Şimdi Ara

Zidoo X9S , Zidoo X8 ve Zidoo X10 Media Player Kullanıcıları ( Realtek 1295 Chipsetli ) (426. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.623
Cevap
67
Favori
343.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 424425426427428
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gokhanersoylu kullanıcısına yanıt

    Merhaba

    Zıuı cool yanıt vermiyor hatasına bi ćare bulunmadı dimi?

  • Altair2396 A kullanıcısına yanıt

    Merhaba malesef bendede aynı sorun meydana geldi..buna ben bir çözüm bulamadım sizler bulabildinizmi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas kalfa

    Merhaba

    Zıuı cool yanıt vermiyor hatasına bi ćare bulunmadı dimi?

    Ne zaman oldu ve nasıl durduk yeremi benim bir cihazım böyle gitti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERNEPTAH -- 20 Ocak 2023; 21:1:6 >
  • Bu cihazı play store acik kalmayacak gibi benim 2.ci cihazım bu hiç girmedim play store'ye saçma sapan güncellemeler oluyor malesef bu hatayı veriyor gibi ,bu cihaz genel olarak tak hardiski izle filmini + ne iğrenç bir sorun bu ya, çözümüde yok yav, kim yapmış bu lanet hatayı hicmi görmedi bunu firma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERNEPTAH -- 22 Ocak 2023; 3:37:46 >
  • MERNEPTAH kullanıcısına yanıt

    Geçen hafta oldu ve bir uyducuya götürdüm yazılım attılar fakat bu sefer ekran gelmiyor ve cihazda boot yazıyor...sonra güncelleme atan kisiye sordum ne yaptınız diye utanmadan bana yazılım yarıda kalıyor almıyor diye cihazı geri verdi...aslında bu zidonun üreticisinin hatası çünkü bununla ilgili bi destek panosu yapmalı çünkü ezik bir cihaz degil fakat x9s serilerinde bu hata meydana zamanla geliyor...buna nasil bir çare bulcaklar bilmiyorum

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas kalfa

    Geçen hafta oldu ve bir uyducuya götürdüm yazılım attılar fakat bu sefer ekran gelmiyor ve cihazda boot yazıyor...sonra güncelleme atan kisiye sordum ne yaptınız diye utanmadan bana yazılım yarıda kalıyor almıyor diye cihazı geri verdi...aslında bu zidonun üreticisinin hatası çünkü bununla ilgili bi destek panosu yapmalı çünkü ezik bir cihaz degil fakat x9s serilerinde bu hata meydana zamanla geliyor...buna nasil bir çare bulcaklar bilmiyorum

    Hocam bu hata kronik değil zamanla ne olabilir. siz playstoreya bağlı miydiniz ? yani cihazınızda olan uygulamaları güncelliyor muydunuz ? Nasıl oldu bu ziiu hatası sizde birlenmi geldi ekran
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cagdas kalfa

    Geçen hafta oldu ve bir uyducuya götürdüm yazılım attılar fakat bu sefer ekran gelmiyor ve cihazda boot yazıyor...sonra güncelleme atan kisiye sordum ne yaptınız diye utanmadan bana yazılım yarıda kalıyor almıyor diye cihazı geri verdi...aslında bu zidonun üreticisinin hatası çünkü bununla ilgili bi destek panosu yapmalı çünkü ezik bir cihaz degil fakat x9s serilerinde bu hata meydana zamanla geliyor...buna nasil bir çare bulcaklar bilmiyorum

    Öncelikle geçmiş olsun cihazınızın arızası için.


    Bu konunun 1. sayfasında gerek Türkçe gerekse İngilizce destek sayfalarının detaylı anlatımı var. Sağolsun @Papirus üstad çok emek verdi. Keşke cihazı "uyducuya" götürmek yerine o sayfada anlatıldığı şekilde siz güncelleme yapsaydınız. Yardıma ihtiyacınız olduğunda da bu sayfada paylaşım yapsaydınız. Kim bilir ne yazılımı attılar cihaza.


    Neyse olan olmuş artık. Tekrar geçmiş olsun..



