< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5A1BF912D -- 23 Şubat 2022; 3:8:13 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
0.9 TCE MOTOR TUTULMADIMI ??? (7. sayfa)
-
-
Özetle tutturamamışsın kardeş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kopuk Kopuk yorum derken??? "Debriyaj balatasını mais'in üretmediğini sen dahil birçok insan da biliyordur.Aynı şekilde diğer ekipmanlarında bir üreticisi vardır sevgili arkadaşım.Ama gerçek kullanıcı gibi parçacılara sorsan alabiliyormusun bakalım mais logosuz ürün dene şansını :) PİYASADA YOK ! . Seve seve mais almak zorundasın." Kim demiş bunu??? O zaman buyurun:
parça filosu828455 Debriyaj Seti VALEO Yedek Parça Fiyatıhttps://www.parcafilosu.com.tr/302052515r-orjinal-debriyaj-setiAracına parça lazım olan gerçek kullanıcılar, parçaları oto yedek parçacılardan değil önce internetten araştırır önce onu bilin. Ayrıca hepi topu Forum da 2 Tane mesajınız var, "Ben Mühendisim teknik konulara hakimim, o yüzden herkesin anlayacağı dilden yazdım" yazıyorsunuz da, burada ki herkesi çoban zannediyorsunuz galiba, burada her konu da çok bilgili bir çok arkadaşımız var, önce forum da bir kaç konu okuyun ondan sonra insanlar hakkında yargıya varın.
-
2020 yılında 0 km olarak sahip oldum. 6500 km kadar kullandım.
Araç kalkışta hantallığın aksine çok seri.
-
2020 yılında sıfır km olarak alıp 6500 km kullandım.
Şehir içi için mükemmel bir araç. Klima açık, trafiktte (ortlama hız 32km) 6,5 lt kadar yakıt tüketimi var.
Araç çok sessiz ve tüketimi fena değil.
Ev almak için sattım, çok memnumdum.
-
Lafı gevelemişsin gevelemişsin durmuşsun sadece. Başında da dediğim gibi özetle tutturamamışsin kardeş. Senin böyle bir yığın mesajın var. Şöyle olacak böyle olacak diye yazdığın herseyin tersi çıkıyor. :) Hayal dünyan ile gerçekler maalesef bir değil. Bir insanın her dediği ters çıkar mı ? Her dediğinde yanılır mi ? Konu sen olunca yanılıyorsun işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok tekniğe takılmışsınız. Türkiye'de yaşıyorsunuz. düşük hacimli araç alın gitsin neyin hesabını yapıyorsunuz?
1.2 vti motorlu aracım var. düşük yakıt düşük vergi ve şimdiye kadar hiç sorun çıkarmaması.....
gerisi bu ülke için boş....
-
Hocam kusura bakmayın da siz bu kafayla dert sahibi olursunuz.
20 sene sonrayı düşünüp araç almak da nedir? Bugünde yaşıyoruz
Dünya piyasasını takip edip Turkiyede araç almak da tuhaf bi bakış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kaynak? Işkembem...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Boşver yorma kafanı, bunlar senin hiç anlayamayacağın konular.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu bozulacakçılar az kafalarını yorsalar yeni tip turbo benzinli motorlar ile yeni tip dizel motorların turbo basınçlarının eşit olduğunu görürler.
Yani 1 litre 110 beygirlik benzinli bir motorda ortalama 1.5 bar basınç var,
1.5 litre 110 beygirlik dizel bir motorda ise ortalama 1.5 bar basınç var.
İşin ilginç yani 2 araçtan turboyu sökün ikiside 60 beygir güç üretir.
Benzer stres yüklenmiş dizel motor sağlam, benzer stres yüklenmiş dizel çürük. Çünkü hacim farklı. Tabi dizel aracın benzinli ile aynı gücü üretebilmesi için %50 daha büyük olması gerektiğini bilmeyenler için dizelin hacmi büyük.
Şimdi böyle anlatınca bisiklete binemeyecek kapasitede olan gençler “ben 1.6 ya da araba demem. Söyle 3-4 litre olacak.” Diye triplere girecek.
İşin ilginç yani dizel cephesinde en sağlam motorlardan biri 1.3 multijet. Çoğu 2 litrelik aracı fena gömer. Mühim olan üretim kalitesi olduğunu anlamak bu kadar zor olmamalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
20 sene sonrasını düşünmüyorum. 20 sene sonra kimsenin binmeyeceği, merak etmeyeceği, arzulanmayacak arabaya para vermem diyorum.
