Şimdi Ara

Zizigo sıcak fırsat mağdurları [ANA KONU\ÇOKLU SEPETLER İLK MESAJA BAK )(GÜNCELLEME!!!) (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
802
Cevap
21
Favori
35.916
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Shafter kullanıcısına yanıt
    aga aynen ya, bak bu çok iyi fikir
  • şikayetvara yazdım twitterdan hasthag de yaptım kovalayabildiğim kadar kovalayacağım öyle kafalarına göre iade yapamazlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RockStar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ottoserdar

    Gereksiz bir konu hepsini yollayacaklar stok temizliği yapıldı zizigo gibi sitelerde iptal olmaz ama sepetteki ürünü başkasının alabilmesi çok kötü bi durum

    zizigi gibi sitilirdi iptil ilmiz. Noldu ? iptal oldu hepsi ezbere konuşmayın

    +1 arkadaş baya atıp tutmuştu dün gece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ancak Tüketici, satın almış olduğu ürünün stoklarda bulunmaması sebebiyle tedarik edilemeyeceği hususunu ifa yükümlülüğü süresi dolmadan kendisine bildiren SATICI’nın, ürün bedelini iade etme hakkının da saklı olduğunu kabul eder. Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir.

  • zizigo calisanlarina yazik oldu. Binlerce urunun iadesi ile ugras patrondan azar isit filan...haftasonlari patlamistir buyuk ihtmalle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    Ancak Tüketici, satın almış olduğu ürünün stoklarda bulunmaması sebebiyle tedarik edilemeyeceği hususunu ifa yükümlülüğü süresi dolmadan kendisine bildiren SATICI’nın, ürün bedelini iade etme hakkının da saklı olduğunu kabul eder. Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir.



    quote:

    Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir


    Bana bu bölümün yer aldığı bir tek resmi link yazar mısınız? Eğer kanunda ve yönetmelikte gerçekten bu ifade yer almıyorsa bu ifade haksız şart niteliğinde olur ve geçerli olmaz.




  • Benim sipariş de iptal edilmiş ama benim bu ürünlere vereceğim para zaten bu civardadır. Halı saha ayakkabısı, bir tane Nike spor ayakkabı bir de Lacoste, Lacoste daha önce kullanmadığım için ederini bilemiyorum ama diğerlerine vereceğim para en fazla 70TL. 10TL için iptal acizlik olmuş resmen. MBT ürünlerinin bu fiyata satılamayacağı açıktı ama ederi bu civarda olanları iptal etmemeleri gerekirdi.

    Şimdi ürünleri nasıl alabiliriz? Asıl soru bu.
  • turkeytv kullanıcısına yanıt
    sipariş veremeyenlere KINA dağıtıyor ZİZİGO
  • 2 ayakkabi 1 J&J mont almistim gece. İade oldu maximum iade de gorunuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zizigo bence genel olarak kötü irtiba bırakmaya meyil etmiş bir şirket gibi görünüyor bana çevremdeki ve İnternetteki yorumlara bakıldığında lakin ben ürün ve ya müşteri memnuniyeti olarak hiç bir sorun yaşamadan alışveriş yapıyorum.Bende bir sorun vae galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garanti Bonus iade olanlar var mı acaba?
  • Herkesin en az 2~3 saatini çaldılar. Ama bu yanlarına kalmaz. Sıcak fırsatlar timine güveniyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şimdide çamura yatın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polyo

    Sabahın köründe 2 saat vakit harcadım yazıklar olsun...

    +1
    Bu olay normal saatte olsa verdik siparişi riske girdik derim de, gece 2 de yatıp sabah 6:30 da kalkmak kayıp oldu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KruGmaN -- 13 Mart 2015; 13:34:47 >
  • Teb bonus iade yok hala
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Loney

    Ancak Tüketici, satın almış olduğu ürünün stoklarda bulunmaması sebebiyle tedarik edilemeyeceği hususunu ifa yükümlülüğü süresi dolmadan kendisine bildiren SATICI’nın, ürün bedelini iade etme hakkının da saklı olduğunu kabul eder. Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir.



    quote:

    Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir


    Bana bu bölümün yer aldığı bir tek resmi link yazar mısınız? Eğer kanunda ve yönetmelikte gerçekten bu ifade yer almıyorsa bu ifade haksız şart niteliğinde olur ve geçerli olmaz.

