Şimdi Ara

Zidoo Z9X Pro,Z20 Pro,Z2000 Pro,Z2600,UHD5000 4K UHD Media Player Kullanıcıları ( Realtek 1619BPD ) (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
989
Cevap
50
Favori
32.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • virtue28 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun, 150 euro üzeri yazdılarsa ve gümrükçü tutun dendiyse bırakın yarı fiyatını , ürünün fiyatı kadar vergi ödersiniz, yani 1 zidoo size 1 zidoo kasaya :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada alan oldu, boyle sorun cikmamisti, hatta kendileri fiyati dusuk yazmis olduklarini da okumustum sanirim.

    Benim olay swift olayinda sikinci cikmisti zaten. Mail atamadan gondermislerdi urunu. Sonrada sorun cikmiyor nasilsa diye yazmamistim is isten zaten gecti kargolandi diye.

    Simdi futeko bakalim ne diyecek, muhtemelen gelsin kargo parasi senden der. Sonra parayi bana geri gondermek icin swifit ucreti der. Birde vergi vs keserse. Yari parasiyla kurtarirsam iyi herhalde.

    sizler dikkat edin diye acikca yaziyorum. Ona gore onlem alalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayda postaya vermemişler mi ne gümrüğe takılması ya postacı kapıdan tahsil eder

    Sana mail ya da arayan nereden aradı ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sadays -- 25 Ocak 2024; 20:55:15 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt
    150 euro ustu oldugu icin gümrük islemi diyor. Ne olduğunu anlamadiklarini söylüyorlar ürünün.

    Orda yuzde 20 vs istense verecegim de, boyle rakamlar komik gercekden.

    Sanki yasakli ürün getiriyoruz arkadas.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hayır diyen kim seni kim arada

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Haber kagidi geldi adrese,


    Adresteki telefona bakanlar tarafindan sikinti cikiyor. Yapacak birsey yok denildi. Ya gumrukcu tut islemleri yapsin, yada geri gider.

    Gumruk islerini kontrol eden yeri aradim, yuzde 46 kesin, üstü olarak da iki uc sey daha saydi, gumrukcunun ucreti ayri tabi.


    Kisacasi islemler yapilacak gibi degil. Futekoya mail attim, cevap bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun kardesim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • acaba kargo olarak yanlıs secenegi mi sectiniz; courier ve express olarak iki secenek gözüküyor, courier de tr ye kadar parcelforce sonra yerel posta acıklaması var, express te ise fedex dhl ups açıklaması mevcut?

    sizin kargo tr ye kadar hangi firma ile geldi, takip kodu vs fedex ups dhl ait ise ondan sorun olmuş olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hozes -- 25 Ocak 2024; 22:12:33 >
  • hozes H kullanıcısına yanıt
    Royal mail denilen bir kargo ile geldi. Oradan ptt kargoya yonlendirme yapti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ozaman fiyatı yüksek yazdılar baska türlü olmaz bence veya gümrük/ptt uyandı artık bilemedim, geçmiş olsun bende almayı erteledim ozaman şimdilik

  • Hayda bu manyaklar neden yüksek yazmış ki körün taşı gibi denk geldi😪

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • virtue28 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun ,

    Ürün fiyatının yüksek yazılmış olma ihtimali geliyor aklıma.Hele bir dönüş yapsın bakalım Futeko , ne diyecek görelim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • virtue28 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam. Şanssızlık olmuş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahmin ettigim gibi cikti sonuç. Geri dönüşteki gümrük olayi hariç. Iade urunde neden gumruk olsun ki, zaten oradan cikti geri geliyor, yeni ürün gonderilmiyor ki. Hic oldu cihaz ve verilen para


    MERHABA,

    Ürün bize iade edilirse, yapılan toplam masraflar hariç size iade edeceğiz. Bu, iade nakliye ücretini, Birleşik Krallık'a girişteki gümrük masraflarını (bunlar sıfır olmalıdır) ve parayı Türkiye'deki bankanıza gönderirken uygulanan banka masraflarını içerebilir. Yalnızca ürün tekrar elimizde olduğunda para iadesi yapacağız.

    Türkiye'de gümrüklerde sorun yaşadığınız için üzgünüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virtue28 kullanıcısına yanıt
    Üzücü gelişmeler gerçekten.

    Peki faturada gönderiyi ne kadar gösterdiklerini yazdımı Futeko ? Yani iş faturadaki bedelin yüksek gösterilmesinden mi kaynaklandı yoksa gümrükçüye denk mi geldi diye anlama adına soruyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sonuc olarak geri gönderilmesini isteyecegim.

    Gumruk musaviri biri ile samimi bir konusma yaptik. 10 bini rahat bulur dedi. Geri gonderip yarisini bile kurtarsak kar artik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virtue28 kullanıcısına yanıt

    ne yazmış gerizekalılar faturaya

  • sadays S kullanıcısına yanıt

    Mail atamadim o konu ile ilgili, aksam atarim artik.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virtue28 kullanıcısına yanıt
    Peki siz ürünü alım aşamasında “ Fatura bedelini düşük gösterin “ diye özellikle yazdınız mı Futeko’ya ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Papirus P kullanıcısına yanıt
    Onu yazamadan kqrgoyu gondermislerdi. Gonderim ucretindeki sorundan sonra, para geldi gonderiyoruz dediler. Aksama gondermislerdi, yazamadim haliyle

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.