Şimdi Ara

1.0 TSi yakıt / VW neden 1.0 yaptı-Polo MK6 eksileri ve kullanıcı yorumları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
137
Cevap
2
Favori
45.269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marksman84

    Beyler bende Polo sahibiyim. Ben arkadaşın bazı şeylerine katılıyorum.Araba gerçekten iyi yapılmış. Motor 1.0 ama kesinlikle çok iyi.
    Yakıt olarak arabam 3400km de sabah soğuk motor ilk 10km de oyle 3-5-6 lt filan hikaye.Anca 10km den sonra şehiriçine girersen , rampalı ,ışıklı, bol kaldırımlı yolda o zaman 7-7.5-8lt yakıyor. Araba uzun yolda gerçekten çok az yakıyor.Uzun yolda 4-5lt arası tutturabilirsin. Bu aralar İstanbulda
    kaldırım ihalesini kime verdilerse her yere kaldırım yapıyor.Buda tüketimi ciddi artırıyor. İlk 10km de araba anca yakıtı tuttuyor.Ama bu yol bilgisayarının verileri.Fulleyip depoyu denemedim. Bende digital ekran var, arabaya inanılmaz hava katıyor. Bide aracın boyaları çok cavcavlı olduğu için inanılmaz güzel duruyor. Acc donanımı sınıfında zaten tek.Ve bence kusursuz çalışıyor. Kapalı , açık hava filan sorun hiç olmadı.
    Araya araba girdiğinde hemen fren yapmaması bence çok güzel yüksek hızlarda akışı bozmuyor.Yavaşca kendi mesafesini ayarlıyor. Dsg zaten çok pürüzsüz.
    Sadece kullanışlılığı bile Hyundai , Renault , Kia ,Toyota gibi firmaların C segmentinin üstünde. Boyutları gayet iyi. Dokunmatik ekran
    bir o kadar güzel çalışıyor. Hyundai İ30 , Kia gibi firmalara göre içi bence çok daha başarılı.Özellikle ön konsol kalitesinde. Sadece kapı üstleri ve koltuk kumaşı biraz geride onun dışında çok başarılı. Zaten oralarıda iyi olsa Golf olmaz. Fiyat olarak şu an pahalı gerçekten o kesin. Ayrıca kör nokta, otomatik fren çok başarılı buda sınıfında ilklerden. Led farlar zaten inanılmaz hava katıyor. Buda C sınıfında ön görünüşte çoğu firmanın üzerinde. Çağ dışı şanzımanlı Toyota Corolla ya o paraları vereceğime dsgli, yeni motor, iç malzeme kalitesi olarak iyi durumdaki B segmenti bu arabaya binerim.Bana daha mantıklı geldi.
    Dediklerinize tamamen katılıyorum yorumunuz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    B segmentlerle mukayese edilecek bir araç değil Passat ve Golf'le ortak aksam çok fazla kalitesi de genele bölersek (İzolasyon, işçilik malzeme vs.) Civic,Corolla, Egea vs bu aracın yanında gerçekten zayıf kalıyor adı Polo ama göğüs Passat vs.



    2001 model 6 hava yastikli araç 2017 model 2 hava yastıklı Polo'dan daha guvensizdir,bunu herkes bilir.



    Yaris'e 105 bin veren 70-80 bandında ön binlerce lira zararla satar ,Civic'tende ümitli olmayın derim.



    87'e aldigim araca galeriler 82-83'ten sıraya giriyor Civic e 130 bin verseydim 100-105 bin vereceklerdi,ikinci elde değerli olan araçların sıfır satın alma fiyatı çok iyi olmaz, buna katılabilirim ama Polo'nun ikinci elini tartışmak anlamsız, TR'de ikinci elde hızlı satma ve kâr elde etme olarak 1.Passat 2.Polo

    Alıntıları Göster
    Kampana arka frenler,
    Çoğunlukla 2 hava yastığı,
    Torsiyon çubuğu ile....

    Ön göğüs mıncıklaması bir tık iyi diye bu aracı Civic ile kıyas tutup üstün göstermeye çalışmak...

    Hocam gözünü seveyim segmentinde oyna.

