Şimdi Ara

1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
137
Cevap
2
Favori
45.268
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    Forumda konu kirliliği yapmamak adına yakıt tüketimi / ekonomi teknikleri ve aracımla ilgili kullanıcı deneyimlerimi tek konudan aktaracağım.Yakıt tüketimini en sona bıraktı 6 aylık Yeni Polo deneyimlerim ise şu şekilde oldu :

    Aracın gerek omuz ve baş mesafelerindeki artış sonucu bu değerlerin B segmentteki tüm araçlardan büyük olmasını geçtim C segmentteki çoğu araçtan büyük olması olsun, şasi mimarisinin Golf ve Leon'la aynı olmasının araçtaki ufak ve konforsuz araç hissini yok etmiş olması olsun aracın genel seviyesi Golf 6 High. aracımdan dahi daha iyi durumda diyebilirim sıfır araç olarak herkese VW almak nasip olsun pişman etmiyor ,yakıt tüketimi anlamında da ilk turbo ve iki önceki aracım olan 1.4 TSi 122 PS Golf 6 aracıma göre de ciddi fark var.

    Aracı aldığıma memnun oldum benim Comfortline'da en hoşuma giden detay otomatik kararan dikiz aynası,silecek far sensörü, ve teknoloji paketi ile gelen Adaptif Cruise Control,kör nokta uyarı sistemi,otomatik fren,geri görüş kamerası vs. vs. derken uzun yolda aracın izolasyon ve koltukları ile de beni hiç yormaması oldu camları kapattığınız anda kabinde çıt ses yok ve bunun için bile bu aracı almaya değer. ACC için şunu söyleyebilirim günlük güneşlik havalarda kullanılmalı,aksi takdirde radar önündekini kaybederse 1.dereceden kaza sebebi oluyor.Kör nokta uyarı sistemi şehir içinde süper oluyor güvenlik anlamında kaza önleyecek bir sistem ve kör nokta radarlarının otomatik fren özelliği de var.Yakıt tüketiminden önce yeni nesil Polo'da dikkatimi çeken dizayn oyunlarına değineceğim.

    ACC kontrol ünitesi ve iç fotoğraflar


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    Mesela koltuk kenarlarındaki süpürge ucu sığmayan yerleri bu kasada genişletmişler o kısımlar rahatlıkla temizlenebiliyor arka koltuklar çok rahat ve ciddi büyüklüğe sahip Golf'le hemen hemen aynı konfordalar. araçta keskin yan radyusun sayesinde ön arka omuz mesafesi aynı,1425 milimetre(142.5 santim) ve bu iki değeri B segmentte sunabilen araç yok,C segmentte ise en basidinden Civic FC5 ve Megane IV HB 144-139 santim,Corolla ve Auris 139-139 santim,Focus 3 139-133 santim 1 serisi 140-141 santim vs. radyusları geçen konumda anlattım şu fotoğraflara dikkatli bakalım Polo'da omuz mesafesini gösteren çizgi kapının içine kadar gidiyor ama 1 serisinde durum farklı,görsel olarak bunu sadece BMW yapmış diğer firmalarda yapan yok o yüzden 1 serisini aldım yanlış anlaşılmasın.

    BMW 1 serisi(F10 kodlu kasa)


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    Polo MK6 boyutlar ve şasi görselleri


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    Baş mesafesi Golf 7 ile TAMAMEN aynı,aracın en son eleştirilecek yönü iç hacmi ve genel konforu/kalitesi diyebilirim arka omuz mesafesinden anlayacağınız üzere C HB bir Megane IV,Civic,Focus, Golf gibi arabalara sığan bir aile bu arabaya da rahatlıkla sığabilir sığmaması için bir neden yok. Facebooktaki grupta MK7 Golf'ten MK6 Polo'ya geçen bir arkadaşımız var ve gayet memnun kaldı beklentilerinin kesinlikle üstünde olduğunu söylüyor konuyu görürse yorum yazar benim dikkatimi ise araç içerde Golf 6'dan küçük olmasına rağmen kapı ceplerinin daha büyük olması oldu kapı cepleri 6.nesil Golf'ten büyük bagajı Golf 5'ten büyük.


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    Elek. diferansiyel kilidi standart, önceki araçlarımda patinaj önleme olsada köy yollarından otobana çıkan dönemeçleri C-Elysée C4,Golf vs. araçlarda dönmek için hızlıca gelip bazenleri tamponu sürtmek zorunda kalıyordum yoksa tekerin biri patinaja düşüyordu.Bu araçta yavaş gelince dahi araç anında çıkıyor.Ek olarak diğer sistemlerde sorun yok hepsi gayet senkronize,arka frenler kampana diye eleştirilsede fren testinde(ADAC) disk frenli C segmentlerin çoğundan daha kısa bir mesafede durmuş blokaj önleme + hidrolik asistanlar ve yeni şasi sayesinde bunu yapabiliyor.(37 metrede durmuş kendim de iki kere sert fren yaptım,fren dinamikleri çok iyi.)

    Fren demişken eski araçlarımdan C4 1.6 VTi Confort Plus'ı yâd etmeden geçemeyeceğim şimdiye kadar fren olarak en güvenli aracım C4'tü freni köklediğiniz anda araç öyle duruyorki gülmeye başlıyorsunuz çünkü kocaman
    bir araba Go-Kart gibi durunca komik oluyor.


