Şimdi Ara

1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
137
Cevap
2
Favori
45.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    150.000TL'lik ilanı veren sen misin yoksa ?

    Renk de benziyor.
    Hocam çok değil belki bir iki yıla bu fiyattan biraz aşağı o arabayı satar 2014'te Trendline atmosferik 38 bin liraymış gir sahibindene bak



    Arabalar.com.tr
    2015 Volkswagen Polo 1.0 Trendline
    http://www.arabalar.com.tr/volkswagen/polo/2015/1-0-trendline



    aynı araba,adam almış bildiğin yatırım misali atmış köşeye.





    Eski kasa Lounge bile olmayan Comfortline'a adam 97 yazmış araba da şaka maka 40 bin de.



    Zaten yeni kasanın ikinci eldeki hareketliliği eski kasalarının sayesinde var adam bakıyor 10 yıllık 97 bin gider 90'a 1.0 TSi yeni kasa alır mesela.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jozef38

    Bu mesaj silindi.
    Arkadaş ne güzel konu açıp açıklama yapmış, bilgilendirici olmuş. Bunu fanboylukla ilişkilendirmek için nasıl okudunuz anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler bende Polo sahibiyim. Ben arkadaşın bazı şeylerine katılıyorum.Araba gerçekten iyi yapılmış. Motor 1.0 ama kesinlikle çok iyi.
    Yakıt olarak arabam 3400km de sabah soğuk motor ilk 10km de oyle 3-5-6 lt filan hikaye.Anca 10km den sonra şehiriçine girersen , rampalı ,ışıklı, bol kaldırımlı yolda o zaman 7-7.5-8lt yakıyor. Araba uzun yolda gerçekten çok az yakıyor.Uzun yolda 4-5lt arası tutturabilirsin. Bu aralar İstanbulda
    kaldırım ihalesini kime verdilerse her yere kaldırım yapıyor.Buda tüketimi ciddi artırıyor. İlk 10km de araba anca yakıtı tuttuyor.Ama bu yol bilgisayarının verileri.Fulleyip depoyu denemedim. Bende digital ekran var, arabaya inanılmaz hava katıyor. Bide aracın boyaları çok cavcavlı olduğu için inanılmaz güzel duruyor. Acc donanımı sınıfında zaten tek.Ve bence kusursuz çalışıyor. Kapalı , açık hava filan sorun hiç olmadı.
    Araya araba girdiğinde hemen fren yapmaması bence çok güzel yüksek hızlarda akışı bozmuyor.Yavaşca kendi mesafesini ayarlıyor. Dsg zaten çok pürüzsüz.
    Sadece kullanışlılığı bile Hyundai , Renault , Kia ,Toyota gibi firmaların C segmentinin üstünde. Boyutları gayet iyi. Dokunmatik ekran
    bir o kadar güzel çalışıyor. Hyundai İ30 , Kia gibi firmalara göre içi bence çok daha başarılı.Özellikle ön konsol kalitesinde. Sadece kapı üstleri ve koltuk kumaşı biraz geride onun dışında çok başarılı. Zaten oralarıda iyi olsa Golf olmaz. Fiyat olarak şu an pahalı gerçekten o kesin. Ayrıca kör nokta, otomatik fren çok başarılı buda sınıfında ilklerden. Led farlar zaten inanılmaz hava katıyor. Buda C sınıfında ön görünüşte çoğu firmanın üzerinde. Çağ dışı şanzımanlı Toyota Corolla ya o paraları vereceğime dsgli, yeni motor, iç malzeme kalitesi olarak iyi durumdaki B segmenti bu arabaya binerim.Bana daha mantıklı geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    Maalesef burjuva özentisi olduk şu üç günlük ömrümüzde hep küçümsüyoruz hiç düşünme yok .

    Yav adamlar müthiş Polo'dan sedan ve hb olarak yıllık 1.5 milyon adet satıyor,toplam VAG grubu 10.7 milyon araba satmış 240 milyar dolar toplam gelir,25 milyar dolar likitide,18 milyar dolar net kar elde ettiler geçen yıl.

    Ama gelin görün ki bir forum sitesinde herhangi bir üye bunları çok rahatça küçümseyebiliyor adamlar bu kadar önemli bir modeli 8 yıl aradan sonra yenilemiş,PQ34 yada türevi bir B segment şasisi kullanması planlanan araç sürpriz bir kararla MQB'ye inşa edildi tasarım ekibi tamamen değişmiş yıllık çoğu otomobil firmasından fazla satıyor öyle basit değil hocam bu işler.

    Alıntıları Göster
    1,5 milyon polo mu satıyor? Uçmuşsunuz. Avrupa dışında zaten pazarı çok dar hb polonun. Avrupada da polo satışı 270 bin civarı. Aynı dönemde clio 320 bin civarı satmış ki bence clio polo ile aynı jenerasyona sahip olduğu dönemde daha iyi bir paket. Seneye değişince clio görücez polo mu iyi clio mu?



    Not: aynı dönemde avrupanın en çok satan arabası 483 bin ile golf clio ikinci polo 3. Durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Das Auto. Das Polo. Wunderbar, übermensch!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW bu kadar reklamini yapmiyor aracin. Tonla para vermissiniz aciniza ortak aramaya calismayin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu vw'nin fanatik kullanıcıları yüzünden markadan tamamen soğudum, abartmada üzerlerine yok, kullanıcılarının yarısı ne aldığını da bilmiyor kulaktan dolma marka algısıyla parayı verip alıyorlar, sözlerim konu sahibine değil yanlış anlamasın genel olarak söylüyorum, bir kez vw bir kez seat araç aldım ne servisinden ne araçtan memnun kaldım, daha da garajdan içeri sokmam
  • Ilk gelenler lansmana özel 4 hava yastığı. Şu an iki hava yastığı var.Arastir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip
  • aynı motoru sahibi olduğum 2018 Seat İbiza 1.0 tsi aracımda kullanıyorum.

    hem tüketim hemde performans konusunda çok memnunum, herkese tavsiye ederim.
  • Fevkàlede anlatim

    Ve emek icin tesekkurler

    ..

