Şimdi Ara

0 Aldığım S40 500. km'de Arıza Verdi...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Selamlar,

    22 Ekim 2011 tarihinde İstanbul Altunizade Volcar'dan 2011 model S40 Pre. paket araç aldım. Hemen arka tarafındaki Total'den Exellium Dizel ile depoyu doldurup Ankara'ya gittim. Yolda hiçbir sorun yoktu, aracın performansına da hayran kaldım. (Eski aracım Fiat Palio 2002 model, kendi kendime 10 senedir araba değil eşşek sürmüşüm bile demiştim...)
    Ancak araç ile Ankara içinde seyrederken yol bilgisayarında "Düşük Motor Performansı" şeklinde bir uyarı geldi ve araç bir miktar çekişten düştü. 1-2 dk bu şekilde seyrettikten sonra msj ekrandan kayboldu ve araç normal çalışma düzenine devam etti. Bende bunun yol durumu ve/veya sürüş tekniğinden kaynaklanan bir durum olduğunu düşünüp, hiç üstünde durmadım.
    Ertesi gün İstanbul'a döndüm gene uzun yolda bir sıkıntı yaşamadım. Bir sonraki gün sabah işe gitmek için aracı çalıştırdım, 200-300 metre yol gittikten sonra motor gücünde ciddi bir düşüşle birlikte, gene aynı "Düşük Motor Performansı" uyarısını aldım. Araç istediğim kadar gaza asılayım 1 viteste 2000 devire ulaşmadı ve bir yokuşta stop etti. (Sabah trafiğinde sümüklü böcek gibi gidip, yolun ortasında da stop edince arkamdaki araçlarla girdiğim münakaşadan bahsetmiyorum...) Aracı tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu ve yola devam ettim. Aldığım servisi aradım, getirin bakalım dediler.
    Fazla uzatmayayım, aracın "yakıt dağıtım kütüğü" (ne olduğunu bende bilmiyorum, bilen arkadaş açıklarsa sevinirim) garanti kapsamında değiştirildi. Ancak başka bir sorunu aracı eve getirip otoparka çekince fark ettim. Arka tamponun alt kısmında 10 cm kadar bir çatlak var. Ben kesinlikle vurmadığıma eminim. Servisi aradım böyle böyle tampon kırılmış dedim, biz yapmadık, yapsak söyleriz, park yerinde kamera var isterseniz kameralara bakalım falan falan dediler.
    Netice itibariyle 1 haftası, 1000 kilometresi dolmamış aracımda bir değişmiş motor parçası, birde hasarlı dış parça ile başbaşa kaldım.
    Marka, model, satış-servis yeri seçimi yapacaklar bilgi sahibi olsun...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaul

    Herkese Selamlar,

    22 Ekim 2011 tarihinde İstanbul Altunizade Volcar'dan 2011 model S40 Pre. paket araç aldım. Hemen arka tarafındaki Total'den Exellium Dizel ile depoyu doldurup Ankara'ya gittim. Yolda hiçbir sorun yoktu, aracın performansına da hayran kaldım. (Eski aracım Fiat Palio 2002 model, kendi kendime 10 senedir araba değil eşşek sürmüşüm bile demiştim...)
    Ancak araç ile Ankara içinde seyrederken yol bilgisayarında "Düşük Motor Performansı" şeklinde bir uyarı geldi ve araç bir miktar çekişten düştü. 1-2 dk bu şekilde seyrettikten sonra msj ekrandan kayboldu ve araç normal çalışma düzenine devam etti. Bende bunun yol durumu ve/veya sürüş tekniğinden kaynaklanan bir durum olduğunu düşünüp, hiç üstünde durmadım.
    Ertesi gün İstanbul'a döndüm gene uzun yolda bir sıkıntı yaşamadım. Bir sonraki gün sabah işe gitmek için aracı çalıştırdım, 200-300 metre yol gittikten sonra motor gücünde ciddi bir düşüşle birlikte, gene aynı "Düşük Motor Performansı" uyarısını aldım. Araç istediğim kadar gaza asılayım 1 viteste 2000 devire ulaşmadı ve bir yokuşta stop etti. (Sabah trafiğinde sümüklü böcek gibi gidip, yolun ortasında da stop edince arkamdaki araçlarla girdiğim münakaşadan bahsetmiyorum...) Aracı tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu ve yola devam ettim. Aldığım servisi aradım, getirin bakalım dediler.
    Fazla uzatmayayım, aracın "yakıt dağıtım kütüğü" (ne olduğunu bende bilmiyorum, bilen arkadaş açıklarsa sevinirim) garanti kapsamında değiştirildi. Ancak başka bir sorunu aracı eve getirip otoparka çekince fark ettim. Arka tamponun alt kısmında 10 cm kadar bir çatlak var. Ben kesinlikle vurmadığıma eminim. Servisi aradım böyle böyle tampon kırılmış dedim, biz yapmadık, yapsak söyleriz, park yerinde kamera var isterseniz kameralara bakalım falan falan dediler.
    Netice itibariyle 1 haftası, 1000 kilometresi dolmamış aracımda bir değişmiş motor parçası, birde hasarlı dış parça ile başbaşa kaldım.
    Marka, model, satış-servis yeri seçimi yapacaklar bilgi sahibi olsun...