    Aracın yol tutuşuna ve dinamiklere gelirsek virajda stabil,yüksek hızlarda da bir zayıflık göremedim. Genişliğine göre kısa kalan dingil mesafesi ve ağır sönümlü amortisörler gayet iyi iş çıkarmış .Profesyonel sürücülerin yaptığı gibi aracın normalde dönemeyeceği bir yeri el freni ile müdahele etmeden hafifçe yanlayarak dönebilirsiniz.Polo'da bunun en başarılı örneklerinden biri , aracın yol tutuş limitleri Golf 6 ve C4 II araçlarımdan zayıf olmasına rağmen virajlarda kopma hissine mâhâl vermeden aracın boyundan büyük işleri yapabiliyorsunuz fakat stabilize yolda zemin ıslaksa ciddi kopma eğilimleri oluyor. ( Bir eksi buradan.) Virajlara sert girersiniz ilk salınımda direksiyon size herseyi söylüyor çok net bir şekilde limitlerini anlıyorsunuz benim buradaki eleştirim kuru zeminde bu kadar güven veren ve dinamik olan bu araç ıslak zeminde tecrübesiz sürücüler için pek iyi olmamış ıslak zeminde kafadan kayma var ani gaz verince tutunamıyor,viraja sert girince de bu sefer arka kısımda kopma oluyor kuru zeminde istediğinizi yapabilirsiniz ama ıslak zemin için araç yeterince sportif değil Youtube'da Polo'yla Ralli yapanlara özenmeyin araç C4 ve Golf 6'dan burada ayrılıp sağ şeritte yakıt kasmaya başlıyor birde izolasyon çok iyi olduğu için yüksek hızları anlamıyorsunuz 170-180 km/h'de bile yol gürültüsü çok az.

    İlk ciddi eleştirilecek şey ise el freni,el freni çok ,çok kötü durumda C segmentteki çoğu araçtan daha kaliteli bir iç mekana,izolasyona sahip bir araçta bu el freni olmamalı aracın önemli bir eksisi el freni bu eksinin dışında dışında PQ25 şasi kullanan eski kasasıyla genel olarak mukayese edilemeyecek araçlar olmuş.

    "1.0" OLSUN BIZIM OLSUN----------------------


    Neden 1.0 TSi yapıldı dersek ;

    1.0 TSİ Varyasyonlarına bakalım.

    85 PS 175 N / m
    95 PS 175 N / m
    110 PS 200 N / m
    115 PS 200 N / m
    130 PS 240 N/m (Chiptuning performansı)

    1.0 TSi Golf 85 PS 175 N/m 0-100 11.9 saniye
    1.0 TSi Golf 115 PS 200 N/m 0-100 9.6 saniye

    VW Up GTI (Gran Turismo Injection ) ibareli 115 beygir TSi versiyonundan tutun da ; Golf'ün 85 beygir giriş seviye modeline koyabiliyorsunuz. Polo'dan Octavia'ya, İbiza'dan A3'e,Golf'ten Up'a kadar aynı motor var hem maliyeti uygun hem de yenilenen silindir yatağı , enjeksiyon vs. rijitesi ile çok daha sağlam,taş gibi bir motor karşımıza çıktı, ek olarak şimdiye kadar yapılmış en yüksek basınçlı benzin enjeksiyonuna sahip motordan bahsediyoruz 350 Bar direkt enjeksiyon sistemi artık benzinde son nokta bu yüzden hacim faktörüyle de dizellerden ekonomik olabiliyor bu konuda araca kulak vermek lazım.


    Mesela ekonomik sürüş için ilk olarak manuel şanzımansa vites önerisini dikkate alarak kullanın vites önerisi araçta oluşan gücü, eğimi ve araç ivmelenmesini göz önünde bulundurarak söyleniyor.Bazı araçlarda 3.000 deviri geçince direkt vites at diyor ama Polo'daki öyle değil.

    (Aracım Manuel ve her zamankinden/5 ileri )

    Araçta bir sürü paragraf var bu konularla ilgili.



    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    1.0 TSi düşük hızda sabit gazla gitmek için pek ideal değil, araçla 130-140 km /h'ye kadar çıkıp sonra tekrar 100-120 civarına düşerek(Viteste kullanarak) uzun yolda 4 litre altı çok rahat yakarsınız 80-90 km/h gibi hızlar uzun vites oranları dolayısıyla verimsiz devir aralıklarında oluyor aracı asla boş vitese atmayın,yakıt kesme viteste çalışıyor sadece şehir içine girmeden veya evinize 3-4 dakikalık yol kala boş vitese alın ki turbo rölantide yağlanabilsin,bu motoru viteste kullanırsanız ve gaza basmazsanız VTG basıncı arttırıyor ciddi anlamda motor tamamen VTG ile enerji üretiyor bu yüzden neredeyse yakıt kullanmıyor ve ani gaz tepkisi biraz sarsıyor sağ ön koltukta oturuyorsanız ani tork dalgaları baş ağrısı yapıyor.


    1.0 TSi Polo'nun ülke şartlarımızdaki en önemli avantajına geleyim,bu performansı dizel/ atmosferikte almak için 1.6 litre(~) hacmine çıkmanız lazım,bu da yüzlerce lira fazladan MTV ve bakım noktasında çok ciddi bir fark ödemeniz demek,forumda 1.6 dizel Egea'ya 1300 lira 20.000 bakımı ödeyen bir üyemiz var. Polo'nun zaten yıllık(toplam )MTV + ilk (15.000) bakımı tam 1471 lira tutuyor ,1.6 motorun ise sadece MTV'si 1400 lira ,atmosferikte ise LPG'ye binlerce lira ödemenizi geçtim bu ekonomiyi benzinde yapıyorsunuz ve işletme noktasinda çok ciddi avantajları var servislerde şimdiye kadar en ucuz 655'e yaptıran olmuş geçenlerde bana 790 istemişlerdi internetten randevu alınca %8 düşüyor yıl sonlarında da iyi indirim var. Polo'nun ikinci eldeki kâr potansiyelini de göz ardı etmemek lazım en kötü ihtimalle 5 bin civarı kazanıyorsunuz lanmsanda 1.6 TDi Trendline alan bir arkadaşımız 5500 lira civarı kâr ederek aracını 88 bin liraya sattı piyasa şartları kötü olmasına rağmen ikinci eli çok hızlı ve değerinden gidiyor bakım fiyatları yükseldi bazı yerlerde parçalar set halinde satılıyor 200-300'e set alıp sadece işçilik ödeyerek bakımı halledebilirsiniz ülkemize 95/110/115 PS geldi motorlar tamamen aynı parçalarda sorun olmaz.

    Bu kasadaki TSi motor EA211 adı verilen son nesil 1.5 TSi EVO'lar ile aynı enjeksiyon sistemi ve aynı VTG'yi kullanıyor 1.0/1.5 TSi motorlar son nesil TSi ve şu anda VAG grubunun göz bebeği.

