Şimdi Ara

1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
0
Favori
15.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    1. Polo punto karşılaştırmasındaki latife 1.0 tsi motora dünya para verip aracının yürüdüğünü zannedenlere ufak bir göndermeydi. 12 yıllık bir araç sizden daha iyi yürüyor hesabı.

    2. 150hp dsg golfün 0-100 ü 8.5 saniye. Benim aracımın fabrikasyon verisi 8.9 saniye. Ben aracımda k&n cold air intake olduğunu önceki mesajlarda yazdım. 0-100 ölçümü de kadranda 8-8.5 saniye. Kutu içi ve cold air intake arasında da 80-160 sürelerinde 2 saniye kısalma olduğunu tecrübe ettim. IAT yi yaklaşık 10 derece düşürdüm. Golf de kalkışta 1 boy fark açılıp sonra fark ilerlemiyor dedim ki veriler de bunu gösteriyor. Golf ile punto arasında yaklaşık 250 kg ağırlık farkı var ki bu durumun olması sürpriz değil.

    3. Kendini komik duruma düşüren üzülerek söylüyorum ki sizlersiniz. Her tsi sahibi olan buraya gelip hem yakıtım az hem uçup kaçıyorum diyor. Görüyoruz ki o kadar da kaçamıyor. 95 hp kullanıcısı da 150 hp kullanıcısı da kendini performanslı araba kullanıyor zannediyor.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşta 2.0 TFSİ quattro var, araç yazılımlı ama dışarıdan tamamen stok. Golf ile Punto kıyaslayan finduk turboları affetmiyor. Polo ile A4'e kafa tutmaya çalışanlar var A4'e

    Neyse 1.0'a gelirsek uzun yola çıkmıyorsanız sakin kullanıyorsanız bırak turboyu atmosferiği bile yeter insana. Ama uzun yola yüklü araçla çıkıyorsanız 1.0 ile 1.6 arasındaki hacim farkını ülkemin güzide dağ geçitleri size itina ile tattıracaktır.

    Ve birde dizel araçla şahsen ben 6-7 litre ortalama ile günlük kullandığım rotada ışıklardan dolayı ortalama 2 dakikada bir 0-70 yada yol müsaitse anlık 0-100 yapıyorum.

    TFSi'da aynı sürede 0-220 yapıyor araç ama ortalama yakıt göstergesi de 16-25 litreleri görüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nacker kullanıcısına yanıt
    Değişen bişey olmaz mı ?
    Geçen 2800 kg lık transit ile mercedes e serisi bi araçla kapışıyordum rampaya yetişince bi baktım aynamda yok olmaya başladı. Bende şaşırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi La voiture noire -- 23 Nisan 2020; 23:14:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Benim bahsettiğim mevzu şu geçer bu geçer değil. Benim d segment aracım da var bunun haricinde. Benim bütün bunları yazma tek tek anlatma sebebim insanların vw ye adeta tapıyor olması. Polo alır en iyi polodur golf alır en iyi golftür böyle uzar gider. Şöyle gidiyor böyle gidiyor muhabbeti açılınca tek cümle ile dedim ki benim 12 yaşında aynı segment aracım bundan hızlı. Kaç tane adam geldi benimle sidik yarıştırıyor. İnsanlar değişik.

    Bu arada forester turbosunu (td04) takayım bi tekerde 250 hp alayım seni bulacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalamar01 kullanıcısına yanıt
    Yaklasik %50 fazlasini yakar diyorsun benzinli arac yani? Uzun yolda 130 ile git aradaki fark en fazla %25 olur ayni hacim/yakin gucte. 170-180 desen fark acilir. Dizel aractan baska araca binmemissin sanirim, yilda 50.000 km yapman bir seyi degistirmiyor. Kullandigin araclar onemli olan.

    Ayrica yilda 50.000 km yapiyorum nasil sacma bir beyandir ya? Belki 2. Yilin?

    Hala rampa diyor, siz surekli rampa yukari mi cikiyorsunuz? Rampada tabiki benzinli aracin yakiti tavan yapacaktir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 23 Nisan 2020; 23:42:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarruf amacı güden dizel 1.6'yla yine tasarruf amacı güden turbo benzinli 1.0'ı sadece performans olarak karşılaştırmak çok mantıklı değil. Tasarruf isteyen bu araçlara yönelmeli, o yüzden kullanılan rotalara göre seçim yapılabilir. Performans isteyenlerin eski araçlarda 1.4 yeni araçlarda 1.5 tsi tercih etmesi daha mantıklı. Taasarruf ve performans konusunda da bizim ülkemizdeki en optimum tercih şu anda olmayan 110 hp'lik 1.2 tsi olduğunu düşünüyorum. Her şeyden azar azar var. Basarsan yakar ama üzmez, tasarruf istersen yakmaz ve mutlu eder; güzel motordu.
  • Su yeni nesil 1.0 dahil turbo motorları kullanmayanlar yorum yapmasın. Eski 1.6 larin 4 e düştüğü yeri 1.0 tsi gibi motorlar vites düşürmeden 7. Viteste çıkıyor. Hala 1.6 diyorsunuz. :D

    2020 nin nisan ayında hala bitmediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim gitmez diye bir iddaam yok,basınca çok yada az yakmasinda da değilim.

    Lakin 100 bin km den sonra ne olur,200 bin 300 bin km den sonra ne olur soru isaretlerim var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zerathull kullanıcısına yanıt
    Nerde yaşadığını bilemem antakya iskenderun arasında devamlı rampa çıkarsın. Ayrıca işim gereği ankaraya sık sık gidip geldiğim için pozantı da devamlı rampa çıkarsın. 13 yıldır aktif kullanıyorum 9 yıldır şehir dışına gider gelirim. D segment araç hariç b ve c segment bir çok aracı kullandım. Orda 1.4tsi ve 1.0 tsı kullanmışım diyorum bunlar benzinli değil herhalde ? Kullandigim yol itibariyle hesaplamaları yapip söylüyorum bu konuda benimle tartışma iç anadolu ve doğunun tamamına yil icinde giderim hangi aracın ne kadar yakacağını az çok bilirim. Diyorsunki %25 ıyimis al sana örnek clio 1.5dci ve 1.0 tsı sence %25mi fark eder yada pejo 308 ile 1.4tsi leon %25 mi fark eder. Ben sana söyleyim dizel clio 3,5 lt yakarken polo 5tl yakar. 308 dizel 3,8 yakarken golf leon tsı 5,5 yakar aksini söyleyen kafadan atar. Bunlarda ortalama 110-120 ile giderken. Nerde kaldı %25in inanmıyorsan gider video izler öğrenirsin. Bu araçlar haricinde golf,focus,megane,civic kullandim kanıt görmek istiyorsan özelden tek tek resim atarım boş konuşanları pek sevmem. Işin açığı şehir içinde kullanmak isteyen benzinli alır devamli uzun yol yapanlar dizel alır. 50 bin km örneğini de bunun için verdim umarım anlamışsındır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • NazımHikmetRan kullanıcısına yanıt
    Kullandım uzun yolda memnun kalmadim. Uzun yolda en ufak rampada hız sabit 120 ise 90a kadar geliyor. Gazı koklendigindede can yakıyor. Ha şehir içinde alınır güzel ama benim gibi devamlı şehirler arası yol yapacaksınız bulaşmayın. Bir de ben alırken highline polo aldım hız sabitleyicisinin olmadığını 1 hafta sonra uzun yola çıkarken öğrendim. Şaka gibi ama gerçek ful paket alıyorsun ordan burdan kısıyorlar uyduruk sembolde bile varken. Ayrıca düşünüyorsanız on farların içine bakın bir çoğunda tozlanma gibi lekeler var garantiye girmiyor bunlarında dışında şehir içinde güzel konforlu sessiz araba hakkını yiyemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalamar01 kullanıcısına yanıt
    "Işin açığı şehir içinde kullanmak isteyen benzinli alır devamli uzun yol yapanlar dizel alır." Şu mesajdan sonra seninle konuşmanın faydasız olduğunu fark ettim.

    Dizel ile benzin arasındaki asıl fark şehir içinde, özellikle dur kalk trafiktedir. Zira dizelin asıl avantajı yüksek tork ve maksimum torku düşük devirde vermesidir. Bu da kendini en çok şehir içinde gösterir zaten. Sen daha bunu anlayamamışsın, yılda 100.000 km yapsan ne olur?