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    özleşmenin ifası ve teslimat

    MADDE 16 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır. Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez.

    (2) Satıcı veya sağlayıcının birinci fıkrada yer alan yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, tüketici sözleşmeyi feshedebilir.

    (3) Sözleşmenin feshi durumunda, satıcı veya sağlayıcı, varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde tüketiciye 4/12/1984 tarihli ve 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanunun 1 inci maddesine göre belirlenen kanuni faiziyle birlikte geri ödemek ve varsa tüketiciyi borç altına sokan tüm kıymetli evrak ve benzeri belgeleri iade etmek zorundadır.

    (4) Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcı veya sağlayıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde tüketiciye yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur. Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Loney -- 13 Mart 2015; 13:44:19 >




  • Arkadaşlar şimdi ne yapacağız o kadar zamanımız gitti paramızı topladılar bu yanlarına kalmasın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Ancak Tüketici, satın almış olduğu ürünün stoklarda bulunmaması sebebiyle tedarik edilemeyeceği hususunu ifa yükümlülüğü süresi dolmadan kendisine bildiren SATICI’nın, ürün bedelini iade etme hakkının da saklı olduğunu kabul eder. Tüketici, ürünün stoklarda bulunmadığı kendisine bildirilmesine rağmen para iadesi yerine eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edilmesi hususunda talep ileri süremeyecektir.


    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    bu linkte yukarıdaki ifade yer almıyor. Dolayısı ile mağaza bu ifadeyi kendi sözleşmesine yazdıysa, kanunda geçerli olan ifade mağazanın sözleşmede belirttiği ifadeyi haksız şart nedeniyle geçersiz kılabilir.

    Tekzen'den 2 sene önce bir ürün satın almıştım. Mağaza ürünü talebime rağmen göndermedi. Yaklaşık 200 lira fark ödeyerek HB'den satın aldım ve hakem heyetine başvurdum. Hakem heyeti aradaki farkın tarafıma ödenmesi yönünde talebimi haklı buldu. Tekzen tarafıma fark ödemesi yaptı ve ilk siparişin bedelini de iade aldım.

    Burada olay şu: Tüketici olarak bu tarz durumlara göz yumdukça, alışverişlerde hep bir tedirginlilk yaşayacağız. Acaba bu ürün gerçekten kampanyalı mı? Fiyat doğru mu? Ya gelmezse, ya para iade edilmezse...

    Sorular ve mağduriyetlar çoğaltılacağına, mağazalar daha düzgün işleyen ne çalışanın, ne tüketicinin mağdur olmadığı sistemler geliştirse daha iyi olmaz mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: woodgate

    sipariş veremeyenlere KINA dağıtıyor ZİZİGO

    Aynen hocam ya sipariş veremeyen herkes şimdi çamura yatıyor, eğer sipariş verselerdi en önde borazanla giderlerdi nereye başvuruyoruz ne yapıyoruz diye

    Bu arada şikayetvar.com'a yazsın mağdurlar ben mh ile 10 dk bekleyerek görüştüm satış sözleşmemizde var olan tedarik sürecindeki sıkıntıdan dolayı iptal ettik özür dileriz dediler. Yalnız benim sözleşmenin maddesinde şu kısım kafama takıldı arkadaşlar; ürün stokta olmaması nedeniyle tedarik edilemezse diyor. ZİZİGO'dan alırken ürünler stokta var görünüyordu ve alınan ürünler tek tek stoktan düştü benim alacağım 2 ayakkabı sepetteyken satıldı, yani ürün stokta olup olmaması gibi bir durum yok. MH'nin bana dediği tedarikçi bize yanlış stok vermiş, o tedarikçi ile zizigo arasındaki bir sözleşme değil mi bizim yaptığımız sözleşme zizigo ile alıcı arasındaki yani tedarikçiden ürünü alamamaları zizigoyla tedarikçiyi bağlar. Hukukçu arkadaşlar bu durumu aydınlatabilir mi




  • Arkadaşlar yasal prosedürü bilen bizi haklı çıkaracak nedenleri Belirten bir dilekçe hazırlayalım thh ye başvuuralım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.