    (VTG-Variable Turbine Geometry /Değişken geometrili turbo)

    Motorda temel iyileşmelerin yanı sıra yeni enjeksiyon sistemi ile daha az ısınan,daha az yakıt harcayan ve en önemlisi daha sağlam,daha rijite olan bir motor karşımızda, artık yağ eksiltme vs. yok ve manifolttan silindir yatağına kadar baştan dizaynlanan bir motor.

    Temel iyileştirmelere gelince dünya otomobil tarihinde yapılan 2 ilkten bahsedeceğiz ve bu motorun bütününe bakınca ,atmosferik plazma spreyli silindir duvarlarından termal yönetim sistemlerine,atmosferiklerdeki Atkinson benzeri bir Miller döngüsüne ve şimdi bahsedeceğim yeni türbin ile en gelişmiş turbo benzinli motor olmasına karşın ; 90'ların sonundan beri kesintisiz Ar-Ge yapılan bir projenin son ürünü.

    20 yıllık "TSI" yolculuğunun Hybrid desteğine kavuşmadan önce ki son nesil benzinli motoru bu motor arkadaşlar. VW tam 50 milyar Euro sadece elektrikli araç yatırımı yaptı,bir daha turbo benzinlilerde de bu kadar kapsamlı bir yenilik olmayacak birkaç yıl sonra 100 km / 1 litre gibi rakamlardan bahsedeceğiz ve o rakamlar bu motorlarda olacak bu motor içinde 2012 sonrasından itibaren çalışılmaya başlandı, yıllarca Ar-Ge ve onlarca milyar Euro'nun sonucuna gelelim.

    4.NESIL EA211 MOTOR MİMARİSİ---------------


    Normalde turboşarj ve/veya süperşarjlı motorlar(İlk nesil TSi veya Kompressor Mercedes'ler) motor devriyle şarj oluyordu yani ekonomik olarak çalışma prensibi motordan kayış veya zincirle güç çalacak şekildeydi ama artık bu sistemi VW kullanmıyor.Otomotiv tarihinde bir ilk olarak türbin motordan güç çalarak yani motor devrinden şarj olmak yerine elektrik ile şarj oluyor ve bu türbinin muazzam bir hava soğutma-sıkıştırma sistemi var.

    "Air İntake" olarak tabir edilen parça,yani havanın yanma odalarından önce türbine gelmesini sağlayan kısım tamamen baştan yapılmış,çok daha fazla soğuk hava alıyor ve türbinin kanatçık yapısı çok daha sofistike olmuş, değişken geometrili elektrik tahrikli turbo beslemenin diğer TSİ'lerden temel farkı motor devrinden bağımsız olarak yüksek devirde motoru şarj edebiliyor,alt devirde maksimum gücünü verebiliyor yani çalışma prensibi tamamen farklı.

    3 silindire geçilmesinin nedeni 1.2 litre motorda 300 santimetreküplük 4 silindir kullanmak yerine 1 litre motorda 333 santimetreküp 3 silindir kullanınca silindir başına düşen hacmin %11 artması.Zaten türbinde çok güçlü olunca ortaya böyle bir motor çıkmış en alt devirlerde dahi benzinli bir motor için çok iyi tork değerleri var şu anda nefes aldığınız atmosfer yaklaşık 1 bar basınç demek,atmosferik motor 3-4 barda yakıtı enjekte edip 1 bar besleme ile yakıyor,bu motor ise atmosferiğe göre tam 345 kat sıkıştırıp yakıyor,eski 1.2 ve 1.4 TSi'ler 150-200 bar civarı,çoğu turbo motor 200 barın halen altında diğer turbo benzinlilere görede 2 kat kadar daha fazla sıkıştırıyor.


    Yeni türbinin 4.nesil 6 mm'den akıllı yönetim sistemine sahip direkt enjeksiyon sistemiyle doğurduğu sonuç ise en gelişmiş benzinli motor, 350 Bar enjeksiyon sistemine sahip ve bu rakam şimdiye kadar yapılmış en yüksek basınçlı benzin enjeksiyonu ile dünya otomotiv ve motor tarihinde tek ,bunun dışında çok ciddi manada tasarruf yapmanızı sağlayan fren enerjisi geri kazanımı tüm Polo'larda standart.

    Fren pedalına dokunduğunuz anda sistem elektro mekanik servo direksiyon,iklimlendirme,aydınlatma grubu,ses ve multimedya sistemi,güvenlik sistemleri vs için gerekli enerjiyi karşılayacak şekilde aküyü şarj ediyor buda Hybrid öncesi kobay olarak prototip şarj motoru denemesi diye düşünüyorum özellikle şehir içinde dur-kalk'larda ve uzun frenlerde sistemin faydası büyük zaten Start&Stop'ta tum Polo'larda standart motor Stop etse dahi VW'lerde klima kullanmak dahil tüm elektrik gerektiren işlemleri yapabiliyorsunuz akünün gereken enerjiyi depolaması için de bu sistemin ciddi bir katkısı oluyor .

    Buraya kadar yazdıklarımı okuyan arkadaşlara teşekkür ediyorum, aracın tüm artılarını kenara bırakırsak reel piyasaya gelelim. benim almamdaki ana etken(%50) ikinci elinin çok değerli olması ve aracın hızlıca elimden çıkmasıydı. Polo'ya şu kadar para vermiş diye insanlarla dalga geçiyoruz ama ikinci el aynı fiyatlara üst donanım piyasa aracı olan C sedanlar satılmazken Yeni Polo'lar tavuk döner gibi satılıyor. Golf yerine de insanlar Polo alıyor çünkü Golf ,6 yıllık ve seneye eski kasa olacak Polo 2025'te eski kasa olacak aracın B segmentle ortak yönü adı,adı Polo bunu da handikap olarak değil şimdiye kadar on binlerce Polo satılan ülkemizde araca ikinci elde değer katan bir algı olarak düşünmek lazım ama araç eski Polo gibi olsaydı yine almazdım bu kasada iç hacim,yol tutuş,dinamikler,donanim vs. çok iyi durumda herseyi teker teker ekleyebiliyorsunuz ek olarak benim aracım 4(Dört) hava yastıklı ve aldığımda 3 bin lira fazla verseydim şerit takip asistanı,Front Assist (Yaya koruma freni),hayalet gösterge ve cam tavan da alabiliyormuşum hatta şöyle bir R-Line pakete yada en azından led farlara hayır demezdim.



