Şimdi Ara

0 araçta Karter muhafaza yokmuş.. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
8.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • otomatik şanzuman kullanıyorsanız kesinlikle taktırın. hele de alçak bir arabaysa
  • Evet doğrudur...
  • bnce cok gerkli hem koruma hemde motor temizliği bakımından çünkü altı açık olunca motor cabuk pislenio
  • bende kalosa tktırdım mtl 135 ytl
  • iide arkadasım hem ısınma yaptığını biliyorlar hem de kendi orjinal servisinde 100 ytl bayılınca neden takıyorlar. senin dediğinle alakası yok. araba alttan soğuma yapmaz ki ön ızgara ne işe yarıyor. araclar genel olarak asfalt kullanımı baz alıanarak donatılır nerden bilecek senin dağa çıkacağını. o yüzden yok.. ama sonuç olarak genelde asfalt yolda kullanacaksan taktırma fazla ağırlık fazla yakıt yaktırır. ama arasıra köye yaylaya giderim diyorsan kesinlikle olmalı
    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Arkadaşlar sıfır araçlara karter muhafazası takmamaları üç kuruştan kaçmaları değil. Karter muhafazası katalitik konvertörün daha fazla ısınmasına sebebiyet verdiği için takılmıyor. Yani sorumluluk almıyorlar. Ama siz taktırır da zarar görürseniz sorumluluk size ait oluyor.
  • Son kasa Corolla"m var.Karter koruması bulsam hemen taktırırım....
  • arkadaşlar, opel astra g aracımda da karter muhafaza yoktu, orijinal kalın metal bir şey, yetkili servis olan İstanbul Akatlarda bulunan Arkas otomotive 50 YTL ­+KDV ye taktırdım. Çok Çok önemli bir parça, taktırın derim, bilakis opellerin altı çok yere yakın, bir yere vurmazsanızda, bir çakıl taşının gelmesi bile kartere zarar verebilir.
    Bilginize, hoşçakalın.
  • bu kadar yorumdan sonra söleyebilecegim tek bişey var imkanı olan ve türkiyede araba kullananların kesinlikle taktırması lazım.basımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum anadolu otoyolunda istanbul istikametine giderken dilovası tüneline girmeden 500 metre önce sol şeritten aracımla kaptırmış giderken yaklasık 140-150 sol seritte herkezin tatlısının yedigi kafam kadar bir kabak ve yapılabilecek hiç birşey yok ortaladım ve aracın altına alıp dewam etim kenara çekip baktıgımda söledigim tek bişey vardı allahtan karter muhafaza taktırmısım allaha şükürler olsun diyip ayagımı gazdan biraz daha geri çekip yoluma dewam ettim.Anlatmak istedigim türkiyede en düzgün yolda bile ne zaman ne çıkacagı belli olmadıgından bence takılması gerekn çok önemli bi parça herkeze kazasız belasız yolculuklar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nlty2000

    Son derece gereksiz bir parça. Benim arabamda yok. Ne oldu? Her gün motoru yere mi vuruyorum? Yoo...


    Bir gün arabanın altını iyi bir vurursan anlarsın önemini Şimdiye kadar bir sorun yaşamamışsın, bundan sonra da sorun yaşamazsın inşallah. Ama Türkiye yolları malum, önüne sürpriz bir çukur tümsek çıkabilir, kaçmaya fırsat bile bulamazsın. Çok sert darbelerde motoru bağlı olduğu şaseden kastırıp bloğu çatlatma olasılığın bile var. Hiç birşey olmazsa karterin yamulur ve sanayide yeni karter+conta+işçilik parası (+eksilen yağ) verirsin. Ve bunların maliyeti sana karter muhafaza parasının kat be kat üstüne mal olur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 8 Aralık 2008; 2:51:05 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.