    garanti kapsamında bu tür şeyler marka bağımsız başınıza gelir. arkadaşım sıfır micra aldı, ilk ay klima borusu delindi. bir akrabam sıfır passat aldı, 1000km'de yolda kaldı, marş basmaz şekilde. başka bir arkadaş sıfır mercedes aldı, ilk hafta tüm sensörler yılbaşı ağacı gibi yandı söndü, koltuk ağırlık sensörü bozuldu vs vs.. yani örnekler çok ve marka bağımsızdır, resmen kısmet bu. önemli olan markanın garanti hassasiyeti ve değişim hızıdır. sizin durumunuzda da yapılması gereken yapılmış gibi duruyor.

    arkadaki vuruk için birşey söylemek zor. gece park ettiğiniz yerde veya gittiğiniz şehirde park ettiğiniz yerde iki saniyede arkadan birinin vurmasıyla oluşmuş olabilir. serviste de olmuş olabilir tabii. ispat edebileceğinizi düşünüyorsanız, servise noterden bir ihtar çekin. yok uğraşamam diyorsanız, yapacak fazla birşey yok.

    saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaul

    Herkese Selamlar,

    22 Ekim 2011 tarihinde İstanbul Altunizade Volcar'dan 2011 model S40 Pre. paket araç aldım. Hemen arka tarafındaki Total'den Exellium Dizel ile depoyu doldurup Ankara'ya gittim. Yolda hiçbir sorun yoktu, aracın performansına da hayran kaldım. (Eski aracım Fiat Palio 2002 model, kendi kendime 10 senedir araba değil eşşek sürmüşüm bile demiştim...)
    Ancak araç ile Ankara içinde seyrederken yol bilgisayarında "Düşük Motor Performansı" şeklinde bir uyarı geldi ve araç bir miktar çekişten düştü. 1-2 dk bu şekilde seyrettikten sonra msj ekrandan kayboldu ve araç normal çalışma düzenine devam etti. Bende bunun yol durumu ve/veya sürüş tekniğinden kaynaklanan bir durum olduğunu düşünüp, hiç üstünde durmadım.
    Ertesi gün İstanbul'a döndüm gene uzun yolda bir sıkıntı yaşamadım. Bir sonraki gün sabah işe gitmek için aracı çalıştırdım, 200-300 metre yol gittikten sonra motor gücünde ciddi bir düşüşle birlikte, gene aynı "Düşük Motor Performansı" uyarısını aldım. Araç istediğim kadar gaza asılayım 1 viteste 2000 devire ulaşmadı ve bir yokuşta stop etti. (Sabah trafiğinde sümüklü böcek gibi gidip, yolun ortasında da stop edince arkamdaki araçlarla girdiğim münakaşadan bahsetmiyorum...) Aracı tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu ve yola devam ettim. Aldığım servisi aradım, getirin bakalım dediler.
    Fazla uzatmayayım, aracın "yakıt dağıtım kütüğü" (ne olduğunu bende bilmiyorum, bilen arkadaş açıklarsa sevinirim) garanti kapsamında değiştirildi. Ancak başka bir sorunu aracı eve getirip otoparka çekince fark ettim. Arka tamponun alt kısmında 10 cm kadar bir çatlak var. Ben kesinlikle vurmadığıma eminim. Servisi aradım böyle böyle tampon kırılmış dedim, biz yapmadık, yapsak söyleriz, park yerinde kamera var isterseniz kameralara bakalım falan falan dediler.
    Netice itibariyle 1 haftası, 1000 kilometresi dolmamış aracımda bir değişmiş motor parçası, birde hasarlı dış parça ile başbaşa kaldım.
    Marka, model, satış-servis yeri seçimi yapacaklar bilgi sahibi olsun...