    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    Yakıt fotoğraflarımı ise ikiye ayırdım,ilk 2 fotoğraf yazın klimalı uzun yol ve klimasız şehir içi ağırlıklı karma kullanım :


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    Bu fotoğraflar son çektiklerim,klimasız kullanım aracın üstünde aynen bu şekil Continental lastikler var rodajda 32 km/h hızla 5.2 litre yakmıştım şu an aynı hızla 4.1 litreye kadar düşebildim.


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    İlk bin kilometreyi çekemedim araç kendiliğinden uzun süreliyi sıfırlıyor.

    Hollandiyalı sarışın dayının polosuyla çektirdigi fotolarıda atalım.

    " zEnGinLer ölSüN pOloDan sElaMlaR"



    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 9 Kasım 2018; 13:27:4 >







  • Sınıfına göre güzel araba, fiyatına göre berbat araba. Mantıklı adam arabası değil. Şu fiyatların hiç mantıklı açıklaması yok.

    Polo 1.0 dsg 131bin tl. Evet yanlış duymadınız. 131.500tl.

    Size b segment araba mı lazım? Kia rio hb 1.4 6 ileri otomatik elegance 88bin(21bin 0 faiz).
    Yaris 1.5 style cvt 105bin.
    Hyundai i20 elite 1.4 otomatik 98bin.
    Daha geniş araba mı lazım? O zaman yine atın poloyu çöpe.
    Honda civic executive cvt 136bin(50bin sıfır faiz)

    Diğer alternatifler.
    Suzuki vitara 1.6 gl otomatik, 110bin(30bin 0 faiz).
    Citroen c4 cactus 1.6dizel otm shine 119bin.(30bin 0 faiz)
    Toyota corolla 1.6 premium cvt 131bin.
    Toyota c-hr 1.2 turbo dynamic cvt 131bin.
    Egea lounge plus 1.6 otm 117bin.
    Honda jazz 1.5 cvt dynamic 112bin. B segment, totalde polodan iyidir.

    Bunlar mantıklı adam işi. Mantıklı olan zaten bir dünya para verip yan-perde hava yastıksız araba almaz. 99, 2001 model arabalarım oldu onlarda bile en az 4 hava yastığı vardı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: sehzade4401

    2 hava yastığı var ayıp yav.
    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    Diyorum ki aracım 4 hava yastıklı diyorsunuz ki iki hava yastıklı.



    Yav bizim insanımız işin ucu kendine gelince sivriltip karşındakine çevirmeyi iyi biliyor çok zekiyiz canım ben arabayı almışım ben bilmiyorum siz biliyorsunuz ben çekileyim siz anlatın arabayı.


    Araca laf söyleyen kötüleyen arkadaşlar ortada,biri 2005 Civic kullanıyor MK6 Polo'yu biliyor mu kullanmış mı dersek tabii ki de hayır aracın ne olduğunu bile bilmiyor ama lafa gelince ilk zerre bilgisi olmayıp forumu goygoy için kullananlar öne çıkıyor araç kalitesiz,kötü ama neyi kötü deyince cevap yok ama sorsak kötü Egea daha iyi demiş başka biri.
    Ben kalitesiz demedim segmentine göre iyi bir araç ama farkında iseniz konuya girişiniz çok garip ve kusura bakmayın Yeni Polo'dan öyle bir bahsetmissinizki Golf7 den ve çoğu C seğmentinden iyi olduğunu yazmıssınız ve bunu abarta abarta başka model marka örnek vererek sürdürdünüz bana garip ve saçma gelen şey bu.Çamur at izi kalsın yapmıyorum konuya girişiniz yanlış ve abartılı bunu kabul edin.
    Jozef38 J kullanıcısına yanıt
    J Jozef38 demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Bu mesaj silindi.
    '' 3.5 yıldır 2005 Vtec2 kullanıcısıyım. Akrabamın 2009 benzinli meganı var bindim ve test ettim. ''


    Bir başka konuda da baktığınız aracı yazmışsınız.

    https://forum.donanimhaber.com/audi-a3-1-8t-ambition-2001-hakkinda--133439393#133439393

    (Bu fiyat bandında xantia tavsiye ederim Jozef hocam.)

    Değerli hocam Tövbe Bismillah bende kullanıcı şikayeti var sandım bilmediğimiz binmediğimiz arabalara ne güzel saydırıyoruz böyle eskiden çamur at izi kalsın derdik şimdi direkt başka birşey atıyoruz ya Allah affetsin ne diyeyim.

    Polo'nun nesi kalitesiz hocam söyleyin bilelim montaj,iç mekan vs. varsa ben söyleyeyim,araç bu neslinde özellikle HALK ARABASI olan giriş seviye japon,İtalyan ve Fransız C segmentlerinden daha iyi durumda diğer B araçlarla karşılaştırılacak yönlerini ben bulamadım aracın iç aksamları Passat ve Golf ile aynı,genele böldüğümüzde Passat ve Golf'le bu kadar ortak aksam ve malzeme sonucu çok iyi bir araç ortaya çıkmış.
    Gayet alaycı bir üslupla dalga geçmişsiniz öncelikle emeğe saygılı olmalıyız değil mi Hocam ?



    Yorum yazmışsınız fikrinizi belirtmişsiniz bende sizin yorumunuzla ilgili fikrimi belirteyim.



