|
1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları (7. sayfa)
-
-
Yanıtınız için teşekkür ederim aracım comfortline bende bu özellik yok sanırım. Çok basit bişey ama kısmışlar bizden :) umarım zamanla düşmeye başlar hiç basmadan sakin sakin kullanırken bu değerleri almak canım sıktı.. Bu arada önerdiğiniz yakıt var mı bizim motorla hangi marka daha uyumlu olur?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim yakıt konusunu bende araştırıyorum ama net bi bilgim yok shell den aldım bu zamana kadar bide opeti kullanıp karşılastırma yapacağım. Shell in yakıtı daha performanslı ancak hızlı tükendiğine dair görüşler var bakalım -
Evet bende öyle okudum hatta son aldığım yakıt shell ve çok yaktı gibi :) yarın opetten alıp onuda bi deneyeceğim bakalım ne olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Polo güzel. Eşimde 2016 model 1.2 tsi polo var. 4 silindirli, Saat gibi motor. Şahane. Çok memnunuz. Dedik yenisini alalım, yeni kasa daha büyük hemde yeni model dedik. 1.0 tsi poloya baktım. İçine bindim, başım döner gibi oldu,sebebi arabanın titremesiymiş. Motor titreşimi cok rahatsız etti. Kafam sağa sola sallanıyor içinde. Ben ki dizel arabaya tahammül edemiyorken. Bu titreme beni inanılmaz soğuttu. Bi yerde görünce ilgimi çekerdi yeni kasa goze de hoş geliyor ama yok yani 3 silindir arabadan soğudum. Yani şu an göruyorum hiç ilgimi cekmiyor artık. Hemen aklıma o titreşimi geliyor. Yok neymis gaza basinca titreşimi sesi azaliyormus vs. Valla o 3 silindir asimetrisi deli eder beni. Vazgeçtik. 1.2 tsi cok cok iyi sakin hizlı seri güclü herseyi karşılıyor. Yakıt da benzer zaten. Sadece kasasına bakmamak gerek. Merak ettiğim birsey var. Neden acaba yeni aracı 1.2 tsi 4 silindir ile üretmemisler anlayamadim. 3 silindirli arabaların hem titresimi hem sesi fazla. Birde motor ömrü daha az diyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Üstad biraz abartmışssın sanki senin bindiğim Polo da bi sıkıntı olmasın ? -
Vallahi yok, abartmiyorum. Bayide baktım, sıfır araba. Satılmış, teslim için bekliyordu. Belki alışkın değilim ondan mı bilmiyorum. Deneme için gitmistim. Sanayi ustaları bile titresim rahatsiz eder diyorlarlardı. Yeni nesil motor dedim. Ama yok butün 3 silindirlilerden sogudum. 4 silindir ile inanılmaz fark var. Tabiki bana göre. Benim yorumum, baskasini rahatsiz etmeyebilir bisey diyemem. Ama ben farkı ciddi hissettim. -
Vallahi yok, abartmiyorum. Bayide baktım, sıfır araba. Satılmış, teslim için bekliyordu. Belki alışkın değilim ondan mı bilmiyorum. Deneme için gitmistim. Sanayi ustaları bile titresim rahatsiz eder diyorlarlardı. Yeni nesil motor dedim. Ama yok butün 3 silindirlilerden sogudum. 4 silindir ile inanılmaz fark var. Tabiki bana göre. Benim yorumum, baskasini rahatsiz etmeyebilir bisey diyemem. Ama ben farkı ciddi hissettim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Drdeniz05xVallahi yok, abartmiyorum. Bayide baktım, sıfır araba. Satılmış, teslim için bekliyordu. Belki alışkın değilim ondan mı bilmiyorum. Deneme için gitmistim. Sanayi ustaları bile titresim rahatsiz eder diyorlarlardı. Yeni nesil motor dedim. Ama yok butün 3 silindirlilerden sogudum. 4 silindir ile inanılmaz fark var. Tabiki bana göre. Benim yorumum, baskasini rahatsiz etmeyebilir bisey diyemem. Ama ben farkı ciddi hissettim.
Motor takozu fabrikasyon hatalı çııkmıştır, 1.0 TSi kullanan arkadaşlarım çoğu zaman motorun çalışıp çalışmadığını bile anlayamıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-61960E1CE -- 3 Nisan 2021; 10:34:22 > -
Golf MK8 1.0 TSi Impression aldım, kağıt üzerinde aynı ama marş motoru ve tasarımı, motor yerleşkesi vs. değişmiş.
Polo'da bahsettiğim motor artık eski nesil diyebiliriz.
Hafif makyajlı 2021 Polo'larda da motor değişmiş ama marş vs. aynı kalmış.
-
1.0 tsi de sadece ilk marş anında bir titreşim var. Oda hemen her motorda olan ilk çalışma titreşimİ. Gerisinde hissedilecek birşey yok. Devri düşük tuttuğunuzda 0 motor sesi ile elektrikli gibi ilerliyorsunuz. Devir yükseldikçe 3 silindirden kaynaklanan hırıltılı güzel bir ses çıkıyor sadece.
birde benzinli motorlar ilk çalışma esnasında kendi gaz vererek rolantıyi 30 saniye kadar 1500 devrin üzerinde tutar. Belki onu farketmediniz. Oda 1.0 TSİ de sadece ses yapar biraz. Titreşim yine yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kırmızı ısıkta start stop çalışınca titreyerek duruyor ,ama rahatsız edici degil
-
2020 comforlinelarda yok mu ayna geri viteste aşağı inmesi olayı. illa highine mı lazım?
-
Polo makyajlandı, Hybrid uyumlu yeni 1.0 motora geçti, artık bu kasa Polo'lar eski kasa oldu.
-
mild hibrit mi oldu ? -
Polo'ya 115'lik motor gelmiş EU için.
Bakalım Doğuş getirecek mi?
Bu şekil B segmentte yine çata pata gidiyor, ölümcül darbe vurabilecek bir rakibi yok.
Fiyat olarak bende aynı araçtan alıp satmıştım. Altın yine kendini kurtarmış. Bu çılgınlığa rağmen...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X