    garanti kapsamında bu tür şeyler marka bağımsız başınıza gelir. arkadaşım sıfır micra aldı, ilk ay klima borusu delindi. bir akrabam sıfır passat aldı, 1000km'de yolda kaldı, marş basmaz şekilde. başka bir arkadaş sıfır mercedes aldı, ilk hafta tüm sensörler yılbaşı ağacı gibi yandı söndü, koltuk ağırlık sensörü bozuldu vs vs.. yani örnekler çok ve marka bağımsızdır, resmen kısmet bu. önemli olan markanın garanti hassasiyeti ve değişim hızıdır. sizin durumunuzda da yapılması gereken yapılmış gibi duruyor.

    arkadaki vuruk için birşey söylemek zor. gece park ettiğiniz yerde veya gittiğiniz şehirde park ettiğiniz yerde iki saniyede arkadan birinin vurmasıyla oluşmuş olabilir. serviste de olmuş olabilir tabii. ispat edebileceğinizi düşünüyorsanız, servise noterden bir ihtar çekin. yok uğraşamam diyorsanız, yapacak fazla birşey yok.

    saygılar.
    Söylediklerinde büyük ölçüde haklısın ama 0 bir araçta aldığın gün arıza çıkması insanın güvenini sarsıyor. Her markada başa gelebilir doğrudur. Şimdi aracı bir süre kullanıp test edicem aynı hatayı tekrarlarsa da kusurlu mal olduğu için araç değişimi isteyeceğim. Vermeyiz derlerse de mahkemeden başka çare yok...

    Vuruk meselesinde de senin gibi düşündüğüm yani adamları %100 suçlayamadığım için "nasip" dedik geçtik. Kaskomda ücretsiz "King" var ama boya işi ne olacak onu bilmiyorum...

    Birde şu yakıt dağıtım kütüğü nedir bilen varmı? Bu mekanik mi? elektronik mi yoksa mekatronik bir parça mı? Ve neden arıza yapmış olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaul

    Söylediklerinde büyük ölçüde haklısın ama 0 bir araçta aldığın gün arıza çıkması insanın güvenini sarsıyor. Her markada başa gelebilir doğrudur. Şimdi aracı bir süre kullanıp test edicem aynı hatayı tekrarlarsa da kusurlu mal olduğu için araç değişimi isteyeceğim. Vermeyiz derlerse de mahkemeden başka çare yok...

    Vuruk meselesinde de senin gibi düşündüğüm yani adamları %100 suçlayamadığım için "nasip" dedik geçtik. Kaskomda ücretsiz "King" var ama boya işi ne olacak onu bilmiyorum...

    Birde şu yakıt dağıtım kütüğü nedir bilen varmı? Bu mekanik mi? elektronik mi yoksa mekatronik bir parça mı? Ve neden arıza yapmış olabilir?

    Alıntıları Göster
    dizel partikül filtresiyle alakalı bir durum sanırım bendede aynı hatayı vermişti çekişten düşmüştü araba bir arkadaşta benzer arıza var şu anda forumda,ama sizin partikül filtreniz bitmiş olamaz benim aracım 80.000 deydi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.g.t

    dizel partikül filtresiyle alakalı bir durum sanırım bendede aynı hatayı vermişti çekişten düşmüştü araba bir arkadaşta benzer arıza var şu anda forumda,ama sizin partikül filtreniz bitmiş olamaz benim aracım 80.000 deydi.

    Alıntıları Göster
    Gaul merhaba..
    Öncelikle geçmiş olsun ... Umarım böyle insanın tadını kaçırıcak sorunlarla bir daha karşılaşmazsın..

    Benim arabam 84.000 binde bende yeni aldıktan sonra ilk uzun yola çıktığımda karşılaştım bu sorunla.. Ama ben de yol bilgisayarı arızada vermedi direk motor 3000 devirin üzerine çıkmama gibi bir sorun yaptı...
    Ve gaz yemiyordu sizinki gibi..

