Bildirim
1.2 Tsi Ibiza & 1.0 ecoboost fiesta
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
ibiza neden 1.0 ecotsi değil? Yüksek beygir düşük yakıt tüketimi ki nerdeyse dizel kadar.Tabi ki fabrika verileriyle söylüyorum. -
Bu fiyat aralığında temiz 1.0 ecotsi bulamadım ben İbiza için -
TSI DSG tavsiye etmem
Benim önerim Ford Fiesta 1.6 Ti-VCT PowerShift olur
Ti-VCT LPG uyumlu
1.0 1.2 1.4 TSI ve EcoTSI çok yakıyor ve LPG uyumlu değil
DSG malumunuz arıza yapıyor ve arızaları ile ün saldı
PowerShift daha sorunsuz
Seat ve Skoda: VW çakması yan sanayi fason 2. kalite üretim
Ford: Hakiki orijinal marka -
Sürüş zevki, direksiyon tepkileri, iç malzeme ve işçilik kalitesi konusunda Fiesta daha iyi.
İkisinin de arkası oldukça dar, 175 boyundakiler ve üzeri için sıkıntılı.
Ibiza'nın multimedya sistemi fiestadan daha iyi, kullanımı daha kolay.
Tüketim olarak, iki otomobilde son derece az yakıyor, litre bazında aralarında pek fark olmayacaktır.
Performans'ları yakın, fakat fiesta 10 beygir fazla olduğundan bir tık daha iyi, dipnot, iki otomobil de 140-150den sonra bir hayli kesiliyor. Örnek vereyim, Bu hıza kadar 1.6 tdi'ı geçen 1.2 tsi ibiza, 180'de neredeyse 8-10 boy arkada kalıyor.
İkinci el konusunda fiesta ecoboost manueller biraz yavaş gidiyor, 4-5 ay önce araç alma aşamasındayken çok düşünmüştük, sonra 1.2 tsi polo aldık. Nisan ayında 48.000 tl'ye aldığımız polo şuan 52 bin tl civarı ediyor, polonun piyasası da bu şekilde.
İki arkadaşımda 1.2 tsi ibiza var, biri style diğeri reference. İkisinin de 1 yıl içerisinde garantiden 1er adet hoparlörleri değişti, patladığı için. Yaygın olarak trim sesleri şikayetleri mevcut. Bunlar aklınızda bulunsun. Ayrıca tüm 1.2 tsi motorlu otomobillerde kasislerden ve çukurlardan geçerken ön takımdan bazen gelen lokurtu sesi var, bu sesi kimse çözemiyor, yetkili servis normal diyor.
Alternatif olarak 1.2 tsi comfortline polo düşünebilirsiniz, fakat donanım olarak diğerlerine göre biraz daha zayıf.
Edit: Fiesta'nın şanzıman oranları oldukça kısa, 5. vites 2.000 devirde 70, 3.000 devirde 110 km/s yapıyor. 1.2 tsi'lar ise, 2.000 devirde 87, 3.000 devirde 128-129 km/s hız yapıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Abstraction -- 14 Eylül 2017; 17:19:15 >
-
Fiesta 1.0 bence.
Tasarımı güzel, içi baya kaliteli, sürüşü zevkli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Abimde 1.0 ecoboost fiesta red&black (140hp) bende ise 1.2tsi leon style (110hp) var, ibizayi da yakindan biliyorum. Fiesta 140hp den beklenen performansi veremiyor bence, 1.2tsi in tepkileri daha basarili geliyor bana. Ecoboost motor tsi a gore biraz daha nazik bi motor, servisten de bu yonde uyari gelmis zaten kullanirken dikkat edilmesi hususunda. Bununla beraber malzeme kalitesi leondan bile daha iyiken ibizayla karsilastirilamaz :) tabi bunda spor paket olmasinin da etkisi var. Diger konularda da fiesta onde duruyor. İkisi de artik eski kasa konumundalar, ben net bir sekilde fiestayi seciyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Abstraction
Sürüş zevki, direksiyon tepkileri, iç malzeme ve işçilik kalitesi konusunda Fiesta daha iyi.
İkisinin de arkası oldukça dar, 175 boyundakiler ve üzeri için sıkıntılı.
Ibiza'nın multimedya sistemi fiestadan daha iyi, kullanımı daha kolay.
Tüketim olarak, iki otomobilde son derece az yakıyor, litre bazında aralarında pek fark olmayacaktır.
Performans'ları yakın, fakat fiesta 10 beygir fazla olduğundan bir tık daha iyi, dipnot, iki otomobil de 140-150den sonra bir hayli kesiliyor. Örnek vereyim, Bu hıza kadar 1.6 tdi'ı geçen 1.2 tsi ibiza, 180'de neredeyse 8-10 boy arkada kalıyor.
İkinci el konusunda fiesta ecoboost manueller biraz yavaş gidiyor, 4-5 ay önce araç alma aşamasındayken çok düşünmüştük, sonra 1.2 tsi polo aldık. Nisan ayında 48.000 tl'ye aldığımız polo şuan 52 bin tl civarı ediyor, polonun piyasası da bu şekilde.
İki arkadaşımda 1.2 tsi ibiza var, biri style diğeri reference. İkisinin de 1 yıl içerisinde garantiden 1er adet hoparlörleri değişti, patladığı için. Yaygın olarak trim sesleri şikayetleri mevcut. Bunlar aklınızda bulunsun. Ayrıca tüm 1.2 tsi motorlu otomobillerde kasislerden ve çukurlardan geçerken ön takımdan bazen gelen lokurtu sesi var, bu sesi kimse çözemiyor, yetkili servis normal diyor.
Alternatif olarak 1.2 tsi comfortline polo düşünebilirsiniz, fakat donanım olarak diğerlerine göre biraz daha zayıf.
Edit: Fiesta'nın şanzıman oranları oldukça kısa, 5. vites 2.000 devirde 70, 3.000 devirde 110 km/s yapıyor. 1.2 tsi'lar ise, 2.000 devirde 87, 3.000 devirde 128-129 km/s hız yapıyor.
Bu cevap bana daha açıklayıcı oldu.. En azından şu anda vw grubuna yöneldim. Fakat benim kafamı asıl kurcalayan gaz tepkileri.. Ben zaten 160 yol çok boş ve düz değilse yapmam. Benim soru işaretim tam olarak şu; 80-90 ile giderken araç sollamaya çıkarsam seri bir tepki alabilir miyim? Daha önce punto aracım vardı, turbonun devreye girmesini bekleyene kadar üzülüyordum
-
quote:
Orijinalden alıntı: IgorStravinsky
quote:
Orijinalden alıntı: Abstraction
Sürüş zevki, direksiyon tepkileri, iç malzeme ve işçilik kalitesi konusunda Fiesta daha iyi.
İkisinin de arkası oldukça dar, 175 boyundakiler ve üzeri için sıkıntılı.
Ibiza'nın multimedya sistemi fiestadan daha iyi, kullanımı daha kolay.
Tüketim olarak, iki otomobilde son derece az yakıyor, litre bazında aralarında pek fark olmayacaktır.
Performans'ları yakın, fakat fiesta 10 beygir fazla olduğundan bir tık daha iyi, dipnot, iki otomobil de 140-150den sonra bir hayli kesiliyor. Örnek vereyim, Bu hıza kadar 1.6 tdi'ı geçen 1.2 tsi ibiza, 180'de neredeyse 8-10 boy arkada kalıyor.
İkinci el konusunda fiesta ecoboost manueller biraz yavaş gidiyor, 4-5 ay önce araç alma aşamasındayken çok düşünmüştük, sonra 1.2 tsi polo aldık. Nisan ayında 48.000 tl'ye aldığımız polo şuan 52 bin tl civarı ediyor, polonun piyasası da bu şekilde.
İki arkadaşımda 1.2 tsi ibiza var, biri style diğeri reference. İkisinin de 1 yıl içerisinde garantiden 1er adet hoparlörleri değişti, patladığı için. Yaygın olarak trim sesleri şikayetleri mevcut. Bunlar aklınızda bulunsun. Ayrıca tüm 1.2 tsi motorlu otomobillerde kasislerden ve çukurlardan geçerken ön takımdan bazen gelen lokurtu sesi var, bu sesi kimse çözemiyor, yetkili servis normal diyor.
Alternatif olarak 1.2 tsi comfortline polo düşünebilirsiniz, fakat donanım olarak diğerlerine göre biraz daha zayıf.
Edit: Fiesta'nın şanzıman oranları oldukça kısa, 5. vites 2.000 devirde 70, 3.000 devirde 110 km/s yapıyor. 1.2 tsi'lar ise, 2.000 devirde 87, 3.000 devirde 128-129 km/s hız yapıyor.
