Şimdi Ara

ZF’ten 9 ileri otomatik şanzıman için geri çağırma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
6.835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dsg'dir o bir daha kontrol edin, zf'de problem olmaz
  • Bu sanzimani kullananlar, Wiki'ye gore,
    5.1 Acura
    5.2 Chrysler
    5.3 FIAT
    5.4 Honda
    5.5 Jeep
    5.6 Ram Trucks
    5.7 Land Rover
    CR-V kullanicisi oldugunu iddia edip bu sorunu yasamis insanlara da sasiriyorum, Temmuz 2014 serisi deniyor tarihlerde, Ulkemizde ilk CR-V Agustos 2015 tarihinde satisa sunuldu, Seri uretim planlamasinda genelde 2-3 ayda gitse 1 sene evvel uretilen sanziman size nasil denk gelmis olabilir ?

    Hadi denk geldi diyelim Honda bu duruma Bu garantiye girmez mi dedi ? VW gibi iyi niyet garantisi 3000 siz verin uzerini biz tamamlariz mi dedi ?

    Yazmak icin yazanlar, Siz gidin de babaniza sorun nasil bir araba oldugunu..


    Ek olarak bir yazilim guncellemesi sunulmasi planlaniyormus. Zaten Klasik otomatik araclar gibi olmadigini ZF'nin guncel bir cok urunu gibi Joyistik ile kontrol edildigini unutmayalim bu sanzimanin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 17 Ağustos 2016; 10:37:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    bende dedim ki daha ehliyetini almadı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilgini

    9 ileri 4x4 170hp 2015 model 500x alacaktım hem de sıfır fiyatı 80 bindi.
    Ellerinde kalan araçların listesinden gösterdiler.
    Bir gün sonra görüştüğümde bu aracın başkası tarafından çok önceden ayırtıldığını ve o gün satıldığını belirttiler.
    Beni yedek konumuna almışlar.
    Hep içimde kaldı 110 binlik aracı 80 bine alacaktım ama geçen gün sıfır araçta çizik bulunan 500x konusu görünce akıllandım.
    Bu arada bu kadar ucuz olmasının sebebi standart bulunan birkaç donanım araçta eksikmiş.
    Ayrıca 1 sene eskiydi.

    fiata o konuda ben de çok kırgınım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartalus

    Vw fanları basmış hemen konuyu.Vw sorunsuzmuş falan.He he.

    8 ileri ZF her türlü yeter,fazlası zarar.

    Yav cagrilanlar arasinda crv yok anladigim kadariyla,hadi var diyelim 90bine tucson almak varken 145bine crv alan,3 serisi yerine passat alirim kinci eli eyi diyen adam neyden niye sikayet eder arkadas?dünya para ver,ondan sonra esnaflik düşün valla benim kafam almiyor bu isi
    Ustune ustluk dsg de sorun yok diyenlerin TAMAMI garanti bitmeden arabayı satiyor,makineye bak dedigi tiguan artik yagli tip kavrama kullaniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 17 Ağustos 2016; 10:59:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Otopark'ın sitesinde Cr-V resmi koyulmuş millette koyun sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF9u 9 ileri 4x4 1.4 multiair 170 beygirlik 500x'de ve Yeni crv'de sürdüm. Fiattaki Hayatımda kullandığım en aptal şanzımanlardan biriydi. Dursanız bile D1'e almamak için inat ediyor. Sürekli 2. Viteste kalkıyor. Allahtan dsg gibi zangırdamıyor kalkarken. Normal yolda giderken isterseniz 160la ya da 200le gidin hiçbir zaman 9. Vitese almıyor kendini. 8de kalıyor. Anca manuele çekip siz 9a alacaksınız. 1den 2ye geçerkende sertçe vuruyor bazen. 10-11 litre yakıyor çok rahat. Şehirdışıda 7nin altına düşürmek imkansız gibi birşey.

    Crvde bu sıkıntılar yoktu. Onu da yüksek hızda 9. Vites hızına getirecek kadar sürmemiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    ZF9u 9 ileri 4x4 1.4 multiair 170 beygirlik 500x'de ve Yeni crv'de sürdüm. Fiattaki Hayatımda kullandığım en aptal şanzımanlardan biriydi. Dursanız bile D1'e almamak için inat ediyor. Sürekli 2. Viteste kalkıyor. Allahtan dsg gibi zangırdamıyor kalkarken. Normal yolda giderken isterseniz 160la ya da 200le gidin hiçbir zaman 9. Vitese almıyor kendini. 8de kalıyor. Anca manuele çekip siz 9a alacaksınız. 1den 2ye geçerkende sertçe vuruyor bazen. 10-11 litre yakıyor çok rahat. Şehirdışıda 7nin altına düşürmek imkansız gibi birşey.

    Crvde bu sıkıntılar yoktu. Onu da yüksek hızda 9. Vites hızına getirecek kadar sürmemiştim.