    Sorun Partikül filtre basınç hortumunun deforme olmasıymış..
    Partikül filtre basınç hortumu - basınç sensörünü değiştirdiler.. Kurum yakma işlemi yapıldı birde... (Hortumu gördüm bu arada çıkardıklarında hakkaten çok ağır deforme olmuştu )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MimarMhmt

    Gaul merhaba..
    Öncelikle geçmiş olsun ... Umarım böyle insanın tadını kaçırıcak sorunlarla bir daha karşılaşmazsın..

    Benim arabam 84.000 binde bende yeni aldıktan sonra ilk uzun yola çıktığımda karşılaştım bu sorunla.. Ama ben de yol bilgisayarı arızada vermedi direk motor 3000 devirin üzerine çıkmama gibi bir sorun yaptı...
    Ve gaz yemiyordu sizinki gibi..

    Sorun Partikül filtre basınç hortumunun deforme olmasıymış..
    Partikül filtre basınç hortumu - basınç sensörünü değiştirdiler.. Kurum yakma işlemi yapıldı birde... (Hortumu gördüm bu arada çıkardıklarında hakkaten çok ağır deforme olmuştu )

    Alıntıları Göster
    arkadaşımın 2008 volvo s40 1.6d'sinde de çekiş düşüklüğü oldu...3 saatlik yolu 5 saatte geldi...partikül filtresi tıkanmış dediler,güya temizlendi...sonra sorun tekrarladı,tekrar farklı yerde temizlediler...şimdilik sorunu yok bakalım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaul

    Herkese Selamlar,

    22 Ekim 2011 tarihinde İstanbul Altunizade Volcar'dan 2011 model S40 Pre. paket araç aldım. Hemen arka tarafındaki Total'den Exellium Dizel ile depoyu doldurup Ankara'ya gittim. Yolda hiçbir sorun yoktu, aracın performansına da hayran kaldım. (Eski aracım Fiat Palio 2002 model, kendi kendime 10 senedir araba değil eşşek sürmüşüm bile demiştim...)
    Ancak araç ile Ankara içinde seyrederken yol bilgisayarında "Düşük Motor Performansı" şeklinde bir uyarı geldi ve araç bir miktar çekişten düştü. 1-2 dk bu şekilde seyrettikten sonra msj ekrandan kayboldu ve araç normal çalışma düzenine devam etti. Bende bunun yol durumu ve/veya sürüş tekniğinden kaynaklanan bir durum olduğunu düşünüp, hiç üstünde durmadım.
    Ertesi gün İstanbul'a döndüm gene uzun yolda bir sıkıntı yaşamadım. Bir sonraki gün sabah işe gitmek için aracı çalıştırdım, 200-300 metre yol gittikten sonra motor gücünde ciddi bir düşüşle birlikte, gene aynı "Düşük Motor Performansı" uyarısını aldım. Araç istediğim kadar gaza asılayım 1 viteste 2000 devire ulaşmadı ve bir yokuşta stop etti. (Sabah trafiğinde sümüklü böcek gibi gidip, yolun ortasında da stop edince arkamdaki araçlarla girdiğim münakaşadan bahsetmiyorum...) Aracı tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu ve yola devam ettim. Aldığım servisi aradım, getirin bakalım dediler.
    Fazla uzatmayayım, aracın "yakıt dağıtım kütüğü" (ne olduğunu bende bilmiyorum, bilen arkadaş açıklarsa sevinirim) garanti kapsamında değiştirildi. Ancak başka bir sorunu aracı eve getirip otoparka çekince fark ettim. Arka tamponun alt kısmında 10 cm kadar bir çatlak var. Ben kesinlikle vurmadığıma eminim. Servisi aradım böyle böyle tampon kırılmış dedim, biz yapmadık, yapsak söyleriz, park yerinde kamera var isterseniz kameralara bakalım falan falan dediler.
    Netice itibariyle 1 haftası, 1000 kilometresi dolmamış aracımda bir değişmiş motor parçası, birde hasarlı dış parça ile başbaşa kaldım.
    Marka, model, satış-servis yeri seçimi yapacaklar bilgi sahibi olsun...