    Parmaklariniza saglik diyelim ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B segmentinde arabadan

    anlayana da sorsan Polo der



    Anlamayanada sorsan polo der..



    Ben kayseri oto sanayide kamu kurumda memurum

    sanayide tum ustalardan fikir aldim

    2012 de aldigim polo da simdi ki yeni kasa polo dada..

    hep ayni seyi duydum.

    B segmenti Polo yu sifir al sorunsuz bin dediler..



    Elbette marka algisi vw aşıkligi yada kraldan cok kralci gibi seyleri de cok işittik

    Làkin ustalar oto sanayicilerin cogunlugunun dusunceside bu..



    Gerisi kiseye kalmis kafasina yatan kesesine uyan araci alirlar almazlar..

    Herkes kazasiz belasiz keyiflice biner insallah..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • açıklamalar detaylı. emek var konuda. ancak katılmayacağımız şeyler de var.

    ilk parti hariç 2 hava yastığının olması ki bu almamak için en büyük sebep.

    motor öyle bir anlatılmış ki en iyi turbo benzin gibi. benim kullandığım ünite ve şanzıman (bana göre) en iyiysi. 110 prutech.

    vw 95 beygir koyarak baştan kaybetti. ibiza satsın diye güçlü motorları ona koyuyor. 2 saniye daha yavaş.

    iç mekan geniş doğru ama B segment arkadaş. ötesi yok. rakamlar o kadar önemliyse aks mesafesine, uzunluğa ve genişliğe bakın yeter. şapkadan tavşan çıkarmadılarsa B işte. ama 208 imden bayağı geniş bir araç. ha bana genişlik lazım mı? HAYIR. 3 kişilik ailemle her B yeter. yetmeseydi C alırdım.

    artık donanım fakiri değil. comfortline yeterli donanıma sahip.

    tercih meselesi tabi ki. benim de tam otomatikle 3.5 litreklik rekorlarım var. ama kazın ayağı 6 litre.




  • Sınıfına göre güzel araba, fiyatına göre berbat araba. Mantıklı adam arabası değil. Şu fiyatların hiç mantıklı açıklaması yok.

    Polo 1.0 dsg 131bin tl. Evet yanlış duymadınız. 131.500tl.

    Size b segment araba mı lazım? Kia rio hb 1.4 6 ileri otomatik elegance 88bin(21bin 0 faiz).
    Yaris 1.5 style cvt 105bin.
    Hyundai i20 elite 1.4 otomatik 98bin.
    Daha geniş araba mı lazım? O zaman yine atın poloyu çöpe.
    Honda civic executive cvt 136bin(50bin sıfır faiz)

    Diğer alternatifler.
    Suzuki vitara 1.6 gl otomatik, 110bin(30bin 0 faiz).
    Citroen c4 cactus 1.6dizel otm shine 119bin.(30bin 0 faiz)
    Toyota corolla 1.6 premium cvt 131bin.
    Toyota c-hr 1.2 turbo dynamic cvt 131bin.
    Egea lounge plus 1.6 otm 117bin.
    Honda jazz 1.5 cvt dynamic 112bin. B segment, totalde polodan iyidir.

    Bunlar mantıklı adam işi. Mantıklı olan zaten bir dünya para verip yan-perde hava yastıksız araba almaz. 99, 2001 model arabalarım oldu onlarda bile en az 4 hava yastığı vardı.




  • İç hacim konusunda herşey omuz mesafesi değildir.

    polo mk6 aks aralığı 2.548 mm
    golf mk7 aks aralığı 2.637 mm

    polo mk6 2017 golf mk7 2012 üretimi, polo yeni kasası ile boyutları artıp golfe yaklaşsada hala daha golften daha dar ve yeni golf 8 ile bu makas tekrar açılacaktır.

    Hava yastığı konusuna gelirsek, arabanın donanımı hakkında bilgi sahibi olmak için illa arabayı kullanmak veya aracı satın almak gerekmiyor. Arabaların her ülke için donanım paketleri ve opsiyonları belli. Türkiyeye gelen lansman araçlarında perde hava yastıkları mevcutken onun dışındaki araçlarda sadece ön hava yastıkları mevcut. Kendi sitesindeki polo broşürünün güvenlik kısmında yazan özelliklerden görebilirsiniz.

    linkleri koyuyorum, kolaylık olsun diye ingiltere ve türkiye güvenlik paketlerinden ss bırakıyorumhttps://binekarac.vw.com.tr/content/dam/vw-ngw/vw_pkw/importers/tr/model_sayfalari/brosurler_pdf/yeni_polo.pdf/_jcr_content/renditions/original./yeni_polo.pdf


    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legend3017 -- 23 Kasım 2018; 14:51:57 >




  • Bende uzun sureli yakit



    5.7 lt







    S.ici genelde 4.8-5.2 arası



    Ş.dışı 110-120 e sabitleyip kullanirim 4.5-4.7 arasi



    Ve tsi motor u test icinde baya bi S modda dip gaz yaptim



    Ama ayni sürüs tarziyla S modda kullanmak ile D modda kullanmak arasinda hemen hemen hiç fark yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.