    Hiçbir temele dayandırmadığınz bir yorum yazmışsınız bu kadar uzun süre zarfında oluşmuş tecrübelerimi hafife almak objektiflik falan değil , aracın genel seviyesi Golf 6 1.4 TSi Highline aracımdan daha iyi durumda iki aracıda ezberlemiş biri olarak Polo MK6 hissedilir seviyede iyi kalıyor özellikle de sürüş keyfi olarak MK6 çok başarılı aracı kullanın ön yargılarınızı yıkın forumda Golf 7'den geçen arkadaşlarda var,ana konumuzda BMW 3 serisiyle birlikte kullanan arkadaşta var onların yorumlarına bakarsanız hepsinin aracın genel seviye olarak C segmentlerin çoğundan daha iyi durumda olduğunu söylediğini görürsünüz zaten ben video izleyip inceleme yazmıyorum sizde bu ayarda konu açınca beni anlarsınız emeğe saygı öncelik ikinci öncelik ise nesnel veri ve gerçekçilik,Egea 1.6 E-Torq Urban ve 1.4 Fire Easy kullandım Polo MK6'yı kullanırsanız bana hak verirsiniz araç eski Polo gibi değil Golf'le aynı şasi mimarisi ve Passat'la beraber bu kadar ortak aksam kullanan bir aracın adı Polo diye hakkını yememeliyiz giriş seviye Japon,İtalyan vs. markaların C araçlarından genele bölünce ciddi manada kaliteli bir araç olmuş.



    Şimdi bakalım ben haklı mıyım öncelikle ;



    Aracın şasisi MQB,Golf,Leon,A3 şasisi ve boyut olarak Golf 5'in şasisinden büyük bir şasiden bahsediyorum,aracın iç&dış tasarımınıda Klaus Bischoff yaptı ve aynı kişi Tuareg,Arteon,Jetta,Golf 8 dizayneri,aracın B segmentle ORTAK YÖNÜ ADI ve bu algıdan dolayı ikinci eldeki avantajları diyebilirim B araçlarla İbiza hariç bu genişlikte rakibi yok en büyük omuz baş mesafeleride Polo'da.



    Polo bu neslinde iç mekanda göğüs plastiği olarak Passat ve Golf ile TAMAMEN aynı malzemeyi kullanmış,ön cama kadar olan alan ve alt kısmı tamamen Buna kauçuğundan üretilmiş şu an Golf,Passat,Arteon,Tiguan... aynı malzemeyle üretiliyor .



    Aracın direksiyonu,vitesi,radyo sistemi,tavan döşemesi,taban döşemesi,koltuk kumaşları,tavan siperlikleri ve ışıkları,tavan lambaları,halı kaplı alanlarda kullanılan döşemesi ve sert plastikleri dahi Passat,Golf,Tiguan ile TAMAMEN aynı.



    Fiat'ta örnek verebilecek araç yok,Fiesta'nın en basidinden göğüsü Focus'la Mondeo'yla aynı mı ?



    Değil,bir önceki Focus'la aynı iç boyutlara,2 önceki Focus'la aynı dış boyutlara sahip mi ? Değil.



    Polo gibi her türlü ekipmanı opsiyonelde olsa sunabiliyor mu?



    Hayır.



    Fiesta ve Egea kime göre Polo'dan iyi ?



    Size göreyse saygım sonsuz ama bana göre bu nesillerinde MUKAYESE EDİLEMEYECEK araçlar sizden de aynı saygıyı ve aynı şekilde teknik verileri beklerim araç segmentinin en büyük omuz/baş mesafesine sahip en büyük bagaj hacmi ve arka diz mesafesi de kuzeni İbiza'da aradaki fark yalnızca bir santim ve 4 litre kadar iki araçta Golf 5'ten büyük zaten.



    Sıfır teslim 2017 Ekimde 64 bin lira olan 1.0 atmosferik Trendline Polo ikinci elde 75-80 bin civarı,ortlama olarak tüm Polo'lar 1 yılda 8-10 bin civarı kâr edebilmiş,eli yüzü düzgün araçlar için dediklerim geçerli,Highline Polo'lar lansmanda 87 iken şu an 95-100 arası el değiştitiyor,C segmentte üst belki de en üst donanım Civic,Corolla,Focus hatta 308 ,Astra,Megane vs. gibi araçlarla hemen hemen aynı fiyatta olmasına rağmen saydığım araçların çoğunda yaprak kımıldamıyor,onlarca araç boğulup gidiyor halbuki Polo öyle değil sizin dediginizin tam tersi bir durum söz konusu,araçla ilgili dediklerimin de arkasındayım sıfır kilometre çoğu C segment araçtan daha iyi bir kaliteye sahip bunu her seferinde kriz meselesi yapmanın alemi yok aracın kalitesiz yönü varsa söyleyin bilelim bu kadar güçlü bir ikinci ele sahip olmasının nedenlerini de saydım.







    ~~~~~~~~~~~~~~~~~





    Aracın iç /dış dizaynı doğal olarak Premium esintileri taşıyor,1 milyon lira liste fiyatı olan aracın dizayneri çizdi sonuçta, C-D segment VW'ler ile ortak parçalar da çok fazla segmentinde dizel versiyon B araçlarla aynı fiyata satıldığını düşünürsek hem çok iyi bir ikinci el,düşük işletme masrafı ve C segmentte çoğu araçtan daha iyi bir izolasyona,kaliteye,omuz ve baş mesafesine sahip bir araç alıyorsunuz dediklerimi somut veri ve gerçekliklerle destekledim bende ön yargılıydım ama gittim inceledim ön yargı vs. kalmadı aracın eski nesilleriyle ve Ibiza hariç B'lerle alakasi yok yiğidi öldür hakkını yime demişler forumda yazan yorumlara bakarsak aracı kullanan kişilerle kullanmayanlar net bir şekilde ayrılabiliyor sizde aracı kullanın lütfen incelemesini yapın bizde sizi okuyalım.



    Son olarak yakıt tüketimine gelince Egea'nızın motorunu üreten FCA grubunu VW istese sadece TSi motora ayırdığı bütçe ile satın alabiliyor üste onlarca milyar doları kalıyor Polo'nun CHZL kodlu TSi üniteleri EVO geçiyor ve milyarlarca dolar Ar-Ge'nin sonunda yaklaşık 20 yılda bu başarıya imza attılar yani FCA grubunun toplamı kadar yatırım yapılmış bir motor ve araca global pazarda C-Elysée'nin yarısı etmeyen yer yer 2-3'e katladığı Egea ile karşılaştırmak objektifliklik sayılmaz dünya otomobil piyasası TR'den ibaret değil FCA grubu forumda 10 yada 30 milyar dolar diye tartışıldı sadece geçen yıldan VW'e kalan net kar+likitide 40 milyar dolar civarında elektirikli motor yatırımı 55 milyar dolar ona göre yatırım yapıyorlar ona göre de geri dönüş alıyorlar.



