Bildirim
0 Telefon açılmıyor!
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
14 olmadıysa ıade et biraz bekle k50 cıkıcak onu al yedek telefonun varsa yoksa lg brıd uzerınden yazım kurtarma yap duzelır -
Telefon açılmadığı için uygulamaya bağlanamıyorum.Sürekli restart atıyor. -
bunu cözmek kolay ama tavsiye edmem servisten destek al 1 ssat içinde verirler cihazıquote:
Orijinalden alıntı: sercanagbaba
Telefon açılmadığı için uygulamaya bağlanamıyorum.Sürekli restart atıyor. -
Teşekkürler.Kargoyla hepsiburada.com a geri gönderdim.Yenisi ile değişim istedim.Bakalım ne olacak. -
hepsiburada üzerinden mi aldınız yoksa hepsiburada tedarikçisinden mi acaba? umarım çözülür bir an evvel -
Hepsiburada üzerinden aldım.Satıcı hepsiburadaydı.Teşekkürler.iyi veya kötü süreci buraya yazarım.quote:
Orijinalden alıntı: Makale_Helvetia
hepsiburada üzerinden mi aldınız yoksa hepsiburada tedarikçisinden mi acaba? umarım çözülür bir an evvel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercanagbaba -- 26 Kasım 2019; 13:22:53 > -
Elektronik işi şans işi biraz da. Hayırlısı olsun takipteyiz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet arkdaşlar bugün cevap geldi.Suçlu benmişim ne olcak şimdi anlamadım.Bu ****lerle uğraşacak zamanımda yok ne yapmalıyım sizce keşke direk LG servisine gitseydim.
Hepsiburada cevabı şu:
"""Merhaba,
İade için göndermiş olduğunuz cihazın arızalı olduğuna dair servis
raporu ve DOA raporu gereklidir. Servis raporu ve DOA raporunun aslı ile
ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
İyi günler dileriz.
Hepsiburada"""
Ulan arkdaş kutuyu açtım açma tuşuna bastım telefon açılmadı.Neyin raporunu istiyorlar anlamıyorum.Telefonsuz Çok zorumda kaldım bunlar yüzünden.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sercanagbaba -- 28 Kasım 2019; 22:0:30 > -
lg servisine gidin. aslında yazılım atılarak çözülecek basit bir işlem gibi duruyor. öyleyse çözüp size verirler hemen. eğer öyle değilse donanımsal bir arızadır. bu durumda lg size cihaz değişimi verecek. doa değişim kapsamında. siz isterseniz lgnin size 0 cihaz vermesini bekleyebilirsiniz, isterseniz bu servis raporu çıktısını alıp hepsiburadaya verebilirsiniz.quote:
Orijinalden alıntı: sercanagbaba
evet arkdaşlar bugün cevap geldi.Suçlu benmişim ne olcak şimdi anlamadım.Bu ****lerle uğraşacak zamanımda yok ne yapmalıyım sizce keşke direk LG servisine gitseydim.
Hepsiburada cevabı şu:
"""Merhaba,
İade için göndermiş olduğunuz cihazın arızalı olduğuna dair servis
raporu ve DOA raporu gereklidir. Servis raporu ve DOA raporunun aslı ile
ürünü tarafımıza gönderebilirsiniz.
İyi günler dileriz.
Hepsiburada"""
Ulan arkdaş kutuyu açtım açma tuşuna bastım telefon açılmadı.Neyin raporunu istiyorlar anlamıyorum.Telefonsuz Çok zorumda kaldım bunlar yüzünden.
lgden gelecek 0 cihazın daha yeni seri üretim olacağını düşünüyorum.
ve iki durumda da para iadesi isteyebileceğinizi unutmayın
-
Teşekkür ederim ama hepsiburada olumsuz cevap verdikten sonra ne olacağını yazmamış.Geri mi gönderecekler ne oluyor buna ulaşamıyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Elitforce
lg servisine gidin. aslında yazılım atılarak çözülecek basit bir işlem gibi duruyor. öyleyse çözüp size verirler hemen. eğer öyle değilse donanımsal bir arızadır. bu durumda lg size cihaz değişimi verecek. doa değişim kapsamında. siz isterseniz lgnin size 0 cihaz vermesini bekleyebilirsiniz, isterseniz bu servis raporu çıktısını alıp hepsiburadaya verebilirsiniz.
lgden gelecek 0 cihazın daha yeni seri üretim olacağını düşünüyorum.
