Şimdi Ara

0 Aldığım Aracın Kapısı Değişmiş Çıktı! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
117
Cevap
1
Favori
11.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
108 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: holiganx61

    izinsiz ses kaydını mahkemede kullanacak kadar akıllıysan sanada diyecek bişey yok. sen o ses kaydını al almanya daki yetkili kişilere ilet sonra gör ne oldunu sırf hava yastığı açılmadı diye milyon euro tazminat ödedi adamlar..


    emisyon hatalı araçları geri alırken ettikleri zararı anlatmaya hiç gerek yok. ordaki adamların marka değeri var..


    ama sende haklısın ülkede adalet yok ki. nasıl hakkını savunacan. sırf avrupada böyle bişey yapsan gündem olsa iki güne hain ilan edeler..



    Alıntıları Göster

    Haa haa Almanya'daki adama Türkçe ses kaydı atacak demek eleman. Almanya merkezde yeminli tercüme görevlisi bulup çevirecek doçlantcaya. Çok film izliyorsun dostum adam kapıya resmen işlem yapmış bunu düzeltmeye çalışıyor. Yemez doğuş baba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webco

    Haa haa Almanya'daki adama Türkçe ses kaydı atacak demek eleman. Almanya merkezde yeminli tercüme görevlisi bulup çevirecek doçlantcaya. Çok film izliyorsun dostum adam kapıya resmen işlem yapmış bunu düzeltmeye çalışıyor. Yemez doğuş baba



    Alıntıları Göster

    biraz internetten baktım sıfır otomobil almış 3 kişi araçlar kusurlu çıktı mahkemeyi de kazanmışlar ama sıfır kusursuz araç alamaıyorlar. satan firmalar da işi uzatıyor mahkemeye rağmen vermicez diyor anlıcan. ülkede ki adaletin ne kadar geri kaldının göstergesi. bu hangi firma olursa olsun.


    düşün senin başına geldini. mahkemeyi kazanıyorsun ama BOŞ


    KONUYU AÇAN ARKADAŞLA İLGİLİ DEMİYORUM AMA BU SON ZAMANLARDA SIFIR ARAÇLARDA KUSUR İŞİ ÇOK ARTTI.





  • Yukarıdaki dilekçeyi okudum, okuduğumdan birşey anlamadım ama avukat mantığındaki göre bana aykırı gelmedi, yukarıda dilekçeyi çok anlaşılan bir dille yazsaydılar, kısa sürede firma avukatından standart bir cevap alacaklardı, bu yöntem ile anlaması bile zaman alıyor, avukat burada sizinle uğraşırım sizi de uğraştırırım demek istediğini düşünüyorum.

    Avukat ile ihtar çekmek önemli. İhtar muhatapları sadece yetkili servis olmamalı, bayi kanalında olduğu için markanın ülke faaliyetindeki organizasyon yapısı olabilir, (marka ülke mümessili, distribütör, bayi vs)

    Bu gibi olayların artması, araç fiyatlarının aşırı yüksek olmasıyla alakalı, bu durum son kullanıcıya verilen değeri de, müşteri tatmini de oldukça etkiliyor.

    Çok yüksek değerde olması bir aracın haksız zenginleşme yaratmaya açık getiriyor, firma hatasından dolayı fiyat kırarak satsa, bunu fırsat bilen birileri plakalandırıp ben bayiden böyle aldım fabrika boyamış diyerek 0km olarak 2.el satmaya çalışıyor. Firmalar da zamanla marka değerlerine ters de olsa, bu payı bırakmak istemiyor. Son kullanıcı da plakalandırılmış olsa da fark etmez ÖTV MTV KDV ya da döviz falan artar ortam tehlikeli diyerek bir an evvel aracı almak istiyor.

    Bu nedenle, olayları iyi analiz etmek gerekli.

    Bir de marka ayağı var durumun, markalaşma pandemide zor da olsa denetim gerektiriyor, örnek veriyorum Türkiye X bayisinin bileğileri markada var, Marka da Seat diyelim. Seat istediği zaman bu bayinin istatistik bilgilerini görüyor olmalı. Düşünün ki 2018 yılında bu firma her 100 arabadan 2 tanesini satarken bayi kusuru yapıyordu, (boya vs) 2019 da bu rakam 3/100 oldu vs... 2020 yılımda bir anda kesildi bu rakam 0/100 oldu. 2021 yılında yine 0/100 oldu. Firma ilk şunu düşünür, “bayi kendini geliştirdi”. Ancak gelen şikayetler listelendiğinde “bu işte bir iş var” der inceleme başlatılır.