    (600 bin Polo HB)

    (550 bin Polo Sedan)



    (Sadece MK6 satışı bu kadar,iki karoser de Megane,3 karoserde Egea'yı toplayınca tek karoserde Polo MK6 etmiyorlar.)
    Ben Eylül ayında Dsg Highline aldım, asıl niyetim i20 almaktı ama Polo daha ucuz olunca Polo aldım.

    Ailede Golf7 de var 1.4 dsg. Arada fark var mı var ama kesinlikle uçurum yok. Şehir içinde Polo’nun Golf’e göre kullanımda bir eksikliği yok asıl fark uzun yolda yüksek süratte çıkıyor bu da normal zaten.

    Tüketim olarak şehir dışında çok rahat 5 litrenin altına düşüyor, ortalama hız 105-110 yazarken tüketim 4,5-4,8 oluyor. Şehir içinde de ortalama hız 20-30km arasındayken max 8lt oluyor. Benzinli otomatik bir araba için bence makul değerler.

    Almadan önce 1.0 motora ciddi ön yargım vardı hatta Golf’ü bu sebeple 1.4 aldım ama Polo’nun sınıfında i20, Fiesta hepsi 1.0 olunca mecbur kaldım. Almadan önce sürekli üst devirlerde sürmek gerekir, zorlanır diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı, düz yolda ve hafif rampada 2.000 devirin altında gayet rahat gidiyor.

    Bence B sınıfı bir araç ne kadar iyi olabiliyorsa neredeyse o kadar olmuş.

    Donanım olarak evet Highline olmasına rağmen iki hava yastığı var, ilk gelenlerde yan/perde havayastıkları da varmış sonra çıkarmışlar.

    Hız sabitleyici yok onun yerine hız sınırlayıcı koymuşlar bu gayet saçma. Arka frenler kampana evet bu da saçma ama frenlerde bir eksiklik yok.

    Ses sistemi Golf’den iyi geliyor bana, Multimedya Golf ile aynı.

    İç hacim olarak sınıfına göre geniş, hatta 4gün Focus kiralamıştım ondan daha rahatım içinde. Boyum uzun Focus’da koltuğu ne kadar geri çeksemde sağ bacağım yine de yan durmak zorunda kalıyordu, Polo’da düz durabiliyorum, tabiki Golf daha geniş.

    Kısaca şöyle söyleyeyim Golf 7 de yeni Polo da kapıda, eğer şehir içinde kullanacaksam ayırt etmiyorum hangisi olursa kullanıyorum ama şehir dışı kullanacaksan Golf’ün almaya özen gösteriyorum.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    1.0 TSI Motorlu Volkswagen Polo: Yakıt Verimliliği, Kullanıcı Yorumları ve Eksileri

    Volkswagen'in Polo modelinin 1.0 TSI motor seçeneği, yakıt verimliliği ve uygun fiyatıyla dikkat çekiyor. İşte 1.0 TSI motorlu Polo hakkında bilmen gerekenler:

    Yakıt Tüketimi

    1.0 TSI motor, düşük yakıt tüketimi seviyeleriyle bilinir. Kullanıcı yorumları, şehir içinde ortalama 6,5 litre/100 km ve otoyolda 4,5 litre/100 km civarında yakıt tüketimi elde edildiğini göstermektedir.

    Performans

    95 beygir güç ve 175 Nm tork üreten 1.0 TSI motor, Polo'ya yeterli bir performans sağlar. Şehir içi sürüş ve kısa mesafeli yolculuklar için uygun bir seçenektir.

    Kullanıcı Yorumları

    "Polo 1.0 TSI Comfortline" kullanıcı yorumları genel olarak olumludur. Sürücüler, aracın yakıt verimliliğini, çevikliğini ve düşük bakım maliyetlerini övmektedir. Ancak bazı kullanıcılar, yüksek hızlarda motor gürültüsünün ve sert süspansiyonun rahatsız edici olabileceğini belirtmektedir.

    Eksileri

    1.0 TSI motorlu Polo'nun bazı eksileri şunlardır:

    • Sınırlı Güç: Uzun yolculuklar ve yokuşlu araziler için daha güçlü bir motor gerekebilir.
    • Kaba Rölanti: Bazı kullanıcılar, rölantide motor titreşimlerini rahatsız edici bulmaktadır.
    • Küçük Bagaj Hacmi: Polo'nun bagaj hacmi, aileler veya büyük eşyalar için yetersiz olabilir.

    Sonuç

    Volkswagen Polo 1.0 TSI, yakıt verimliliği ve uygun fiyatı göz önüne alındığında, şehir içi sürüş ve kısa mesafeli yolculuklar için iyi bir seçimdir. Bununla birlikte, daha fazla güç veya daha geniş bir bagaj hacmi arayanlar, daha üst donanım seçeneklerini değerlendirmelidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.0 TSI kötü mü şimdi anlamadım mevzuyu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    1.0 TSI kötü mü şimdi anlamadım mevzuyu?



    Mesela genel hızlanma ve tüketim böyle hocam kötü değil sadece motor-araç uyumunu iyi düşünmek lazım 115 PS İbiza kağıt üstünde çok güzel ama DSG'yi S'e almasanız bile ha bire Torque Steering eğilimleri var Polo'da da VTG'den dolayı ara ara saçma sapan patinaj çektiği olmuyor değil gaz pedalına alışmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 9 Kasım 2018; 13:24:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O




    Mesela genel hızlanma ve tüketim böyle hocam kötü değil sadece motor-araç uyumunu iyi düşünmek lazım 115 PS İbiza kağıt üstünde çok güzel ama DSG'yi S'e almasanız bile ha bire Torque Steering eğilimleri var Polo'da da VTG'den dolayı ara ara saçma sapan patinaj çektiği olmuyor değil gaz pedalına alışmak lazım.

    Alıntıları Göster
    İyi işte yakıtı az hızlanması 1.0 motor için iyi, dizel gibi yakıyor lpg bile gerekmez bu motora.