    Konunun ilk sayfası:


    https://forum.donanimhaber.com/zidoo-x9s-zidoo-x8-ve-zidoo-x10-media-player-kullanicilari-realtek-1295-chipsetli--120249299




    Global forum sayfası:


    http://forum.zidoo.tv/index.php?utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanalgezgin -- 22 Ocak 2023; 9:27:19 >




  • MERNEPTAH kullanıcısına yanıt

    güncellemiyordum


    fakat sunu söyliyim inat box apk sını yükledikten sonra bu meydana geldi diyebilirim yapıcak bişey yok, haa suan ekran yok ama cihazda BOOT yazıyor,,sans işi diyelim...update de etmiyor usb nin içindeki dosyayıda görmüyor,,,cihazda hiç bir tepki yok..arastırdım bu hatayı x9s ler veriyor..

  • öncelikle saglam bir kazık yediğimi düsünüyorum, dediğiniz gibi güncellemeyi yanlıs attı,çünkü cihazı verdiğimde cihaz açılıyor ekranda hatayı veriyordu,simdi ise makinede boot yazıyor ve tepkide yok, cihaza güncellemeyi atan sahız ise güncellemenin yarıda kalıp güncellemeyi tamamlanmadıgını dile getirip makineyi iade etti...deneyim kazanmıs oldum

  • Beyler bu x9s e niye bir sey indiremiyorum artik?
  • Zido X9S için IPTV olarak Smart IPTV ve Perfect IPTV öneriliyor. İlk çıktığı andan bu yana daha başarılı bir iptv uygulaması var mı?

  • someone74 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, Caner tv kullanıyorumçok memnunum.
  • erdinc305 kullanıcısına yanıt

    Bazı istenmeyen kanalları şifrelemek bu uygulamada mümkün mü?

  • someone74 kullanıcısına yanıt
    Hiç ihtiyaç duymamıştım, Şimdi kontrol ettim ebeveyn kontrolü altında istenilen kanal ve gruplar için şifreleme yapıyor. İhtiyacınızı karşılarmı bilemiyorum.
  • erdinc305 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim müsait olup yükledikten sonra deneyeceğim.

  • Ben teşekkür ederim, umarım işinizi görür.
  • Papirus P kullanıcısına yanıt

    Böyle birşeyi yapmayın. Zidoo yetkilikeri size ürünü gönderin derse o ürünü bir daha alamazsınız. Geri döndüğünde gümrüğe takılır. Gidip bu ürünü garantiye göndermiştim satın almadım derseniz bile inanmazlar. Cem Yılmaz'ın otel çikolata anısındaki duruma düşersiniz. Göz göre göre ürün Çin'e geri gider. Sonra adamlara durumu anlatmaya bile utanırsınız.

  • Zendo kullanıcısına yanıt

    Ben direk yurtdışına gönderin demiyorum zaten.Sadece geçmişte yaşadığım bir tecrübeyi paylaştım ve o dönemlerde zaten hem gümrük , vergi v.s mevzuatı farklıydı , hemde kargo bedelleri çok daha ucuzdu.


    Ama böylesi bir durumda ; eğer ki firma " Bozuk ürünü garanti kapsamında bize gönderin " derse de bunu gönderecek olan kullanıcılar gümrük vergilerini , ürünün dönüşte gümrükte takılma ihtimalini , çıkacak yüksek vergiyi v.s tabii ki hesap etmeli ve ona göre davranmalı.


    Çünkü yurtdışından dönüşte ürüne çıkacak gümrük vergisi , insanı böyle bir işe kalkıştığına pişman edebilir sonuçta...

  • Merhaba,

    Daha önce Zidoo konularında tavsiye edildiği üzere aldığım ve sorunsuz kullandığım HDMI Audio Extractor'umu sistem değişikliği sebebiyle elden çıkartıyorum.


    Cihazın Marka ve Modeli ViewHD VHD-UHAE2


    Cihazı Amazon Amerika'dan almıştım.


    Audio Extractor'un basitçi işlevi ;HDMI kablosundan sesi ve görüntüyü ayırıp , eski nesil HDR,HDMI2.0 destekli olmayan AVR'lere sadece sesi gönderip(DOLBY TRUE HD, DTS-MASTERAUDIO olarak), TV'ye de HDR/HDR10+/DOLBY VISION içerikli video bilgisini göndermek .


    Ürünün linkini aşağıda bulabilirsiniz :





  • cagdas kalfa C kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu sorunu 3 gün evvel yaşadım ve cihazı bu sorundan kurtardım
  • 
Sayfa: önceki 424425426427428
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.