tartışmaya dahi girmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi de bu 9-10-11 diye gittikçe bi yerden sonra tasarruf o kadar azalır ki o kompleksliğe değmez bile.

    Bana göre 6-7 gayet iyidir.

    GT-R bile 6 ileri şanzıman kullanıyor.

    Bunlar neyin kafasında anlamak güç.

    Şanzımanı daha fazla büyütemedikleri için içerideki parçaları küçültüyorlar ama bu sefer de sorunlar çıkar doğal olarak.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.