    Değişen parça tahminimce enjektör kütüğü olmalı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaul

    Herkese Selamlar,

    22 Ekim 2011 tarihinde İstanbul Altunizade Volcar'dan 2011 model S40 Pre. paket araç aldım. Hemen arka tarafındaki Total'den Exellium Dizel ile depoyu doldurup Ankara'ya gittim. Yolda hiçbir sorun yoktu, aracın performansına da hayran kaldım. (Eski aracım Fiat Palio 2002 model, kendi kendime 10 senedir araba değil eşşek sürmüşüm bile demiştim...)
    Ancak araç ile Ankara içinde seyrederken yol bilgisayarında "Düşük Motor Performansı" şeklinde bir uyarı geldi ve araç bir miktar çekişten düştü. 1-2 dk bu şekilde seyrettikten sonra msj ekrandan kayboldu ve araç normal çalışma düzenine devam etti. Bende bunun yol durumu ve/veya sürüş tekniğinden kaynaklanan bir durum olduğunu düşünüp, hiç üstünde durmadım.
    Ertesi gün İstanbul'a döndüm gene uzun yolda bir sıkıntı yaşamadım. Bir sonraki gün sabah işe gitmek için aracı çalıştırdım, 200-300 metre yol gittikten sonra motor gücünde ciddi bir düşüşle birlikte, gene aynı "Düşük Motor Performansı" uyarısını aldım. Araç istediğim kadar gaza asılayım 1 viteste 2000 devire ulaşmadı ve bir yokuşta stop etti. (Sabah trafiğinde sümüklü böcek gibi gidip, yolun ortasında da stop edince arkamdaki araçlarla girdiğim münakaşadan bahsetmiyorum...) Aracı tekrar çalıştırınca uyarı kayboldu ve yola devam ettim. Aldığım servisi aradım, getirin bakalım dediler.
    Fazla uzatmayayım, aracın "yakıt dağıtım kütüğü" (ne olduğunu bende bilmiyorum, bilen arkadaş açıklarsa sevinirim) garanti kapsamında değiştirildi. Ancak başka bir sorunu aracı eve getirip otoparka çekince fark ettim. Arka tamponun alt kısmında 10 cm kadar bir çatlak var. Ben kesinlikle vurmadığıma eminim. Servisi aradım böyle böyle tampon kırılmış dedim, biz yapmadık, yapsak söyleriz, park yerinde kamera var isterseniz kameralara bakalım falan falan dediler.
    Netice itibariyle 1 haftası, 1000 kilometresi dolmamış aracımda bir değişmiş motor parçası, birde hasarlı dış parça ile başbaşa kaldım.
    Marka, model, satış-servis yeri seçimi yapacaklar bilgi sahibi olsun...

    Değişen parça tahminimce enjektör kütüğü olmalı...
    çok can sıkıcı düşük motor performansı bende yaşadım kızdırma rolem değişince problem çözüldü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky43

    çok can sıkıcı düşük motor performansı bende yaşadım kızdırma rolem değişince problem çözüldü

    Alıntıları Göster
    satın kurtulun bence hazır ötvde artmışken bmw serilerine yönelin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: destroyer12

    satın kurtulun bence hazır ötvde artmışken bmw serilerine yönelin derim.

    Alıntıları Göster
    Dava açsanızda çözüm olmayacak hiç bir şekilde sahip çıkmıyorlar araçlarına... Borcu bitince satın kurtulun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Dava açsanızda çözüm olmayacak hiç bir şekilde sahip çıkmıyorlar araçlarına... Borcu bitince satın kurtulun...

    Arkadaşın yukarıdaki cevabına katılmıyorum. 2010 model s40 start stop dizel aracım vardı araç aynı start stop arızasından bir kaç sefer servise girdi ve en sonunda aracımı yenisi ile değiştirdiler. Ben volvo kadar aracına sahip çıkan bir firma görmedim. Nedeni de şu geçen sıfır bir mercedes aldık tamponun da boya hatası çıktı ve 200 euro verelim bizi ilgilendirmez dediler. Dolayısıyla bence çok güzel bir araç almışsınız. Zira 1.6 dizellerdeki en güçlü ve torklu bir araç hiç canınızı sıkmayın güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: y.g.t

    dizel partikül filtresiyle alakalı bir durum sanırım bendede aynı hatayı vermişti çekişten düşmüştü araba bir arkadaşta benzer arıza var şu anda forumda,ama sizin partikül filtreniz bitmiş olamaz benim aracım 80.000 deydi.

