Emre bu ürünler Turkcell e verilen cihazlardansa direk olarak PVG ile irtibata geçin.aradaki anlaşma gereği Turkcell servis hizmetini kendi sağlıyor ve direk olarak PVG ile baglantıdalar.Tel bilgilerinewww.pvg.com.tr den ulaşabilirsin.Size yol gösterirler.
quote:
Orijinalden alıntı: mbirol
Emre bu ürünler Turkcell e verilen cihazlardansa direk olarak PVG ile irtibata geçin.aradaki anlaşma gereği Turkcell servis hizmetini kendi sağlıyor ve direk olarak PVG ile baglantıdalar.Tel bilgilerinewww.pvg.com.tr den ulaşabilirsin.Size yol gösterirler.
malesef vodafone. birkaç sahamda var bu cihazlardan birini ben bbulup monte ettırdım Yucel bey vardı Asya yakasından gelmıstı. Bu cihazların bır servısı varmı irtibata gecebileceğim?
Emre sana ne lazım.kompresör mü?Bu cihaz modeli ne sadece soguk P 125 ler vardı ondanmı.Nereden alınmış.Bu bilgileri ulaştırırsan ben yardımcı olayım.
quote:
Orijinalden alıntı: mbirol
Emre sana ne lazım.kompresör mü?Bu cihaz modeli ne sadece soguk P 125 ler vardı ondanmı.Nereden alınmış.Bu bilgileri ulaştırırsan ben yardımcı olayım.
Klimaların sadece 1 yıl once ıstasyonlara konuldugu bılgım var. Problem su klıma calısıyor 5dk sonra duruyor. Suanda acıl bır sekılde servıse ıhtıyacım var. Fakat klımalar garantı dahılınde oldugundan yetkısız bırının mudehale etmesını ıstemıyorum. Kendı klımacılarım dahı dokunmadılar.
Gereklı donusunuzu beklıyorum.
Emre sen tam tespiti yap,bana bildir.ürünü satan istanbuldan bir bayii.ben sana yardımcı olacağım.Orada halledebilirsen yedek parça konusunda benimle irtibata geç yada cihazı buraya kargola halledelim.
quote:
Orijinalden alıntı: mbirol
Emre sen tam tespiti yap,bana bildir.ürünü satan istanbuldan bir bayii.ben sana yardımcı olacağım.Orada halledebilirsen yedek parça konusunda benimle irtibata geç yada cihazı buraya kargola halledelim.
Kolay gelsin;
Zibroda Burak Bey Gen.Müd.Yard. Boser klima bana konu hakkında donuş yaptı umarım yardımcı olacaklar şuanda ekıbımle bırlık te klımaya bakıyorlar. Klimayı mevcut olan yerden çıkarma gibi bir şansım yok lokasyonda 7/24 çalışması gerekmekte.
Yardımınız için teşekkür ederim. Eğer sonuca ulaşamazsam tekrar donus yapacağım size.
Burak bey, Zibro markası için müşteri memnuniyetini en ön planda tutan bir yöneticidir.İşinizin en kısa sürede çözüleceğini garanti ederim.Her türlü durumda biz yinede yardıma hazırız.
quote:
Orijinalden alıntı: mbirol
Burak bey, Zibro markası için müşteri memnuniyetini en ön planda tutan bir yöneticidir.İşinizin en kısa sürede çözüleceğini garanti ederim.Her türlü durumda biz yinede yardıma hazırız.
Asya bolgesinde ACARKENTTE bulunan lokasyonda yetkili firma gelip cihazın kontrolunu yapıp birebir değişimini gerçekleştirdi.
Fakat Avrupada bana yardımcı olan firma cihazın çalışma koşullarından kaynaklandığını soylemiş ekibime. Lokasyon yer altında ve sürekli kapalı bir durumda cihazın kondenser ısısını atacağı bir fan da yardımcı olmakta daha ne gibi çözüme gidilebilir?
Emre öncelikle işin kısa yoldan halledildiğine sevindim.Klimanın çalışma şartlarına gelince,sen bu konuda tecrübelisin ve en doğru çözümü bulacaksındır.Yinede şuna dikkat çekmem lazım,sıcak kondenser havasının atılmasına yardımcı olmanın yanında ,taze havanında rahat olması gerektiğini hatırlarmak isterim.Bu cihazların kondanser ısısı spiral boru ile gerçekleşiyor.Bunun mesafesi ne kadar acaba,bence asıl sıkıntı o ortama taze hava girişinden kaynaklanıyor.Yeterli hava girişi olmazsa atış için ilave fanda olsa işi çözmez.Birde sende iyi bilirsin ki cihazların garanti kapsamı cihazların çalışma şartları ile sınırlıdır.Bu sınırlar her tür cihaz için geçerlidir.Elektronik bir çok cihazda örnek olarak verirsek çalışma ortam ısıları verilir mesela 0-40 derece diye yazar.yada nemli ortam VS. gibi uyarılar vardır.Yinede Zibro markanın imajı açısından size yardımcı oldu ,ama devamında sorun yaşamamak için bence ortamı klimaya uygun hale getirmek lazım.Selamlar.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme