Şimdi Ara

1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
2
Favori
45.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ka.selcuk K kullanıcısına yanıt
    Şehir dışı 4.5, şehir içi 5 yakıyor ama uzun vadeli tüketim 5.7 Park edince de tüketime devam ediyor o zaman?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları

    Sehir disi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S.ici sport modda




    1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ka.selcuk -- 10 Kasım 2018; 22:49:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ka.selcuk

    S.ici sport modda




    Yoğun trafik de var mıydı şehir içinde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 10 Kasım 2018; 22:53:56 >
  • yahu tamam tsi az yakıyor, tamam gerçekten inanıyoruz hala niye tsi az yakıyor konusu açılıyor anlamıyorum.
  • Konuyu güzel kaleme almışsınız, vw otomobillerle ilgili negatif düşünen biri olarak neredeyse bana vw aldıracaksınız o derece yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ka.selcuk K kullanıcısına yanıt
    Herhalde şehir içi teriminin ne demek olduğunu bilmiyorsunuz. 3kmlik Izmır yeşildere yolunu 20dkda geçersem seviniriyorum, ortalama 40km hızı pazar sabahları dışında gerçek şehiriçinde biraz zor görürsünüz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw, fiyatta kaliteden dolayı fazla isteyebilirler onu anlarım ama Ibiza veya Fabia yerine Polo almamak için bence nedenler:

    1. Highline’ da bile standart 2 hava yastığı olması

    2. Motor gücünü daha düşük sunması

    3. Arka frenlerin disk olmayışı



    Bunları diğer ikisi ile aynı sunarak fiyatını daha fazla istemeli diye düşünüyorum. Sonuçta hepsi aynı platformu kullanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Eylül ayında Dsg Highline aldım, asıl niyetim i20 almaktı ama Polo daha ucuz olunca Polo aldım.

    Ailede Golf7 de var 1.4 dsg. Arada fark var mı var ama kesinlikle uçurum yok. Şehir içinde Polo’nun Golf’e göre kullanımda bir eksikliği yok asıl fark uzun yolda yüksek süratte çıkıyor bu da normal zaten.

    Tüketim olarak şehir dışında çok rahat 5 litrenin altına düşüyor, ortalama hız 105-110 yazarken tüketim 4,5-4,8 oluyor. Şehir içinde de ortalama hız 20-30km arasındayken max 8lt oluyor. Benzinli otomatik bir araba için bence makul değerler.

    Almadan önce 1.0 motora ciddi ön yargım vardı hatta Golf’ü bu sebeple 1.4 aldım ama Polo’nun sınıfında i20, Fiesta hepsi 1.0 olunca mecbur kaldım. Almadan önce sürekli üst devirlerde sürmek gerekir, zorlanır diye düşünüyordum ama hiç öyle olmadı, düz yolda ve hafif rampada 2.000 devirin altında gayet rahat gidiyor.

    Bence B sınıfı bir araç ne kadar iyi olabiliyorsa neredeyse o kadar olmuş.

    Donanım olarak evet Highline olmasına rağmen iki hava yastığı var, ilk gelenlerde yan/perde havayastıkları da varmış sonra çıkarmışlar.

    Hız sabitleyici yok onun yerine hız sınırlayıcı koymuşlar bu gayet saçma. Arka frenler kampana evet bu da saçma ama frenlerde bir eksiklik yok.

    Ses sistemi Golf’den iyi geliyor bana, Multimedya Golf ile aynı.

    İç hacim olarak sınıfına göre geniş, hatta 4gün Focus kiralamıştım ondan daha rahatım içinde. Boyum uzun Focus’da koltuğu ne kadar geri çeksemde sağ bacağım yine de yan durmak zorunda kalıyordu, Polo’da düz durabiliyorum, tabiki Golf daha geniş.

    Kısaca şöyle söyleyeyim Golf 7 de yeni Polo da kapıda, eğer şehir içinde kullanacaksam ayırt etmiyorum hangisi olursa kullanıyorum ama şehir dışı kullanacaksan Golf’ün almaya özen gösteriyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar, öncelikle yazınızı çok beğendim. Polo almayı düşünenler için oldukça aydınlatıcı olmuş emeğinize sağlık. Makyajlı 2017model 1.0tsi dsg golf7,5dan 1.0tsi manüel poloya geçtim bir ay önce sanırım bahsettiğiniz kişi benim☺️