    Alıntıları Göster
    Değişen parçanız yakıt hattıyla alakalı, yakıt pompasından sonra enjektörlere giden yakıtın basınçlı bir şekilde hatta kalmasını sağlıyor.bu basınç ise bir sensör(rail basınç sensörü) yardımıyla sürekli denetleniyor.genelde sensör arıza yapabiliyor,sensör yedek parça kataloğunda tek bulunmadığından komple yakıt kütüğü değişiyor....gerçekten sensörün kendisiyle alakalı bir durumda olabilir,alınan yakıtın kalitesindende bu sensör etkilenmiş olabilir....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volege35

    Değişen parçanız yakıt hattıyla alakalı, yakıt pompasından sonra enjektörlere giden yakıtın basınçlı bir şekilde hatta kalmasını sağlıyor.bu basınç ise bir sensör(rail basınç sensörü) yardımıyla sürekli denetleniyor.genelde sensör arıza yapabiliyor,sensör yedek parça kataloğunda tek bulunmadığından komple yakıt kütüğü değişiyor....gerçekten sensörün kendisiyle alakalı bir durumda olabilir,alınan yakıtın kalitesindende bu sensör etkilenmiş olabilir....

    Alıntıları Göster
    start stoplardaki sıkıntı çözüldü.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porovoye12

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Dava açsanızda çözüm olmayacak hiç bir şekilde sahip çıkmıyorlar araçlarına... Borcu bitince satın kurtulun...

    Arkadaşın yukarıdaki cevabına katılmıyorum. 2010 model s40 start stop dizel aracım vardı araç aynı start stop arızasından bir kaç sefer servise girdi ve en sonunda aracımı yenisi ile değiştirdiler. Ben volvo kadar aracına sahip çıkan bir firma görmedim. Nedeni de şu geçen sıfır bir mercedes aldık tamponun da boya hatası çıktı ve 200 euro verelim bizi ilgilendirmez dediler. Dolayısıyla bence çok güzel bir araç almışsınız. Zira 1.6 dizellerdeki en güçlü ve torklu bir araç hiç canınızı sıkmayın güle güle kullanın.

    Neden katılmıyorsunuz ??? Bizim araba 5 kere servise girdi çıktı değiştirmedilerde değişik arızalardan 10 sefer arıza yaptı sayısız kez yolda kaldık. Ve biz bu aracı sıfır aldık değiştirmediler sahip çıkmadılarda. Volvo mu aracınızı değiştirdi ??? Bunu bize yapan Volvo ?? Şikayet sitelerinde çözümsüz kalan Volvo ?? Görmeden inanmam. Ve biz bu Volvo yüzünden hala defolu araç kullanıyoruz biliyormusunuz ?? Bir kaç seferde onlar araç değiştirmez...

    Daha sıfırken bir sürü aracın böyle sorun yaratması hiç bir zaman randıman alacağının işaretidir... Satıp kurtulması daha mantıklıdır. Çünkü garantisi bittikten sonra emin olsun başına dah fazla masrafa açacaktır. Yaşadık çok iyi biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    quote:

    Orijinalden alıntı: porovoye12

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    Dava açsanızda çözüm olmayacak hiç bir şekilde sahip çıkmıyorlar araçlarına... Borcu bitince satın kurtulun...

    Arkadaşın yukarıdaki cevabına katılmıyorum. 2010 model s40 start stop dizel aracım vardı araç aynı start stop arızasından bir kaç sefer servise girdi ve en sonunda aracımı yenisi ile değiştirdiler. Ben volvo kadar aracına sahip çıkan bir firma görmedim. Nedeni de şu geçen sıfır bir mercedes aldık tamponun da boya hatası çıktı ve 200 euro verelim bizi ilgilendirmez dediler. Dolayısıyla bence çok güzel bir araç almışsınız. Zira 1.6 dizellerdeki en güçlü ve torklu bir araç hiç canınızı sıkmayın güle güle kullanın.