Bu cevap bana daha açıklayıcı oldu.. En azından şu anda vw grubuna yöneldim. Fakat benim kafamı asıl kurcalayan gaz tepkileri.. Ben zaten 160 yol çok boş ve düz değilse yapmam. Benim soru işaretim tam olarak şu; 80-90 ile giderken araç sollamaya çıkarsam seri bir tepki alabilir miyim? Daha önce punto aracım vardı, turbonun devreye girmesini bekleyene kadar üzülüyordum
80-90 giderken vites küçültünce gayet hızlı tepki veriyor araç, vites küçültmeden dip gaz yaparak hızlanmaya kalkarsanız 2000 devrin altındaysa araç turbo lagı hissediyosunuz tabi bendeki araç 1.2 tsi 2012 model olan yani 105 hp olan 2015'den sonraki modeller bildiğim kadarıyla 90 hp yani pratikde ne kadar fark olur kullanmadım bilemiyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: IgorStravinsky
quote:
Orijinalden alıntı: Abstraction
Sürüş zevki, direksiyon tepkileri, iç malzeme ve işçilik kalitesi konusunda Fiesta daha iyi.
İkisinin de arkası oldukça dar, 175 boyundakiler ve üzeri için sıkıntılı.
Ibiza'nın multimedya sistemi fiestadan daha iyi, kullanımı daha kolay.
Tüketim olarak, iki otomobilde son derece az yakıyor, litre bazında aralarında pek fark olmayacaktır.
Performans'ları yakın, fakat fiesta 10 beygir fazla olduğundan bir tık daha iyi, dipnot, iki otomobil de 140-150den sonra bir hayli kesiliyor. Örnek vereyim, Bu hıza kadar 1.6 tdi'ı geçen 1.2 tsi ibiza, 180'de neredeyse 8-10 boy arkada kalıyor.
İkinci el konusunda fiesta ecoboost manueller biraz yavaş gidiyor, 4-5 ay önce araç alma aşamasındayken çok düşünmüştük, sonra 1.2 tsi polo aldık. Nisan ayında 48.000 tl'ye aldığımız polo şuan 52 bin tl civarı ediyor, polonun piyasası da bu şekilde.
İki arkadaşımda 1.2 tsi ibiza var, biri style diğeri reference. İkisinin de 1 yıl içerisinde garantiden 1er adet hoparlörleri değişti, patladığı için. Yaygın olarak trim sesleri şikayetleri mevcut. Bunlar aklınızda bulunsun. Ayrıca tüm 1.2 tsi motorlu otomobillerde kasislerden ve çukurlardan geçerken ön takımdan bazen gelen lokurtu sesi var, bu sesi kimse çözemiyor, yetkili servis normal diyor.
Alternatif olarak 1.2 tsi comfortline polo düşünebilirsiniz, fakat donanım olarak diğerlerine göre biraz daha zayıf.
Edit: Fiesta'nın şanzıman oranları oldukça kısa, 5. vites 2.000 devirde 70, 3.000 devirde 110 km/s yapıyor. 1.2 tsi'lar ise, 2.000 devirde 87, 3.000 devirde 128-129 km/s hız yapıyor.
Bu cevap bana daha açıklayıcı oldu.. En azından şu anda vw grubuna yöneldim. Fakat benim kafamı asıl kurcalayan gaz tepkileri.. Ben zaten 160 yol çok boş ve düz değilse yapmam. Benim soru işaretim tam olarak şu; 80-90 ile giderken araç sollamaya çıkarsam seri bir tepki alabilir miyim? Daha önce punto aracım vardı, turbonun devreye girmesini bekleyene kadar üzülüyordum
Uygun viteste sollama konusunda en ufak bir sıkıntı yaşamazsınız, gaz tepkisi olarak bir bmw tepkisi beklenmemeli, çok hafif bir gecikme oluyor fakat bu tepki artık neredeyse her araçta oluyor, yeni otomobillerin gaz pedalları elektronik, eski otomobillerde telli gaz pedalı vardı, onların gaz pedalı tepkisi daha iyiydi.
1.2 TSI 90 beygirlik ünite 3. Vitesi 150-155 km/s hızda bitiriyor, ve bu hıza kadar olan ivmelenmesi gayet yeterli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X