    Bunu her marka yapar mı? Bu koşullar tamamen marka hedef kitlesi ve kalite hedefi ile alakalı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 11 Mart 2021; 7:24:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet hasan

    Haklısınız 7 ay önce 0 araç alıp bayiden çıktıktan 3 saat sonra alanya Antalya her yeri gezdim 1 haftada 2500 km yol yaptım benle mezara mı gelecek yok çizilmesin yok boya olmasın yok şu yok bu arkadaşlar yıllarca emek edip kazandığınız malın keyfini çıkarın sakınan göze çöp batar

    Mal canın yongası demişler. Elbette bu kadar kafayı takmamak lazım. Ama mevzu 0 parası ödeyip ki ödenen yer Resmi bayi, markanın yüzü sana hasarlı araç satıyorsa satın alan insan o kadar rahat olamaz. Gördükçe sinir küpü olur. Olay metale anlamaktan çok daha öte.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • darkshine666 D kullanıcısına yanıt

    Bayinin kaportacısına mı baktırdınız? Kendiniz dışarıdan mı expertiz mi getirdiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olayda kullanıcı arkadaş haklı ama olan olmuş artık gerekli mercilerede intikal etmiş anladığım kadarıyla bundan sonra yapılacak tek şey satmayacaksa emek edip aldığı malın keyfini sürsün
    Madur olan bu ve bunun gibi arkadaşlar için de biran önce mağduriyetleri giderilmesi dileğiyle..
  • zaten parasını hak etmeyen araclar birde ugrastıgımız konulara bak

    Allah bize sabır versin

  • Doğuş otomotivin üstün kurumsallığı (!)


    Bir sürprizi de DSG ile yaşayacak daha.

  • Her markada oluyor söylemi ile bu işleri normalleştrimeyin. Bu kusurlu / ayıplı üründür ve normal fiyatından müşteriye haber vermeden SATAMAZSIN. Gerçek tüketici koruma konunu olsa ve doğru/hızlı uygulansa hiçbir problem olmayacak ama vur kaçın kralını yapıyorlar. Bu ve buna benzer olayların baş temeli Hukuk devleti olamamamız!

  • Şu olaydan anlıyoruz ki artık sıfır araç alırkende ekspertiz yaptırmak gerekiyor.

    Araba fabrikadan çıkıp bayiye gidene kadar neler oluyor Allah bilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kayadibi sonrasını okumaya gerek duymadım. Aracım garantili olduğu için 1-2 defa gittiğim sonrasında asla kapısından geçmeyecek şekilde amatörlük yapılınca uzak olmasına rağmen Kartal Doğuş Oto ya gitmek zorunda bırakan kayadibi...


    Kayadibinin önünden bile geçmem.

  • Fabrikadan çıkan araçların 3 defa tekrar boyanma durumu varmış bu forum'da daha önceden birisinin başına gelmişti aynı durum mahkemeye verip kaybetmişti

  • vag grubu araç alsam kapısı değişmişse tok sesi vermeyebilir endişesiyle almaktan vazgeçerim şahsen.

  • Geçenlerde yağmur yağınca açılır cam tavanından su sızdıran sıfır Volkswagen jip görmüştüm bi konuda. Bir sürü araçta aynı durum varmış. Adam 3-4 kere servise gitmiş çözememişler, en son yağmurda garajdaki arabasının üstüne naylon çekip fotoğrafını koymuş ama halinden memnundu. Bu zihniyette müşteriler oldukça Doğuş daha çok yüzsüzlük yapar...

  • demekki neymiş 0 araç alsanda bayi yetkilisi ile expere gitmek lazım temiz kağıdı almak için nasıl ülke olduk ya😒😒

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt

    bu hıyar anlamaz laf anlatma buna. gülüp geç sadece. fabrikada arabalar hokus pokusla yapılıyor sanıyor bu  

  • çok fazla sorun edilecek bişey değil bence

  • Hiç kimse Tarcanlar Ekspertiz YouTube kanalını izlememiş anlaşılan. Bu durum gayet normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrun

    Gecmis olsun.

    Boyle giderse her arac sahibi yarim da olsa arac experi olacak. Evdeki alet cantasina boya olcum aleti eklenme zamani gelmis.
    Hocam aldığınız boya ölçüm aletinide buraya linkini bırakırsanız herkes faydalanır böylece

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum 2018 civic aracımda da var. Araç geneli 90-100 mikron, sağ ön çamurluk 130 mikron, herhangi bir sök tak işlemi de görülmüyor, renk farkı vs vs bişey de yok. Tabiki firma kabül etmedi.

  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.