    D segmentine çıkarmışsın aracı neredeyse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Passenger -- 24 Aralık 2018; 11:53:56 >




  • Atmosferine gore 345 kat sıkıştırmak ne demektir.Ne sıkıştırma oranı seçildi ise o kadar sıkıştırır silindirde motor.Turbolarda genelde iyi bir değer olan 10.1 seçilmiştir.Ayni bir çok motor var 11.1 ve daha fazla olan ki mazdanin motorları 14 un uzerinde.

    Daha bir çok muallak ifade var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Passenger

    Kampana arka frenler,
    Çoğunlukla 2 hava yastığı,
    Torsiyon çubuğu ile....

    Ön göğüs mıncıklaması bir tık iyi diye bu aracı Civic ile kıyas tutup üstün göstermeye çalışmak...

    Hocam gözünü seveyim segmentinde oyna.

    D segmentine çıkarmışsın aracı neredeyse.

    Alıntıları Göster
    Kampana fren 100-0 durma 37 metre tartışmak anlamsız aracı kullanmadıysanız yüzeysel bilgilerle ön yargılı davranmanın anlamı yok.

    Torsiyon çubuğu MQB şasili Audi A3'tede mevcut Golf 7 1.0-1.2-1.6'larda da mevcut Corolla'nın torsiyonunu koymuyorlar sonuçta.

    ''Ön göğüs mıncıklaması bir tık iyi diye ..''

    Sadece ön göğüs değil,boya,birleşim noktarları,izolasyon,genel kalitesi vs. Passat ve Golf'le aynı ayarda diyorum C-D segment liderlerinden bahsediyorum.

    Civic'in adı C diye Polo'dan kaliteli olmaz hocam Linea'yı da ODD C kabul ediyor Egea'yıda.

    D segment Passat'la ortak aksamlarda ortada aracı inceleyin sonra tekrar değerlendiririz kesinlikle B araç gibi değil.

    ADI BATSIN AMA ADI POLO İŞTE


    NOT:VERİLER ADAC.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JNG9O -- 17 Ocak 2019; 15:43:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    1,5 milyon polo mu satıyor? Uçmuşsunuz. Avrupa dışında zaten pazarı çok dar hb polonun. Avrupada da polo satışı 270 bin civarı. Aynı dönemde clio 320 bin civarı satmış ki bence clio polo ile aynı jenerasyona sahip olduğu dönemde daha iyi bir paket. Seneye değişince clio görücez polo mu iyi clio mu?



    Not: aynı dönemde avrupanın en çok satan arabası 483 bin ile golf clio ikinci polo 3. Durumda

    Alıntıları Göster
    Polo HB ve Sedan karoseri Virtus olarak iki araçta hemen hemen 600-550 bin satiyor kaldı ki Brezilyada eski kasa halen satılıyor eski kasa Sedan Çin pazarında halen satılıyor vs.



    Sadece MK6 yi söylemek gerekirse toplamda 1 milyon 200 bin civarı, sadece HB Eu pazarı 300-350 bin civarı, globalde HB 600 bin satıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • JNG9O J kullanıcısına yanıt
    bak bi boşvoogenci daha yav 2 hava yastıklı polo satan daha 50.000km de kavrama atan müşteri memnuniyeti kötü,ve yetkili sevisleri aşırı derece kazık olan boşwagen 647bin kişi çalıştırsa ne olur .Adam gibi araba yapmadıkta sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ustatamponcu -- 28 Aralık 2018; 16:38:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ustatamponcu

    bak bi boşvoogenci daha yav 2 hava yastıklı polo satan daha 50.000km de kavrama atan müşteri memnuniyeti kötü,ve yetkili sevisleri aşırı derece kazık olan boşwagen 647bin kişi çalıştırsa ne olur .Adam gibi araba yapmadıkta sonra
    645 bin kişinin çalıştığı bir VAG fabrikasında ülke ordumuzun Obüs ve tank motorları üretiliyor eğer onlar olmasaydı 100 kilometrede 400 litre mazot yakan 50 yaşında motora sahip tanklarımız olacaktı.

    Şu an 1479 PS güç,4700 N/m güç üreten Leopard 2A4'lerimiz var,M60T Sabra,T-155 Fırtına 1000 PS'lik VAG motoru kullanıyor dünyanın en iyi motorunu üretiyorlar hepside aktif kullanımda,ekonomik ve güçlü.