  • 2 hava yastığı var ayıp yav.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    İyi işte yakıtı az hızlanması 1.0 motor için iyi, dizel gibi yakıyor lpg bile gerekmez bu motora.

    Alıntıları Göster
    Hocam aslında Doğuş'un pazarlama stratejisini eleştirmiyor değilim.




    Görseldeki makina Virtus,Polo MK6 Sedan'ın yeni adı.

    521 litre bagaj var,dingil mesafesi 2 metre 65 santim,eski Jetta yani.

    İç mekan Polo ile tamamen aynı.

    Polo HB hiç gelmeseydi sadece Virtus gelseydi herkes için daha iyi olacaktı araçta hem 1.0 TSi hemde 1.6 atmosferik motor var.

    www.vw.com.br
    Volkswagen Virtus
    https://www.vw.com.br/pt/carros/virtus.html


    Madem böyle bir seçenekleri var neden gelmiyor anlamıyor değilim Meksika'dan 1.4 150 PS Jetta geliyor ama Vİrtus gelmiyor 98 yılındaki (Polo Sedan gelmişti.) piyasayla şimdi ki bir değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sehzade4401

    2 hava yastığı var ayıp yav.
    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    Diyorum ki aracım 4 hava yastıklı diyorsunuz ki iki hava yastıklı.



    Yav bizim insanımız işin ucu kendine gelince sivriltip karşındakine çevirmeyi iyi biliyor çok zekiyiz canım ben arabayı almışım ben bilmiyorum siz biliyorsunuz ben çekileyim siz anlatın arabayı.


    Araca laf söyleyen kötüleyen arkadaşlar ortada,biri 2005 Civic kullanıyor MK6 Polo'yu biliyor mu kullanmış mı dersek tabii ki de hayır aracın ne olduğunu bile bilmiyor ama lafa gelince ilk zerre bilgisi olmayıp forumu goygoy için kullananlar öne çıkıyor araç kalitesiz,kötü ama neyi kötü deyince cevap yok ama sorsak kötü Egea daha iyi demiş başka biri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 30 Kasım 2018; 19:11:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Hocam aslında Doğuş'un pazarlama stratejisini eleştirmiyor değilim.




    Görseldeki makina Virtus,Polo MK6 Sedan'ın yeni adı.

    521 litre bagaj var,dingil mesafesi 2 metre 65 santim,eski Jetta yani.

    İç mekan Polo ile tamamen aynı.

    Polo HB hiç gelmeseydi sadece Virtus gelseydi herkes için daha iyi olacaktı araçta hem 1.0 TSi hemde 1.6 atmosferik motor var.

    www.vw.com.br
    Volkswagen Virtus
    https://www.vw.com.br/pt/carros/virtus.html


    Madem böyle bir seçenekleri var neden gelmiyor anlamıyor değilim Meksika'dan 1.4 150 PS Jetta geliyor ama Vİrtus gelmiyor 98 yılındaki (Polo Sedan gelmişti.) piyasayla şimdi ki bir değil.

    Alıntıları Göster
    Hocam vw bayi gittim, bayideki kız jettanın yüksek ihtimalle gelmeyeceğini söyledi buds demek oluyorki sedan olarak sadece passat olacak saçma oldu bence, virtus’un gelmesi şart iki sedan olmalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Bu mesaj silindi.
    '' 3.5 yıldır 2005 Vtec2 kullanıcısıyım. Akrabamın 2009 benzinli meganı var bindim ve test ettim. ''


    Bir başka konuda da baktığınız aracı yazmışsınız.

    https://forum.donanimhaber.com/audi-a3-1-8t-ambition-2001-hakkinda--133439393#133439393

    (Bu fiyat bandında xantia tavsiye ederim Jozef hocam.)

    Değerli hocam Tövbe Bismillah bende kullanıcı şikayeti var sandım bilmediğimiz binmediğimiz arabalara ne güzel saydırıyoruz böyle eskiden çamur at izi kalsın derdik şimdi direkt başka birşey atıyoruz ya Allah affetsin ne diyeyim.

    Polo'nun nesi kalitesiz hocam söyleyin bilelim montaj,iç mekan vs. varsa ben söyleyeyim,araç bu neslinde özellikle HALK ARABASI olan giriş seviye japon,İtalyan ve Fransız C segmentlerinden daha iyi durumda diğer B araçlarla karşılaştırılacak yönlerini ben bulamadım aracın iç aksamları Passat ve Golf ile aynı,genele böldüğümüzde Passat ve Golf'le bu kadar ortak aksam ve malzeme sonucu çok iyi bir araç ortaya çıkmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 30 Kasım 2018; 19:15:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Bu mesaj silindi.
    Fanboyluk değil bu gerçekçilik, vw tüm halk arabalarından iyi kabul edin.
  • Elinize sağlık almayı düşünenler için yararlı bilgiler.
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    Ben kalitesiz demedim segmentine göre iyi bir araç ama farkında iseniz konuya girişiniz çok garip ve kusura bakmayın Yeni Polo'dan öyle bir bahsetmissinizki Golf7 den ve çoğu C seğmentinden iyi olduğunu yazmıssınız ve bunu abarta abarta başka model marka örnek vererek sürdürdünüz bana garip ve saçma gelen şey bu.Çamur at izi kalsın yapmıyorum konuya girişiniz yanlış ve abartılı bunu kabul edin.
  • Hocam mesajınıza gerçekten nasıl cevap vereceğimi şaşırdım.Bakın her arabanın her markanın +/- yönleri vardır.Yukarıda mesajımda farkında iseniz ben ne WV ye nede Yeni Polo'ya kötü demedim arkadaş konuya öyle bir dalmış ki rakipleri ile kıyaslamayı geç çoğu C seğmenti araçtan iyi olduğunu ve MK7 Golf den iyi olduğunu diyecek kadar ileri gitmiş bu fanboyluktur.Sizde mesajınızda göründüğü gibi ağır bir fanboyusunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Hocam mesajınıza gerçekten nasıl cevap vereceğimi şaşırdım.Bakın her arabanın her markanın +/- yönleri vardır.Yukarıda mesajımda farkında iseniz ben ne WV ye nede Yeni Polo'ya kötü demedim arkadaş konuya öyle bir dalmış ki rakipleri ile kıyaslamayı geç çoğu C seğmenti araçtan iyi olduğunu ve MK7 Golf den iyi olduğunu diyecek kadar ileri gitmiş bu fanboyluktur.Sizde mesajınızda göründüğü gibi ağır bir fanboyusunuz.
    Fanboy değilim, arkadaş c segmentten iyi dediyse abartmış, ama vw kendi segmentlerinde en iyi araçları yapıyor bu gerçek.
  • Senin bu ilk konun değil, kaç oldu forumda müthiş polo adlı çalışmaların sayamadım.