    9 kademe zaten b.. çıkarmak bence hocam, 5-6 vitesler bile gayet yeterli iken ne gerek var bu kadar abartmaya dk da 10 defa vites değişecek şehir içinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    crv nin donanım olarak rakibi tucson 120 bin lira. Biz 140 bine aldık ama benim tamamen kendi irademde bitmediği için olay mecbur kaldım. 3 serisi yerine passat almıyor kimse arada 20-30 bin oynuyor. Fark yakında zaten 3 serisi alınır.

    ayrıca boşa alma mevzusunu biz de yaşadık. Servise gidecek araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 17 Ağustos 2016; 12:30:32 >
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=116556355&p=1&anchorToGo=116556355#116556355
    Buyrun,bakalim kac tl ymis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Land rover sadece evoque modelinde kullanıyor range rover ve range rover sport zf8 kullanıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Elite değil elite Plus baktık Ve fiyatı 120 bin TL.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neyse keşke almayaydık demişin,crv nin şişirme bir fiyatı olduğunu söyleyen ben haklı çıktım anlaşılan
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hala diyorum keşke almasaydım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Otomobilgini

    9 ileri 4x4 170hp 2015 model 500x alacaktım hem de sıfır fiyatı 80 bindi.
    Ellerinde kalan araçların listesinden gösterdiler.
    Bir gün sonra görüştüğümde bu aracın başkası tarafından çok önceden ayırtıldığını ve o gün satıldığını belirttiler.
    Beni yedek konumuna almışlar.
    Hep içimde kaldı 110 binlik aracı 80 bine alacaktım ama geçen gün sıfır araçta çizik bulunan 500x konusu görünce akıllandım.
    Bu arada bu kadar ucuz olmasının sebebi standart bulunan birkaç donanım araçta eksikmiş.
    Ayrıca 1 sene eskiydi.

    Geçen sene yaşım 17 Megane 2 miz var ehliyet alıcam dememiş miydin ben mi yanlış hatırlıyorum ? Bu sene sıralara giriyor da araç alamıyor Trollüyorsan eğer milleti yanıltacaksın yazık günah kul hakkıdır bu .

    Yok hocam trollemiyorum, bu sene üniversiteye başlıcam.
    Ayrıca 2008 classic edition kampanyasından araç aldım.
    Daha doğrusu babam bana aldı.
    Ehliyetime ve aracıma kavuştum sonunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cem1907 C kullanıcısına yanıt
    Tam emin değilim ama geri görüş kamerası ve navigasyon eksik demişlerdi.
    Ama beni geçiştirmek için de demiş olabilirler.
    Ellerinde 2015 model yaklaşık 20 araç vardı.
    Hepsinin fiyatı ve donanımı yazıyordu ancak başkalarına satmışlar.
    Bildiğiniz yedek arıyor gibiydiler.
    Fiyatları da en az 10 bin düşüktü.
    Özellikle 500L, 500 ve 500x çok uygundu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Foruma kalsa atmosferik candir. Tam otomatik canandir. Klasik olacak ama bu ikili benim canimi okudu. 1 ayda ettigim masrafin haddi hesabi yok. Sonunda sattimda kurtuldum. Bassan gitmez basmasan yine yakar sanziman sorunu bitmez tukenmez. Neyse demek istedigim buraya bakarak cokta sey yapmayin. Foruma kalsa herkes mazda alir ama nedense vag grubu satis rekoru kiriyor canim ulkemde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    2008 den beri DSG li araç kullanıyoruz ne bir yolda kalma ne bir şanzıman arızası gördük ama gelgelelim crv aldık sorun eksik olmuyor.

    2016 mart ayında aldım ben hocam 2016 model. İlk olarak kronik turbo hortumu yüzünden yolda kaldım sonra da 130 la giderken kendini boşa aldı. Bakalım gideceğiz servise. Daha neler göreceğiz çok merak ediyorum

    Bende cok sorun yasadim hondadan vw sorunlu diye almadik keske alsaydim diyorum


    Vw sorunlu diye almadik

    Ya sal şu adamı ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bianconera kullanıcısına yanıt
    8 ileri ünite boylamasına motor yerleşimli yani büyük oranda arkadan çekişli (ya da 4*4) araçlar için geliştirilmiş bir otomatik şanzuman.

    9 ileri ünite ise enlemesine motor yerleşimli yani önden çekişli(ya da yine bazı 4*4) araçlar için, 8 ileri olan üniteden bir kaç yıl sonra geliştirilen daha yeni ama bambaşka bir otomatik şanzuman.

    bu iki şanzumanın aynı üretici tarafından geliştirilmiş olması dışında bambaşka yapıda olduklarını unutmamak lazım, doğrudan kıyaslamak yanlış. 8 yeterdi 9 olunca arıza yapıyor gibi bir durum yok. 9 ileri ünite farklı, 8 olan farklı şeyler. 9 ileri olan; 8 ileri üniteye göre daha yüksek verimlilik ve performans vadediyor genel olarak ve bu sadece +1 oran dolayısıyla değil. yapısal olarak da agresif yenilikler yaptılar kavrama ve tork konvertörün yapısı bakımından. örneğin 9 ileri olan çok daha düşük süratlerde (devirde) tork konvertörünü kilitleyebiliyor ancak tanıtıldığından beri de çeşitli bir çok sorun rapor edildi malesef. varolan problemler hallolduktan sonra potansiyeli yüksek bir ünite, önemli olan tabi bu problemleri fazla uzatmadan halledebilip halledemeyecekleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 19 Ağustos 2016; 0:02:30 >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Almış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.