ve iki durumda da para iadesi isteyebileceğinizi unutmayın
Alıntıları Göster
-
Evet arkadaşlar 2 hafta oldu ve halen telefon yok.Tüketici haklarına şikayet ettim.Adamlar açık açık dolacndırıcı.Ulaşamıyorum.cevap vermiyorlar.durduk yere sıkıntıya gidim.bütün süreci yazacağım.Umarım faydalı olur. -
Cayma hakkı olarak iade edecektiniz. Arızalı diye iade ederseniz servis raporu istiyor haklı olarak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kutudan yeni çıkan telefona nasıl rapor hazırlamam lazım açıklar mısın?Telefon arızalı çıktı bende arızalı olarak iade ettim.onların rapor saçmalığı zaten bir tuzak bunu istemek onların hakkı değil!quote:
Orijinalden alıntı: Türküdiyar
Cayma hakkı olarak iade edecektiniz. Arızalı diye iade ederseniz servis raporu istiyor haklı olarak -
Siz kutudan çıksn cihazın arızalı olduğunu bildirmişsiniz. Adamlar haklı olarak arızanın ne olduğunu raporlatın diyor. Yani servise gidecektiniz diyecektiniz böyle çıktı benlik bi durum yok bunu iadeedebilmem için rapor yazabilir misiniz? Şeklinde. Telefon arızalı diye iade edenler artınca adamlar bu yöntemi seçti. Ben de almıştım ekranda ölü piksel çıktı. Deseysim ki ölü piksel var iade ediyorum haklı olarak servis raporuyla iade yapmalısınız diyecekti. Ben de direkt cayma hakkımı kullanıyorum diyerek iade ettim ve oldu. Demek istediğim buydu. Ama sizin cihaz açılmıyordu belki servis raporu şartı koşacaklardıquote:
Orijinalden alıntı: sercanagbaba
Kutudan yeni çıkan telefona nasıl rapor hazırlamam lazım açıklar mısın?Telefon arızalı çıktı bende arızalı olarak iade ettim.onların rapor saçmalığı zaten bir tuzak bunu istemek onların hakkı değil!
Alıntıları Göster
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Ben açıkcası kutudan yeni çıkan bir telefonun raporlatmanın tüketiciye haksızlık olduğunu düşünüyorum.Hadi diyelim adamlar haklı ozaman telefonu aynen geri göndersinler.Adamlar satın aldığım ürünüde göndermiyor ve cevap vermiyor.Öyle kaldım stelefonsuz.quote:
Orijinalden alıntı: Türküdiyar
Siz kutudan çıksn cihazın arızalı olduğunu bildirmişsiniz. Adamlar haklı olarak arızanın ne olduğunu raporlatın diyor. Yani servise gidecektiniz diyecektiniz böyle çıktı benlik bi durum yok bunu iadeedebilmem için rapor yazabilir misiniz? Şeklinde. Telefon arızalı diye iade edenler artınca adamlar bu yöntemi seçti. Ben de almıştım ekranda ölü piksel çıktı. Deseysim ki ölü piksel var iade ediyorum haklı olarak servis raporuyla iade yapmalısınız diyecekti. Ben de direkt cayma hakkımı kullanıyorum diyerek iade ettim ve oldu. Demek istediğim buydu. Ama sizin cihaz açılmıyordu belki servis raporu şartı koşacaklardı
Alıntıları Göster
-
Evet arkdaşlar Aynı telefonu geri gönderdiler.Hiç bir şey yapmadan.Peşlerini bırakmayacağım.Bakalım ne olacak.Yine buraya yazacağım.Tam bir rezillik hikayesi oluyor.Umarım herkese faydalı olur. -
Son durum ne merak ettim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cimer ve tüketici haklarından bir sonuç alamadım.taleplerim öyle duruyor.bende telefonu LG servisine gönderdim.Ama yurtiçi kargo yolda kargoyu kaybetmiş.Neyse aradık bulduk bi şekilde.LG servisine gitti 1 hafta önce.Açıp bakmışlar tamir edilemezmiş.Şimdi telefonun yenisi ile değişeceğini sölediler.Beklemeye davam.Bu benim sınavım galiba başka neler olacak merakla bekliyorum.:)quote:
Orijinalden alıntı: aykut..
Son durum ne merak ettim -
Lg serevisi telefonu yenisi ile değiştirdi.Zorda olsa kurtulduk.Birdaha hepsiburadadan alışveriş yapmam.iyi bir ders oldu bana :)
Benzer içerikler
- telefon fabrika ayarlarına dönerse neler silinir
- android bildirim geldiğinde ekran açılsın
- arka kamera ters çekiyor
- tr tools pro ücretsiz kullanıcı adı şifre
- internetsiz radyo dinle
- lg g9
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X