    Arabaya vurdular, kiralama firması ikame olarak polo verdiği için vuruk geziyorum, senin şu izlenimlerini okuyunca bir an önce servise verme isteği doğru içime.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Ben kalitesiz demedim segmentine göre iyi bir araç ama farkında iseniz konuya girişiniz çok garip ve kusura bakmayın Yeni Polo'dan öyle bir bahsetmissinizki Golf7 den ve çoğu C seğmentinden iyi olduğunu yazmıssınız ve bunu abarta abarta başka model marka örnek vererek sürdürdünüz bana garip ve saçma gelen şey bu.Çamur at izi kalsın yapmıyorum konuya girişiniz yanlış ve abartılı bunu kabul edin.
    Yakıt tüketimini en sona bıraktığımı söylemiştim aracı kullanmadan yorum yazmanız doğru değil foruma Youtube'dan test izleyip milletin arabasına saydıran insanlar dolmuş durumda foruma zaten ayda bir girer oldum.


    Diğer konumda da benzer yorumları görmüştüm her VW konusunda pozitif veya negatif yorumları kriz meselesi yapmanın anlamı yok aracı alırken beklentimi düşük tuttum ama aracı gerek bireysel gerek çevremdeki insanların yorumlarıyla yeterince tanıdığımı düşünüyorum Polo bu neslinde çok ilerleme kaydetti ve aracın dediğim gibi adı Polo yazdıklarıma magazinsel açıdan değil içerik olarak bakarsanız iç ölçüleri ve genel durumunu söylemişim yoksa Golf'le karşılaştırmak gibi bir niyetim yok ama bu neslinde araç Golf'e epey yaklaşmış.

    C segment araç yapan diğer firmalarda kalite standardı belgesi vermiyor yakın zamanda iki Japon iki Avrupa menşeili '' C Sedan'' kullandım ve Polo'nun eli yüzü çok daha düzgün durumdaydı yani insanlar sadece ikinci el kuvvetli diye almıyor konuya girerken direkt araçtan başladım farkındayım çok hızlı konuya girdim öbür türlü konu çok uzun oluyor insanlar okumuyor.





    Aracı Golf'le sadece ben karşılaştırmıyorum çok sayıda kişiden benzer yorumları duyabilirsiniz aracın eksileride var tabii onlarıda söylüyorum zaten bazı kişiler gibi karnından konuşmayı lafı dolandırmayı hiç sevmem arabayı objektif bir şekilde ele alan herkes dediklerime büyük oranda katılacaktır aracı bilmediğiniz için şaşırmanız normal başka kişilerin dilinden de aracı okuyabilirsiniz.

    http://www.onurtestsurusunde.com/test-surusu/buyuksun-polo-yeni-volkswagen-polo-test-surusu.html


    http://www.golftutkusu.com/topic/5620-yeni-polo-inceledim-yoksa-golf%E2%80%99ten-daha-mi-iyi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 9 Kasım 2018; 14:57:21 >




  • 150.000TL'lik ilanı veren sen misin yoksa ?

    Renk de benziyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Senin bu ilk konun değil, kaç oldu forumda müthiş polo adlı çalışmaların sayamadım.

    Arabaya vurdular, kiralama firması ikame olarak polo verdiği için vuruk geziyorum, senin şu izlenimlerini okuyunca bir an önce servise verme isteği doğru içime.
    Maalesef burjuva özentisi olduk şu üç günlük ömrümüzde hep küçümsüyoruz hiç düşünme yok .

    Yav adamlar müthiş Polo'dan sedan ve hb olarak yıllık 1.5 milyon adet satıyor,toplam VAG grubu 10.7 milyon araba satmış 240 milyar dolar toplam gelir,25 milyar dolar likitide,18 milyar dolar net kar elde ettiler geçen yıl.

    Ama gelin görün ki bir forum sitesinde herhangi bir üye bunları çok rahatça küçümseyebiliyor adamlar bu kadar önemli bir modeli 8 yıl aradan sonra yenilemiş,PQ34 yada türevi bir B segment şasisi kullanması planlanan araç sürpriz bir kararla MQB'ye inşa edildi tasarım ekibi tamamen değişmiş yıllık çoğu otomobil firmasından fazla satıyor öyle basit değil hocam bu işler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Hocam mesajınıza gerçekten nasıl cevap vereceğimi şaşırdım.Bakın her arabanın her markanın +/- yönleri vardır.Yukarıda mesajımda farkında iseniz ben ne WV ye nede Yeni Polo'ya kötü demedim arkadaş konuya öyle bir dalmış ki rakipleri ile kıyaslamayı geç çoğu C seğmenti araçtan iyi olduğunu ve MK7 Golf den iyi olduğunu diyecek kadar ileri gitmiş bu fanboyluktur.Sizde mesajınızda göründüğü gibi ağır bir fanboyusunuz.
    Bu adamların hepsi fanboy o zaman.

    https://www.log.com.tr/2018-volkswagen-polo-incelemesi-1-0-litre-tsi-dsg/3/

    Ama arabanın incelemeyi bırakın yanından geçmemiş siz,fanboy değilsiniz MK7 Golf'ten artı ve eksi yönleri var sonuçta bir firmanın birbirine oldukça yakın satışlar elde eden iki modelinden bahsediyoruz VW'de Golf'ün yeri ayrı ama onlar duygusal davranamaz ben Golf 7'nin tasarımını hiçbir zaman beğenmedim ve almaktan son anda vaz geçerek Polo'ya şans verdim o da Allah'a şükür pişman etmedi forumda kullanmadığım arabalara sallamıyorum en azından.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.