    Neden katılmıyorsunuz ??? Bizim araba 5 kere servise girdi çıktı değiştirmedilerde değişik arızalardan 10 sefer arıza yaptı sayısız kez yolda kaldık. Ve biz bu aracı sıfır aldık değiştirmediler sahip çıkmadılarda. Volvo mu aracınızı değiştirdi ??? Bunu bize yapan Volvo ?? Şikayet sitelerinde çözümsüz kalan Volvo ?? Görmeden inanmam. Ve biz bu Volvo yüzünden hala defolu araç kullanıyoruz biliyormusunuz ?? Bir kaç seferde onlar araç değiştirmez...

    Daha sıfırken bir sürü aracın böyle sorun yaratması hiç bir zaman randıman alacağının işaretidir... Satıp kurtulması daha mantıklıdır. Çünkü garantisi bittikten sonra emin olsun başına dah fazla masrafa açacaktır. Yaşadık çok iyi biliyorum.

    Alıntıları Göster
    Ben ihtarnamemi çektim ve görüşmeye gittik. Toplantı sonrasında aracın değişimi üzerine el sıkıştık. Senin adına üzüldüm. Ancak şuna inanki yasal yollara başvurursan aracının değiştirileceğinden eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: porovoye12

    Ben ihtarnamemi çektim ve görüşmeye gittik. Toplantı sonrasında aracın değişimi üzerine el sıkıştık. Senin adına üzüldüm. Ancak şuna inanki yasal yollara başvurursan aracının değiştirileceğinden eminim.

    Alıntıları Göster
    İnşallah. Bizde ihtarnamemizi çektik ama bize çok güvenli kullanabilirsin diye cevap geldi ondan sonra bir sürü kez yolda kaldık... :)) Görüşmeye gittiniz kim aradı sizi oradan ?? Bizim aracı defolu olduklarını bildikleri halde değiştirmeye yanaşmadılar o zaman burda Volvonun çift taraflı oynadığı anlaşılıyor. Bizim modelden artık üretilmiyor sıfır vermeleri imkansız ayrıca bir ihtarname ile olsaydı bizim iş şu an 2. volvoyu almıştık ama işte yaptıkları tutum ve böyle dik duracağız müşteri ne olursa olsun, araç kullansın diyorlar. Size yaklaşımları ile bize yaklaşımları garip olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    İnşallah. Bizde ihtarnamemizi çektik ama bize çok güvenli kullanabilirsin diye cevap geldi ondan sonra bir sürü kez yolda kaldık... :)) Görüşmeye gittiniz kim aradı sizi oradan ?? Bizim aracı defolu olduklarını bildikleri halde değiştirmeye yanaşmadılar o zaman burda Volvonun çift taraflı oynadığı anlaşılıyor. Bizim modelden artık üretilmiyor sıfır vermeleri imkansız ayrıca bir ihtarname ile olsaydı bizim iş şu an 2. volvoyu almıştık ama işte yaptıkları tutum ve böyle dik duracağız müşteri ne olursa olsun, araç kullansın diyorlar. Size yaklaşımları ile bize yaklaşımları garip olmuş.

    aracınız nedir? arızası nedir? hangi servisle muhatap oldunuz?
  • Volvo müşteri memnuyetinde cok iyi.fakat satış sonrası hizmetleri tam bir fiyasko doğru durust servisi yok.
    Malum şikayet sitelerine bakarsanız tüm şikayetlere cevap verilmiş.bu sekilde ilgili başka bir marka yok.ama dediğim gibi SSH cok cok zayıf.Ankara,İzmir ve İstanbul dısında diğer servisler farklı markaların yanında ek olarak Volvoya bakıyorlar(Konya,Antalya,Eskişehir,Bursa)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    İnşallah. Bizde ihtarnamemizi çektik ama bize çok güvenli kullanabilirsin diye cevap geldi ondan sonra bir sürü kez yolda kaldık... :)) Görüşmeye gittiniz kim aradı sizi oradan ?? Bizim aracı defolu olduklarını bildikleri halde değiştirmeye yanaşmadılar o zaman burda Volvonun çift taraflı oynadığı anlaşılıyor. Bizim modelden artık üretilmiyor sıfır vermeleri imkansız ayrıca bir ihtarname ile olsaydı bizim iş şu an 2. volvoyu almıştık ama işte yaptıkları tutum ve böyle dik duracağız müşteri ne olursa olsun, araç kullansın diyorlar. Size yaklaşımları ile bize yaklaşımları garip olmuş.

    aracınız nedir? arızası nedir? hangi servisle muhatap oldunuz?