    645 bin kişiden 3500 tanesi MAN ANKARA fabrikasında çalışıyor dolaylı olarak yaklaşık 5.000 kişi istihdam ediliyor hatta Galata köprüsünü bile MAN yapmış,Man-Scanai VAG grubunda tabii ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ESER14

    Eksozun içine mekanizma yerleştirip emisyonu yanlış ölçtüren firmanın aracının yol bilgisayarı tüketim verilerine inanıyormusumuz?
    Emisyon olayı ilk çıktığında gelen veriler çok kötüydü TÜM TDİ'lar ve TSİ'lara dah sıçradığı söyleniyordu ama işin aslı öyle değilmiş sadece Jetta ve aynı motor kodu olan araçlarda yazılım varmış ülkemize gelen Jetta hariç hiçbir arabada yazılım yok 1.4 TDi ve 2.0 TDİ'lar verisi neyse ona göre salınım yapıyor.

    Yazılım olayıda Adblue ile çözüldü ama bu sorun olmadan önce ben VW'in Golf 7 Jetta 6 gibi arabalarda kaliteyi çok kıstığını söylemiştim bunun olacağı belliydi şimdi bakın araçların çoğu üst segmente yaklaşmış durumda Volkswagen geri döndü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nuisance

    Golf 1.0TSI atasehir - levent arası leş trafik gidiş (1,5 saat) dönüş (1 saat) ortalama 7.3 yaktı.

    1.6TDI'sı olan bir arkadaşımla benzer bir kısa mesafe güzergahta karşılaştırma yaptığımızda, 1.0TSI 8,5-9lt gösterirken TDI 7-7,5lt arasında geziniyor.. (her iki araç DSG)

    Arada mtv farkını da hesaba kattığımızda dizel gerekli mi değil mi kendiniz karar verin artık.
    Golf 115 PS ve 200 N/m ağırlık ve rüzgar direncide fazla Polo ile arada performanslı kullanımda fark çok az ama sakin kullanımda bu motor dizele yakın tüketiyor totalde çok hesaplı bir motor,MTV,bakım vs. gayet ucuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JNG9O

    645 bin kişinin çalıştığı bir VAG fabrikasında ülke ordumuzun Obüs ve tank motorları üretiliyor eğer onlar olmasaydı 100 kilometrede 400 litre mazot yakan 50 yaşında motora sahip tanklarımız olacaktı.

    Şu an 1479 PS güç,4700 N/m güç üreten Leopard 2A4'lerimiz var,M60T Sabra,T-155 Fırtına 1000 PS'lik VAG motoru kullanıyor dünyanın en iyi motorunu üretiyorlar hepside aktif kullanımda,ekonomik ve güçlü.

    645 bin kişiden 3500 tanesi MAN ANKARA fabrikasında çalışıyor dolaylı olarak yaklaşık 5.000 kişi istihdam ediliyor hatta Galata köprüsünü bile MAN yapmış,Man-Scanai VAG grubunda tabii ki.

    Alıntıları Göster
    O dediginiz motorların üreticisi alman MTU firmasıdır ve roll royce grubunun parçasıdır vag grubu ile alakası yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç 92.500 e satıldı arkadaşlar ilk ve son 0 km vw aracm oldu bundan sonra diecast VW modeller tercih edeceğim .

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ferdinand Porsche der ve susarım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    150.000TL'lik ilanı veren sen misin yoksa ?

    Renk de benziyor.
    Dalga geçtiğiniz araba şu an 170 ediyor.

    He ben Polo'dan pek para kazanamadım orası ayrı bir skandal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-61960E1CE

    Dalga geçtiğiniz araba şu an 170 ediyor.

    He ben Polo'dan pek para kazanamadım orası ayrı bir skandal.

    Alıntıları Göster
    Ek olarak diğer sistemlerde sorun yok hepsi gayet senkronize,arka frenler kampana diye eleştirilsede fren testinde(ADAC) disk frenli C segmentlerin çoğundan daha kısa bir mesafede durmuş blokaj önleme + hidrolik asistanlar ve yeni şasi sayesinde bunu yapabiliyor.(37 metrede durmuş kendim de iki kere sert fren yaptım,fren dinamikleri çok iyi.)


    Polo sahibi iken kampanalı frenlerini övüyordun. Tiguan alınca Polo'nun frenleri kötü yazmaya başladın. Senin kullandığın arabalar çok iyi diğerleri hep kötü. Neden böyle oluyor?




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.