Arkadaşlar uzun zamandır kullandığım Zoom X5 (554) modemimde nedenini anlamadığım bir şekilde arıza oluştu. yardımlarınız için olayı detaylı bir şekilde anlatıcam. winxp pro kullanıyorum. bilgisayarıma VMware adlı programla sanal bir tane winxp pro kurdum. daha sonra bunların birbirleriyle remote desktop ile bağlanıp bağlanmadıklarını öğrenmek için port açmak üzere sanal xpnin içindeyken explorera 10.0.0.2 yazarak modemin içine girdim. ve 3389 nolu portu TCP veUDP olarak açtım. modeme bunları kaydettim ve reboot ettim. işte olan o an oldu. modem açıldığı zaman internet bağlantısı gelmedi. 10.0.0.2 yazarak modemin içine girmeye çalıştığımda şifreyi kabul etmedi. arkasında ufak reset deliğinden defalarca resetlememe rağmen fabrika ayarlarına geri dönmedi. fabrika ayarlarında kullanıcı adı "admin" şifrede "zoomadsl"dir. bunları da defalarca denedim. gene olmadı gene olmadı. sonra sanal xpyi kaldırdım. VMware programını kaldırdım. spybotla ve adaware programlarıyla trojen taraması yaptırdım temiz çıktı. norton antivirusle tarama yaptırdım o da temiz çıktı. bilgisayarı defalarca kapatıp açtım yine olmadı. yani ne internete girebiliyorum ne de modeme. modemi servise gönderip geri gelmesi en az 15 gün. o arada boşuna telekoma para ödüycez. yardımcı olmaya çalışanlardan şimdiden Allah razı olsun.
koskoca site cevap veren 1 kişi yok. ayıp valla.
hocam hiç düşünme servise gönder.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme