Şimdi Ara

1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
194
Cevap
0
Favori
15.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemert

    Dediklerinize katılıyorum hocam, kullandığımız arabayı bize öğretiyorlar. Adam fındık motorla Bolu’yu geçsin görelim diyor şaka gibi resmen. 5 kişi full bagaj ile en az 5-6 kez geçmişimdir boludan hiçbirinde de bir pişmanlık yada eksiklik hissetmedim. Gel gör ki aynı yolu 1.6 atmosferik civic ile tek başıma gitmeme rağmen resmen küfür ede ede bir hâl oldum, yokuşta sollama falan imkansız gibi bir şey, yüksek devirde de VTEC olmasına rağmen yine yetersiz kalıyordu.

    Bunlar gibi işkembeden atanların lafıyla bir şeyler alınmaz, yapılmaz.
    Atmosferik motor çok nazlidir rampa, rakım vs her türlü yol ve hava şartlarından etkilenir. İlle dümdüz yol olacak ta beyefendimiz devir çevirip vaadettigi beygiri sana verecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraycan

    1.0 motorlarda kompresör var mı? İlk çıkan (2006 yılı olması lazım) tsi motorlarda vardı. Hatta TSI yazısının son iki harfi kırmızı olurdu. Sonra çıkan modellerde sadece turbo var diye biliyorum. Arkadaş kendisini kendi isteği ile uçurmuş:)

    Alıntıları Göster
    Yok Hocam.
    Zaten 1.0 tsi’nin diğerleriyle çok farklı bir yapısı var. Hatta üst kapak, manifold ve turbo yapısıyla ve daha cok devir çevirmeye iygun olmasıyla toyotanın yeni 1.2 turbosuna benziyor daha çok. Eski tsi’ler mevcut vw benzinli motorunun enjeksiyonuyla oynayıp, turbo, kompresör ekleyerek güçlendirilmesinden ibaretti ki oynanmış her motor gibi kısa ömürlü ve kırıma çok yatkındı. Aşırı stresli çalışan tsi’lerden Önce kompresörü söktüler, sonra beygiri azalttılar... gene yetmedi.

    Ama bu 1.0, 1.5’ler safkan yeni nesil turbo benzinli. Bence başarılı makinalar.ki toyota kullanıcısı olarak söylüyorum bunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancar10 -- 26 Nisan 2020; 0:27:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TSI alacaksanız 1.4 ve üzeri alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    TSI alacaksanız 1.4 ve üzeri alın.
    neden
  • YawuzS Y kullanıcısına yanıt
    Çok nedeni var en başta 1.4 daha ömürlü ve problemi çok daha az olacaktir.
    1.0 Fındık motordan alinacak yüksek hız performans arıza ve problem demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Çok nedeni var en başta 1.4 daha ömürlü ve problemi çok daha az olacaktir.
    1.0 Fındık motordan alinacak yüksek hız performans arıza ve problem demektir.
    Ama 1.4tsi lerdede 2bintl vergi var. Sıfır alırkende arada kaç bin tl fark oynuyor. Yakıt olarakda 1.0tsi tüketimi daha az.
    Sıfır alıp 100bin km olmadan arabamı satarım ben. Yağ bakımları haricindede masraf yapmam hiç.
    Gençler gibi yollarda sert kullanmadıktan sonra 1.0 tsi ın performansı gayet güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    1.4tjet ile 1.0tsi gectim diye kendinden gecmissin :D dikkat et 1.4tsi, 1.5tsi denk gelmesin, hallac pamugu gibi atar leylek puntonu :D

    Alıntıları Göster
    Çekememezliğin daniskası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖlüyenYörüler

    1.5 tsi 150 lik golf ile de denedim. Kalkışta dsg den dolayı bir boy fark oluyor 170 e kadar fark açılmıyor. Pamuk falan kendinden de çok eminsen aracını getirebilirsin istediğin gibi deneriz

    Alıntıları Göster
    Aracim kia atmosferik motor ama neyin ne oldugunu biliyorum. 7 sene punto evo kullandim.

    Gel gelelim golf mevzusuna. Demek oyle ha :)))) 0-160 da 6sn, 80-180 de 11sn fark yemis. Kesin 170 e kadar kafa kafaya gitmissindir inaniyorum ben sana :D

    1.0 TSI Gitmez Diyenler Buyursun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Aracim kia atmosferik motor ama neyin ne oldugunu biliyorum. 7 sene punto evo kullandim.

    Gel gelelim golf mevzusuna. Demek oyle ha :)))) 0-160 da 6sn, 80-180 de 11sn fark yemis. Kesin 170 e kadar kafa kafaya gitmissindir inaniyorum ben sana :D



    Alıntıları Göster
    Zeperfs ilah değil her yazdığı doğru zannediyorsun çocuk gibi. Aç katalog verisine bak 0-100 ü 9.3 saniye mi 8.9 saniye mi sonra bir daha yaz. Sizin gibi çoluk çocuğa laf anlatmak o kadar zor ki. Laftan anlayacağını bilsem kendi çektiğim 80-180 0-180 videolarını da atarım da ona da yokuş aşağı falan dersiniz şimdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖlüyenYörüler -- 26 Nisan 2020; 5:11:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şöyle saçma sapan konuya bile 3 günde 10 sayfa mesaj yazılması forumun hali ve yaş ortalaması hakkında gayet bilgi veriyor.Eskiden forumda çoluk çocuk yerine daha yaşca ve karakterce olgun kişilerin birkimli kişilerin doyurucu teknik bilgiye sahip güzel konularını görürdük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu bu konu kac gundur hala konusuluyor mu
    1.0 tsi gider mi bilmem ama 1.4 tdi 90 bg polocu vagci bir arkadas vardi canavar gibi soyle gidiyor boyle kaciyor derdi yani anlayacaginiz vosvosculara gore onlarin araclari az yakar cok kacar konforludur kalitelidir hatta premiumdur bazen "he" demesini öğrenmeliyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanlar bu kadar savunmaz kendi ürettiği motoru yemin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mendieta58

    Almanlar bu kadar savunmaz kendi ürettiği motoru yemin ediyorum
    Aynen 👏👏👏
    Aslında bunlar ankisiyete, saplantı, önceden de çok defa belirtmiştim.
    Aynı şey dizel düşmanlığı konularında da var.
    Ateşli fanatik saplantılı tepki ve savunmalar ilginç gerçekten.😁😁
    Almanlar görse bu konuları baya şaşırıp iyi gülerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 26 Nisan 2020; 12:5:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanında etkisi var tdi 5 tsi 6 ileri aynı şanzımanla aynı ağırlıkla denenmeli dizel daha ağır. Her 7 kg 1 hp gibi düşünebilirsiniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yksln

    Aynen 👏👏👏
    Aslında bunlar ankisiyete, saplantı, önceden de çok defa belirtmiştim.
    Aynı şey dizel düşmanlığı konularında da var.
    Ateşli fanatik saplantılı tepki ve savunmalar ilginç gerçekten.😁😁
    Almanlar görse bu konuları baya şaşırıp iyi gülerler.

    Alıntıları Göster
    Vaktiniz varsa 11:25 ten itibaren izlemenizi tabsiye ederim. Ne kadar haklılar.
    AutoClubyoutube
    Japon Otomobillerinin Son 10 Yılı | AutoClub
    https://www.youtube.com/watch?v=kCthxyftB-8&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayalet sürücü 33

    Vaktiniz varsa 11:25 ten itibaren izlemenizi tabsiye ederim. Ne kadar haklılar.
    https://www.youtube.com/watch?v=kCthxyftB-8&feature=youtu.be

    Alıntıları Göster
    Bravo aynı şeyi ifade etmişler. Arabayı yapanlar bu kadar savunup fanatik hale gelmemiştir.
    teşekkürler.




  • Aracın gidip gitmeme olayı teknik verileri ile alakalı. 1960 model 3.0 atmosferik ile 2020 model 1.0 tsi ın verileri aynı ise aynı gider. Tabi sürüş dinamikleri her iki aracın da farklıdır. Nasıl ki dizel ile benzinli arasında fark varsa turbo ile atmosferik arasında fark vardır.

    1.0 tsi motor üretilmesinin ve satın alınmasının en önemli sebebi ekonomi. Aynı performansını daha az fiyat ve vergi ödeyerek alabiliyorsan neden daha fazla ödeyelim. Tabi değerlendirme yaparken kısa ve uzun vadeli olarak ayırmak daha mantıklı olacak. Uzun vadede özellikle turbo kaynaklı sorunlar nedeniyle turbo aleyhine maliyetin artacağını düşünüyorum.

    Kendi adıma konuşursam ben 1.0 turbolu motor alırım. Bir yere giderken çoğunlukla aile ile gittiğim için güvenlik açısından 120 yi geçmiyorum o yüzden motor hacmi küçük araç her zaman tercihim. Sürekli 180 ile giden veya sürekli yokuş çıkan birisi tabi daha yüksek performanslı araç tercih etmeli ama buradaki kıstas motor hacminden çok performans olmalı.

    Sonuç olarak herkesin bütçesi, kullanım alışkanlıkları, araç tercihleri farklı ama motor değerleri aynı olan her araç aynı performans ile gider. Tabi yakıt, bakım maliyeti, uzun süreli sorunsuz kullanım, piyasa değeri farklı olur. Yazdıklarım tamamen kendi fikirlerim bilim adamı olmadığımdan bilimsel bir iddiam yoktur. 😊

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • ÖlüyenYörüler kullanıcısına yanıt
    Ben zeperfs e degil sana inaniyorum dedim ya zaten hahah. Fiata bile inanmam. Sen teknik veriyi ne belirlersen odur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Furkan Alperginyoutube
    Audi A3 Sedan 1.0 Tfsi Chasing Bmw 320d
    https://www.youtube.com/watch?v=KCzja2Mc7Xk&app=desktop

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Nedc tüketim normu gerçeği ifade etmiyor.
    Wltp yakıt tüketim normu yalan söylüyor.
    Fabrika güç verisi yalan.
    Çekiş gücünde tork önemli değil, hacim önemli. Tork hicbirsey ifade etmez. Sus diye söylenir. Satarken o kadar motor verisi varken sus diye beygirin yanına konur. Aksini iddia eden fizik ozurludur.
    Yakıt verisi paylaşanlar hep yalan.
    Bu araba eski 1.4-1.6 araçlardan iyi cekiyor, bayılmıyor diyen külliyen yalan.
    Youtube hızlanma verileri yalan.
    YouTube inceleme kanalları yalan.

    Bak bu konuda kim dogru soyuyor biliyor musun “ben Japon trolü değilim ama is yerimde arkadaşımın tsi golfü 9 yakıyor, ben tam otomatik 1.6 atmosferik 4 ceker aracımla 7 litre yakıyorum” diyen arkadaş dogru söylüyor.

    İste biz bu gibi arkadaşların açık sözlülüğü ile büyük oyunu gördük. O yüzden çok konuşma. Yemeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.