Şimdi Ara

Ziraat Sipariş İptali Yaptığım Halde Parayı Hesabıma Geçirmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
0
Favori
640
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, 3 gün önce hızlıal.com üzerinden bir ürün sipariş etmiştim. Aradan 1-2 saat geçti siparişi iptal etmem gerekti. Hızlı al üzerinden siparişi iptal ettim. Hızlı al 'ın iade onayımı verip parayı bankaya gönderdiği halde hala para hesabıma geçmedi. Ziraat müşteri hizmetlerini aradığımda işlemin birkaç ay sürebileceği dilekçe yazıp süreyi kısalabileceklerini söylediler. Bende detaylı bir dilekçe yazıp şubeye götürdüm. Fakat şubedeki görevli buna rağmen 1-2 ay süreceğini söyledi. Bu sorundan muzdarip birçok kişi olduğunu öğrendim benim gibi. Paramı en kısa sürede nasıl alabilirim? Konu hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum...

    Birkaç yüz liralık bir miktar ve şuan ihtiyacım var. Alışveriş yaparken saniyesinde kesmeyi biliyorlar parayı. Bakalım paramızı alabilecekmiyiz...

    Müşteri hizmetleri de kesin bir bilgi veremiyor. Şubelerinde birşey bildikleri yok. Ne yapsam bilmiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLegendy -- 22 Ağustos 2014; 16:50:49 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Benim iademi 2 aydır yapmadılar lanet olasıca banka seninkide 2 ay sürer hala bekliyorum bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corpixx

    Benim iademi 2 aydır yapmadılar lanet olasıca banka seninkide 2 ay sürer hala bekliyorum bende

    3 kuruş kar edicez diye internetle uğraşıyoruz. Akıllandım artık bidaha kesin olmadıkça internete bulaşmam. 300 küsür lira iade bekliyorum. Öğrenciyim, benim için çok sıkıntılı oldu bu durum. Lanet olsun Ziraat ismini duyanda birşey sanar. Dilekçe yazdım, sipariş detaylarının çıktısını aldım yarın ilk iş Ziraat'in Ankara merkezine gideceğim. Muhattap bulabilirsem eğer baya sert çıkacağım yeter artık. Durumu burdan bildiririm.

    Ekleme: Merkez şubesine gitmeme rağmen sorunuma çözüm bulamadım. Hesabımın kayıtlı olduğu şubeye gitmemi söylediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLegendy -- 26 Ağustos 2014; 23:21:53 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.