Şöyle söyleyeyim: benim için 2010 fusion ile 2021 clio aynı şey. Biri başıma daha çok bela olur. Öbürü olmaz. Budur yani. Ben arabaya para veriyorsam keyifli olacak. Geleceğin kupon aracı olacak. Yoksa ben arabaya kolayına para vermem.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
He gülüm. He canım. Kendini hıyar bir elektriklinin içinde bulunca tekrar konuşuruz.
Git gide daha az otomobil, daha çok oyuncak aldığınızın bile farkında değilsiniz.
Neyse, sen hala dünya satışlarına bakma. Dünyanın %2'si olan Türkiye'den yürü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet sayın motor mekatronik mezunu arkadaşım.. ürettiğin motor modelini soyle ona yonlenelim..yormayalim kafamizi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Motor yorumu yapan motor mu üretmek zorunda? Küçük hacim ile büyük hacimin dengesi, zorlanması ve ömrü tabi ki farklı. Alınmaz değil tabiki ama fark da açık.
Şunu da ekliyim. Fransa küçük hacim dizel ve turbo benzinli motor yapımı ve üretiminde bence dünyada 1 numara.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 23 Şubat 2022; 20:11:44 > -
Benim anlamadigimi biliyorsun ya dedim heralde uretim tasarim departmaninda.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
ilerde belki olabilir, emekli olunca düşüneceğim.
-
Bu çok doğru.
"Turbo cortlar" kafası sağlıklı bir kafa değil. Çoğu turbo 160.000-200.000km hizmet ediyor. Çatlamadığı sürece revize de ediliyor. Çatlayan turbo da gayet az. Benim 1.8tfsi'da çatladı. Çatlak olmayan çıkmasını Türkiye'de 4500 liraya buldum. Hiç uğraşmadım. Almanya'dan aldım. 120 Euro. Revize ettik. Araca taktım. Memnunum. 11 yaşında araca gidip 14.000 liralık sıfır turbo takmayacaktım ya? Bu turbo da çok uzun yıllar ve km hizmet eder.
Turbo mil dağıtıp, pal kırıp, motor içine parça düşürmediği sürece (ki artık çok küçük ihtimal), başınıza gelecek en kötü şey budur. Turbonun verdiği keyfe on kere değer. Hele ki aracını sık değiştiren arkadaşlar aracının turbo dağıttığını görmeden çok önce satar zaten. Adam yapıyor yılda 15.000km. Turbodan korkuyor. Hayret bir şey.
-------
Downsizing doğal bir süreçti de, bokunu çıkardılar. Sorun bundan kaynaklı. Yoksa ben 2 litre atmosferik yerine 1.6 turbo, 1.6 atmosferik yerine 1.4 turbo kesinlikle tercih ederim. Ama 1.6 atmosferik yerine 1 litre turbo? Yok abi. Bana uymaz.
-------
1995 yılından beri turbo araçlarla haşır neşirim ve ilk turbo aracımızı yıllarca kullandım. Saab 900 se turbo. Hali hazırda geleceğin klasik araçlarından biridir kendisi. Miata çok severim mesela. 1.5 atmosferik aga. Alır mıyım? Yok. 2 litresini alırdım, ama vergi uçtu. Naapçan? Fiat var aynı şasede. 1.4 turbo. Alır yürürüm. Tertemiz. Benim için bu downsizing olayının bir limiti var özetle. Mantıklı limiti kimi üreticilerin aştığını düşünüyorum. Ama bazı üreticiler de aşmadı, saçmalamadı, bokunu çıkarmadı.
------
Artık Türkiye'de pek otomobil ile de ilgilenmiyorum. Mini var. A3 Cabrio var. Yaptırır yaptırır binerim. Türkiye'de yolunacak kaz olarak görüldüğümüz için, benden kuruş işlemez. 57 Chevrolet de var bende. Olmadı keyif istedikçe ona binerim aga ölene kadar. Sorun yok. Hani gelecekte benzin bulamayız falan, Benzine de gerek yok. Rakı üretirken, ona da ethanol üretiriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 24 Şubat 2022; 3:32:2 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kardeş belli ki yaşın küçük ya da psikolojik sıkıntıların var. Sen motor hacimleri büyüyecek demiştin . Tutturamadın. Sonra lafı kıvırdın elektrik melektrik falan diye.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam anlamıyor maalesef. Yüz sefer anlatsak da lafı kıvırıp kıvırıp duruyor. Dümenden birşeyler sallayıpta konu değiştiriyor sonra. Bizim forum genelde böyle psikolojik olarak sıkıntılı tipleri el üstünde tutuyor. Senelerce turbolinea yı bile el üstünde tuttular. Bu da aynısı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X