    Aracımız Volvo S40 2006 model yılında sıfır aldık 1.000 km sorunları başladı 4 kere marş, 4 kere volan değişti. Ve sayısız elektronik sorunlarından ötürü serviste kaldı. İlkinde zaten uyarı gönderdik aracınıza güvenle binebilirsiniz dediler mektupta. Ama ondan sonra araç sayısız kez bozuldu. Bizim Bursa, Üsküdar, Ulusoy açıkken orası ve Zeytinburnu servisleri muhatap olduk...

    Lakin araç bizi yolda bırakmaktır. Dava açtık Volvoya kazandık. Volvo her zaman işi yokuşa sürme mantığıyla gittiği için temyizi duruşmalı istedi. Hem Volvo aldık sayısız kez yolda kaldık. Hem Volvo araç değişimine yanaşmadı sorunlarını kabul etmedi. Şimdide işi uzatabildikleri kadar uzatıyorlar. Gerçek Volvo nun sattıktan sonra müşteri memnuniyeti bu şekilde.

    Hala bu defolu aracı bize kullandırmaya kalkan volvo yurt dışında böyle bir sorun olsa bu kadar uzatmazdı. 40 kere aracı değiştirmiş birde özür dilemişlerdi.

    Ailecek zaten şu temyizden gelecek cevabı bekliyoruz Volvodan kurtulacak günü iplen çekiyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: zamazingo77

    İnşallah. Bizde ihtarnamemizi çektik ama bize çok güvenli kullanabilirsin diye cevap geldi ondan sonra bir sürü kez yolda kaldık... :)) Görüşmeye gittiniz kim aradı sizi oradan ?? Bizim aracı defolu olduklarını bildikleri halde değiştirmeye yanaşmadılar o zaman burda Volvonun çift taraflı oynadığı anlaşılıyor. Bizim modelden artık üretilmiyor sıfır vermeleri imkansız ayrıca bir ihtarname ile olsaydı bizim iş şu an 2. volvoyu almıştık ama işte yaptıkları tutum ve böyle dik duracağız müşteri ne olursa olsun, araç kullansın diyorlar. Size yaklaşımları ile bize yaklaşımları garip olmuş.

    aracınız nedir? arızası nedir? hangi servisle muhatap oldunuz?




    Aracımız Volvo S40 2006 model yılında sıfır aldık 1.000 km sorunları başladı 4 kere marş, 4 kere volan değişti. Ve sayısız elektronik sorunlarından ötürü serviste kaldı. İlkinde zaten uyarı gönderdik aracınıza güvenle binebilirsiniz dediler mektupta. Ama ondan sonra araç sayısız kez bozuldu. Bizim Bursa, Üsküdar, Ulusoy açıkken orası ve Zeytinburnu servisleri muhatap olduk...

    Lakin araç bizi yolda bırakmaktır. Dava açtık Volvoya kazandık. Volvo her zaman işi yokuşa sürme mantığıyla gittiği için temyizi duruşmalı istedi. Hem Volvo aldık sayısız kez yolda kaldık. Hem Volvo araç değişimine yanaşmadı sorunlarını kabul etmedi. Şimdide işi uzatabildikleri kadar uzatıyorlar. Gerçek Volvo nun sattıktan sonra müşteri memnuniyeti bu şekilde.

    Hala bu defolu aracı bize kullandırmaya kalkan volvo yurt dışında böyle bir sorun olsa bu kadar uzatmazdı. 40 kere aracı değiştirmiş birde özür dilemişlerdi.

    Ailecek zaten şu temyizden gelecek cevabı bekliyoruz Volvodan kurtulacak günü iplen çekiyoruz.

    öncelikle geçmiş olsun,

    aracın kusurlu olmasının yanında bir de volvonun türkiye operasyonunu baştan aşağı yenilediği bir dönemde bunların başınıza gelmesi şanssızlığınızı katmerlemiş.

    türkiye'de temyiz süreci avukatlar tarafından istismar ediliyor ne yazık ki...

    bu arada yukarıda üretilmiyor demişsiniz fakat s40 halen üretilen bir model, motor seçeneği olarak kastettiniz sanırım, aracın yenisini istemek veya değerini istemek sizin insiyatifinizde.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.