    Dizelin şehir içinde tek dezavantajı motorun geç ısınması, o da büyükşehirler için önemli değil zaten.

    Kafadan rakam atıp "aksini söyleyen kafadan atar" demen ayrı komedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zerathull -- 24 Nisan 2020; 3:4:19 >




  • Tisiaycılar yine sahnede bir ara bunlar İstanbul trafiğinde 3 lt yaktırıyorlardı birden kayboldular ortadan, her şeye rağmen dizel candır gerisi heyecan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ..Raptor.. kullanıcısına yanıt
    Yok reyis ben vw ciyim :) aloparca.com un satıs departmanında calısıyorum her marka model araca parca satısımız var, ben vw fanıyım :) agırlıklı olarak müsterilerimizin cogu vw kullanıcısı daha dogrusu wag grubu audi seat skoda vw onun haricinde fiat reno psa japon kore mercedes bmw landrover hepsinin parcaları mevcut.
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    O Hızlı zannedenlerin eline verir altınızdaki araba ben oto yedek parca sektorunde calısıyorum aloparca'da, bundan 2 ay evvel bi tane levorga ön arka balata verdim sizemi verdim yoksa ? önlere ferodo arkalara delphi vermiştim. Hatta musteriyle konusurken levorgu ilk defa duydugumu soylemiştim hakikatten ilk o zaman duymustum :)

    Aracın ilanlarına baktım aslında cok yakısıklı araba roccoyu satıp bidenede benmi alsam kırmızı renginden napsam bilemedim :D

    Cvt sanzımansa dsg nin karsısında pek bi sansı yok maalesef :) Karda tırmanmada ne gibi bi avantajı var levorgun ? Yanlıs anlamayın merakımdan soruyorum valla bilgi amaclı ?
  • frknsysl F kullanıcısına yanıt
    1.4 tsi lara yazılım atıp beygir alıyoruz reyizzzz napak vergi dilimi vs derken 1.4 arabalar spor araba bu ulkede bizde isterdik 2.0 ve üzeri turbo besleme arabalara :)

    welcome to turkey
  • 1,0 tsi fabia'm ile atmosferik 1,6'ların enselerindeyim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kalamar01 kullanıcısına yanıt
    Babam : 1.0 mpi trendline yeni polo 2018
    Ben : 1.6 tdi comfortline 2017 yeni polo ( sattım )
    Amcam : 1.0 tsi comfortline 2017 yeni polo sahibi.
    Ben sizin gibi düşünüp bir hata yaptım , o zaman 20 bin TL motor farkı verip dizel aldım.
    Benim 4 kt yaktığım uzun yolda , amcam ve babam 4,5 yaktılar.
    Arabayı direk sattım. ( 2 katı mtv ver , 20 bin fazla ver )
    0,5 lt oynasın uzun yolda.
    Bu arada inanmayanlar için , 2500 km lik karma tüketimlerini atabilirim.
    Bir daha dizel arabamı büyük konuşmayayım ama almam yani.
    Edit : satarken pahalı satıyorsun diyenler için de bir karşılaştırma yapsınlar.
    Sıfır km alırken , 20 bin tl vermiştim ben dizel motor için.
    1.0 tsi comfort 70 bin TL
    1.6 tdi comfort 90 bin TL
    Sarı sitede şuan baktım ,
    1.0 tsi 112-113
    1.6 tdi 122-123 bin tl yani fark 10 bin tl
    Ben bide bu parayı 3 sene önce verdim yani enflasyon kaybını , mtv farkını koyduğun zaman.
    Neyse işte olay bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NazımHikmetRan -- 24 Nisan 2020; 9:16:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Kronik benzinci kardeşim sen günlük hayatta 6 bin devir çevire çevire hataatatta diye mi sürüyorsunda 0-100’e 10 saniyede çıktığını zannediyorsun? Günlük kullanım devirlerinde dizel daha perdormanslı olduğu için 75 bg Clio’lardan bile selektör yiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet 1.4 tsi scirocco aracımla gerektiginde dedigin sekilde yapıyorum ve 0 100 e 7 saniye gibi bi sürede cıkıyorum. Hayatında renodan baska arabaya bindinmi ?
  • Yok benim balatalar değil, karda 4x4 avantajı var henüz tam deneyemedim ama iyi olduğundan şüphem yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.