    Öncelikle yazdıklarınıza büyük oranda katıldığımı söylemek isterim. Arabalara ilgisi olan sıkça da araç değiştiren birisiyim, kullandığı aracın fanı olmam artısını eksisini söylerim. Bir ay önce satılık olan golf aracıma polo teklifi yapılınca üste önerilen fiyatta maddi ihtiyacımı karşılayacak bir tutar olunca kabul ettim. 2017 golften 2017 poloya geçtik. Üzerine de ortalama bir araç fiyatı kadar para aldığımı söylemeliyim. İki araç noterin önündeyken attan inip eşeğe bineceğim diye düşünüyordum. Ancak şunu net olarak söylemeliyim ki yeni polonun golften çok büyük bir eksisi yok. Elbette golfte malzeme kalitesinin daha iyi olduğu, yüksek hızlarda daha oturaklı olduğu ve golfün polodan önde olduğu çok net ancak yeni polonun golfe çok yaklaştığını eski poloyla alakası olmadığını söyleyebilirim. Ayrıca coralla gibi bazı c segment araçlardan bence daha iyi. 1.0 motoru golfte de sevmiştim Poloda da gayet iyi, şehirdışı çok az yakıyor şehir içi Ankara’da Dikmen bölgesinde yaşıyorum 7.5litre civarı bir ortalaması var bence makul. Benim aracımda perde hava yastığı var 2hava yastığıyla satılıyorsa gerçekten bence skandal. Aracım standart comfortline olmasına rağmen yağmur far sensörleri karartmalı dikiz ayna standart olarak var bu özellikler comfortline golflerde ekstra paketle alınıyor. Yine golfte olan park manevra frenleme özelliği yeni poloda da var ön arka park sensörleri ve multimedyanın da golfle aynı olması gayet güzel. Aracın eksilerine gelirsek çukurlarda sol taraftan bir tıkırtı sesi geliyor, Facebook grupta gördüğüm kadarıyla başka kullanıcılarda da bu şikayet var bakımda servise göstereceğim. El freni gerçekten çok kötü kalitesiz duruyor ve sallanıyor. Onun dışında şuana kadar dikkatimi çeken bir olumsuzluk yok. Direksiyonu da golften daha yumuşak geldi bana. Sonuç olarak sattığım golfün daha iyi olduğu kesin bence fakat aradaki fiyat farkına bakılırsa o kadar fark olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Yeni poloyu düşünenlere samimiyetle tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polo ya B sınıfı demek diğer B sınıfındakilere haksızlık olur. Polo bu kasayla B++ olmuş artık. Şu anda aynı konfigde 80-90 bine diğer markaların aracı varken 130 bin verince insana artı bir şeyler sunması gerekir.
  • Daciadaki 0.9 litrelik turbo motoru bu şanzımanla poloya koy oda bu motorla aynı yakar.B sınıfı araçlarda dizel yerine bu tarz motorlar mantıklı.Yalnız Octavia gibi bir araçta 1.0 tsi çok yakacaktır.
  • Konuyu baştan sona okuyayım dedim aman aman polo neymiş böyle...

    Güzel teknik bilgilerin yanında gereksiz bir ton şişirme var maalesef. Bir kere en kötü c segment araç polodan iyidir. Nedir c segmentinin en kötüsü, milletin tü kaka dediği egea diyelim. Genişlik, yalıtım, konfor olarak polonun önünde. Kalite olarak denk diyebiliriz. Ki bu kıyası yaparken polonun fiyat listesinin egea'dan pahalı olduğunu hatırlatmak gerekir. C segmentinin diğer en zayıf halkası da bana göre auris. Artık yaşlandı çünkü, 2012 temelli bi araç. Yepyeni poloyu bu araçla da karşılaştırıp bazı konularda öne çıkarabilirsiniz ama yine totalde auris daha iyi bi araçtır. Ve yeni kasası gelince(corolla hb) 2 tane polo çıkacaktır içinden.

    Yani poloyu c segment araçlarla karşılaştırmak en temel hata diyebiliriz. Yeni kasalarıyla fiesta'nın elinden "sınıfının en iyisi" ünvanını alamamış bi aracı c segment araçlarla karşılaştırmak abesle iştigal. B sınıfında en iyi 2 araçtan biridir ama c sınıfı boyunu aşar, boğarlar poloyu

    Tüketim verilerine hiç girmiyorum, en subjektif kısımlardan biri zaten.
    Ben 120 hp 320 tork 1.6 dizel otomatik araçla 2.9 litre de tutturuyorum ama foto çekip atmıyorum. Atarsam da deneme yaptım, gerçek tüketim bu değil diye not ekliyorum.

    Özet geçmek gerekirse, ben bugüne kadar i20, yaris, fiesta, corsa gibi modellerin c segment araçlarla bu denli karşılaştırıldığı, övüldüğünü ve hatta çoğundan iyi falan dendiğini görmedim duymadım, çünkü çok komik ve gerçek dışı olurdu. Ben bu karşılaştırmaların ve galip çıkarma çabalarının polonun yüksek fiyat etiketi nedeniyle olduğunu düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2 hava yastıklı bir arabanın bundan daha güzel övülmesi mümkün değil.
  • Aynı araçtan yiğenimde de var,daha 4bin kmde aracı ve izmir şehiriçinde kullanıyor 7lt civarında tüketimin gezdiğini söylüyordu...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.